Niko Hovinen – Pappi byyrissä

  • 62 042
  • 458

NuoriSkloddi

Jäsen
Suosikkijoukkue
RELEASEBULI
Toivottavasti siitäkin olisi opittu, että jos ei koppi tartu, vaihdetaan ukkoa maalin suulla ajoissa, eikä peluuteta väkisin, vaikka jokainen näkee, ettei siitä tule mitään.
Erittäin hyvä ja tärkeä pointti. Kahdesta helposti päästetystä maalista pitäisi jo huomata, että hommasta ei tule sinä iltana mitään joten rohkeasti vaan veskaa vaihtoon kuten sanoit. Ihan liikaa on tolla osastolla annettu vastustajille lahjoja tällä(kin) kaudella.

Jääkiekossa varsinkin nykyään maalivahdin rooli on niin helvetin tärkeä, että sillä osastolla ei voi antaa yhtään tasoitusta. Vähän ohi tämän ketjun aiheen, mutta eilen esim. Taponen hävisi maalivahtien taiston aivan 100-0 vs. Hovinen tänään otti molemmista Sportin veskoista voiton.
 

Spartacus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vähän ohi tämän ketjun aiheen, mutta eilen esim. Taponen hävisi maalivahtien taiston aivan 100-0 vs. Hovinen tänään otti molemmista Sportin veskoista voiton.

Ei Taponen sitä taistelua hävinnyt vaan IFK:n hyökkäys.

Mutta ettei menisi off topiciksi, niin Pappi oli tänään itse varmuus. Ei höntyile, vaan luottaa isoihin raameihinsa joilla pitää maalin tosi pienenä takanaan.
 

/dev/null

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei Taponen sitä taistelua hävinnyt vaan IFK:n hyökkäys.

Mutta ettei menisi off topiciksi, niin Pappi oli tänään itse varmuus. Ei höntyile, vaan luottaa isoihin raameihinsa joilla pitää maalin tosi pienenä takanaan.

Eikös noi isot raamit vois rankuissa olla ihan hyvä bisnes. Hävittävää ei ainakaan ole kun Taponen ei saa rankkuja kiinni.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vakuuttavaa ja rauhallista työskentelyä Papilta.

Mä olen vähän kahden vaiheilla, että kannattaisiko HIFK:n aloittaa pleijarit Pappi maalissa. Olisiko se henkisesti Taposen kannalta paras ratkaisu? Kasvattaisiko se Taposen nälkää vai olisiko lannistavaa? Toisiko se joukkueelle lisärauhaa ja luottoa? Mä näen tämän nyt enemmänkin psykologisena tekijänä kuin niin "taidollisena". Joo, Hovisella on paremmat statsit, mutta myös vähemmän pelejä ja rasitusta ja jokainen peli on aina omanlaisensa. Suora vertailu on oikeasti mahdotonta.

Onneksi mun ei tarvitse tätäkään päätöstä tehdä. Ainakaan näillä erittäin vajavaisilla tiedoilla.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, FLA
Vakuuttavaa ja rauhallista työskentelyä Papilta.

Mä olen vähän kahden vaiheilla, että kannattaisiko HIFK:n aloittaa pleijarit Pappi maalissa. Olisiko se henkisesti Taposen kannalta paras ratkaisu? Kasvattaisiko se Taposen nälkää vai olisiko lannistavaa? Toisiko se joukkueelle lisärauhaa ja luottoa? Mä näen tämän nyt enemmänkin psykologisena tekijänä kuin niin "taidollisena". Joo, Hovisella on paremmat statsit, mutta myös vähemmän pelejä ja rasitusta ja jokainen peli on aina omanlaisensa. Suora vertailu on oikeasti mahdotonta.

Onneksi mun ei tarvitse tätäkään päätöstä tehdä. Ainakaan näillä erittäin vajavaisilla tiedoilla.
Mä olen 100% varma että Taponen aloittaa. Silti kaikki sisimmässään, valmentajia myöten, tietää että kannattaisi lähteä Hovisella.
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hovinen torjuu kaksi seuraavaa matsia. Huomenna nollapeli.

Olin jo alunperinkin hieman skeptinen voiton suhteen, kun kokoonpanoja kuuluttaessa selvisi, että Taponen on tänään maalissa, vaikka se ei sinänsä yhtään yllättänyt.

Mutta nyt tosiaan olisi aika tehdä seuraavaan peliin ja veskarin vaihto ja laittaa Hovinen maaliin, koska Taposen näytöt on mielestäni nyt annettu.
 

Tarantula

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Peltosen pelikirjan mukaan huominen mennään Tapsalla ja tukkaan tulee Tapsasta riippumatta tai Tapsan edesottamuksilla. Tätä teoriaa tukee se että maalivahdit kuulemma päätetään jo päiväkausia etukäteen, sensijaan että päivän kunnon mukaan.

Vikaan matsiin Hovinen sitten maaliin "Hail Mary"-henkisenä ratkaisuna ja pelsut vie pelin 1-0 tekemällä maalin jota ei torjuisi edes parhaiden vuosien Hasek.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
In Pastori we trust! Olisiko tämä äärimmäisen sympaattinen ja rauhallinen kaveri se, joka kääntää tämän päin vittuja toistaiseksi menneen kevään? Toivon ainakin syvästi, että näin olisi. Olisi muuten suhteellisen upea tarina.
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
In Pastori we trust! Olisiko tämä äärimmäisen sympaattinen ja rauhallinen kaveri se, joka kääntää tämän päin vittuja toistaiseksi menneen kevään? Toivon ainakin syvästi, että näin olisi. Olisi muuten suhteellisen upea tarina.

Oma luottoni pappia kohtaan on myös ollut erittäin korkea koko tämän kauden ajan. Nyt varsinkin ton eilisen hävityn matsin jälkeen sitä mietti kovasti, että mitä jos Hovisen ollessa maalissa olisimmekin voittaneet eilen.

Maalivahdin vaihto eiliseen peliin ei olisi todellakaan ollut mikään huono idea, kun eiliseen matsiin lähdettäessä Taponen ei edes ollut se "voittava maalivahti", jota ei kannata vaihtaa, kun alla kuitenkin oli ihan selkeä tappio edellisestä pelistä.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Kuten tuonne Taposen ketjuun kirjoitin, Hovinen pystyy kokemuksellaan muuttamaan joitain pelitilanteita paremmaksi, mutta ei kokonaisuutta… Tiistaina Pappia kyydissä, katsotaan sen jälkeen vieläkö pelit jatkuu?
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Kuten tuonne Taposen ketjuun kirjoitin, Hovinen pystyy kokemuksellaan muuttamaan joitain pelitilanteita paremmaksi, mutta ei kokonaisuutta… Tiistaina Pappia kyydissä, katsotaan sen jälkeen vieläkö pelit jatkuu?
Nyt on kysyttävä tarkennus. Tarkoitatko kokonaisuudella, pelin, ottelusarjan, kauden vai minkälaista kokonaisuutta?
Ainoa, mikä Reverend Hovisella tökkii, on The Sivuttaisliike. Mutta koska hän on iso ja ylävartalo pysyy pystyssä, hän peittää paljon. Taponen, joka 20 senttiä lyhyempi, menee kasaan, jolloin verkkoa näkyy liikaa.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Nyt on kysyttävä tarkennus. Tarkoitatko kokonaisuudella, pelin, ottelusarjan, kauden vai minkälaista kokonaisuutta?
Hyvä kysymys! Pappi pystyy muuttamaan maalivahtityöskentelyssä ja torjuntatilanteissa joitain asioita (esim. mihin viittaat hänen koollaan => veskarin sijoittuminen ja torjuntakulmat muuttuvat Roope => Pappi), mutta Pappi ei pysty muuttamaan esim. HIFK’n PAPPia paremmaksi, kentällisen tasapainoa hyökkäyspelissä, kolmannen hyökkääjän reagointia kiekonmenetys-tilanteessa jne. jne. Siis joukkuepelin kokonaisuutta… Eilisestä pelistä olisi vallan kauhistuttavia asioita taas sanottavana, noin joukkuepelin kontekstissa, mutta ei negailla kun voitto kuitenkin tuli!
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pappi on kyllä järjettömän varman oloinen maalivahti. Välillä kun seuraa tarkemmin pelaamista, niin ajoittain näyttää jopa pelottavan löysältä. Toki, kokemus tuo rutiinia ja kaikki ylimääräinen säheltäminen loistaa poissaolollaan.

En kyllä näe mitään syytä enää miksi Taposta pitäisi peluuttaa. Tämä Hovisen ottaminen maaliin on myös toistaiseksi isoin plussa koko kaudessa/sarjassa valmennuksen osalta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös