Nothing is over!

  • 184 109
  • 986

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Stadiiiiiiiii! Ja Pate hoitaa tsiisus mikä peli! Oli varmaan ihan jees lähtee tsiigaa @Ishmael? :D
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Nothing is over!
Incredible, fantastic, outstanding!
Tätä ei sitten enää toisteta eikä mennä tänä keväänä enää Jyväskylään!
Kiitos kaikille, jotka uskoivat - itse en uskonut, mutta kiva joskus yllättyä näin.
Alku oli niin selkärangatonta.
Jengi näköjään tarvitsee piiskaa ja Atu taitaa osata sen puolen.
Nothing is over!
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Enpä ole koskaan nähnyt tällaista peliä. Sanaton olen.

Muistelisin, että joskus vuosituhannen vaihteessa pelattiin Stadissa HIFK-JYP, jota JYP johti 0-5. IFK tuli tasoihin, JYP meni johtoon, mutta IFK tasoitti vielä ja lopputulos 6-6.
Pudotuspeleissä tämä on ehdottomasti erikoisin matsi, jonka olen nähnyt.

E. Siis tarkoitin JYP-otteluja. Tappara-matsin muistan, olin paikallakin.
Mutta eihän noita kumpaakaan voi tähän verrata.
 

444

Jäsen
Muistelisin, että joskus vuosituhannen vaihteessa pelattiin Stadissa HIFK-JYP, jota JYP johti 0-5. IFK tuli tasoihin, JYP meni johtoon, mutta IFK tasoitti vielä ja lopputulos 6-6.
Pudotuspeleissä tämä on ehdottomasti erikoisin matsi, jonka olen nähnyt.
Joskus ainakin Tapparaa vastaan noustiin 0-6 tappioasemasta 7-6 johtoon, joka sitten ryssittiin vielä 7-7 tasuriksi. Silloin ei vissiin pelattu ratkaisuun asti, vaan tasapelikin kävi.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joskus ainakin Tapparaa vastaan noustiin 0-6 tappioasemasta 7-6 johtoon, joka sitten ryssittiin vielä 7-7 tasuriksi. Silloin ei vissiin pelattu ratkaisuun asti, vaan tasapelikin kävi.
Tuomo Ruudun omalla maalilla meni voitto.

Tänään ei mennyt voitto ohi sormien, ihan kiva nousu huonon ja ihan toivottomaltakin näyttäneen alun jälkeen, ja onhan tästä aika hyvä asetelma lähteä nujerrettua JYPiä vastaan huomenna kotikaukaloon.

Upea nousu.
 

Qkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muistelisin, että joskus vuosituhannen vaihteessa pelattiin Stadissa HIFK-JYP, jota JYP johti 0-5. IFK tuli tasoihin, JYP meni johtoon, mutta IFK tasoitti vielä ja lopputulos 6-6.
Pudotuspeleissä tämä on ehdottomasti erikoisin matsi, jonka olen nähnyt.

En mä sit ihan väärin muistanut kun mietin tossa et aikoinaan mun eka matsi nordiksella oli JYPiä vastaan ja tosiaan 0-5 tilanteesta 6-6 tasuriin. Muistaakseni joskus 1999. Muistan myös etten nähnyt matsista mitään kun istuin alimmassa rivissä kaukalon laidan takana.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Menikö teistä joku näyttämään tämän ketjun Olkinuoralle ja Virtaselle?

Voi perkele. Ei ookkaan hetkeen näin kiekkopelin lopputulos vituttanut.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt näytetiin sellaista henkistä hauista, että seuraava vastustajakin pelkää jo! Upea joukkue! Rakastan!

Juuri näin! Ei varmaan ihan hevillä lopu usko jengillä tämäniltaisen jälkeen. Huomenna alusta alkaen hereillä ja sarja pakettiin!
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
En oikein ehtinyt duunissa seuraamaan matsia kuin välillä liigan sivuilta. 5-0 tilanteessa vitutti jo niin paljon, että lopetin koko paskan seuraamisen. Onneksi kaverit pisti viestiä (nekin olivat jo melkein luovuttaneet) tulemaan silloin tällöin. 6-5 tilanteessa alkoi pikkuisen toivo jo herätä. Tämän jälkeen seurasin aina kun vain ehdin missä mennään. 6-6 tasoituksessa pääsi jo snadi huuto. Sitten tuli taas saatana kiire töissä ja vitutti kyllä kybällä ajella pelko perseessä trukkia, kun samalla pelataan aika legendaarista matsia.

Vitutus loppui siihen, kun frendi pisti WhatsUpp-viesitin, jossa luki vain Purre. Huusin kuin Morgan Kane nuorena päästessään pukille. Vitun kova nousu, arvostan kyllä kovasti joka jätkää. Meidän jengi ei luovuta tällä kaudella kovinkaan helposti. Aikamoinen peli ja aika paljon molemmat päästi maaleja. Voitto on silti voitto ja huomenna pannaan poikki.

IFK, my team!
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
C’mon kundit! Tahtoo, tahtoo, tahtoo!
Whatever you want, is what we want, is that we win!
Nothing is over!
Let’s play hockey!
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Mä en oo vieläkään toipunut tuosta eilisestä, vaikka jo seuraavaa peliä pelataan. Toi oli niin uskomaton nousu, etten kyllä muista mitään vastaavaa. Olisipa saanut olla paikan päällä.

Karlsson, Karlsson, världens bästa Karlsson!
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Nyt kaikki peliin viimeiseen erään. Tätä sarjaa turha pitkittää ja joku kokenut playoffjyrä tehköön ratkaisun tyyliin Hade etc. Tai ihan sama. Nothing is over.
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Enpä ole koskaan nähnyt tällaista peliä. Sanaton olen.

2002 Tappara Nordiksella 0-6 > 7-6 > 7-7 päättyi. Tuolloin oli vielä niin, että tasuri jäi 65min jälkeen. Mutta tämä oli runkosarjassa, ei voi verrata play off -otteluun.

Euforinen fiilis!
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
2002 Tappara Nordiksella 0-6 > 7-6 > 7-7 päättyi. Tuolloin oli vielä niin, että tasuri jäi 65min jälkeen. Mutta tämä oli runkosarjassa, ei voi verrata play off -otteluun.

No, mielestäni tuollaiset runkosarjahöntsät ovat oma lukunsa. Pleijareissa tällainen suoritus on suorastaan kolossaalinen uroteko.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
2002 Tappara Nordiksella 0-6 > 7-6 > 7-7 päättyi. Tuolloin oli vielä niin, että tasuri jäi 65min jälkeen. Mutta tämä oli runkosarjassa, ei voi verrata play off -otteluun.

Olin hääjuhlassa tuona päivänä kilometrin päässä Nordikselta ilman älypuhelinta. Onneksi tekstiviestit sinkosi pakotetulta agentilta. Jossain vaiheessa ihmettelin miten näitä viestejä nyt koko ajan tulee. Niitä tuli, koska niin oli sovittu. Alkuun ei tietenkään joka maalista, mutta sillä lailla, jos jotain nyt sattuisi tapahtumaan.

Aviopari on vieläkin onnellisesti yhdessä. Nothing is over.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Joskus ainakin Tapparaa vastaan noustiin 0-6 tappioasemasta 7-6 johtoon, joka sitten ryssittiin vielä 7-7 tasuriksi. Silloin ei vissiin pelattu ratkaisuun asti, vaan tasapelikin kävi.

Myöhässä, mutta kyllähän tätäkin kelpaa videon muodossa muistella.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
@McBean kiitos videosta, en ole tuotakaan katsonut kertaakaan sen jälkeen ja hienoltahan tuo kiri näytti, sekä näyttipä nuorilta kaikki tuossa. Taidan vilkaista itsekin peiliin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kiitos videosta, nyt tiedän mitä missasin. Olivat kyllä nuoria kolleja.

Nuorisostakin voi kasvaa aikuisia. Nothing is over.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös