Nick Ritchie, Oulun Kärpät

  • 504 744
  • 3 209
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Katoppa vaan…meidän ulkomaalaisvahvistus on ollut mediassa. Saattoi tietysti tulla shokkina osalle lajitovereista, kun ei vieläkään oltu silmäpielet kosteana pahoittelemassa tapahtunutta ja ruikuttamassa yleistä hyväksyntää. Silleenhän siitä olisi tullut ihana tarina toisille.Nooh, tarinoitahan on monenmoisia. Eikös se ole puolenvälin krouvi ohitettu tuossa pelikiellossa…vitsit vieköön että aika menee nopsaan ja kevätkin lähestyy!
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Hyvä, että joku vetää Nurmea välillä lujaa. En tietenkään hyväksy Ritchien pelikieltoon johtanutta toimintaa, mutta onhan tuo Ruskon rusakko nyt aika pelle.

Se Ritchien taklaus oli näyttävä. Niitä vaan lisää. Toivottavasti Ritchie pitää kupolinsa kasassa. Voi olla vielä oikeasti vahvistus Kärpille.
 

Käppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nurmi ei edes loukkaantunut ja Ritchie kärsii kakkuaan joten menkää nyt helvetti jo eteenpäin.

En myöskään ymmärrä miksi tuossa tulevassa TPS pelissä pitäisi tapahtua mitään erityistä. Joo lehdet ja media saa varmasti otsikoita, mutta eiköhän joukkueet halua keskittyä vaan pelaamiseen etenkin kun edelleen Nurmelle ei tilanteessa käynyt mitään.

Ketju mielellään lukkoon jos tuosta casesta jaksetaan vielä jauhaa.
 

Löppönen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät,AcOulu,Frölunda,LuleåHF
Nurmen vastineet Ritchien kommenteille. Nurmikin kaipaa videotodisteita turkulaishyökkääjän likaisesta pelaamisesta. Nurmi ihmettelee miksei Ritchietä saa taklata, kun itseki taklasi kovan niitin. Nurmen mielestä hän kaatui ja häntä alottettiin takomaan. Nurmi ei pidä sitä pelkurimaisena.

– Mielestäni vähän outoja kommentteja. En oikein ymmärtänyt, mitä hän tarkoitti. Mielestäni pelaan ihan rehellisesti. Ei minulla ole mitään seliteltävää. En ole tehnyt mitään väärää. En mitenkään ärsyttänyt häntä tai estänyt kiekottomia, Nurmi hämmästelee.

– Olen pelannut ihan jääkiekkoa. Hän antoi minulle kovan niitin aiemmin. Otin sen vastaan ja jatkoin peliä. Jos häntä taas ei saa taklata, niin se ei ole minun vikani. Ei kukaan ole tässä sarjassa sen erilaisempi pelaaja, ettei saisi pelata jääkiekkoa normaalisti.

– No joo, eipä minua kiinnosta, mitä hän ajattelee. Tein vain omaa hommaani. Jos kaadun ja hän rupeaa takomaan, ja sen takia olen pelkuri, niin se on hänen mielipiteensä. Kai se on tapana heillä päin. Ei se minua haittaa.

Nurmi ei panisi pahakseen, jos Ritchie väsäisi pitkän pelikieltonsa aikana videotodistepotpurin turkulaishyökkääjän väitetystä likaisesta pelaamisesta.

– Hän voi tulla näyttämään minulle jonkun klipin, jos siellä on ollut pelkurimaisia tilanteita tai muuta. Mielellään voisin katsoa, Nurmi hymähtää.

– Heh, en lähetä mitään terveisiä. Eipä minulla ole häntä vastaan yhtään mitään. Toivon, että jokainen pelaa mahdollisimman hyvin. En toivo hänelle mitään huonoa.

Kyllä on nyt kovin mielipahaa Turun seudulle aiheutunut, kun ei tämä vouhkaaminen näytä loppuvankaan. Kuivatkaahan kyyneleet, niistäkää nenä ja eteenpäin. Kausi jatkuu. Ketju joutaisi lukkoon, kun on jonninjoutavaa jankkaamista täynnä.
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Tästä on keskusteltu enemmän ja vähemmän järjellä varustetulla tavalla kuin aikanaan Moisio&Virtanen -kaksikon kahden miehen kabareesta Kärppien ykköstä vastaan.

Se on jo jotain.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Miten mulla tulee tästä koko jutusta mieleen ala-asteen välitunti nujakka. Poikien välitunti peleissä Riku on töninyt ja vähän lyönyt Makkea. Opettaja tulee kysymään Rikulta miksi sä niin teit? No kun Makke esteli ja kampitti! Sen jälkeen Riku saa jälki-istuntoa ja vanhemmat hermostuu kun ei meidän poika ja sitä paitsi Makke on ärsyttävä kakara :D

Mutta koska vanhemmat ottaa keskenään yhteen. Jos pitäis poppareita vetää tän keskustelun perusteella,niin ei kaikkea jaksais syödä.

Meno on ku aikanaan Saarioisten mainoksessa jossa pikkukersat oli hiekkalaatikolla.

- Meidän äiti tekee parempaa ruokaa ku teidän äiti
- Meidänpäs
- Meidänpäs
- Meidänpäs

Sit joku 20 v jätkä huutaa et meidän äiti tekee parempaa ruokaa ku teidän äidit yhteensä..

Ja lopulta yks kurahousu huutaa, et meidän äiti tekee teidän äitien ruuat...



Mielenkiinnolla odottaa kun nämä ovat taas vastakkain. Onko Nurmi äxxä joka filmaa ja noutaako Ritsi sen
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olen huomannut, että Turun suunnalta on täällä Jatkoajassa on tätä saivartelua tapahtunut. Minä lasken nuo molemmat filmaamiseksi. Yhtä tuomittavaa paskaa molemmat.
Niin se menee. Onkos se muuten edelleen filmauksesta annettava kakkonen nimikkeellä rikkeen korostaminen?

***
Edelleen olen kyllä ylpeä meistä Kärppien kannattajista, kun emme koe tarpeelliseksi mennä Tepsin osioon ja Nurmen ketjuun kirjoittelemaan saati haukkumaan ketjun päähenkilöä. Turkulaiset näyttävät tässä ketjussa toisen ääripään.
 

Imagined

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jesse Puljujärvi, Jari Viuhkola, Kärpät
Jos vaikka
Niin se menee. Onkos se muuten edelleen filmauksesta annettava kakkonen nimikkeellä rikkeen korostaminen?

***
Edelleen olen kyllä ylpeä meistä Kärppien kannattajista, kun emme koe tarpeelliseksi mennä Tepsin osioon ja Nurmen ketjuun kirjoittelemaan saati haukkumaan ketjun päähenkilöä. Turkulaiset näyttävät tässä ketjussa toisen ääripään.

Kävin kurkkaamassa ja voi luoja tuota lapsellista ja katkeraa nimittelyn määrää.. liekö sitten kaikki 15v kannattajat aktivoituneet yhtäaikaa
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Tähän nyt wanhan liiton Nielikäinen vs Vandenbussche, Brennan vs Helenius tai Schnabel vs Kudroc eli isolla tappelulla homma nolliin ja kiekkoa osaavat saavat sitten vuorostaan ratkoa pelit. Yhtään väheksymättä Nurmea ja Ritchietä on aika lailla lähtenyt laukalle tämä median kautta omien ajatusten esiintuonti.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
On tästä nyt se verran lässytystä ja palstamillejä tullut, että Makke Ja Nick voisi ottaa pienet painit 27.1 kolmannessa erässä tai pelin ratkettua / jälkeen niin päästään eteenpäin :) Vaikka herrasmiessäännöillä pientä nuhjausta niin ei käy mitään vakavaa, yleisö pääsee huutamaan keuhkonsa pihalle ja saadaan piste tälle saagalle täällä palstalla ja lehdistössä. Ja Makkekin on varmasti mies sen jälkeen :)
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
On tästä nyt se verran lässytystä ja palstamillejä tullut, että Makke Ja Nick voisi ottaa pienet painit 27.1 kolmannessa erässä tai pelin ratkettua / jälkeen niin päästään eteenpäin :) Vaikka herrasmiessäännöillä pientä nuhjausta niin ei käy mitään vakavaa, yleisö pääsee huutamaan keuhkonsa pihalle ja saadaan piste tälle saagalle täällä palstalla ja lehdistössä. Ja Makkekin on varmasti mies sen jälkeen :)
Muistetaan nyt kuitenkin se, että kyseessä on kotimainen liiga. Linjauksien mukaan siitä tulisi herroille varmasti ainakin 2 ottelun pelikielto. Tuskin Ritchie haluaa heti uudestaan pelikieltoon, Nurmesta puhumattakaan.
 

Teroin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken Kärpät
Kävin kurkkaamassa ja voi luoja tuota lapsellista ja katkeraa nimittelyn määrää.. liekö sitten kaikki 15v kannattajat aktivoituneet yhtäaikaa
Oli kyllä nopealla yhden sivun laavaamisella upeaa amiksen röökipaikkasettiä.

Viikonlopun juomapelinä yksi laitetaan lukemaan tepsin palstaa ääneen, ja jokaisen lestan tai muun erinomaisen nokkelan dissauksen kohdalla otetaan huikkaa. Mutkaton ja etenkin nopea peli.
 

Löppönen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät,AcOulu,Frölunda,LuleåHF
Niin se menee. Onkos se muuten edelleen filmauksesta annettava kakkonen nimikkeellä rikkeen korostaminen?

***
Edelleen olen kyllä ylpeä meistä Kärppien kannattajista, kun emme koe tarpeelliseksi mennä Tepsin osioon ja Nurmen ketjuun kirjoittelemaan saati haukkumaan ketjun päähenkilöä. Turkulaiset näyttävät tässä ketjussa toisen ääripään.
Sen verran kävin ko. ketjua lukemassa, että totesin etteivät turkulaisten kyyneleet ole vieläkään kuivuneet tuon casen osalta. Lapsellista itkua ja ulkonäön nimittelyä ketju täynnä. Eipä sinne viitsi vaivautua edes kommenttia laittamaan. Mennään me eteenpäin täällä.
 

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Edelleen olen kyllä ylpeä meistä Kärppien kannattajista, kun emme koe tarpeelliseksi mennä Tepsin osioon ja Nurmen ketjuun kirjoittelemaan saati haukkumaan ketjun päähenkilöä. Turkulaiset näyttävät tässä ketjussa toisen ääripään.
Ihan mielenkiinnosta onko siinä hirveästi eroa haukutaanko Nurmea täällä vai Nurmen ketjussa? On jo sen verran ala-arvoista settiä puolin ja toisin että ei tässä ole oikein syytä ylpeyteen kenelläkään.
 

Koodari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ihan mielenkiinnosta onko siinä hirveästi eroa haukutaanko Nurmea täällä vai Nurmen ketjussa?
On siinä sellainen pieni ero että noilla ketjuilla on eri päähenkilö. Tässä Nick Ritchietä koskevassa ketjussa on aika paljon Nurmea käsitelty. Itseasiassa niin paljon että näille kahdelle sankarille voisi perustaa oman yhteisen ketjun ja siirtää keskustelu sinne
 

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
On siinä sellainen pieni ero että noilla ketjuilla on eri päähenkilö. Tässä Nick Ritchietä koskevassa ketjussa on aika paljon Nurmea käsitelty. Itseasiassa niin paljon että näille kahdelle sankarille voisi perustaa oman yhteisen ketjun ja siirtää keskustelu sinne
No joo keskustelu näistä kahdesta on nyt keskittynyt tähän ketjuun ja vähän ehkä väärä paikka sille. Alkaa olla muutenkin niin naurettavaa koko keskustelu asian ympärillä, Turkulaiset on perseestä, Oululaiset on lestoja ja jne.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Ihan mielenkiinnosta onko siinä hirveästi eroa haukutaanko Nurmea täällä vai Nurmen ketjussa? On jo sen verran ala-arvoista settiä puolin ja toisin että ei tässä ole oikein syytä ylpeyteen kenelläkään.
Kumpikohan on ala-arvoisempaa? "Haukkua" Nurmen pelityyliä vai haukkua Ritchien ulkonäköä? Mä mietin.

Mut joo, eiköhän tän vois jo antaa olla. Tänään pellaillaan taas.
 

Hanslankari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aktiivinen aloitteellinen rohkea sakki
Pohjoisen lestat ja peräkammaripojat yllättäen mainittu. Ei täällä puolella ole kuitenkaan puhuttu hylkeistä ja ahvenanmaalaisista. Eteenpäin.

Toivottavasti Nick treenaisi huolella tämän pätkän ja olisi keväällä hyödyksi joukkueelle.
 

Overdoze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sivuhuomiona, minusta on hyvä että nostetaan esiin keskustelua rottailusta, kiekottomien miesten blokkaamisesta ja tehostamisesta. Filmaaminen on yhtä tiivis osa jalkapalloa, kuin spontaanit painiottelut jääkiekossa. Mutta nämä pitää minusta pysyäkin vain noissa kyseisissä lajeissa.

Hämmentamistä saa ja kuuluu tehdä, mutta se pitää jääkiekossa tehdä muilla keinoin kuin tehostamalla. Minusta se, että esim Ritchie nakkelee roskia vastustajan aitioon, sanailee, taklaa kovaa ja tökkii pelin takana on kuitenkin vielä ihan semmoista reilua hämmentämistä. En ikinä näkisi häntä kuitenkaan sukeltelemassa tai esittämässä loukkaantunutta. Se on pelkästään tuomarityöskentelyn manipulointia ja vaikeuttamista. Ja tuomareilla on vaikea rooli muutoinkin noissa kuumissa peleissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös