No mitäs pukki toi?

  • 228 273
  • 1 620

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
- Olutpaketin saksalaisesta Kuchbauer-panimosta (vielä matkalla)
- Friendly Swede -merkkisiä tablet styluksia, ja niihin runsaasti vaihtopäitä
- Rajaniemen "The Causal Angel" -kirjan
- Love letter -korttipelin
- Konjakkitäytteisiä konvehteja
- Pullon chileläistä luomuviiniä
- Viinipulloon kaadinsuuosia
- Juomalasien merkkaajia, näyttävät vahamerkeiltä
- Bambusukat
- Karkkipussin
- Suklaapatukoita
- Muovisen dinosauruslelun
- Neon-värisiä tusseja
- 2 kpl Axe suihkushamppoota

Lisäksi vaimon kanssa yhteisenä Fiskarsin functional formin keittiöveitsi, iso paketti Toffifeeta ja siskon itse tekemä kynttilä.

Mitenkään muita lahjoja vähättelemättä etenkin mieltä lämmittävät nuo neljä ekaa sekä tuo keittiöveitsi. Aika lailla kohdilleen osuvia lahjoja.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
2 palaa pahvia. Toinen sisälsi Julia-suklaita ja toinen oli nollan euron voiton tuonut arpa.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
- Viiksivahaa
- Adidas-pipo
- Apulannan Kaikki yhdestä pahasta -kirjan
- Olohousut
- Rannekello
- Kylpytakki
- Minttuviinapullo

Lisäksi saatiin yhteisiä lahjoja saatiin tyttöystäväm kanssa pari pyyhettä, matkakassaan hieman rahaa sekä anoppi päätti maksaa 3 ensimmäistä yötä tulevalla matkalla eli kelpaa. Tänään lahjoihin todennäköisesti tulee lisäksi pari leffalippua. Kovin vähäiseksi jäi lahjamäärä tänä vuonna, mutta sitäkin paremmiksi, sillä nuo ovat kaikki asioita joita olen kaivannut/halunnut saadakkin
 
Viimeksi muokattu:
K

kiwipilot

Kaippa sitä on taas oltu kilttinä:

-Villeroy Bochin aterinsetti
-Keraaminen Victorinoxin keittiöveitsi
-Riedelin Coca Cola juomalasit
-Pari Marimekon Finnairille suunnittelemaa kahvikuppia
-Muurikan esiliina sekä patakinnas
-Muutama Ässäarpa
-Kylpysaippuaa
-Jonkin verran käteistä

Laatukamaa mutta ennenkaikkea hyödyllistä: mitään turhaa krääsää ei taaskaan tullut. Myöskin konvehdit loistivat poissaolollaan.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
- Raha-arpa ja täysi lappu loton seuraavaan arvontaan
- Dödöä ja suihkugeeli
- Käteistä 50 euroa
- Tummaa suklaata (70%) kookoshiutaleilla maustettuna sekä tanskalaisia salmiakki/laku/suklaa-palleroita
- Luhdan pussilakanasetti
- Pullo Loimaan tummaa olutta, jonka poikani antoi läpällä:)
- Musta kauluspaita
- Ja näemmä vielä yksi yllärilahja...Juraj Simek. Tiedä sit onko mitään käyttöä...
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
-Benellin haulukko
-Swarowskin kiikaritähtäin
.käteistä 20.000-40.000€, laskeminen kesken
-Fabergén munia öppaut tusina
-Armanin puku & väriltään passeli golfsetti oheen

Lisäksi villasukat ja tuoksusaippua,
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ai Simek tulikin teille. Pistä vaikka siivoamaan ja pesemään pyykkiä niin saat miehestä jotain hyötyä edes.

Juu, ei äijältä tekeminen lopu. Kävi just luomassa lumet pihalta ku vihjasin et pitää paikat olla vetreänä seuraavassa pelissä. Pyykkejä ei ole ja kämppä on muutenkin siisti eli ei viitsi turhaa duunia teettää. Laitettiin sauna lämpeämään ja kohta tulee Kiprukin mestoille. Saas nähä onko tenuissa...
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Pukki toi kaikkea perinteistä vaatteista elektroniikan kautta konvehteihin.

Dieettipossunkin toi jääkaappiin vittuillakseen varmaan sitä, että on laihtunut melkein 10 kiloa vuoden aikana.

Tuolle pukin tuomalle tekopillulle en oo vielä keksinyt käyttöä...
 

Jarvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness)

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
-Benellin haulukko
-Swarowskin kiikaritähtäin
.käteistä 20.000-40.000€, laskeminen kesken
-Fabergén munia öppaut tusina
-Armanin puku & väriltään passeli golfsetti oheen..,

Minä jätin kaiken tämäm tyylisen, vähäpätöisen mainitsematta.

Tässä ketjussa leijuu aika ajoin schollin perintö...
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
- Jonkin sortin tehosekotin. En ole vielä pahemmin kerennyt tutustumaan.
- Teemu kirja
- Perinteinen boxerit, sukat ja dödö setti
- Pari elokuvalippua
- 2 Ohjainta Xboxille.
- Huppari

Ohjaimet ja huppari oli listalla. Muu oli bonusta.
 

lätkämies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Columbus Blue Jackets
-Teemu - kirja
-Boxereita
-Lahjakortteja eri vaateliikkeisiin
-Fazerin sinistä
-Sählymailan
-Neulepaidan

Oikeastaan mihinkään ei ollut varsinaisesti tarvetta, mutta erityisesti neulepaita ja Teukka kirja ilahduttivat.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
-Bemariin uudet erikoisvanteet
-Kausikortti NY Rangersin kotimatseihin
-Ihan vitusti käteistä rahaa
-Poreallas

(Sitten näin unta, että Suomessa on talouden taantuma, ja pukilla ei ole varaa kunnon lahjoihin. Siinä unessa paketeistani löytyi vain hauskan huumorikirja, fillariin ajovalot, pari leffalippu sekä kohvehtirasia).
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Minä jätin kaiken tämäm tyylisen, vähäpätöisen mainitsematta.

Tässä ketjussa leijuu aika ajoin schollin perintö...
Oikeastin sain kirjoja, paidan ja semmoisen kapseleilla toimivan kaffetykin. Kaikki ihan tarpeeseen. Ihmeen moni on saanut näköjään lahjaksi rahaa. Outoa. Tuliko ihan viikkorahan päälle? Hurjaa.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oikeastin sain kirjoja, paidan ja semmoisen kapseleilla toimivan kaffetykin. Kaikki ihan tarpeeseen. Ihmeen moni on saanut näköjään lahjaksi rahaa. Outoa. Tuliko ihan viikkorahan päälle? Hurjaa.

Samaa mieltä. Minusta on hyvin erikoista, että aikuiset ihmiset vaihtelevat kalliita lahjoja. Ymmärrän muistamisen, minusta lahjassa tärkeintä ajatus.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Samaa mieltä. Minusta on hyvin erikoista, että aikuiset ihmiset vaihtelevat kalliita lahjoja. Ymmärrän muistamisen, minusta lahjassa tärkeintä ajatus.
Niinpä. Monestihan lahjoista tulee vaan paha mieli. "Mä ostin sille kympillä, mutta sillä näköjään oli mulle viidelläkympillä" jne. Tai että saa jonkun hilavitkuttimen mitä ei tarvitse ollenkaan. Pitääkö silloin esittää että se tulikin muka tarpeeseen? Joo joulu on feikkaamista. Järjetön kulutushysteria ja ihmiset jäävät tappiolle kun itse ei sillä rahalla ostaisi niitä. Ja sitten kun miettii miten moni täälläkin luettelee jotain vaatteita. Mistä se toinen tietää minkälaisia vaatteita haluaa pitää? Eikä se välttämättä istu edes päälle, vaikka tuurilla koko sattuisikin olemaan sopiva. Paidoissa esimerkiksi toi on aika tarkkaa ja housuissa vielä tarkempaa. Ja miettikää vaikka jotain boksereita, mitä ainakin mulla on tosi vaikea löytää. Mutta entä jos akka ostaiskin vaan Cittarista jotkut Viivi ja Wagnerit, mitä ei muutenkaan kukaan aikuinen kehtaa pistää jalkaan. Kaikki Anttilatkin on aivan täynnä noita tuollaisia. Miehet tuskin niitä ostelee.

Tässä ketjussa näkee myös miten pinnallisia ja turhamaisia jotkut on. Tai no eihän ne välttämättä ole toivonut just niitä lahjoja...

Niin ja jotenkin happamia ootte kanssa kaikki!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Avovaimolta Juice-kirja, kummisedältä viinipullo, siskolta fillarin tankoon kiinnitettävä kännykkäteline. Lisäksi saimme yhteisinä lahjoina avovaimon kanssa mm. tyynyliinat, pyyhkeitä ja kaikenlaisia pikkuherkkuja, kuten säilöttyjä chilejä marinadissa, makuhunajaa ja lakkahilloa. Niin, ja pienimuotoiset lahjakortit tuli myöskin. Sopivia lahjoja kaikki.

Ai niin, ja lankomies toi jostain Silkkitien varren tai lähialueiden basaarista ostamansa pienen akvarellin. Olisiko tuo ollut Uzhbekistanista... Teos pääsee joka tapauksessa kehyksiin ja seinälle.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Sain lahjaksi Rosellin puukon, lakanasetin, pienpaahtimon kahvia, pienpanimon oluen, ajatuksella valitun avaimenperän (taottu markan kolikosta, vuosikertaa mun syntymävuoteni) ja uuden shakerin sekä juomapullon ynnä lapsilta itsetehdyt kortit. Puukko tuli yllätyksenä, mutta mieluisana sellaisena, kuitenkin laatukamaa. Kaikki napsui kohdalleen, ei valittamista. Toivoin ettei kirjoja tule, koska alet alkavat kohta ja menen kuitenkin hakemaan taas pari mieluisinta pois kuleksimasta.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt kävi niin, että viimeinenkin toivo konvehtirasian saamisesta valui hukkaan, kun pikkusiskolta(kaan) ei sellaista irronnut. Suklaata ja muuta herkkua saatiin vaimon kanssa kilokaupalla, mutta ei ainuttakaan konvehtirasiaa. Joskus niiden saaminen vitutti suuresti, mutta nyt kun niitä ei enää tule, niin niitä on oppinut kaipaamaan. Kyllähän sellainen jouluun kuuluu, hyväntahtoisena vitsinä jos ei muuten. No, käyn huomenna hakemassa oletetusta tarjouksesta Pandan juhlapöydän konvehtirasian kotiin, niin saadaan tämäkin joulu kunnialla maaliin.

Eipä niitä lahjoja muutenkaan montaa tullut, mutta eihän aikuiselle miehelle tarvitsekaan. Ylivoimaisesti parhaan lahjan sain mainitsemaltani pikkusiskolta, joka oli kutonut mulle villasukat. Lämmittää sekä jalkoja että sydäntä, kun hän on käyttänyt aikaansa mua ilahduttaakseen. Arvostan.
 

ElManazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Málaga Club de Fútbol, New York Islanders
Teen palveluksen kaikille nostamalla tämän ketjun jälleen ylös.

- FIFA15
- Neljä elokuvaa
- Bose Solo TV -äänijärjestelmä
- Jouluarpa (Ei voittoa)
- dödö

Taas on vuosi kulunut.

Tänä vuonna pukki toi:
- Näppäimistön
- Pari neuletta
- Kolme NCIS:n tuotantokautta
- Leffalippuja
- Chromecastin
- Patahanskat (Huom. Ei yhteyttä Porin Ässiin)

Ilmeisesti olen ollut varsin kiltti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös