NHL21 – Hockey Ultimate Team

  • 55 983
  • 431

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Suomalaiset on tämän pelin syöpä... Ei vattu mitä spedejä tästä pelistä löytyy, oksettaa...
 

Escapist

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Colorado Avalanche
Suomalaiset on tämän pelin syöpä... Ei vattu mitä spedejä tästä pelistä löytyy, oksettaa...
Valitettavasti oltava samaa mieltä. Tietää ennakkoon jo että nyt tulossa taas rasittava peli kun vastustajalla suomilogo ja joukkueen nimi joku antin penaalit tms. Tuntuu että kaikki suomalaiset on jotain 12-vuotiaita jonneja joilla ei mitään käytöstapoja. Katotaan kaikki uusinnat, luistellaan karkuun johtoasemassa ja pelaaminen ei muutenkaan ole mitään muuta kun pokecheckin ja onetimereiden spämmäämistä.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Kiinnostaako ketään pleikkarin puolella trade-hommat? Mulla olisi 94 FB Tkachuk jouten. 94 Ovien lappuun vaihtuu heti, ehkä jonkinlaisen välirahan saattelemana(esim sovitun hintahaitarin pelaaja kylkeen).
 

Escapist

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Colorado Avalanche
Voi helevatan EA. Sain kultakolleja kasaan sen verran että saisi rakennettua mestarisetin pelaajan myytäväksi niin pirulaiset eivät semmoista settiä julkaisseet vaan pelkästään untradeable settejä.

Tulipa sitten päiviteltyä fantasy makar tappiin kun muutakaan käyttöä keräilykorteille keksinyt. Löytyi aika helposti kaikki tarvittavat kortit setteihin perjantain/ lauantain vaihteessa puoliltaöin kun tuo uusin tapahtuma julkaistiin, ihan vinkkinä jos puuttuu noita gravesejä ja myersejä niin aina kun julkaistaan jotain uutta tai palkinnot tulee rivalsista/squad battleista niin kortteja myynnissä normaalia enemmän. Ja se tapahtuu aina puoliltaöin Suomen aikaa.

Eihän täällä kellään xboxin puolella ole jäänyt kokoelmiin pyörimään Erik Johnsonin 82 tai Samuel Girardin 83 primetime kortteja? Olisin halukas ostamaan pois teemajoukkueeni kokoonpanoon.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Salaliittoteorioiden äärellä: Yksi merkittävä tekijä EA:n edun puolelle saamiseen tuntuu olevan aloitukset. Mitä enemmän niitä häviät, niin EA antaa tukea. Itselläni on kaikkein hankalimmat pelit näitä pelaajia vs, jotka eivät osaa aloittaa. Yrittävät sitoa joka aloituksessa ja sitten häviävät kaikki, mutta vastapainona kyllä pomppii kiekot kivasti. Nyt olen huomannut ilmiön, että osa häviää pelin alussa tarkotuksella ison kasan aloituksia. Suurin osa tosin vain häviää,kun ei osaa aloittaa.

Saattaa tietysti olla ihan huuhaata, mutta tuossa on itselläni selkeä trendi ja HUT:tia on se 1000 peliä alla.
 
Viimeksi muokattu:

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Salaliittoteorioiden äärellä: Yksi merkittävä tekijä EA:n edun puolelle saamiseen tuntuu olevan aloitukset. Mitä enemmän niitä häviät, niin EA antaa tukea. Itselläni on kaikkein hankalimmat pelit näitä pelaajia vs, jotka eivät osaa aloittaa. Yrittävät sitoa joka aloituksessa ja sitten häviävät kaikki, mutta vastapainona kyllä pomppii kiekot kivasti. Nyt olen huomannut ilmiön, että osa häviää pelin alussa tarkotuksella ison kasan aloituksia. Suurin osa tosin vain häviää,kun ei osaa aloittaa.

Saattaa tietysti olla ihan huuhaata, mutta tuossa on itselläni selkeä trendi ja HUT:tia on se 1000 peliä alla.
Mulla tuo ei toimi kun en ole kovin kummoinen pelaaja. Ainakin nelosessa mun on paljon todennäköisempää voittaa jos en joudu joka aloituksen jälkeen jahtaamaan kiekkoa itselleni.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Salaliittoteorioiden äärellä: Yksi merkittävä tekijä EA:n edun puolelle saamiseen tuntuu olevan aloitukset. Mitä enemmän niitä häviät, niin EA antaa tukea. Itselläni on kaikkein hankalimmat pelit näitä pelaajia vs, jotka eivät osaa aloittaa. Yrittävät sitoa joka aloituksessa ja sitten häviävät kaikki, mutta vastapainona kyllä pomppii kiekot kivasti. Nyt olen huomannut ilmiön, että osa häviää pelin alussa tarkotuksella ison kasan aloituksia. Suurin osa tosin vain häviää,kun ei osaa aloittaa.

Saattaa tietysti olla ihan huuhaata, mutta tuossa on itselläni selkeä trendi ja HUT:tia on se 1000 peliä alla.

Itse olen huomannut, että jos vastustaja ei osaa aloittaa, saa hän ainakin aloituksissa "tasuriedun" itselleen. Eli selkeästi huonommalla aloittajalla (vaikka 82 vs, 96) voittaa saman aloitustaktiikan aloitukset ainakin pari kertaa putkeen ihan säännönmukaisesti. En tiedä, tuleeko noille sitten jotain muitakin slaidereita avuksi, mutta ns. tasoitukset ovat tässä pelissä lähes takuuvarmasti olemassa, vaikka virallisesti niitä ei ole.

Ärsyttävintä on silti tuo maalin jälkeinen momentum, joka on pelissä viritetty ihan liian vahvaksi ja moni tiukka peli menee pilalle revetessään sen takia. Väännät tyyliin 0-0 tokaerän loppuun asti, teet maalin ja sen jälkeen voitkin pari kertaa aloituksesta luistella laidasta kaverin ohi ja heittää takatolpalle tyhjiin, koska tekoäly lopettaa hetkeksi puolustamisen.
 

Otto1991

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ihan uteliaisuudesta, miten kaikki kasaa jengit? Kasaako synergioita ajatellen? Tiettyjen pelaajien ympärille? Hutti aika uusi aluevaltaus omalle kohdalle. Enemmän tullut pelattua EASHL:lää.
 

BelajaSmert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ihan uteliaisuudesta, miten kaikki kasaa jengit? Kasaako synergioita ajatellen? Tiettyjen pelaajien ympärille? Hutti aika uusi aluevaltaus omalle kohdalle. Enemmän tullut pelattua EASHL:lää.
Synet edellä mennään mutta mahdollisimman paljon sellaisia ukkoja yritän hankkia joilla haluan pelata.

Siinä kohtaa kun huomaa että ei riitä tänäkään vuonna rahkeet taistella chämppärissä top100 sijoista niin silloin yleensä teen uuden jengin pelkästään pelaajista joilla haluan pelata syneistä välittämättä.
 

Randalf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slava Ukraini
Itse olen vasta hävettävän hiljattain oppinut oikeasti kiinnittämään synergioihin jotain huomiota. Aiemmin tuli lähinnä kasailtua erilaisten (löyhien) teemojen ja omien suosikkien varaan sekalaisia joukkueita, mutta nyt on ollut pari synergiapainotteista tiimiä kasassa ja peli on kieltämättä kulkenut viime aikoina HUT:in puolella aiempaa selvästi paremmin. Kiintymykseni "välimallin pelaajiin" toki näkyy tässä viimeisimmässäkin viritelmässä. Mun HUTin pelaaminen on kuitenkin myös sellaista vähän lapsekasta hauskanpitoa, enkä osaa ihan kauhealla intensiteetillä lähteä

Aiemmin siis vetelin tällä:

Olen näiden pelien kanssa aina pahimman luokan myöhäisherännäinen muutamien juttujen suhteen ja tällä kertaa Synergioiden. Vasta hiljattain olen jaksanut niihin panostaa ja yllättäen löysin synergioiden kanssa kikkailusta ihan uutta riemua tähänkin pelimuotoon, joka on muutoin välillä ärsyttänyt huolella.
--

Tomas Tatar (Winter National) 85 - Aleksander Barkov (A) 85 - Mikael Granlund (C) 83
Kevin Fiala 81 - Yannick Zehnder (European Hockey Club) 85 - Alexander Nylander
Eeli Tolvanen 79 - Anton Lundell 82 - Joel Armia 83
Marco Rossi 73 - Lars Eller (A) 80 - Markus Granlund 78

Henri Jokiharju 79 - Juuso Välimäki 82
Sami Vatanen 81 - Hampus Lindholm 82
Esa Lindell 80 - Markus Nutivaara 80

Marc-Andre Fleury 84
Ed Belfour/Juuse Saros/kuka nyt milloinkin

Valmentaja: Derek Craig
--
Näillä aktivoituu mukavasti

Tasapainoinen/Balanced 10/10
Syöttävä pelinrakentaja/Passing playmaker 4/4
Pikakiituri/Speedster 4/4
Sytytä lamppu/Light the lamp 4/4
Magician/Taikuri 4/4

--

Ja nyt "ajossa":

Pavel Zacha 85 - Roope Hintz 82 - Mikael Granlund 83
Joel Kiviranta 76 - William Karlsson 84 - Alexander Nylander 90
Jack Roslovic 80 - Lars Eller 84 - Kaapo Kakko 84
Janne Kuokkanen 79 - Anton Lundell 84 - Mika Pyörälä 85

Miguël Tourigny 81 - Jacob Slavin 83
John Klingberg 84 - Markus Nutivaara 80
Justin Schultz 81 - Olli Määttä 83

Tuukka Rask 84
Philip Grubauer

Näillä mukavasti:

Distributor/jakelija 10/10
Passing playmaker/syöttävä pelinrakentaja 4/4
Speedster/Pikakiituri 4/4
Magician/Taikuri 4/4
Howitzer/Haupitsi 6/6

Ihan divaripuuhasteluahan tämä on, mutta vekkulia sellaista!
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä pistin HUT:n nippuun. Myin jengini pois ja yllätyin miten ison kasan euroja vielä tässä vaiheessa kautta sain. Yleensä olen joulun jälkeen pistänyt homman pakettiin. Nyt pelaillut vs:ää ja täytyy sanoa, että 1-2 divari HUT hakkaamisen jälkeen aika hymy naamalla saa vetää. Toki sitä itse joukkueen rakentamista on ikävä, mutta nyt ei ole joka pelissä sellainen olo, että tässä ollaan vain matkustajina. Aika paljon katoaa pelistä siinä vaiheessa, kun jokainen oma ukko ja vastustajan alkaa olemaan +90 ovr pelaaja. Ensi vuoden versiossa panostan alkuun täysillä ja joulukuussa lopetan. Sen jälkeen tulevat nuo pelin pilaavat överikortit.

Lopetin siis joukkueella, jossa oli attackin 99 ja defence 98 sekä mv vain 85. Loppuun asti melkein vedin ihan perus Markströmilla ja Bishopilla vuoron perään. Ihan lopussa hankin 88 Demkon, kun kaikilla tuntui se olevan ja torjui aina kuin muuri minua vastaan. Pelaaminen meni hankalammaksi sitä mukaa, kun joukkue parani, vaikka luulisi olevan toisin päin. Homma loppui siihen, kun keskeytin kolme viimeistä peliäni, kun jokaisessa olin 3,4-0 tappiolla ekan erän 5 minuutin jälkeen ja maalivahdilla 0 torjuntaa. Mietin monesti syitä siihen, että mistä tämä johtui. Kasasinko liigaa synergioita, pitäisikö joukkue olla ns. balansissa, eli myös mv osastoa parantaa samassa tahdissa hyökkäyksen ja puolustuksen kanssa. Jokainen harhasyöttö tai irtokiekko tuntui kohtalokkaalta. Tuntui kun vastustajan pelaajan ympärillä olisi sädekehä, jonka lähelle mentyä kiekkoa vain lähtee lavasta ja itse ei saa mitään katki. Itseluottamuskin siinä sitten rapisee. Nyt VS:n puolella en ole hävinnyt peliäkään ja pelaaminen on jotenkin realistisempaa, kun on niitä ns. normiukkoja ja vain muutama superstara/jengi ja nekin max 87.
 

Brutus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Lopetin siis joukkueella, jossa oli attackin 99 ja defence 98 sekä mv vain 85. Loppuun asti melkein vedin ihan perus Markströmilla ja Bishopilla vuoron perään. Ihan lopussa hankin 88 Demkon, kun kaikilla tuntui se olevan ja torjui aina kuin muuri minua vastaan. Pelaaminen meni hankalammaksi sitä mukaa, kun joukkue parani, vaikka luulisi olevan toisin päin.

Tämä on tuntunut menevän edellisissäkin versioissa juuri näin. Jos parannat "liikaa", niin pelit on sen jälkeen tervaa. Vedot ja syötöt hakevat osoitetta, oma molari päästelee mitä sattuu ja yksi pahimmista vastustajistasi on omien pelaajien kadonnut tekoäly.

Vedin itse nyt viikonloppuna kolikot ja keräilyt sileäksi, kun oli isoja nimiä setitettävänä.

MOM Barzal 95 - FAN Couturier 94 - MOM McDavid 96
STI Ovechkin 94 - Lemiöö 94 - STI Matthews 94
FAN Stone 94 - Sakic 92 - BB Hall 92
Kurri 91 - Gretzky 91 - Kakko 94

FAN Makar 92 - Werenski 90
STI Subban 94 - TOTW Fowler 90
Dumba 94 - SV Yandle 89

FB Hellebuyck 87
PT Raanta 86


Noilla on päällä 7 synergiaa kipinä, jakelija, tykitys, työhevonen, haupitsi, siipimies ja taikuri.
Tummennetut myytäviä.

Nämä kasattu la-su yönä hetkenä jona huomasin olevani jo liikaa nauttinut eli peli olisi itsessään ollut jo muutenkin vaikeaa. Nyt odotan todella innolla millaista kamppailua on näillä luvassa, kun seuraavan kerran konsolin pelatakseni avaan... Voi olla, että joutuu taas enemmänkin keskittymään juomien lipittelyyn kuin onnistuneeseen pelikokemukseen.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Ihan uteliaisuudesta, miten kaikki kasaa jengit? Kasaako synergioita ajatellen? Tiettyjen pelaajien ympärille? Hutti aika uusi aluevaltaus omalle kohdalle. Enemmän tullut pelattua EASHL:lää.
Mä kasailen päin hanuria, eli siis alussa ihan fiilispohjalla poimin pelaajia joilla haluan pelata. 21:ssä pelaillut pelaajilla joilla en 20:ssä pelannut. Toki kun noita tupla/tripla(myöhemmin tetra) syneukkoja putoilee niin sitten on vähän katsottava joukkuesynejen perään tai annat ihan älyttömästi tasoitusta. Mun jengi taitaa olla nyt mallia:

93FB Stamkos-94 Mario-97McDavid
95STI Ovie- 94STI Matthews-94FB Tkachuk
94TOTY Pastrnak-91WN Crosby-93TOTW Kane
92WN Laine-94BB Lindros-91WN Voracek

94TOTY Makar-90LIT Heiskanen
90Halloween Carlson-94FB OEL
90WN Ristolainen-93PT Hedman

93BB Fleury-88FB Joseph

Syneistä taitaa olla päällä jakelija, vyöry, heart&soul(mikä ikinä se suomeksi onkaan), työhevonen, haupitsi, gladiaattori, siipimies ja varas.

Kierrätyksessä mukana 88 Lafleur-91FG Koivu-90Hintz-88STI Lankinen-89FG Pronger-87TOTW Holtby ja upgreidaus harkinnassa 87 Coffeylle. Aika puhtaasti setitetty joukkue, boldatut ainoastaan kaupattavia ukkoja. Tässä versiossahan pelaamalla grindaten saa ihan helvetisti perus kultaukkoja->kaikki kultacolluiksi. Lisää kultacolluja saanut tavoitteista, taitaa uupua enää päivittäiset paketit, parikymmentä Online voittoa ja kokoonpanotaistelut. Kokoonpanotaistelut maistuu niin puulta että jää varmaan uupumaankin. En jaksa pelata niitä kuin max ehkä 8/viikossa, yleensä en edes sitä.

Mikähän Lankisen lapun hinta mahtaa muuten olla? Marketissa ei näy juuri koskaan kun sillä on aika messevät synet? Nousi ultimate choice packistä ja olin että meh. Sitten vilkaisin markettiin ja kun niitä oli pyynnit oli silloin noin 200 kiloa. Nyt väittävät että jos iskee 200 kilon BN hinnalla ukko olisi samantien myyty. En tiedä onko näin.
 
Viimeksi muokattu:

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Kun maalivahteja mietitään, niin jostain ilmaispakasta napsahti itselle tuollainen 95 Vasilevsky. Saman tien kokeilu pystyyn, Vasilevsky vs. 82 Cossa tms. vähän isompi perusmokke. Nyt viikkoja myöhemmin molemmilla 40+ peliä, päästettyjen maalien ka 3,9x, torjuntaprosentti 76,X, eli aika identtiset tilastot.

Osta iso maalivahti toivomillasi synergioilla, älä käytä paljon rahaa. Tässä ohjeet maalivahdin hankkimiseen.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Mikähän Lankisen lapun hinta mahtaa muuten olla? Marketissa ei näy juuri koskaan kun sillä on aika messevät synet? Nousi ultimate choice packistä ja olin että meh. Sitten vilkaisin markettiin ja kun niitä oli pyynnit oli silloin noin 200 kiloa. Nyt väittävät että jos iskee 200 kilon BN hinnalla ukko olisi samantien myyty. En tiedä onko näin.
Ite taisin reilu viikko sitten Lankisen myydä 285k ps4 puolella.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Mikähän Lankisen lapun hinta mahtaa muuten olla? Marketissa ei näy juuri koskaan kun sillä on aika messevät synet? Nousi ultimate choice packistä ja olin että meh. Sitten vilkaisin markettiin ja kun niitä oli pyynnit oli silloin noin 200 kiloa. Nyt väittävät että jos iskee 200 kilon BN hinnalla ukko olisi samantien myyty. En tiedä onko näin.
Ostin kaksi Lankista heti, kun se tuli 155k ja 170k not-buy-now kaupalla. Meinasin kakkosveskaksi, mutta hinnat lähti liian isoon nousuun.

Toisen myin 240k kaksi päivää myöhemmin ja toisen 330k, kun ei ollut yhtään markkinalla. Synergia(huora)t maksaa paljon. Nämä Pleikalla.

Lyö läpällä se maksimihinnalla (500k?) myyntiin tunniksi, kyllä joku hullu sen ostaa. Siitä tiputtele 20k per kerta, menee taatusti jossain vaiheessa.
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Ei tätä jaskaa enää vain jaksa... Vaihdoin vain varaveskan ja taas sama puurojaska alkaa, kuten aina, kun vaihtaa yhdenkin äijän...
Kolmeen peliin 7!!!! omaa maalia, ja sen päälle se normijaska...
Pidin muutaman viikon tauon, mutta kyllä se tauko saa jatkua nyt...
Tullu pelattua Just Cause 3 läpi ja 4:nen menossa... Mukavaa aivot narikkaan liitelyä ja paikkojen tuhoomista, eikä ohjainten tuhoomista, kun tätä jaskaa pelaa...
 

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Alkaa mennä kohta tosissaan hermot tähän peliin. Taas vaihteeksi vähän hankalampi jakso Rivalsissa menossa, justiinsa tipuin kolmosesta neloseen ja edelliseen kymmeneen peliin ehkä kaksi voittoa. Ei tässä vielä itsessään mitään, mutta jokainen peli on kuin tervanjuontia, hyvä jos kaksi maalia saa peliä kohden tehtyä samalla kun omassa päässä verkko soi mitä mielikuvituksellisimmilla tavoilla.

Tuntuu että suurin ero tulee vain joukkueiden laadussa, itselläni ei ole ollut hirveästi aikaa tänä vuonna änäriä pelata ja oikeaa rahaa en peliin käytä, niinpä pakistosta löytyy sen verran heikkoa kaveria että vastustajan Lafleurit sun muut on joka vaihdossa läpi. En sitten tiedä mitä tässä keksisi, aikaisemmin joukkue tuntui ihan kohtuullisen hyvältä ja voittoja tuli tasaiseen tahtiin, mutta viime viikkoina ei ole onnistunut oikein mikään.

Mukava olisi päivitellä joukkuetta, mutta kun ei ole motivaatiota pelata niin vähän hankalaa on. Rivalsiin on mennyt täysin hermo ja joka pelissä tulee tunne että kohta on ohjain seinässä. Sitä toivoisi, että online-kaudet olisivat vielä pelissä, mitään järkevää online-pelimuotoa ei oikein tällä hetkellä pelistä löydy. Champissa ei oma taso riitä, Rush ei kiinnosta ja Rivals on pelattavuudeltaan aivan järkyttävää.

Täytynee siirtyä lopullisesti versuksen puolelle, vaikka sieltä nyt ei saakaan paketteja jne. palkintoja Huttiin, mutta säilyypähän mielenterveys.
 
Viimeksi muokattu:

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Ilmainen Ikonikeräilykortti on haettavissa 3 minuutin pelaamisella Daily Challengeista vielä 1,5 tunnin ajan!
 
Onkohan Rushissa joku bugi? Pari kertaa vääntänyt tänään hirveän kombomaalin deke+laukaisu polven varasta ja ruutuun pälähtää vain Goal. Ei mitään pinnoja tiskiin, vaikka maalia tehdessä näkyy iso lista pinnoihin oikeuttavia tekoja. Omat maalit merkitään ilman pinnoja, mut että tuollaiset oikeasti tekemällä tehdytkin?
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Onkohan Rushissa joku bugi? Pari kertaa vääntänyt tänään hirveän kombomaalin deke+laukaisu polven varasta ja ruutuun pälähtää vain Goal. Ei mitään pinnoja tiskiin, vaikka maalia tehdessä näkyy iso lista pinnoihin oikeuttavia tekoja. Omat maalit merkitään ilman pinnoja, mut että tuollaiset oikeasti tekemällä tehdytkin?
On bugi. Seuraavassa pelissä sitten saattaa toimia ihan normaalisti.
 
Lisää bugeja. Kaatuuko muilla peli kokonaan HUTin puolella, jos itse käy tökkimässä tai vastustaja käy hakkaamassa maalivahtia, kun sillä on kiekko hallussa?
 

Escapist

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Colorado Avalanche
Lisää bugeja. Kaatuuko muilla peli kokonaan HUTin puolella, jos itse käy tökkimässä tai vastustaja käy hakkaamassa maalivahtia, kun sillä on kiekko hallussa?
Kyllä, tätä tapahtunut jo jonkin aikaa. Itse monesti käyn tökkäämässä maalivahtia kun joskus kiekko on vielä pelattavissa ja joskus saanut maaliin sen tökättyä. Siinä käy joko niin että peli kaatuu eikä peli rekisteröidy(ei voittoa eikä tappiota) tai sitten vastustaja yhteys katkeaa ja saan voiton. Ei tapahdu aina mutta melko usein.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös