Nick Ritchie, Oulun Kärpät

  • 503 759
  • 3 209

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Mutta onhan tuo sentään sitä viihdyttävää pelaamista!

Ja vakavasti ottaen, pitäisi aueta nyt viimeistään lopuillekin miksi tämän hetken Mäntymaan Kärpät ei Ritchien palveluksia tarvinut. Liian riskaabelia tekemistä, eikä olisi esimerkiksi tämän Ilves-pelinkään vauhdissa pysynyt sitten millään mukana.

Parempi näin.
 

Vide68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, RoKi
Jep. Turhake, mikä turhake.

Turhat jäähyt olisivat jatkuneet myös täällä. Hyvä, että päästiin eroon.
Pakko myöntää, ärsytti isosti sinun suhtautuminen Ritchieen, varsinkin tuon Turun tapauksen jälkeen. Oikeassa olit, vaikka sitä en missään nimessä toivonutkaan.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pakko myöntää, ärsytti isosti sinun suhtautuminen Ritchieen, varsinkin tuon Turun tapauksen jälkeen. Oikeassa olit, vaikka sitä en missään nimessä toivonutkaan.
Tuollainen totaalinen pimeneminen kertoo vain lyhyestä sytytyslangasta. Ei tuollaista kaveria voi peluuttaa, jos joku Markus Nurmi saa pään noin totaalisesti jumiin. Tuossakin matsissa otti ennen tuota kaksi turhaa jäähyä.

Sitten tietysti tuo luisteluvoiman puute, esitetyt asenneongelmat, kapakoissa notkuminen.. Kärppien tämän hetken nelosketju toimii asenteen, ja luisteluvoiman turvin. Ei puhettakaan, että Ritchie sopisi tuohon palettiin.

Ja ennen kuin ulina alkaa Tiivolasta, Antosesta, Björkqvististä jne., niin koko em. kolmikon voisi heittää vaikka saman tien luiskaan, mutta sitten loppuu reservikin kesken.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Minusta on vähän ironista kun puhutaan jostain Ritchiekultista mutta samalla kun Kärpät pelaa yhtä parhaista peleistään pitkään aikaan niin täällä samaan aikaan seurataan ja jauhetaan mikä paska se Ritchie on.
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Minusta on vähän ironista kun puhutaan jostain Ritchiekultista mutta samalla kun Kärpät pelaa yhtä parhaista peleistään pitkään aikaan niin täällä samaan aikaan seurataan ja jauhetaan mikä paska se Ritchie on.

Minä voin kyllä myöntää suoraan, että Ritchien otteet kiinnostavat, niin erikoinen hahmo on kyseessä, vaikka olen ok sen kanssa että ei enää Oulussa pelaa.

Ja Kärppien peliä katson televisiosta, ja pidän näkemästäni.

Mutta kait tästäkin pitää sinun saada joku vastakkainasettelu?
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Minä voin kyllä myöntää suoraan, että Ritchien otteet kiinnostavat, niin erikoinen hahmo on kyseessä, vaikka olen ok sen kanssa että ei enää Oulussa pelaa.
Nojoo, saatoin vähän liian nopeat johtopäätökset tehdä muutamista viesteistä, tuntuu vaan oudolta että ihan Kärppien peliesityksissä tulee vastaan viestiä mitä Ritchie puuhaa samaan aikaan, ja varsin negatiivisessa mielessä.

Mutta kait tästäkin pitää sinun saada joku vastakkainasettelu?
Eriäviä näkemyksiä ja mielipiteitä on vaikea esittää jos ne samantien ovat vain vastakkainasettelun luomista.
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Eriäviä näkemyksiä ja mielipiteitä on vaikea esittää jos ne samantien ovat vain vastakkainasettelun luomista.
Ihan en saanut kiinni, että mikä tuossa oli se eriävä mielipide, kun keskityin kirjoittamaan huomiota ja tilastoja Ritchien ekasta pelistä Saksassa enkä millään tavalla mitään muuta kommentoinut.

Toki jos viestisi ei ollut minulle suunnattu niin no hätä ja eteenpäin.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Ihan en saanut kiinni, että mikä tuossa oli se eriävä mielipide, kun keskityin kirjoittamaan huomiota ja tilastoja Ritchien ekasta pelistä Saksassa enkä millään tavalla mitään muuta kommentoinut.
Sitä että minun mielestä se mitä Nick Ritchie puuhaa saksassa kun Kärpillä on peli menossa, ei ole Kärppien peliesityksen kamaa ja kuten tuossa pätkässä jonka jätit lainaamatta sanoinkin, saatoin vetää liian nopeat johtopäätelmät kun sitten oli Ritchien ketjuun tullut viestiä miinuksista ja jäähyistä.
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Sitä että minun mielestä se mitä Nick Ritchie puuhaa saksassa kun Kärpillä on peli menossa, ei ole Kärppien peliesityksen kamaa ja kuten tuossa pätkässä jonka jätit lainaamatta sanoinkin, saatoin vetää liian nopeat johtopäätelmät kun sitten oli Ritchien ketjuun tullut viestiä miinuksista ja jäähyistä.

Jätin lainaamatta ihan vain siksi ettei tule liian pitkä lainaus, ja puhelimella minulla tuppaa menemään nuo usean lainauksen viestit vähän höpöksi.

En itse huomannut noita peliesitysketjun viestejä, samaa mieltä että eivät ne sinne kuulu.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
En itse huomannut noita peliesitysketjun viestejä, samaa mieltä että eivät ne sinne kuulu.
Minä kysyin, kun Kärpillä loistava hurmos päällä, että tähänkö joku Ritchien nyt haluaa. Lähinnä siksi, kun on vituttanut kaikki ininät että 500 NHL-pelin mies ei mahdu pelaamaan, mutta Heikkalat ja Björkqvistit mahtuu, ja sitten hankitaan vielä joitain Mestis-Harjuloita.

Ehkä olisi voinut jättää sanomattakin, mutta tämä on keskustelupalsta.
 

Eemil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tilastofaktaa: Kärppien voittoprosentti ilman Ritchietä on ollut 63% ja Ritchien kanssa 20%. Ritchie oli odotuksiin/tilastoihin nähden heikko pelaaja ja hankki järkyttävän määrän jäähyjä joukkueelle käytännössä joka pelissä. Toki paransi loppua kohden!
Ritchie ois maksimoinut tappion mahdollisuuden jatkossakin...
 

Liitteet

  • Screenshot_20240202_215718.jpg
    Screenshot_20240202_215718.jpg
    298,7 KB · kertaa luettu: 297

Dynastia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Uusimmassa petopodissa Savonen ja Meriläinen tiesivät kertoa, että Ritchie olisi viimeisenä viikonloppunakin ennen paluuta peleihin notkunut baareissa ja jossain yökerhossa vielä jokin rähinäkin sattunut. Onhan tuo uskomatonta touhua, jos pitää paikkaansa. Ei siinä paljon ole kärpät tai oma pelikunto kiinnostanut.
 

Wilderness

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minnesota Wild
Veivasi vanhanaikaisella komean maalin, tämä tästä vielä puuttui! Kädet ilmassa ja hymy naamalla.

BDN!

E: Lisättäköön vielä se että liike ei näytä merkittävästi eroavan siitä noin kuukauden takaisesta.
Ei ainakaan tuossa voittomaalissa mitenkään erityisen pahalta tuo liike. On sitä pahempakin dieseleitä nähnyt myös liigassa
 


Tässä vielä tämä Ritchien tekemä voittomaali.

"(57.) NICK FUCKING RITCHIE! STOPFT DAS DINGEN REIN! 2:1 FÜR DIE ROOSTERS!"


Piti kääntää puhelin ihan vaakatasoon, kun eihän Nickin kolomen metrin mulukku mahtunut mitenkään pienelle näytölle. Kovin on ristiriitainen pelaaja, joka voi aloittaa pelit parilla jäähyllä ja lopulta tehdä matsin voittomaalin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös