Nick Ritchie, Oulun Kärpät

  • 499 893
  • 3 209

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mutta siis onhan tämä viihdyttävä ilmiö. Kovan statuksen pelaaja tulee liigaan, pelaa ekan pelinsä 7kk tauon jälkeen ja kun ei tulekaan ekaan peliin tehoja 3+2, niin jopas alkaa tulla kommenttia kaikenmaailman mutasarjajengin faneja myöten että floppi on. Ei mitään, lisää vaan.

Itse odotan ja oikeastaan myös vaadin Ritchieltä tehoja, koska siihen rooliin mies on hankittu. Jos ei onnistu niin sitten ei onnistu, nauretaan sitten ja otetaan naurut vastaan.
 
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Mitkä ovat siis odotusarvosi pelaajalle, joka 27-vuotiaana on pelannut lähes 500 NHL-ottelua 0.39ppg tahdilla? Itse ainakin odotan tulosta ja johtavaa pelaajaa joukkueelle näiden statsien valossa. Faktahan on se, että vastaavilla tilastoilla Liigassa ei pelaa yhtäkään saman kaliiperin pelaajaa.
Jori Lehterä nostaa, kylläkin vähän ujosti, kätensä...307 ottelua 0,36ppg ja pleijareissa 39ott. 0,44ppg.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jori Lehterä nostaa, kylläkin vähän ujosti, kätensä...307 ottelua 0,36ppg ja pleijareissa 39ott. 0,44ppg.
Lehterä tosin oli 27-vuotias kun lähti NHL:ään, Ritchiellä oli tuossa vaiheessa jo se lähes 500 peliä vyöllä.
 
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Anteeksi että olen olemassa, sori että olen syntynyt. Taas häiritten teidän torstai-iltojen ratkiriemukkaita olotilojanne, tuon suorastaan säröä elämäänne... -Jope- ;)
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Anteeksi että olen olemassa, sori että olen syntynyt. Taas häiritten teidän torstai-iltojen ratkiriemukkaita olotilojanne, tuon suorastaan säröä elämäänne... -Jope- ;)
No mitä helvettiä? Ihan asiallisen huomautuksen mielestäni tein, eli vaikka Lehterä hyvin NHL:ssä pelasikin etenkin ne pari ekaa kautta, niin ei tuokaan samalla tavalla Ritchieen vertaudu iän puolesta.
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Minusta ihan asiallisia huomioita nimimerkiltä @massaonvoimaa. Odotukset on kohtuu korkealla ja omaan silmään näyttää, että eilinen esiintyminen sai osan odottajista rauhoittumaan hieman, mutta myös osan meistä ihan aidosti pettyneeksi. Ei välttämättä liity pelkästään itse Ritchieen, vaan siihen pelkoon, että tämäkin kaveri taantuu samaan paskaan kuin on viime vuodet saatu tältä jengiltä tarjolle.

Malttia malttia.
 
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
No mitä helvettiä? Ihan asiallisen huomautuksen mielestäni tein, eli vaikka Lehterä hyvin NHL:ssä pelasikin etenkin ne pari ekaa kautta, niin ei tuokaan samalla tavalla Ritchieen vertaudu iän puolesta.
Juu ei mitään hätää, tuo pitää kuulla Ruonansuun hahmon äänellä...hjuumoria nääs. Tuon takia juuri laitoinkin vastineeseeni "kylläkin vähän ujosti"-lisäyksen. Halusin vain tuoda esiin, että löytyy sitä kaliiberia tämänkin päivän Liigasta, jos puhtaasti pistekeskiarvoja peilataan.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitkä ovat siis odotusarvosi pelaajalle, joka 27-vuotiaana on pelannut lähes 500 NHL-ottelua 0.39ppg tahdilla? Itse ainakin odotan tulosta ja johtavaa pelaajaa joukkueelle näiden statsien valossa. Faktahan on se, että vastaavilla tilastoilla Liigassa ei pelaa yhtäkään saman kaliiperin pelaajaa.
Fakta on myös se, että Ritchie ei ole ikinä pelannut ammatikseen Euroopassa isossa askissa, miehen heikkous on liike, mies on pelannut uransa alaketjuissa ja ensimmäisessä pelissä näytti todella hitaalta eikä saanut mitään aikaan.
Rouhijasta ei tuosta noin vaan tulla, edes NHLstä, ppg -tason ratkaisijaksi edes kauden 23-24 Liigassa. Mikäli Ritchie tekisi esim.Jarkko Ruudun NHL:stä paluukauden tahdilla pisteitä (0,59) niin pitäisin stinttiä onnistuneena. Tarkoittaisi 20 pisteen loppukautta.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Teikel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers&Barkov
Kauanko 39-vuotiaalla Kontiolalla oli edellisestä pelistä ennen tämän kauden ensimmäistä peliä. Reilu puoli vuotta? Ritchien on kuitenkin ilmeisesti ollut tarkoitus jatkaa uraa ja kesä harjoiteltu sekä haettu kovavauhtiselta trainingcampilta vauhtia kauteen. Eilinen peli oli luokaton Ritcheltä tätä taustaa vasten. Ja esim verrattuna Kontiolaan.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Kauanko 39-vuotiaalla Kontiolalla oli edellisestä pelistä ennen tämän kauden ensimmäistä peliä. Reilu puoli vuotta? Ritchien on kuitenkin ilmeisesti ollut tarkoitus jatkaa uraa ja kesä harjoiteltu sekä haettu kovavauhtiselta trainingcampilta vauhtia kauteen. Eilinen peli oli luokaton Ritcheltä tätä taustaa vasten. Ja esim verrattuna Kontiolaan.
Oliko Kontiola tullut toissapäivänä Suomeen Kanadasta, kun pelasi tämän kauden ensimmäisen matsinsa?
 

Miksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, John Vanbiesbrouck
Kauanko 39-vuotiaalla Kontiolalla oli edellisestä pelistä ennen tämän kauden ensimmäistä peliä. Reilu puoli vuotta? Ritchien on kuitenkin ilmeisesti ollut tarkoitus jatkaa uraa ja kesä harjoiteltu sekä haettu kovavauhtiselta trainingcampilta vauhtia kauteen. Eilinen peli oli luokaton Ritcheltä tätä taustaa vasten. Ja esim verrattuna Kontiolaan.
Oliko Kontiola tullut toissapäivänä Suomeen Kanadasta, kun pelasi tämän kauden ensimmäisen matsinsa?
Mitäs pippelin venytystä tää on?

Mä kävin kuussa ja juoksin cooperin seuraavana päivänä krapulapäissään.

En tosin päässyt yli 2km.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Hiukan vieraisiin pöytiin huutelua:

Ehdottoman tervetullut tällainen "tähti"statuksen omaava kaveri Liigaan. Yleensä nämä menevät Ruotsiin tai Sveitsiin, mutta nyt näemmä näin. Odotan kovasti, josko Joensuun kanssa vastakkain pelatessaan löytävät yhteisen kielen ja kurmuuttavat toisiaan.

Ritchien muistan änärin puolelta lähinnä välillä tragikoomisesta jäähyherkkyydestään, joka itseasiassa muistuttaa meidän kylän kapteenista kovasti.

Ehdoton väriläiskä seurata.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Mikä ihmeen selitys tämä matkustaminen on?
Niin, no Toronton ja Suomen aikaero on 7 tuntia. Nopealla googlettelulla jetlag voi kestää Ritchien kohdalla viikon, eli päivän per aikaerotunti.

Mutta ei tuo pelkällä jetlagilla selity. Ritchie mitä todennäköisimmin ei ole parhaassa kunnossa, ja Euroopan kaukalot, Liigan pelityyli, sekä etenkin Marjamäki-lätkä ovat melko vieraita. Kyllä Konna luonnollisesti valmiimpana palasi kaukaloon.
 

Learn2Play

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning
Kovasti on ilmapiiri muuttunut tässä ketjussa muutamassa päivässä, alkuun tuli muiden joukkueen fanit kehumaan hankintaa, nyt Tamperelaiset ovat löytäneet tämän ja ihan kuin täällä tuoksuisi pieni epäonnistumisen toivominen? Voi toki olla vaan mun nenässä vika
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mikä ihmeen selitys tämä matkustaminen on?
Tuskin tosissasi kysyt? Kohtuullisen suuri vaikutus on urheilijan iskukyvylle sillä, että alla on matkustaminen maanosasta toiseen ja aikaerorasitus. Muutoinkin vertaaminen liigaveteraanin valmiustilaa ensimmäistä peliään Euroopassa pelaavan pohjoisamerikkalaisen valmiustilaan on perin typerää.

Pikkuhiljaa parempaa voi toivoa. Ehkäpä tammikuussa itse odotan jo enemmän ja pudotuspeleissä sitten Ritchie laittaa Savinaisen ja kumppanit nippuun. Tällaiset maltilliset odotukset on minulla.
 

Teikel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers&Barkov
Tuskin tosissasi kysyt? Kohtuullisen suuri vaikutus on urheilijan iskukyvylle sillä, että alla on matkustaminen maanosasta toiseen ja aikaerorasitus. Muutoinkin vertaaminen liigaveteraanin valmiustilaa ensimmäistä peliään Euroopassa pelaavan pohjoisamerikkalaisen valmiustilaan on perin typerää.

Pikkuhiljaa parempaa voi toivoa. Ehkäpä tammikuussa itse odotan jo enemmän ja pudotuspeleissä sitten Ritchie laittaa Savinaisen ja kumppanit nippuun. Tällaiset maltilliset odotukset on minulla.

Peli pelattiin pohjois-amerikan aikaa puolen päivän aikaan. NHL pelaajat ovat tottuneet lentämään ympäri Amerikkaa. Matkustaminen voi olla raskasta jos käy kerran vuodessa Kanarialla.
 

Kalaverkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kyllä tämä herra vähintään lipputuloja tuo, kun täällä Jatkoajassakin muutamassa hassussa päivässä ollaan saatu vierasleiriläiset tänne mussuttamaan ties mitä!

Kertoo myös hankinnan mielenkiintoisuudesta, kun viidessä päivässä saadaan melkein yhtä paljon keskustelua aikaan yhdestä pelaajasta. Verrokkina Kärppälegenda Mika Pyörälää käsittelevässä ketjussa on 19 sivua keskustelua ;) Mä tykkään tästä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös