Nick Ritchie, Oulun Kärpät

  • 503 789
  • 3 209

penis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Vimpelin Veto
Niin no tätä pelin parantumista Nickin tulon jälkeen moni ei täällä huomaa..
Eikö siis Nickin tultua hävitty monta peliä ja nyt kun on ollut pelikiellossa niin peli vasta kunnolla parantunut? Oikeastikko annat Ritchielle kunnian tästä Kärppien pelin parantumisesta?
 

otep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Luleå HF, BDN
Eikö siis Nickin tultua hävitty monta peliä ja nyt kun on ollut pelikiellossa niin peli vasta kunnolla parantunut? Oikeastikko annat Ritchielle kunnian tästä Kärppien pelin parantumisesta?
No siis vaikeahan se on pitkän pelaamattomuuden ja jetlagin kanssa tehdä joukkueesta yhtäkkiä parempi. Mutta sen jälkeen, kun Nick on sopeutunut Suomeen niin Kärppien peli on alkanut rullaamaan hyvin.
 

penis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Vimpelin Veto
No siis vaikeahan se on pitkän pelaamattomuuden ja jetlagin kanssa tehdä joukkueesta yhtäkkiä parempi. Mutta sen jälkeen, kun Nick on sopeutunut Suomeen niin Kärppien peli on alkanut rullaamaan hyvin.
Joo on alkanut rullaamaan aikalailla siitä ensimmäisen Jyp pelin puolesta välistä lähtien. En kyllä näe, että tuo olisi Ritchien ansiota yhtään millään tavalla. Tuolla vaihtui päävalmentaja penkin takana, joka taisi vaikuttaa aika paljon enemmän.
 

otep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Luleå HF, BDN
Joo on alkanut rullaamaan aikalailla siitä ensimmäisen Jyp pelin puolesta välistä lähtien. En kyllä näe, että tuo olisi Ritchien ansiota yhtään millään tavalla. Tuolla vaihtui päävalmentaja penkin takana, joka taisi vaikuttaa aika paljon enemmän.
Nick on kuitenkin joukkueen joka päiväisessä arjessa mukana, niin kyllähän hänkin joukkueen tekemiseen vaikuttaa jatkuvasti ;).
 

Jippikaijee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tällä tarkoitin sitä, että harmaa Liiga tarvitsee väriä. Itse olen käynyt katsomassa Ritchien tulon jälkeen jokaisen kotimatsin ja iso syy tähän on ollut juuri Ritchie. Normaalisti olisin ehkä käynyt katsomassa ehkä yhden pelin. Toki en tiedä miten muut tämän pelaajan näkevät, mutta kyllä hän vain tuo mielestäni sitä jotain Kärppien joukkueeseen.
Minua on kritisoitu, arvosteltu ja syytetty siitä, että arvostelen kannattamani joukkueen pelaajaa. Jotenkin minusta tuntuu, että täällä on kaksoisstandardit siitä ketä tällä saa arvostella! Täällä ei näemmä saa sanoa pahaa sanaa otsikon pelaajasta?

Mielenkiinnolla kuitenkin kysyn, miksi samat nimimerkit jotka minua arvostelee haukku alimpaan helvettiin ja haukkuua samanlailla ja vielä pahemmin kannattaman joukkueen pelaajaajia?
Ihan muutama esimerkki:Ilkka Mikkola pelaajana, Ilkka Mikkola toimistotyöntekijänä, suunnilleen kaikki pakit tällä kaudella, Heikkala, Tiivola, jne... jne.. ja lisäkseni vielä tähän iltaan kaikkien arvostama Kari Jalonen

Miksi esimerkiksi heitä saa haukkua ja heittää bussin alle ja KAIKKIEN pitäisi pysyä tämän antiurheilijan takana järkähtämättä?
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Otetaan ne korvatulpat pois korvista ja kuunnellaan se viesti: pelillisesti ei ole ehtinyt muuttaa. Fiiliksen, rentouden ja rutiinien hän toisti kahteen kertaan muuttuneen.

Peli kaukalossa ei ole omaan silmään muuttunut lainkaan, toki otanta on vielä pieni. Ainoa mikä nyt on paremmin on kollektiivinen läsnäolo ja tsemppi.
Kärpät oli just 12 päivää putkeen Oulussa. Aika paljonkin olivat tehneet työtä pelinopeuden kasvattamiseksi, samoin karvaus oli aggressiivisempaa kuin kertaakaan tällä kaudella. Pelillinen muutos Marjamäen viimeisiin peleihin oli jättimäinen.
 

Ukkopekka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, Carolina Hurricanes
Big dick Kojo läpsi faktoja tiskiin 4 metrin munallaan ja siitähän se riemu näemmä repesi. Odotellaan mielenkiinnolla 3 metrisen melan omaavan Ritchien esityksiä, kunhan vapautuu pelikiellostaan.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Minua on kritisoitu, arvosteltu ja syytetty siitä, että arvostelen kannattamani joukkueen pelaajaa. Jotenkin minusta tuntuu, että täällä on kaksoisstandardit siitä ketä tällä saa arvostella! Täällä ei näemmä saa sanoa pahaa sanaa otsikon pelaajasta?
Siinä on se vissi ero, että laittaako illasta toiseen jotain argumentitonta one-liner vihaa esim. tähän ketjuun, kuin flamettaa jostakin muusta pelaajasta aitojen argumenttien kera. Suosittelen katsomaan omaa viestihistoriaa, mikäli tämä ei soittele kelloja ilman.
 

otep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Luleå HF, BDN
Minua on kritisoitu, arvosteltu ja syytetty siitä, että arvostelen kannattamani joukkueen pelaajaa. Jotenkin minusta tuntuu, että täällä on kaksoisstandardit siitä ketä tällä saa arvostella! Täällä ei näemmä saa sanoa pahaa sanaa otsikon pelaajasta?

Mielenkiinnolla kuitenkin kysyn, miksi samat nimimerkit jotka minua arvostelee haukku alimpaan helvettiin ja haukkuua samanlailla ja vielä pahemmin kannattaman joukkueen pelaajaajia?
Ihan muutama esimerkki:Ilkka Mikkola pelaajana, Ilkka Mikkola toimistotyöntekijänä, suunnilleen kaikki pakit tällä kaudella, Heikkala, Tiivola, jne... jne.. ja lisäkseni vielä tähän iltaan kaikkien arvostama Kari Jalonen

Miksi esimerkiksi heitä saa haukkua ja heittää bussin alle ja KAIKKIEN pitäisi pysyä tämän antiurheilijan takana järkähtämättä?
Antiurheilija.. Nyt on semmoinen termi, että en tähän viestiin edes vaivaudu vastaamaan.
 

Teroin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken Kärpät
Itse olen kovan luokan antiurheilija. Hereillä nyt, änäriorganisaatiot: täten ilmoitan, että olen käytettävissä asiaan kuuluvalla muutaman miljoonan kausikorvauksella noin 500 pelin ajan. Enempää en voi luvata, koska sitten lähden hakkaamaan turkulaisia.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Kojolla itsellään on aika paljon todisteltavaa tämän studion jälkeen. En usko, että kelpaa enää tavoitteellisen jääkiekkojoukkueen valmentajaksi. Tai ehkä joku kolmosdivarin jengi voisi olla vielä kiinnostunut Kojon palveluksista.

:D

Toivotaan jatkossa että Kärpistä ei puhuta mitään negatiivista!

Minä nimenomaan kuulin luotettavasta lähteestä, että Kärppiä Kojo kiinnosti, mutta Kojoa ei Kärpät.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Kojolla itsellään on aika paljon todisteltavaa tämän studion jälkeen. En usko, että kelpaa enää tavoitteellisen jääkiekkojoukkueen valmentajaksi. Tai ehkä joku kolmosdivarin jengi voisi olla vielä kiinnostunut Kojon palveluksista.
Ei kyllä ikinä pidä mennä mihinkään studioon vaikka kutsuttaisiin, kun muutamalla kommentilla muututaan arvostetusta eurooppalaisesta valmentajasta ihan sinne jämädivaritasoiseksi eläkeläiseksi.
 

Jippikaijee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Siinä on se vissi ero, että laittaako illasta toiseen jotain argumentitonta one-liner vihaa esim. tähän ketjuun, kuin flamettaa jostakin muusta pelaajasta aitojen argumenttien kera. Suosittelen katsomaan omaa viestihistoriaa, mikäli tämä ei soittele kelloja ilman.
Ihan samanlaisia argumentteja olen kirjoittanut tänne, kuin mitä olen lukenut esim nyt Miika Koivistosta kirjoitetaan. Toista saa arvostella ja toista ei, ihme homma!

Ja vielä vahva veikkaukseni, Miika Koivistosta on helvetin paljon enemmän hyötyä kuin otsikon henkilöstä!
 

otep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Luleå HF, BDN
Ei kyllä ikinä pidä mennä mihinkään studioon vaikka kutsuttaisiin, kun muutamalla kommentilla muututaan arvostetusta eurooppalaisesta valmentajasta ihan sinne jämädivaritasoiseksi eläkeläiseksi.
No, jos puhuu noin puuta heinää niin ei kyllä pidä mennä mihinkään studioon, vaikka kutsuttaisiin.
 

Jippikaijee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Antiurheilija.. Nyt on semmoinen termi, että en tähän viestiin edes vaivaudu vastaamaan.
Jos ymmärtäisit vähänkään urheilusta, saatikka huippu-urheilusta ymmärtäisit sanan antiurheilija! Miten helvetissä joku muka urheilija päästää itsensä tuohon kuntoon puolessa vuodessa?
Katsokaapa vaikka Ville Mäntymaata missä kunnossa hän on nyt ja hän on sentään lopettanut urheilun vuosia sitten. Ja Ville on vain yksi esimerkki oikeasta urheilijasta.

On se erikoista, että todennäköisesti koko Kärppien valmennus sekä juoksisi, että luistelisi kahdeksikkoa tämän antiurheilijan ympärillä. Ja hänen pitäisi olla se, joka pelaa jääkiekkoa ammatikseen! Anna mun kaikki kestää.
 

otep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Luleå HF, BDN
Ihan samanlaisia argumentteja olen kirjoittanut tänne, kuin mitä olen lukenut esim nyt Miika Koivistosta kirjoitetaan. Toista saa arvostella ja toista ei, ihme homma!

Ja vielä vahva veikkaukseni, Miika Koivistosta on helvetin paljon enemmän hyötyä kuin otsikon henkilöstä!
Eli siis Jippikaijee pistää Miika Koiviston Nick Ritchien edelle. Voisin tarjota sinulle paikkaa Maikkarin studioon näihin hockey night iltoihin, asiantuntijuus on nyt sitä luokkaa…
 

otep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Luleå HF, BDN
Jos ymmärtäisit vähänkään urheilusta, saatikka huippu-urheilusta ymmärtäisit sanan antiurheilija! Miten helvetissä joku muka urheilija päästää itsensä tuohon kuntoon puolessa vuodessa?
Katsokaapa vaikka Ville Mäntymaata missä kunnossa hän on nyt ja hän on sentään lopettanut urheilun vuosia sitten. Ja Ville on vain yksi esimerkki oikeasta urheilijasta.

On se erikoista, että todennäköisesti koko Kärppien valmennus sekä juoksisi, että luistelisi kahdeksikkoa tämän antiurheilijan ympärillä. Ja hänen pitäisi olla se, joka pelaa jääkiekkoa ammatikseen! Anna mun kaikki kestää.
Onko meillä siis 500 NHL ottelun antiurheilija joukkueessa? Mielenkiintoista, että antiurheilija voi pelata 500 ottelua maailman parhaassa kiekkoliigassa. Pitäisiköhän sitä itsekkin vielä yrittää sitten sinne, kun antiurheilijatkin sinne pääsevät.
 

Liima35

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät -- Kiekko-Espoo
Onko meillä siis 500 NHL ottelun antiurheilija joukkueessa? Mielenkiintoista, että antiurheilija voi pelata 500 ottelua maailman parhaassa kiekkoliigassa. Pitäisiköhän sitä itsekkin vielä yrittää sitten sinne, kun antiurheilijatkin sinne pääsevät.
Noniin, vielä opettelussa nämä foorumin jutut.

Huvittaa vietävästi että meillä on "antiurheilija". Perkele jos yksi iines itkee jos on ensin sikaillut huolella ja Nick kertoo faktat.

Edelleen, hieno pelimies.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Ai esimerkiksi tuo, että Mäntymaa ei ole juurikaan muuttanut peliä Marjamäen jälkeen on asiaa. Huhuh
No ehkä siinä vähän erimieltä myös itsekin, koska onhan tuossa selkeästi jotain muutettu, mutta ei tosiaan kuitenkaan ihan hirveästi. Pelaajilla on vain hemmetin helppo hengittää, koska Havu on paljon ihmisläheisempi koutsi kuin Marjamäki. Ilmapiiri on paljon vapautuneempi, jolloin yleensä kentällä tapahtuu hyviä asioita.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: otep

Jippikaijee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
No keväällähän Ritchien arvo vasta mitataan.. Toivottavasti tämä vertailukohde ei enää silloin pelaa Oulussa.
Ihan mielenkiinnosta, mikä sinut saa sille kannalle, että juuri kevät on sitä NRän parasta aikaa? Mikä ominaisuus osoittaa sen, että hän on juuri parhaimmillaan keväällä ja keväällä tarkoitetaan ilmeisedti POeja. Onko hänellä historiaa juuri kevään tärkeiden pelien ratkaisenisesta?
Miten kärppäuran tekeminen tukee sitä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös