Niklas Rubin – punainen jalokivi

  • 141 552
  • 937

ElMaccone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa, sympatiat HIFK ja Chigaco
Ässät julkaisi tänään Niklas Rubinin yksivuotisen sopimuksen.

Kysessä on 26-vuotias ruotsalaismaalivahti, joka saapuu Poriin SHL:n Frölundasta.

Pelaajan tiedot:
Synt.: 1995 (26v)
Pituus: 182cm
Paino: 92cm
Kätisyys: Left

Saavutukset: CHL-mestaruus 2020 & Allsvenskanin paras torjuntaprosentti kaudella 2016–2017.

EP: Niklas Rubin at eliteprospects.com
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Toivottavasti rubiinista puristuisi vielä oikea timantti Ässiin. Ykkösvahdin tontti on näillä tiedoilla selvä ja peliaikaa pitäisi tulla melkein niin paljon kuin ukko vain jaksaa ja kestää. Korhonen sitten auttaa useamman pelin viikoilla.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Toivottavasti on punainen eikä puinen.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Ensinnäkin onnittelut jälleen yhdestä tyylikkäästä ketjuotsikosta ässäosiossa. Kyllä nämä otsikoinnit osataan täällä meillä. Jos pelkästään jo tämä otsikko ei kanna Rubinia onnistumiseen, niin ei sitten mikään..

Kun viime vuosina Ässillä on maalivahdit olleet hiljaisempaa sorttia niin nyt sitten Rubin vaikuttaa olevan kaveri jolla läppä tuntuu lentävän.
Joo.. esimerkiksi siitä kaverin jo moderniksi klassikoksi nousseesta mikitysvideosta ei tosiaan voi kuin tulla hyvälle tuulelle. Voi jo melkein nähdä Rubinin ensi kaudella lauleskelemassa itsekseen maalillaan silloin kun on rauhallista.. se on sitten eri asia onko lauleskeluun Ässien maalilla kuinka paljon aikaa :D

Rubin muuten tulee siis yhdestä Euroopan aivan huippuorganisaatioista. Siellähän pelasi viime kaudella myös muuan Borgman, joka ilmeisesti ei sitten Ässiä ainakaan kovin pahasti haukkunut, kun Rubin uskalsi tällaisen loikan tehdä..
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Ensinnäkin onnittelut jälleen yhdestä tyylikkäästä ketjuotsikosta ässäosiossa. Kyllä nämä otsikoinnit osataan täällä meillä. Jos pelkästään jo tämä otsikko ei kanna Rubinia onnistumiseen, niin ei sitten mikään..


Joo.. esimerkiksi siitä kaverin jo moderniksi klassikoksi nousseesta mikitysvideosta ei tosiaan voi kuin tulla hyvälle tuulelle. Voi jo melkein nähdä Rubinin ensi kaudella lauleskelemassa itsekseen maalillaan silloin kun on rauhallista.. se on sitten eri asia onko lauleskeluun Ässien maalilla kuinka paljon aikaa :D

Rubin muuten tulee siis yhdestä Euroopan aivan huippuorganisaatioista. Siellähän pelasi viime kaudella myös muuan Borgman, joka ilmeisesti ei sitten Ässiä ainakaan kovin pahasti haukkunut, kun Rubin uskalsi tällaisen loikan tehdä..
Toivottavasti peleissä keskittyis hiukan paremmin itse peliin, eikä ihan niin paljon lauleskelis mitä tossa reenivideolla.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Toivottavasti peleissä keskittyis hiukan paremmin itse peliin, eikä ihan niin paljon lauleskelis mitä tossa reenivideolla.
Mulle on ihan sama vaikka alkaisi räppäämään, kunhan vaan kiekko tarttuu :)

Välkommen Niklas!
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Herra on saapunut Poriin.

Sieltä sitten treenejä katselemaan josko näkyisi kentällä koppailemassa kiekkoja.

Tiedä siis edes onko siellä jäätreenejä menossa, mutta jos on.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo

Rubinin tuoretta haastattelua, on nyt siis vain viikon käymässä Porissa.. ja uhkaa heti jutun alussa alkaa laulamaan. Ja muuten samoin se omalla muijalla kehuskelu alkoi heti, mitä täällä juuri aiemmin pelättiin *hymiö*

En muuten tajunnutkaan, että juuri Rubin pelasi vuosi sitten MM-kisoissa Suomea vastaan tre kronorin maalilla. Uutena tietona tuli minulle myös se, että Ruuttu siis tuntee kaverin. Rubin on ainakin hänen mukaansa huippuveska ja huippu-urheilija..

EDIT: anteeksi, pelasikin siis Karjala-turnauksessa Suomea vastaan eikä kisoissa, my mistake
 
Viimeksi muokattu:

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Rubinin tuoretta haastattelua, on nyt siis vain viikon käymässä Porissa.. ja uhkaa heti jutun alussa alkaa laulamaan. Ja muuten samoin se omalla muijalla kehuskelu alkoi heti, mitä täällä juuri aiemmin pelättiin *hymiö*

En muuten tajunnutkaan, että juuri Rubin pelasi vuosi sitten MM-kisoissa Suomea vastaan tre kronorin maalilla. Uutena tietona tuli minulle myös se, että Ruuttu siis tuntee kaverin. Rubin on ainakin hänen mukaansa huippuveska ja huippu-urheilija..

EDIT: anteeksi, pelasikin siis Karjala-turnauksessa Suomea vastaan eikä kisoissa, my mistake
Mä ymmärsin jutusta, että se oli Ruuttu joka uhkasi alkaa laulaa.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Eli hetkinen.. tuo on siis Rubin tässä mainoksessa, jonka taakse maali tehdään? Mistä sen voi tietää, kun veskan nimeä ei näy..




EDIT: no joo, jos pysäyttää kohtaan 0:11, niin kyllä se Rubinilta jossain määrin näyttää..

EDIT 2: vai pelinumerostako tässä onkin kysymys? Mutta onko siitä joku varmuus mitä numeroa Rubin tre kronorissa käytti..
 
Viimeksi muokattu:

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Länget kiinni tai tulee pitkä (lyhyt) kausi!
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eli hetkinen.. tuo on siis Rubin tässä mainoksessa, jonka taakse maali tehdään? Mistä sen voi tietää, kun veskan nimeä ei näy..




EDIT: no joo, jos pysäyttää kohtaan 0:11, niin kyllä se Rubinilta jossain määrin näyttää..

EDIT 2: vai pelinumerostako tässä onkin kysymys? Mutta onko siitä joku varmuus mitä numeroa Rubin tre kronorissa käytti..

Karjala-turnaus 2020. Rubin pelasi Suomea vastaan ja numero oli 41.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Noihin ylläoleviin kevätjuhlaliikkeisiin nojaten: Rubin sanoi siinä haastatteluvideolla, että hän on maalivahti joka pyrkii aktiivisesti ihan torjumalla torjumaan sen sijaan, että yrittäisi vain peittää (onkin toki hiukan pienikokoinen perustaakseen pelinsä vain siihen). Oikeastaan olen jotenkin hemmetin iloinen, että saadaan taas vaihteeksi sellainen veska.. odotan itse värikästä ja vauhdikasta torjuntatyöskentelyä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös