Nolojen tilanteiden ketju

  • 994
  • 3

vanha herra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz
Koska olet viimeksi joutunut noloon tilanteeseen? Koska olet viimeksi nolannut jonkun? Onko sinua nolattu perusteellisesti?

Listatkaapa kokemuksia!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti vanha herra
Koska olet viimeksi joutunut noloon tilanteeseen? Koska olet viimeksi nolannut jonkun? Onko sinua nolattu perusteellisesti?

Listatkaapa kokemuksia!

Näytäpä meille esimerkkiä niin jospa rohekenemme sitten itsekin avautua!

vlad#16.
 

vanha herra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz
Re: Re: Nolojen tilanteiden ketju

Viestin lähetti vlad
Näytäpä meille esimerkkiä niin jospa rohekenemme sitten itsekin avautua!

vlad#16.
[/QUOTE

Noloin tilanne elämässäni: n. 20 vuotta sitten olin silloisen tyttöystäväni kanssa puuhissa, hänen vanhempiensa makuuhuoneessa. Aamulla herään siihen kun nyk. appiukkoni istuu sängyn vieressä, ja kuiskaa minulle: Pistä poika päälles, meillä on tossa ulkona 30 sukulaista jotka haluavat nähdä sut!

Perusteellisesti minut on nolattu myös kerran: Kärsin aikoinani hiivasienestä, ja olin kaverini kanssa kapakassa, musiikki pauhasi. Kaveri huusi täysillä että vieläkö sulla on ongelmia alapäässä, ja jälkeenpäin tajusin että musiikki lakkasi sillä hetkellä kun kaveri avasi suunsa.

Kyllä minäkin ihmisiä olen nolannut: Kerran sanoin kaverin vaimolle että sun miehelläs oli aikoinaan armeijassa kännissä hame päällä (tämä kyseinen kaveri on fanaattinen naisellisten miesten vihaaja, ja korostaa aina kuinka Skotlantilaiset miehet ovat ns. peräkamaripoikia juuri vaatekappaleensa vuoksi).

Paljon muutakin on, laitan kun tulee mieleen!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös