Nick Ritchie, Oulun Kärpät

  • 500 180
  • 3 209

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
Vai, että numeroiden perusteella? Katsotaan hiukan numeroiden taakse mitä tämä Nick tekee maalien eteen mistä hän on saanut syöttöpisteen. Piti ihan katsoa maalit mistä hän pisteensä sai täytyy sanoa, ettei ne maalit ainakaan hänen suveerisuuttaan syntyneet. Katsokaa nyt itsekin!

Ja varmasti pelaa paremmin kuin viikko sitten. Se oli silloin niin myötähäpeällistä seurattavaa, etten ikinä ole moista nähnyt.
Pitkä matka on kuitenkin Minun mittapuun vahvistuksen määritelmään.
Jos Ritchie olisi jo nyt ihan ylikylän jätkä ja pelaisi nhl:n kolmosketjun tasolla, hän ei todellakaan pelaisi kärpille liigaa. Kuukauden päästä nähdään sit vasta et miltä alkaa näyttää ja sopiiko tyyliltään Marjamäen kiekkoon.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Tämä viesti on johtanut pelikieltoon.
Pitkä matka on kuitenkin Minun mittapuun vahvistuksen määritelmään.
Sun mittapuun mukaan ei sitten tässä useamman vuoden säteellä ole muitakaan kunnollisia ulkkarivahvistuksia ollut?

Tai jos on, niin olen varma että Nick on käynyt jo nussimassa naistasi. Mikään muu ei selitä näitä sinun viestejäsi.
 

Jippikaijee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Meinaat siis, että siellä on ollut 4vs5 ja Kärpät voittanut laukaukset 17-3? On se Lukko kyllä siinä tapauksessa ollut järkyttävän paska joukkue. Ota ne McDavid tai Levtchi odotusarvot pois, niin näet hyödyllisen pelaajan joukkueelleen. Toki mulle nyt loppupeleissä aivan vitun sama, mitä joku paska lakimies on mieltä meidän omasta ja rakkaasta Ritchiestä.
Siis oikeasti, et odota edes Levtcin tasoista vahvistusta?
Niin kuin monesti olen sanonut, alas on mennyt vahvistusten vaatimustaso on mennyt!
 

Jippikaijee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Sun mittapuun mukaan ei sitten tässä useamman vuoden säteellä ole muitakaan kunnollisia ulkkarivahvistuksia ollut?

Tai jos on, niin olen varma että Nick on käynyt jo nussimassa naistasi. Mikään muu ei selitä näitä sinun viestejäsi.
Ei se pysty tyydyttämään vaimoani, todennäköisesti sillä loppuu kunto!

Etkö todellakaan pysty parempaan?
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Siis oikeasti, et odota edes Levtcin tasoista vahvistusta?
Niin kuin monesti olen sanonut, alas on mennyt vahvistusten vaatimustaso on mennyt!
Anton Levtchi on Liigan paras hyökkääjä. Eli en odota Levtchin tasoista vahvistusta, koska se on liki mahdotonta. Muutenkaan sinulta ei tunnu kuin tulevan joitain nokkelia vastakysymyksiä, etkä ollenkaan jaksa argumentoida syvemmin väitteitäsi, niin itse en enää sun kanssa jaksa vääntää. Hyvää viikonlopun jatkoa! Siitä huolimatta että Kärpät pettää kerta toisensa jälkeen.
 

Jippikaijee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Yleisesti ottaen kukaan ei täällä ole mielestäni kirjoittanut, että Richien tämän hetkinen taso on huippuvahvistuksen tasolla. Sen sijaan täällä on katsottu asiaa lähtökohtien ja ensimmäisten viiden ottelun kehityskaaren kautta, kevääseen peilaten. On argumentoitu. Suosittelen sinullekin.
Miten minä voisin argumentoida? Tämän hetken taso on häpeän ja myötähäpeän välissä. Te seiltätte, että odottakaapa kevättä, minä en usko siihen, että hänestä on mitään hyötyä keväällä.

Kärppien mestaruudet on perustunut ihan muihin asioihin kuin tällaisiin hämmentäjiin. Te kaikki tiedätte sen.
Teillä kaikilla on vaan se sopuli-ilmiö päällä
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Te seiltätte, että odottakaapa kevättä, minä en usko siihen, että hänestä on mitään hyötyä keväällä.
Olen tavallaan kanssasi oikeassa, että ei miehestä tule olemaan keväällä mitään hyötyä. Se vain johtuu siitä, että Kärppien kevät todennäköisesti jää jälleen 2-3 ottelun mittaiseksi.

Toimivassa paketissa Ritchie voisi olla oivallinenkin pala kevään peleihin, mutta ei tämän kauden Kärpissä.
 

Jippikaijee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Anton Levtchi on Liigan paras hyökkääjä. Eli en odota Levtchin tasoista vahvistusta, koska se on liki mahdotonta. Muutenkaan sinulta ei tunnu kuin tulevan joitain nokkelia vastakysymyksiä, etkä ollenkaan jaksa argumentoida syvemmin väitteitäsi, niin itse en enää sun kanssa jaksa vääntää. Hyvää viikonlopun jatkoa! Siitä huolimatta että Kärpät pettää kerta toisensa jälkeen.
Eli sinun mielestä kärppien ei kannata tai yrittää hankkia sarjan parasta pelaajaa?

Niin kuin olen monesti sanonut, alas on teidän vaatimustaso mennyt!

Hyvää viikonloppua myös sinulle!
 

Soutukorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En ole nähnyt vielä yhtään peliä mieheltä. Epäilen kuitenkin ettei täällä Kärppäosiossa tarvita yhtään ketään ulkopuolista kertomaan, miten paska joku ulkomaalaisvahvistus on. Se kyllä hoksataan ihan itsekin kun sen aika on.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Eli sinun mielestä kärppien ei kannata tai yrittää hankkia sarjan parasta pelaajaa?
Totta helvetissä kannattaa, mutta ellei Puljujärvi tai Levtchi tupsahda syliin, sellaista ei ole realistista odottaa kesken kauden.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Eli sinun mielestä kärppien ei kannata tai yrittää hankkia sarjan parasta pelaajaa?

Niin kuin olen monesti sanonut, alas on teidän vaatimustaso mennyt!

Hyvää viikonloppua myös sinulle!
No onhan se vähän epärealistista odottaa neljää kentällistä liigan parhaita pelaajia, kaikki muut roolit kun on näemmä häpeällistä ja paskaa.

E: Kyllä minullekin siis kelpaisi jos joukkueessa olisi neljä kentällistä joista jokainen painaa 60+ pistettä.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
E: Kyllä minullekin siis kelpaisi jos joukkueessa olisi neljä kentällistä joista jokainen painaa 60+ pistettä.
Se olisi kyllä kova joukkue, kun edellisen 12 kauden aikana Liigassa on ollut yhteensä tasan KAKSI pelaajaa jotka ovat tehneet yli 60 pistettä kaudessa.

Kaudella 22-23 Joly (64) ja kaudella 21-22 Levtchi (61). Heitä ennen oli 10 vuoden slumppi, kun kukaan ei tehnyt yli 60 pistettä.

Odotin Ritchieltä aika paljon, kun hänellä on 484 matsia tarunhohtoisesta ja muilla Kärppien pelaajilla on yhteensä 104 matsia sieltä. Seitsemän edellisen kauden aikana Ritchien pistemäärät ovat olleet väliltä 21-31 pistettä. Vastaavista pistemääristä mieleeni tulee suomalaisista Joel Armia, joka olisi Liigaan jokaisen joukkueen ykköskentän keihäänkärki.

Saa nähdä miten kehittyy kevättä kohden.
 

Kental

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Sehän on selvä, että eniten Ritchiestä saisi tehoja irti jos muu kentällinen jakaisi kiekkoa paremmin ja Ritchie voisi HAHP:ssa nököttää enemmän luukulla. Silti saa aika puusilmä olla, ellei ole jo tähän asti nähnyt veijarin kiekollisia vahvuuksia tähän sarjaan. Näin, vaikkei edes ole päässyt pelaamaan isoimmilla vahvuuksillaan.
 

Miksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, John Vanbiesbrouck
Eli sinun mielestä kärppien ei kannata tai yrittää hankkia sarjan parasta pelaajaa?

Niin kuin olen monesti sanonut, alas on teidän vaatimustaso mennyt!

Hyvää viikonloppua myös sinulle!
Levtchi on Tapparan oma poika, joka haluaa pelata yhdessä Euroopan parhaassa joukkueessa. Ei sitä ole vain hankittu, se on "kasvatettu".

Kärpät ei ole lähelläkään ko. statusta. Ritchie on projektipelaaja. Hänen kohdallaan ollaan selvästi otettu riski ja se tiedostetaan. Kortti, joka haluttiin katsoa näiltä kuivilta markkinoilta.

Olen sama mieltä siitä, että Kärpillä pitäisi olla rahaa hankkia joka pelipaikalle Liigan parhaimpia pelaajia. Valitettavasti Kärpät on organisaationa siinä pisteessä, että ne parhaat kiertävät Kärpät kaukaa. Isoin syy tähän on varmasti valmennus.
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Kärppien mestaruudet on perustunut ihan muihin asioihin kuin tällaisiin hämmentäjiin. Te kaikki tiedätte sen.
Teillä kaikilla on vaan se sopuli-ilmiö päällä
Kärppien mestaruudet ovat tulleet hyvin roolitetuilla joukkueilla, jossa tähdistä on saatu kaikki irti. Tästä joukkueesta ei nykytilan myötä tod näk menestykseen ole, mutta hyvin kootussa joukkueessa näen Ritchien olevan osaamiseltaan Brad Smyth -tason tekijä.

Palaan siihen mitä sanoin aiemmin - Richien kanssa joukkueella on mahdollista olla parempi kuin ilman.

Aika näyttää mihin se mahdollisuus riittää, sekä Richien että Kärppien osalta.
 

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
Eli sinun mielestä kärppien ei kannata tai yrittää hankkia sarjan parasta pelaajaa?

Niin kuin olen monesti sanonut, alas on teidän vaatimustaso mennyt!

Hyvää viikonloppua myös sinulle!
Ritchiellä on potentiaalia olla helposti sarjan kovin pelaaja ja monta kertaa porkkana-Levchiä parempi. Jopa Laschin pelillinen taso on korkeampi kun pelaa totutulla tasollaan.

Kärpillä on ollut melkein aina joku roolipelaaja ja fyysiseen peliin pystyvä, mm. Keränen, Suoranta, Hyvönen, Nielikäinen yms
 
Viimeksi muokattu:

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kärpillä on ollut melkein aina joku roolipelaaja ja fyysiseen peliin pystyvä, mm. Keränen, Suoranta, Hyvönen, Nielikäinen yms
Suoranta? Mitä? Onhan miehellä hyvät raamit jääkiekkoilijaksi, mutta en minä miestä kyllä mitenkään erityisen fyysisenä pelaajana muista ja toisaalta eipä tuo Kärpissä mikään roolipelaajakaan ollut. Nelosketjun ja vilttiketjun välimaastossahan mies pääasiassa oli. Ässissä mies taisi joskus tapella, mutta Kärpistä jäi mieleen lähinnä se kun taklasi omaa pelaajaa eli Mikko Alikoskea päähän.
 

Tollanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ritchiellä on potentiaalia olla helposti sarjan kovin pelaaja ja monta kertaa porkkana-Levchiä parempi. Jopa Laschin pelillinen taso on korkeampi kun pelaa totutulla tasollaan.
Tällainen väite on turvallista heittää varsinkin ilman mitään perusteluja, koska sitä on mahdontonta kenenkään osoittaa vääräksi. Jos miehen väitetty ylivertaisuuspotentiaali ei aktualisoidu tässä empiirisessä todellisuudessa meidän muiden havaittavaksi, niin sehän ei tarkoita etteikö sitä potentiaalia silti ole.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
"Ritchie ei olisi pistänyt pahitteeksi, jos olisi päässyt pelaamaan samassa joukkueessa veljensä kanssa."

Tämähän olisi mieluusti mennyt KHL:ään.

Tifot tulille Poromafia.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
"Ritchie ei olisi pistänyt pahitteeksi, jos olisi päässyt pelaamaan samassa joukkueessa veljensä kanssa."

Tämähän olisi mieluusti mennyt KHL:ään.

Tifot tulille Poromafia.
Kärppien UTJ Myllykoski kylläkin sanoi, että Ritchie hylkäsi tarjouksen KHL:stä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös