Nuuska- ja tupakkaketju

  • 2 294 197
  • 4 082

Igor33

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Siljalla viime aikoina risteilleet hoi! Onko mitään tarjouksi pystyssä nuuskan suhteen? Vuodenvaihteessa näköjään ollut 3 pötköö 96 euroa, mikähän mahtaa olla tilanne nyt?
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Siljalla viime aikoina risteilleet hoi! Onko mitään tarjouksi pystyssä nuuskan suhteen? Vuodenvaihteessa näköjään ollut 3 pötköö 96 euroa, mikähän mahtaa olla tilanne nyt?

Kävin juuri viime viikolla nimenomaan Siljalla, tuo oli muistaakseni ainoa tarjous. Itse tosin en tuohon lähtenyt, ostin mieluummin ekstrastyrkkiä ja onyxiä.
 

Igor33

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kävin juuri viime viikolla nimenomaan Siljalla, tuo oli muistaakseni ainoa tarjous. Itse tosin en tuohon lähtenyt, ostin mieluummin ekstrastyrkkiä ja onyxiä.
Kiitos tiedosta! Kysyisin vielä, että koskihan tarjous Generalin irtotavaraa? Entä paljon maksoi Onyx torni?
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Kiitos tiedosta! Kysyisin vielä, että koskihan tarjous Generalin irtotavaraa? Entä paljon maksoi Onyx torni?

Ööh, en nyt ihan satavarma ole mutta mun mielestä tarjous koski niin Generalin löössiä kuin pussiakin. Onyx oli aika kallista, 39€/torni. Vielä vuosi sitten 35€. Mutta kyllä se silti kannattaa...
 

Cactus

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Täällä varmaan joillain tietoa myydäänkö sellaisella paatilla/lautalla/pirtuveneellä nuuskaa lainkaan joka seilaa Naantalin ja Kappelskärin väliä?? Itse en jaksa uskoa että myydään mutta ajattelin silti varmistaa. Lienee vaan jokin autolautta tuo joka tuota väliä seilaa??
 

maniakos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täällä varmaan joillain tietoa myydäänkö sellaisella paatilla/lautalla/pirtuveneellä nuuskaa lainkaan joka seilaa Naantalin ja Kappelskärin väliä?? Itse en jaksa uskoa että myydään mutta ajattelin silti varmistaa. Lienee vaan jokin autolautta tuo joka tuota väliä seilaa??

En ole seilaillut kyseisillä Finnlinesin laivoilla, mutta mitä nyt nopeasti vilkaisin, niin kaikki Naantalista liikennöivät laivat näyttivät olevan Ruotsin lipun alla. Eli luultavasti sieltä saa ostettua nuuskaa.

Onko joku muuten käynyt viime aikoina Siljan Turku-Maarianhamina piknikristeilyllä? Minä pyörähdin siellä joskus syksyllä ja homma toimi täydellisesti. Aamulla laivaan ja illallla takaisin kotiin, kännissä ja mustan kullan kera tietenkin. Nyt vaan on ilmeisesti laivojen reitit mennyt muuttumaan, kun en millään onnistu varaamaan risteilyä. Varauspalvelu vain valittelee seuraavaa.

Huom! Liityntäkuljetus Maarianhamina - Långnäs valitulle päivälle on täynnä.
Päivä saaristossa -risteily on sallittu vain ajoneuvon kanssa matkustaville. Ajoaika Maarianhaminasta Långnäsin satamaan n. 30 minuuttia.

Huom! Silja Europa / Galaxy liikennöi poikkeuksellisesti Långnäsin kautta. Ole hyvä ja tarkista lähtö- ja saapumisajat.

Kiinnostaisi tietää pääseekö noille risteilyille talven aikana. Eikä kyllä mitkään sataman vaihdot kiinnostaisi.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Onko jollain jotain hajua, mihin asti haaparannan ylpeys netto lågpris on auki lauantaisin? Nuuskakaira taitaa mennä ainakin kiinni joskus klo 15 ruotsin aikaa.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå, Carolina Hurricanes
Onko jollain jotain hajua, mihin asti haaparannan ylpeys netto lågpris on auki lauantaisin? Nuuskakaira taitaa mennä ainakin kiinni joskus klo 15 ruotsin aikaa.

Nuuskakaira neljään asti auki lauantaisin ja netto taitaapi olla ihan ysiin asti.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Tarkoitus olisi lähteä nuuskanhakureissulle Silja Linen lahjakortilla. Kumpi näistä 23h risteilystä on nyt sitten nuuskanhakumielessä järkevämpi, aamu-aamu (galaxy) vaiko ilta-ilta (europa)? Kummassa siis pidemmät ja järkevämmät myyntiajat?
 

Nurmos_888

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Ducks
Tulipas koettua elämäni paras pussinuuskakokemus: Thunder Coola Extra Stark. Vahvaa, mutta maku ja haju on aivan älyttömän hyvä. Aivan kuin cokis-pullon olisi just avannut, kun hieman purkin kantta raottaa. Suoraan pakkasesta otettuna suorastaan herkullista.

Muilla Jatkislaisilla kokemuksia kyseisestä pussista (löysästä kuulisin myös mieluusti mielipiteitä)?
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Tarkoitus olisi lähteä nuuskanhakureissulle Silja Linen lahjakortilla. Kumpi näistä 23h risteilystä on nyt sitten nuuskanhakumielessä järkevämpi, aamu-aamu (galaxy) vaiko ilta-ilta (europa)? Kummassa siis pidemmät ja järkevämmät myyntiajat?

Galaxyllä myydään nuuskaa koko matkan ajan. Europalla vain aamulla/aamupäivällä. Näin ainakin ennen, en sitten tiedä, onko ihan juuri muuttunut.

Europalla on se riski, että nukut pommiin ja heräät klo 12 jälkeen huomaten, että nuuskaa ei enää saa.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Nuuskat alkaa olemaan loppu ja mistään ei ollut tiedossa lisää. Suunnittelin jo, että pitää käydä itte laivalla miniristeilyllä mutta ei onneks tarvinnutkaan. Ensi viikolla tärähtää 5 tornia mustaa kultaa kotiin kannettuna hintaan 40 euroa/torni. Kyllä elämä taas hymyilee.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jonkin aikaa tuli taas Rapéa käytettyä, vaan kyllä se alkaa pidemmän päälle tökkimään. Jotenkin siinä on liian sitruksinen maku ja tuoksu. Nyt taas Onyxia huulessa ja pakastimessa vaikka hur mycket. On se vaan edelleen herkkua, vaikka pussin värin menivätkin vaihtamaan. Laivalta kun nuuskaa hakee, niin ei ole vastaan tullut Onyxin voittanutta. Kallistahan se on (muistaakseni 45 euroa torni) mutta ehdottomasti hintansa arvoista.
 

d.campero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Uudenkaupungin Jää-Kotkat, Orlando Magic
Galaxyllä myydään nuuskaa koko matkan ajan. Europalla vain aamulla/aamupäivällä. Näin ainakin ennen, en sitten tiedä, onko ihan juuri muuttunut.

Europalla on se riski, että nukut pommiin ja heräät klo 12 jälkeen huomaten, että nuuskaa ei enää saa.

Mikäs tuo tarkka aika on jolloin nuuskaa myydään Europalla?
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tarkennetaan vielä kerran: Piknik-risteilyllä Turku - Maarianhamina - Turku nuuskaa on tällä hetkellä mahdollista saada ainoastaan Siljalta, koska paatti taitaa olla jostain kumman syystä Ruotsin lipun alla. Ja silloinkin melko rajoitetun ajan ennen ja jälkeen laivanvaihtoa.

Vikingin piknik-reissuilla nuuskaa ei ainakaan virallisesti saa, mikä on sinänsä harmi, koska Viikkarilla on jo pitkään ollut huomattavasti parempi tarjonta.

Koko vuorokauden risteilyllä molemmilta laivoilta on mahdollisuus ostaa nuuskaa. Säälittävän typerän lainsäädännön vuoksi myyntiaika on rajattu muutamaan tuntiin. En nyt muista ihan tarkkoja aikoja, mutta tarkkana kannattaa olla, jos haluaa kännätä koko reissun ja silti nuuskaa pitäisi hankkia.

Voin viimeistään sunnuntaina kertoa viimeiset tiedot Silja Europan hinnoista ja tarjonnasta, kun velvollisuus kutsuu perjantaina nuorisonvalvojaksi..
 

Cactus

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Täällä varmaan joillain tietoa myydäänkö sellaisella paatilla/lautalla/pirtuveneellä nuuskaa lainkaan joka seilaa Naantalin ja Kappelskärin väliä??


Vastaan tähän itse, elikkä ei saanut pikku kiposta nuuskaa ollenkaan. Maista sitten sain tuliaisiksi kolme tornia ettania. Olin antanut serkkupojalle 150e näihin mutta eipä perkele tuo summa riittänyt, ei paljon menny yli mutta silti.

Tiedänpähän myös että seuraavalla hapiksen reissulla en osta muutakuin ettania, generalia ja göteborgia. Viime reissulta ostetuista thundereista, röda lacketista ja göteborgin prima fintistä pääsi onneksi helposti eroon. En ymmärrä miten taas sorruin ostamaan mm rödaa vaikka en sitä tykkää enää ollenkaan käyttää, tulee vain huuli kipeäksi. Löytyykö muita joilla röda tai vastaava tökkii oikein kunnolla vaikka valtaosa sitä kehuu parhaana nuuskana??

Nuuskan hankintahan ei ole edes vaikeeta, kunhan vähän pitää silmiä auki milloin kavereita tai sukulaisia lähössä laivalle. Itselläni vielä se hyvä puoli että lienen lähisuvustani ainoa joka nuuskaa käyttää niin ongelmaksi ei muodostu se kun joku lähtee että pystyy tuomaan vain itselleen (ajatellen että noudattaa tuota 3tolppaa/asiakas myyntiä) mutta kavereiden kanssa päätettiin silti että paras tapa alkaa tehdä viikonloppureissu haaparantaan puolivuosittain ja tuoda kerralla 6kk nuuskat omaan käyttöön eikä mitään myyntiä varten, vaikka ansiomahdollisuudethan tuossa olisi oikeasti hyvät.

Tämmöistä tarinaa ja mietintää näin sunnuntaina.
 
Tiedänpähän myös että seuraavalla hapiksen reissulla en osta muutakuin ettania, generalia ja göteborgia. Viime reissulta ostetuista thundereista, röda lacketista ja göteborgin prima fintistä pääsi onneksi helposti eroon. En ymmärrä miten taas sorruin ostamaan mm rödaa vaikka en sitä tykkää enää ollenkaan käyttää, tulee vain huuli kipeäksi. Löytyykö muita joilla röda tai vastaava tökkii oikein kunnolla vaikka valtaosa sitä kehuu parhaana nuuskana??

Rödaa on niin hankala saada, että harvoin tulee käytettyä. Mutta jotenkin tuo Ettan tökkii ja pahasti. Olenkin vaihtanut sen kokonaan Generalin lössiin. Itse ainakin tykkään kovasti, mutta ehkä se kyllästymisvaihe tulee jossakin vaiheessa tässäkin merkissä.

Itse olen ollut pitkään ns. sekakäyttäjä eli olen vetänyt röökiä ja biittiä sekaisin. Nyt olen ollut jonkin aikaan polttamatta tupakkaa ihan tarkoituksella ja käyttänyt pelkästään nuuskaa. Voin sanoa, että kyllä kannatti. Nuuskan käytöstä nauttii aivan eri tavalla ja tupakkaa ei tee edes mieli. Toivottavasti homma jatkuu näin jatkossakin.
 

Lätkäjope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Armia #10, Matushkin #43
Kokemuksia LD Salmiakista? Aattelin vaihtaa tuon thunderin frostedin välillä johonkin muuhun kun tullut sen verran kauan käytettyä jo....

Jotain legendoja oon tosta LD:n Salmiakista kuullut mutta olisi mukava kuulla vielä jotain käyttökokemuksia :p
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Ensviikon alkuun varmaan pyröhtämässä pohjoisessa ja haaparannalla... Sanokaapa mitä pusseja kannattaa hankkia ku vois erilaisia hommailla. Skruf ja General White portition ainaki lähtee varmaan messiin mut mitäs muuta...?
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Kokemuksia LD Salmiakista?
Melkoisen raskasta ainetta huulen limakalvoille, eikä makua ja löylyä minun mieltymyksiini. Kokeile ihmeessä.

Ensviikon alkuun varmaan pyröhtämässä pohjoisessa ja haaparannalla... Sanokaapa mitä pusseja kannattaa hankkia ku vois erilaisia hommailla. Skruf ja General White portition ainaki lähtee varmaan messiin mut mitäs muuta...?
Odensin pussit ovat toimivia, sekä toki Thunderin. Omat suosikit ovat Odensin peruskama ja lakritsi, sekä tietysti se ehdoton ykkönen tällä hetkellä eli Thunderin berry blend (puolukka). Suhteellisen vahvoja molemmat.
 

Necrolyte

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Leijonat, Caps
Yleensä vain perus Ettanit ja Generalit ja sitten tällainen ainakin mulle uudempi tuttavuus kuin Catch. Joku kuitenkin ehti mainita tämän Catchin tyttöjen nuuskaksi, kun purkin pöytään heitin.
Täytyy todeta, että toivon mukaan tuo toteamus ei täysin latistanut mielialaasi ja kokeilunhaluasi. Kateellisten panettelua. Lakritsi-Catch on ainakin minusta ihan toimiva ratkaisu, joskaan ei ehkä millekään hc-nuuskaajalle, kun ei kovin vahvaa ole. Sen kerran kun sitä oli useampi purkki niin taisi olla myös Generalin White Portionia, joita suunnilleen vuoron perään käyttelin ja ei ole pahaa sanottavaa.

Ei ole muuten ollut paljonkaan mainintoja tai suositteluja tukholmalaisista liikkeistä, joista kannattaisi nuuskat hommata. Yksi liike tuomittiin älyttömien hintojen johdosta, joten sinne en ainakaan hairahdu. Olen siis sinne menossa käymään parin viikon päästä. Ennakkotietojen mukaan kun maissa olisi edullisempaa kuin laivalla ja valikoima tietenkin laajempi.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sanokaapa mitä pusseja kannattaa hankkia ku vois erilaisia hommailla.

Luultavasti merkki on tuttu, mutta mainitsen taas kerran varmuuden vuoksi General Onyxin. Oma ehdoton suosikkinuuskani, hieman kalliimpaa, mutta hintansa arvoista. Ja suhteellisen vahvaakin, ellen väärin muista, niin yksi pussi sisältää 11 mg nikotiinia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös