Niclas Almari Lukkoon

  • 42 519
  • 226

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
@Okkul ensin itket vahvistusten perään kuukausia ja sitten kun sellainen tulee niin et usko että on mitään hyötyä. Olisiko niitä vahvistuksia kannattanut sinun mielestäsi hankkia vai ei?
Nyt vedät vahvasti laput silmillä, missä olen sanonut että ei ole mitään hyötyä? Ei nyt sentään kannata noin paljoa oikoa.
Sanoin että ei ole alkuun suuria odotuksia ja toivon onnistuvan.

Kuka täällä ei ole vahvistuksia odottanut?
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Almari siis Lukkoon ja rooli lienee kolmosparissa Slovacekin parina ja tuo kilpailua pelipaikoista, eli Almari/Kukkonen/Pietilä/Slovacek porukasta kaksi ottaa 5-6 pakin tontit. Almari voi toki myös tuurata ylempänä Abtia tai Piipposta mun nähdäkseni helpommin/paremmin, kuin vaikkapa Kukkonen tai Pietilä. Hyvän oloinen täsmähaku tähän kohtaan Lukoltaja aikalailla puskista tuli.
Noin kirjoitin tuonne Liiga varmistuneet siirrot ketjuun. Kolmospariin siis lähtökohtaisesti ja mun mielestä Kukkonen on ollut sen verran jämäkkä viime aikoina ja Pietiläkin on parantanut viikossa sen verran että pakiston suhteen ei kyllä ole enää mitään hätää.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Noin kirjoitin tuonne Liiga varmistuneet siirrot ketjuun. Kolmospariin siis lähtökohtaisesti ja mun mielestä Kukkonen on ollut sen verran jämäkkä viime aikoina ja Pietiläkin on parantanut viikossa sen verran että pakiston suhteen ei kyllä ole enää mitään hätää.
Juuri näin.
Almari on erittäin hyvä hankinta tähän saumaan.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kun musitaa vielä, että Almari on tulossa Lukkoon todennäköisesti kolmospariin, niin kyseessä on erinomainen hankinta. Viime kaudella kuitenkin pelasi Pelicansin ykkösparissa, niin nyt vastuu ja rooli on pienempi, jota kautta voidaan odottaa onnistumista.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Kun musitaa vielä, että Almari on tulossa Lukkoon todennäköisesti kolmospariin, niin kyseessä on erinomainen hankinta. Viime kaudella kuitenkin pelasi Pelicansin ykkösparissa, niin nyt vastuu ja rooli on pienempi, jota kautta voidaan odottaa onnistumista.
Almari ottaa Saarijärveltä ja Gregoirelta pois alivoima- ja omanpään aloitusten jälkeisiä minuutteja.
Tulee mielenkiintoinen tappelu peliminuuteista tuohon Almarin viereen.

Viime kaudella Almari Pelicansissa:
28 ottelua 1+6 = 7 +6 18:36.

Lukossa lähtökohtaisesti vitospakki.
 
Viimeksi muokattu:

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En minäkään Amarista mitään popiorria odota, mutta kun esim. vuoden takaiseen Piipposen hankintaan vertaan niin kyllähän mä Almarilta enemmän nyt odotan kuin Piipposelta. Silloin vuosi sitten, tarkoitan.

Ja sikäli kun toteutuu, niin sittenhän me saatiin varsin hyvä jääkiekkopuolustaja.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
En minäkään Amarista mitään popiorria odota, mutta kun esim. vuoden takaiseen Piipposen hankintaan vertaan niin kyllähän mä Almarilta enemmän nyt odotan kuin Piipposelta. Silloin vuosi sitten, tarkoitan.

Ja sikäli kun toteutuu, niin sittenhän me saatiin varsin hyvä jääkiekkopuolustaja.
Tämä!
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Jäänyt itselle ihan tutkasta pois koko Almari. Toivottavasti on sellainen Piipponen vol2. Omassa päässä varmaa puolustamista ja hyvät ensimmäiset syötöt. Ja vähän jäähyjä mutta kovaa peliä.

Uskon, että sopii hyvin tuohon kolmospariin.
 

X-Stiff

Jäsen
En oikein ymmärrä tätä puolittain pettyneiden / no tuli nyt sentään joku tyylisten kommenttien määrää. Sen verran tätäkin poikaa seurannut että tulee olemaan helvetin hyvä lisä teidän pakistoon. Väitän että tulee olemaan parempi kuin esimerkiksi Abt mikäli pääsee edes jollain tavalla sisään Lukon peliin. Ja miksipä ei pääsisi. Vähintään Top-4 pakki teille ennustan mä.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
En oikein ymmärrä tätä puolittain pettyneiden / no tuli nyt sentään joku tyylisten kommenttien määrää. Sen verran tätäkin poikaa seurannut että tulee olemaan helvetin hyvä lisä teidän pakistoon. Väitän että tulee olemaan parempi kuin esimerkiksi Abt mikäli pääsee edes jollain tavalla sisään Lukon peliin. Ja miksipä ei pääsisi. Vähintään Top-4 pakki teille ennustan mä.
No omalta kohdalta voin sanoa, että en ole pettynyt enkä myöskään toria varaile. Johtuu juuri tuosta, kun ei ole tullut seurattua miehen otteita. Luotan siihen, että on parempi kuin Kukkonen, Pietilä tai Korkka. Jo silloin voidaan laskea vahvistukseksi. Saa suorittaa paremminkin.
 

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

Samppub

Jäsen
Voisiko joku avata tämän keskustelun. Uutisen mukaan itse ottanut yhteyttä Lukkoon. Hyvä että Lukko kiinnostaa.



Pelaaja itse otti yhteyttä: "vieläkö ottaisitte minut". Aiemmin kaudella Lukko oli kiinnostunut pelaajasta, mutta Almari tuolloin halusi vielä katsoa ahl-kortin.

Lainalla nyt, koska kauden jälkeen Pittsburgh voi kutsua takaisin playoffeihin. Lukko tottakai kiinnostunut pidemmästäkin sopimuksesta, mutta jutellaan niistä sitten kauden jälkeen.

Ei yv-virtuoosi, mutta ei pelkästään puolustava pakki. Varma kiekolla ja tulee pelaamaan hyvät 5-5 pelit ja paljon alivoimaa. On pelaajana matkalla ja haluaa kehittyä kiekollisesti.

Viikonloppuna Suomessa ja mahdollisesti ensiviikolla kokoonpanossa.

Lyhyt tiivistelmä.
Ja eiköhän ensikaudesta ole jo joku "sopimus" sovittuna.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Mitäs Almari kertoilee?

Lähtee mukaan vieraskiertueelle, huomenna eka treeni Lukon kanssa.
Ei ole luistellut viikkoon.
Hapan maku jäi Pohjois-Amerikan visiitistä, ei saanut mahdollisuutta tällä kaudella.
Tavoitteet yhä siellä.
Ensi kausi auki, mutta voi pelata Suomessa.
Lukolla hyvä runi menossa, joka on siistiä.
 

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Lähtee mukaan vieraskiertueelle, huomenna eka treeni Lukon kanssa.
Ei ole luistellut viikkoon.
Hapan maku jäi Pohjois-Amerikan visiitistä, ei saanut mahdollisuutta tällä kaudella.
Tavoitteet yhä siellä.
Ensi kausi auki, mutta voi pelata Suomessa.
Lukolla hyvä runi menossa, joka on siistiä.
Tulee tänne että saa pelata kiekkoa. Pelannut vain 17 peliä tällä kaudella.

Lisäksi mainitsi tuosta P-A:sta ettei ole sitä kuopannut, vaikka pelaisi pari vuotta Suomessa. Voidaanko tuosta vetää johtopäätöksiä. Aika näyttää.

Kuvailee itseään luotettavaksi joukkuepelaajaksi, hyvä alivoimalla ja tykkää laittaa roppaa likoon.

Rakastaa fanipäätyä vaikka pelannut aiemmin vieraspaidassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös