Nukkumaanmenoaika arkena=?

  • 1 995
  • 30

Nukkumaanmenoaika arkena/viikolla yleensä?

  • Ennen kello 20

    Ääniä: 0 0,0%
  • Kello 20-22 välisenä aikana

    Ääniä: 3 2,5%
  • Kello 22-24 välisenä aikana

    Ääniä: 44 37,3%
  • Päivän jo vaihtuessa....

    Ääniä: 31 26,3%
  • Vaihtelee, milloin mihinkin aikaan

    Ääniä: 12 10,2%
  • Vaihtelee viikonpäivästä riippuen

    Ääniä: 6 5,1%
  • Sitten, kun alkaa nukuttamaan/väsyttämään

    Ääniä: 17 14,4%
  • En katso kellosta

    Ääniä: 5 4,2%

  • Äänestäjiä
    118

Sampe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins/Turun PalloSeura/Kiekko-Vantaa
Arkipäivisin nukkumaanmenoaika on vaihdellut välillä 00:30 ja 02:30, viimeaikoina eritoten 02:00-02:30 on ollut vakio. Viikonloppuisin menee keskimäärin siihen 03:00-04:00 väliin, kesällä vielä puol tuntia myöhemmäksi.

Armeija viime syksynä oli tietty poikkeus sääntöön, siellä kun piti saada aika mahd. nopeesti kulumaan.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No joo eli opiskelujen aikana menen 24-aamu sektorilla nukkumaan. aamulla ei koskaan ole luentoja ja tytökin ovat iltasella joten aamut on hyvä lepäillä rauhassa.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olen yrittänyt pitää puolen yön seutua deadlinena, että pysyy jonkinlainen vuorokausirytmi. Olympialaisten aikaan olo oli todella hetero, kun nukkumiset ja valvomiset menivät miten sattuu. Kyllähän sitä silloin tällöin tulee valvottua pikkutunneille saakka, mutta periaatteessa arkisin säännöllisyys on meikäläiselle paras päämäärä.
 

pikkukisu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Liverpool
Lähinnähän se taitaa olla tuo sitten kun sattuu väsyttämään, mutta kun ei meinaa se väsy oikeen koskaan tulla ihmisten aikoihin... Useimmiten menee toi unen tulo kolmen jäljille, pahimmillaan kuuden tienoille, ja arkisin pitäisi kasilta pönkiä sängystä ylös, joten aina väsyttää.. Tästä johtuukin paha tapa ja rytmin vielä pahempi sekoittaminen eli päikkärit... Lopputulos: En omista minkään näköistä päivärytmiä.
 

Mai

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Huuhaa

jos nukkuukin liikaa, niin silti saattaa väsyttää jostain syystä koko päivän. Mikään ei oo hyvä.... :(

Olen huomannut saman, jos kouluviikon aikana nukkuu liikaa väsyttää aivan yhtä paljon kuin silloin kun ei ole nukkunut kunnolla. Yritän käydä nukkumaan klo 22.30-23.00 välisenä aikana, jotta jaksaisin seuraavana päivänä.Tosin hieman väsyneenä sitä jaksaa vaativia tehtäviä(kokeita) paremmin kuin kunnollisilla unilla.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mulla ei ole näillä näkymin seuraavaan kahteen kuukauteen mitään arkihommeleita (lue töitä), joten mä olen ylhäällä yhteen - kahteen asti. Aamulla tuleekin sit nukuttua jonnekin kymmeneen tai yhteentoista, sitä se lomailu teettää ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös