Niilo Halonen, Helsingin IFK

  • 126 193
  • 905

sixpack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko täällä nyt joku sääntö, että pitää käydä oikein erikseen kiittämässä kenttäpelaajia, kun joukkueen sylkykuppina ollut maalivahti pelaa nollapelin ja hänen omassa ketjussaan annetaan kehuja kyseiselle maalivahdille? Tämä varmaan pätee sitten kaikkien muidenkin kirjoittajien ja pelaajien kanssa, eikä koske vain minua? Ihme vittuilua. Ikään kuin mulla olisi jotain tekemistä maalivahtipelin kanssa.
Ei kait tämmöisiä sääntöjä ole ainakaan tietääkseni. Viestisi on kyllä kovin hyökkäävää ja epäkohtelias. En kait ole väittänyt että sinun vastuullasi oli jotenkin HIFK:n pelaaminen? Ehkä olet asettumassa pitkine teksteinesi meidän tavan tallaajien yläpuolelle. Mukavaa viikkoa sinulle.
 
Viimeksi muokattu:

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kait tämmöisiä sääntöjä ole ainakaan tietääkseni. Viestisi on kyllä kovin hyökkäävää ja epäkohtelias. En kait ole väittänyt että sinun vastuullasi oli jotenkin HIFK:n pelaaminen? Ehkä olet asettumassa pitkine teksteinesi meidän tavan tallaajien yläpuolelle. Mukavaa viikkoa sinulle.

Minunkaan mielestäni sellaista sääntöä ei ole, siksi ihmettelinkin, miksi lainasit edellisenä päivänä kirjoittamaani viestiän ja kommentoit, kuten kommentoit. Sehän oli ihan puhdasta vittuilua mulle.

Mitä tulee tähän "BOL on hyökkäävä ja epäkohtelias ja asettaa itsensä muiden yläpuolelle ja kirjoittaa aivan liian pitkiä viestejä", totean vain, että tästä eniten valittavat ovat niitä, jotka itse kirjoittavat mulle joko tympeään sävyyn tai suoraan vittuilevat ja minä sitten kuittaan takaisin. Minä en ole kenenkään kynnysmatto, jonka niskaan voi oksentaa oman pahan olonsa tai HIFK:n aiheuttaman vitutuksen. Osalle mun kirjoitukset menevät selkeästi ihon alle jo ihan pelkästään siksi, että palstapersoonani ärsyttää heitä, jolloin jo lähtökohdat mun viesteihini vastaamisen osalta eivät ole kovin hedelmälliset. Voin sen ärsytyksen jollakin tasolla ehkä myös jopa ymmärtää, mutta minä en erilaisine näkemyksineni ole kenenkään vihollinen. Kyllä mullakin joskus läikkyy yli ja siitä pahoitteluni, mutta en mä täällä kyllä yleisesti ottaen mitään hyökkäyksiä muita kirjoittajia kohtaan harrasta. Mutta takaisin annan kyllä, jos katson aiheelliseksi. Mukavaa viikkoa myös sinulle. Ja toki kaikille muillekin. Nyt kannattaa ottaa ilo irti, kun HIFK ei pelaa, koska mikäs sitä elämässä voisi muuten stressitasoja nostaa :).

Ja Nipelle tsemppiä! Asioilla on tapana järjestyä, tavalla tai toisella.
 

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
Hidastuksessa (yhdestä kamerakulmasta) olin huomaavani että 1-0 maalissa kiekko osui pakin luistimeen ja se muutti lentorataa hiukan vasemmalle Halosen näkökulmasta. Jollei osunut, niin sitten Halosen sijoittuminen oli aika heikkoa.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Hidastuksessa (yhdestä kamerakulmasta) olin huomaavani että 1-0 maalissa kiekko osui pakin luistimeen ja se muutti lentorataa hiukan vasemmalle Halosen näkökulmasta. Jollei osunut, niin sitten Halosen sijoittuminen oli aika heikkoa.
Kiekko meni silti maaliin, en huomannut että olisi mennyt kokonaan niilosta läpi?
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hidastuksessa (yhdestä kamerakulmasta) olin huomaavani että 1-0 maalissa kiekko osui pakin luistimeen ja se muutti lentorataa hiukan vasemmalle Halosen näkökulmasta. Jollei osunut, niin sitten Halosen sijoittuminen oli aika heikkoa.

Tätä mietin itsekin, että osuiko kiekko johonkin, mutta kun ei ollut ilmeinen osuma, tyydyin siihen, että oli imaisu. Joka maalia ei jaksa kelailla. Eikä kyllä tarvitsisikaan.
 

sixpack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minunkaan mielestäni sellaista sääntöä ei ole, siksi ihmettelinkin, miksi lainasit edellisenä päivänä kirjoittamaani viestiän ja kommentoit, kuten kommentoit. Sehän oli ihan puhdasta vittuilua mulle.

Mitä tulee tähän "BOL on hyökkäävä ja epäkohtelias ja asettaa itsensä muiden yläpuolelle ja kirjoittaa aivan liian pitkiä viestejä", totean vain, että tästä eniten valittavat ovat niitä, jotka itse kirjoittavat mulle joko tympeään sävyyn tai suoraan vittuilevat ja minä sitten kuittaan takaisin. Minä en ole kenenkään kynnysmatto, jonka niskaan voi oksentaa oman pahan olonsa tai HIFK:n aiheuttaman vitutuksen. Osalle mun kirjoitukset menevät selkeästi ihon alle jo ihan pelkästään siksi, että palstapersoonani ärsyttää heitä, jolloin jo lähtökohdat mun viesteihini vastaamisen osalta eivät ole kovin hedelmälliset. Voin sen ärsytyksen jollakin tasolla ehkä myös jopa ymmärtää, mutta minä en erilaisine näkemyksineni ole kenenkään vihollinen. Kyllä mullakin joskus läikkyy yli ja siitä pahoitteluni, mutta en mä täällä kyllä yleisesti ottaen mitään hyökkäyksiä muita kirjoittajia kohtaan harrasta. Mutta takaisin annan kyllä, jos katson aiheelliseksi. Mukavaa viikkoa myös sinulle. Ja toki kaikille muillekin. Nyt kannattaa ottaa ilo irti, kun HIFK ei pelaa, koska mikäs sitä elämässä voisi muuten stressitasoja nostaa :).

Ja Nipelle tsemppiä! Asioilla on tapana järjestyä, tavalla tai toisella.
Aikamoista uhriutumista. Kynnysmatto, vittuilu, oksennus , oma paha olo … Ajattelin ensin että miten noin kokeneen ja tietävän kirjoittajan ihon alle joutuu niin helposti. Sitten törmäsin viesteihisi Seppälä ketjussa ja totta tosiaan sinulla on tapana käyttäytyä hyvin hyökkäävästi. Sinulla taitaa itsellä olla paha olo niin paha että oksennat muiden palstalaisten päälle. Olet nähtävästi ylpeä siitä että olet joidenkin ihon alle päässyt. Kiinnitänpä jatkossa enemmän huomiota tuohon mielenkiintoiseen tyyliisi viestiä ja saatanpa joskus jotain vastata tai kysyä muuallakin kuin tässä Niilo ketjussa.
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei HIFK siihen maaliin peliä hävinnyt, vaan siihen, että kenttäpelaajat pelasivat ihan päin helvettiä ekan erän.

Tällaisissa tilanteissa nimenomaan tarvitaan sitä maalivahtia kun alla on peli edelliseltä illalla ja jalka hieman tahmea kovasti painostavaa kotijoukkuetta vastaan.

Halosen kanssa ei ikinä selvitä vaikeista jaksoista ilman takaiskua. Kyllä nuo hyvätkin joukkueet pelaavat välillä erän päin helvettiä, mutta saattavat selvitä siitä tasoissa ja myöhemmin suunta voi kääntyä.

Halonen pelaa toki joskus hyvänkin pelin, mutta niin harvoin, että se tuntuu sattumalta. Suurin osa voitoista pitää kuitenkin ottaa hänestä huolimatta ja aina voi kelailla oliko kimmoke tuolla vai toinen täällä.

Tuntuu, että onkohan IFK-fanit unohtaneet miltä näyttää kovan veskan pelaaminen. Illasta toiseen pelataan hyvällä tasolla. Maaleja ei tarvitse kelailla kun niitä menee sen verran harvoin.

Esimerkkinä vaikka Ortio. Oli yhden IFK-historian paskimman valmentajan ja joukkueen alaisuudessa. Turpaan tuli melkein koko ajan, mutta ei hänen otteitaan tarvinnut kelailla tai miettiä sattuisiko nyt hyvä päivä.

Taponen 8 peliä 93.xx% Halonen 12 peliä 84.xx%. Halonen päästää 2.79 maalia per peli samalla kun IFK antaa vastustajalle liigan vähiten maalipaikkoja. Harmi miten heikosti pelaava maalivahti IFK:lla on. Onneksi toinen on hyvä ja toivottavasti pysyy terveenä, muuten ollaan pahasti kusessa.
 
Viimeksi muokattu:

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Varmasti hieno ihminen ja mukava kaveri, mutta nyt on kyllä aika kätellä ja toivottaa hyvää jatkoa samantien. Kaveri on saanut ties kuinka monta mahdollisuutta viimeisen kahden kauden aikana ja kun taidot ei vain riitä, niin ne ei riitä. Mestikseen tai johonkin hakemaan uralleen lisää vauhtia.
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Varmasti hieno ihminen ja mukava kaveri, mutta nyt on kyllä aika kätellä ja toivottaa hyvää jatkoa samantien. Kaveri on saanut ties kuinka monta mahdollisuutta viimeisen kahden kauden aikana ja kun taidot ei vain riitä, niin ne ei riitä. Mestikseen tai johonkin hakemaan uralleen lisää vauhtia.

Ikävä kyllä näin. Ei tuosta tule yhtikäs mitään, eikä palvele kumpaakaan osapuolta pätkän vertaa.

Yksinkertaisesti ei voi peluuttaa, jos pelissä on mitään panosta tai tavoiteltavaa. Eikä enää voida jäädä odottelemaan vain kurssin kääntymistä.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
FARSSI
Varmasti hieno ihminen ja mukava kaveri, mutta nyt on kyllä aika kätellä ja toivottaa hyvää jatkoa samantien. Kaveri on saanut ties kuinka monta mahdollisuutta viimeisen kahden kauden aikana ja kun taidot ei vain riitä, niin ne ei riitä. Mestikseen tai johonkin hakemaan uralleen lisää vauhtia.
Eniten tässä vituttaa se, että homma oli nähtävissä viime talvesta lähtien eikä mitään reagointia tapahtunut silloinkaan kun siihen oli mahdollisuus. Tätä ei ihmetelty pelkästään fanien keskuudessa vaan myös asiantuntijapiireissä. Salmelainen pelasi upporikasta ja rutiköyhää käytännössä jokaisen osa-alueen kanssa eikä käteen jäänyt mitään muuta kuin mustia pekkoja.

Voisi sanoa, että tämän kauden joukkueen osalta duuni ei jäänyt puolitiehen vaan se jäi tekemättä kokonaan.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Havisee kuin haavanlehti, toki Melartia ei kiinnostanut siivota maalin edustaa tuossa niin pääsi ihan vapaasti ohjamaan. Mutta kun katsoa tilannetta juuri ennen tuota maalia niin takakulma oli aivan auki.
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
:D
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt aletaan olla sillä tasolla, että puhutaan U-nkarin porakonetta huonommasta veskasta. Kuka on tehnyt tämän kaverin kanssa aikuisjengi sopparin? Toisaalta hauska kommentti oli "työpaikkakiusaaminen" laittaminen maaliin.
Nyt kiehuu sen verran, että parempi miettiä mitä kirjoittaa... Mä luulen, että jatkossa Nipen ollessa maalissa en tule enää kotimatseihin tai jos lippu on niin pysyn vakaasti baarin puolella ettei tule niin paha mieli. 2017 on Sport ottanut viimeksi 3p IFK:lta.... saatiinpahan tyylillä tämäkin putki poikki tehden muutenkin näiden jengien välistä historiaa monessa asiassa.
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näillä otteilla valitettavasti Halosen ura jääkiekkomaalivahtina vetää viimeisiään.
Höpö höpö. Ainoa mitä tarvitsee nyt on maisemanvaihdos. Ihan kummankin osapuolen kannalta. Nyt taitaa olla videoklippikerhonkin puolustelut ja selittelyt loppuun käytetty.

Mutta kyllä Halosesta hyvin todennäköisesti vielä liigatason veskari tulee. Muttei meillä.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Höpö höpö. Ainoa mitä tarvitsee nyt on maisemanvaihdos. Ihan kummankin osapuolen kannalta. Nyt taitaa olla videoklippikerhonkin puolustelut ja selittelyt loppuun käytetty.

Mutta kyllä Halosesta hyvin todennäköisesti vielä liigatason veskari tulee. Muttei meillä.
Se on se marraskuinen tiistai himapeli kun Halonen pitää nollan HIFK:n vetäessä lähemmäs 50 kertaa kohti saamatta mistään sisään. Silloin pitää muistaa otteet meillä niin ei vituta yhtään että päästettiin menenään. Kunhan nyt vain päästetään; yhtään ottelua mistä tarvitaan pisteitä ei tällä hetkellä voi oikein antaa Haloselle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös