Niitä pieniä asioita jotka ajavat hulluuteen

  • 42 821
  • 264

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joka kerta kun näen tällaisen jonkun hipitihopiti-jannun sellainen tyhmän näköinen suoralippainen lippis päässä (ja tietenkin se lippa sojottaa tarkoin harkitusti hitusen sivulle) niin minulla katkeaa verisuoni päästä.
Siis voi elämän kevät. Vaikka varmasti olen aiemminkin tuolle nörtti-ilmiölle salaa nauranut sen kohdattuani, niin tänään sen vasta tajusin päiväristeilyllä oltuani. Naapuripöydässä kun istui perhe, jonka poika oli vissiin juurikin saanut kyseisen lippalakin. Noh, äiti meinasi repiä sen jonkun tarran siitä lipasta, mutta se poika pistikin äärimmäisen kiukustuneena hanttiin. Se kun kuulemma on joku tärkeä merkki, ja ilman sitä se koko lippis menettää arvonsa. Se penska oli varmaankin vasta joku kymmenvuotias, joten siitähän ei oikein tiedä onko siihen penskaan joku hourio iskenyt, nykyään kun vanhemmat eroileekin miten sattuu ja on näitä vaikka mitä pleikkaripelejäkin, vai onkohan toi pikku tarra joku yleisestikin tärkeä juttu nykynuorten keskuudessa. En kovinkaan tarkkaan tiedä mikä villitys noilla nykyajan teininörteillä just tällä hetkellä on, mutta sen tiedän että se saamarin lippalakki on äärimmäisen naurettavan näköinen.

Sen, joka keksi tämän "mustat pitkät kalsarit minkä tahansa vaatteen alla" -muodin naisille soisi saavan kuulan kalloonsa. Voi jeesus, että kyseinen vaatekappale on RUMA. Oksettavin yhdistelmä on valkoiset sortsit, joku löysästä trikoosta tehty muodoton toppi ja nämä mustuaiset linttaan astutuilla balleriinatöppösillä ja halvalla nahkajäljitelmälaukulla kuorrutettuna.
Siis anna mun kaikki kestää. Äärimmäistä ääliöisyyttä vaatii tuollaisen yhdistelmän ylläpitäminen. Lumihanki, nykyinen presidentti ja oksennus ovat yhtä seisottavia efektejä.
 

Jotun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, SJ Sharks, Joe Thornton
Joka kerta kun näen tällaisen jonkun hipitihopiti-jannun sellainen tyhmän näköinen suoralippainen lippis päässä (ja tietenkin se lippa sojottaa tarkoin harkitusti hitusen sivulle) niin minulla katkeaa verisuoni päästä. En tiedä mikä siinä on mutta minua vaan ärsyttää ihan hillittömästi nuo lippikset. Ne vaan näyttää yksinkertaisesti niin tyhmältä ja saavat kantajansa näyttämään vähä-älyiseltä.

Anteeksi kaikille jotka omistavat ja pitävät tällaista lippistä, en mahda sille mitään.

Juurikin näin. Torvelo-olemuksen täydentää päähän sidottu huivi, jota pidetään sitten lippiksen alla. Tämän tyylilajin edustajien olemukseen ja käyttäytymiseen liittyy toki muitakin mahdollisimman ärsyttäviä piirteitä mm. Ahtisaarimainen vaappuva notkuminen kävellessä, turhan suuri Wu-Tang Clan paita maata viistäen. En yleistä, mutta yleistän kuitenkin.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Huonolaatuiset kännykkäkameravideot

Minkä perkeleen takia ihmisten pitää upata tuonne Youtubeen joka ikinen paskalaatuinen videonpätkä minkä he saavat sillä halvalla Nokian räpsyllään kuvattua? Kun yrittää etsiä jotain liveversiota jostain biisistä niin 99% tuloksista on ihan järkyttävää paskaa. Ihan käsittämättömän huonolaatuisia videoita jotka on ensinnäkin kuvattu jostain kilometrin päästä ja vielä siten että suurimman osan ajasta näkyvissä on edessä seisovan tyypin takaraivo, ja sitten toisekseen äänenlaatu on niin paska että siitä ei käytännössä kuulu kuin jotain ihme pörinää ja ehkä yleisön huutoa. Mitä vitun iloa kenellekään on tuollaisista videoista? Minkä helvetin takia ne pitää upata sinne tuubiin? Kun siellä on kuitenkin sitten seassa sitten ne pari hyvälaatuista ja ihan oikealla kameralla kuvattua videota niin nuo paskavideot vaikeuttavat niiden löytämistä ihan saatanasti. Vituttaa kun pitää selata läpi kymmeniä videoita että löytää sen yhden hyvälaatuisen. Tämä meinaa kyllä joskus ajaa pienen ihmisen hulluuden partaalle.
 

Hevosmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tämä on kyllä väärä ketju siinä suhteessa, että ei kohta kertomani esimerkki minua hulluuteen aja. Mutta koska en viitsi aloittaa "Tekisi mieli repiä lähimmäiseni pää irti ja paskantaa siihen" -ketjua, niin menköön tähän.

Mulla heittää vitutuskäyrä heti punaisen ylärajalle, kun jossain "laitosruokailussa" sattuu samassa pöydässä istumaan joku, joka aterian päätteeksi päästää suurin piirtein minuutinmittaisen, kolmen oktaavin röyhtäisyn (ÖÖöööörrrrppppbt), tokaisee "kyllähän tota nyt söi enneku selkäänsä otti" ja itsekseen hekotellen kaivaa lopuksi hampaanvälistä puolen kilon klöntin sapuskaa ja nielaisee sen.
Onko tuossa mitään rikosoikeudellisesti lieventäviä asiahaaroja? Meinaan vaan, että jos seuraavalla kerralla en enää pystykään hillitsemään itseäni.
 

jessie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tyypit, jotka käy vessassa pesemättä käsiään toimituksen lopuksi. Yääääk. Mukavaa käydä jossain kahvilla ja todeta, ettei talon emäntä/isäntä kehdannut käpäliään pyykätä asiointinsa jälkeen, mutta siitä huolimatta laittelee iloisena ja paljain käsin pullaa vadille. Mikä siinä puolen minuutin toimituksessa on niin ylivoimaista, että se pitää jättää tekemättä? En minäkään sylje kenenkään ruokaan, toivoisin siis, ettei mullekaan tarjottaisi erilaisilla eritteillä maustettua kahvileipää (jne.).
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Parisängyn toiselta puolikkaalta kuuluva kovaääninen kuorsaus ajaa vähitellen hulluuteen, jollen jo siinä tilassa ole. Varsinkin tilanteessa, jossa nukkumatti viivyttelee tuolaan on toisen kuorsaaminen erittäin rasittavaa kuultavaa. Toki pienen tökkäisyn jälkeen kuorsaus hetkeksi loppuu alaakseen uudelleen hieman aiempaa suuremmalla volyymilla. Joskus meinaa mennä hermot, mutta silti siinä vieressä uinuu se kaikkein tärkein ja läheisin ihminen.
 
Tämä on yksittäinen tapahtuma: Olen kahden kaverin kanssa seuraamassa HIFK - TPS peliä, ja yllätys HIFK voitta 6-0, ja kun Ilkka Pikkarainen (ehdoton inhokki) tekee maalin niin ne kaverit hymyilee sarkastisesti ja katsoo minua. Se tekee minut hulluksi! ARGHHHH!
 

Ambi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Firefoxissa kun kirjoitat johonkin tekstikenttään, esim. vaikka verkkopankissa, lomakkeissa jne, klikkaat hiirellä sen kirjoituskentän aktiiviseksi ja alat kirjoittaa niin se alkaa joka helvetin kerta kirjoittaa sitä tonne sivun vasempaan alalaitaan siihen hakuhärdelliin eikä siihen tekstikenttään, sitten on klikattava uudestaan sitä tekstilootaa ja aloitettava alusta, ugh.
 

scholl

Jäsen
Usain Bolt.
Onko yhtä mulkunnäköistä jätkää olemassa.
Se ei nyt haittaisi jos se jannu vain juoksisi, mutta joka hemmetin kerta pitää nähdä jotain vammaista hötkymistä juoksun jälkeen tai muuten vain jossain lavalla. Nyt viimeksi tänä aamuna telkkarissa. Siis mitä v*****. Spaghettia koko jätkä. On positiivisia menestyjiä kuten Carl Lewis tai Paavo Nurmi. Sitten on neutraalitilanteita kuten Phelps, mutta sitten on valitettavasti tilanteita, joissa kävelevä elin menestyy ja silloin on kyse pienestä asiasta, joka pidemmän päälle syö miestä lopullisesti.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Usain Bolt.
Onko yhtä mulkunnäköistä jätkää olemassa.
Se ei nyt haittaisi jos se jannu vain juoksisi, mutta joka hemmetin kerta pitää nähdä jotain vammaista hötkymistä juoksun jälkeen tai muuten vain jossain lavalla. Nyt viimeksi tänä aamuna telkkarissa. Siis mitä v*****. Spaghettia koko jätkä. On positiivisia menestyjiä kuten Carl Lewis tai Paavo Nurmi.
Mitä positiivista on Carl Lewisissa HIV-testituloksen lisäksi?
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Firefoxissa kun kirjoitat johonkin tekstikenttään, esim. vaikka verkkopankissa, lomakkeissa jne, klikkaat hiirellä sen kirjoituskentän aktiiviseksi ja alat kirjoittaa niin se alkaa joka helvetin kerta kirjoittaa sitä tonne sivun vasempaan alalaitaan siihen hakuhärdelliin eikä siihen tekstikenttään, sitten on klikattava uudestaan sitä tekstilootaa ja aloitettava alusta, ugh.
Tools -> Options -> Advanced -> Search for text when I start typing

Täppä pois.
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Yksinkertaisesti tietokoneet. Varsinkin, kun niiden kanssa tekee töitä. Ylläpitotöitä.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Ehdottomasti se jos olet jossain paikassa (esim. ravintolassa/kuntosalilla/kylässä/jossain odotustilassa) ja joudut kuuntelemaan jotain hirvetä musaa tai radioasemaa.

Itse jouduin tänään kuuntelemaan Radio Suomi Poppia, ja ei helvetti mitä musaa! Sieltä tuli kokoajan jotain melankolista paskaa, jonka katkaisi välillä vain typerät juontajat ja tällä kertaa onneksi myös mainokset. Olen täysin vakuuttunut siitä että eri radioasemien kuuntelijoista juuri Radio Suomi Popin kuuntelijat tekevät eniten itsemurhia ja kärsivät masennuksesta, sillä niin mieltä ylentävää ja elämänmyönteistä musiikkia sieltä tulee. Kansallisen mielenterveyden nimissä Radio Suomi Popin soittolista pitäisi kieltää kyllä lailla.

Täältä tähän.
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Olen täysin vakuuttunut siitä että eri radioasemien kuuntelijoista juuri Radio Suomi Popin kuuntelijat tekevät eniten itsemurhia ja kärsivät masennuksesta, sillä niin mieltä ylentävää ja elämänmyönteistä musiikkia sieltä tulee.

Samaan kastiin menee kyllä Radio Aalto pehmeine suosikkeineen. Työkaveri sitä kanavaa kuuntelee avokonttorin toisella laidalla ja valitettavan hyvin se munkin korviini kantautuu. Eikä totutun suppea soittolista ainakaan vähennä tuskaa.

Toisella työkaverilla on joskus Nova päällä, niiden yhdistelmä se vasta onkin herkkua. Kun yhdestä tuutista tulee Jani Wickholmia ja toisesta Mambaa, tekis mieli juosta ja lujaa.
 

M10

Jäsen
Vastaan tähän yhdellä sanalla: Naiset.

Komppaan, ja tarkennan; työkollegoina olevat naiset. Totaalisen ennalta-arvaamatonta porukkaa. Yleensä naama norsun vitulla eivätkä viitsi edes päätä kääntää, kun niille puhuu. Sitten yhtenä päivänä yli-iloisia tyhjänjauhajia. Kahvitauon kälätyksen aikoihin napit korville ja Carcass soimaan täysille. Se auttaa.

Toki pari mukavaa poikkeustakin naistyökavereista löytyy.
 

-RVL-

Jäsen
Pieniä tai ei, mutta minulle liikaa

- Jone Nikula. Todella ärsyttävä ihminen. Kaikissa tv-ohjelmissa kiroilee jatkuvasti ja tuntuu olevan muutenkin järjen käyttö minimissä. On olevinaan niin äijä, että oma ohjelmakin piti olla, jossa hän minun mielekseni oli täysi susi kaikessa.

- Uset nuoret miehet/pojat vetävät sukat farkkujen päälle. Sitten siellä nilkoissa on sellainen erittäin idiootin näköinen muhkura. Luulisi, että voisi ne sukat vetää normaalisti jalkaan.

- Hulluksi minut on myös tekemässä huono suomen kielen taito. Ärsyttää lukea eri foorumeita ja jopa lehtiä ja tekstitv:tä, joissa on kielitaito täysin hukassa. Ei sillä, että itsekään kirjoittaisin kovin hyvin, mutta parhaimmillaan tekstitv:ssä olevasta yhden sivun jutusta löytää useita virheitä ja ne myös pysyvät sellaisina, kunnes tulee uusi uutinen tilalle.

- Joskus on joutunut menemään eri paikkoihin julkisilla kulkuneuvoilla. Löytyy niidenkin kuljettajista/henkilökunnasta sellaisia idiotteeja, ettö maiseman vaihto voisi olla tarpeen. Tarkoitan siis tervehtimistä. Samaa voisi sanoa eri liikkeiden työntekijöistä/naapureista jne. Tiedän että suomalaiset ovat aika ujoa/ei niin sosiaallisia ihmisiä, mutta luulisi nyt saatana että voitaisiin edes tervehtiä takaisin. Tuntuu tyhmältä sanoa jollekin kohdatessa/kaupan kassalla/lippua ostaessa; terve, moi, moro, kun asiakaspalvelija istuu suu kiinni vittuuntunut ilme naamalla.

Näitähän riittää pilvin pimein, varsinkin liikenteeseen liittyviä asioita on paljon, mutta niistä on tuntunut olevan muillakin paljon kerrottavaa.
 
Viimeksi muokattu:

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Nimimerkki wilcon loppukaneetti.

No ignore on sitä varten. Kunhan vain itse muistaisi aina kirjautua ensin, ennen kuin alkaa foorumia selailemaan. Itseäni on alkanut nyppimään täällä tuo kysymysmerkin alituinen viljeleminen. Varsinkin kun se lätkitään lauseisiin, mitkä eivät edes ole kysymyksiä. Jos olet jotain mieltä, niin ole ja seiso saatana sen takana. Älä jätä postauksen loppuun leijumaan jotain turhaa heittoa, tai vastaa kysymykseen kysymyksellä.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ottaa päähän nämä eräiden palstalaisten viesteissä silloin tällöin näkyvät trademark- ja registered trademark -merkit. Jotenkin niin helvetin tekohauskaa, että sitä pitää oikein näiden merkkien avulla korostaa. Vituttaa. Tai sitten mä olen vaan kateellinen, kun mä en ite osaa tehä niitä merkkejä.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Avopuolison tapa heräillä aamuisin. Siis se torkkuherätyksen käyttö. Eikö sitä voi illalla päättää, että herätys on esim. klo 07.00 ja kun kello soi, sitten herätään. Ei niin, että kello soi 07.00, 07.10, 07.20... kunnes on pakko nousta (n. klo .8.00) ja kiireellä suorittaa aamutoimet ennen töihin lähtöä, johon tekee itse lähes joka kerta kiireen. No, tapaus on pikkuhiljaa korjaantumassa, kun itse olen moisen torkuttamisen jälkeen kuin perseeseen ammuttu karhu, etenkin niinä aamuina, kun itse olisin saanut jäädä tunniksi nukkumaan (esimerkkitapauksessa muijan herätys klo 07.00 ja mun 08.00.). Toisin päin tämä ei tietenkään haittaa, kun olen jo hereillä. No, eiköhän tämä tästä korjaannu, merkkejä on ainakin näkyvissä. Muutoin suhteessa menee hyvin, joten eiköhän tämä pikkuasia saada kuntoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös