NHL2004:ään tulee myös SM-liigajoukkueet

  • 1 316
  • 9

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
http://www.sm-liiga.fi/uutiset.asp?id=63679
Erittäin mielenkiintoista, tätä olen odottanut. Olen tähän asti ostanut NHL 2000-2002 julkaisut, mutta 2003 jäi väliin. Tämä tulee todennäköisesti ostoslistalleni, sillä SM-liigajoukkueet kuulostaa hyvältä.
 

Aksu

Jäsen
Toivottavasta tällä kertaa panostetaan tekijätiimiin. Edellisen SM-liiga revityksen kohdalla pelaajien taidot olivat enemmän ja vähemmän täysin perseestä. Onneksi sm-liiga packia tekevä porukka tekee hyvää jälkeä, joten olen tähän asti käyttänyt niitä.
 
Mulla on tuo SM-Liiga pack tällä hetkellä 2003:ssa. Iso kiitos sen tekijöille, on aivan mainio pakett, vaikka Lukko onkin Kings...
Hieno homma jos tulee 2004:ään SM-Liigajoukkueet.
NHL 2001:ssa oli ainakin lisälevynä SM-Liiga 2001, mutta näiden tekeminen on ilmeisesti lopetettu?
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti Lakaisija

NHL 2001:ssa oli ainakin lisälevynä SM-Liiga 2001, mutta näiden tekeminen on ilmeisesti lopetettu?

Se on tällä hetkellä ainoa EA:n junailema SM-liiga juttu ja nythän tulee se seuraava. Kritiikkini perustui nimenomaan tuohon lisälevyyn, joka oli mielestäni tasoltaan heikko.
 

aaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei liity aiheeseen mutta, Mistä voisi saada nhl 2003 sm-liiga joukkueet?
 

LaCew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tähän loppuu sitten varmaan ilmaiset SM-liiga packit. Ei SM-liiga varmaankaan enää hyvällä katsele ilmaiseksi jaettavaa, epävirallista päivitystä tämän jälkeen, kun laatukin on mielestäni varsin kilpailukykyinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös