NHL17 – Hockey Ultimate Team

  • 331 918
  • 2 128

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Pistin Subbanin ja vaihtoon tarjottiin U20 tähtipelaaja Thomas Chabotia. Kannattaako suostua?
Katso myyntihinnat siltä. Chabotin puolustusarvot ei ole kovin huikeat ja hinta miehellä tulee melkoisen varmasti alas, vaikka synergiat onkin kohtuu hyvät.
 

Brassard

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Tappara
Nyt on paketit avattu ja onneksi ykköstilille tuo Malkin napsahti. Muutama 88 vielä siihen päälle jotka saa laittaa "ilmaisjoukkueeseen", joten ei valittamista. Muillakin tileillä tuuri oli melko hyvää, Malkin taisi tulla yhteensä 3 eri tilille.

Redditin puolella porukka käy jopa kauppaa näillä kakkostileillä joista tuo Malkin löytyy. Mulla olis Xboxin puolella yks tili jonka voisin antaa pois mikäli jotain kiinnostaa, pienen palkkion kolikkoina voisin ottaa. Ottakaa yv:llä yhteyttä jos kiinnostaa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Redditin puolella porukka käy jopa kauppaa näillä kakkostileillä joista tuo Malkin löytyy. Mulla olis Xboxin puolella yks tili jonka voisin antaa pois mikäli jotain kiinnostaa, pienen palkkion kolikkoina voisin ottaa. Ottakaa yv:llä yhteyttä jos kiinnostaa.
EA tulee puuttumaan tähän varmasti. Kannattaa olla varovainen näiden kanssa.
 

Bacon

Jäsen
Olen nyt viime kuukaudet vääntänyt online otteluita. Pitkästä aikaa tuon joulupaketin jälkeen palasin HUTiin ja ensimmäinen peli turpaan 7-6. Meneekö tässä nykyisin jokainen veto maaliin? Kaverilla 15 vetoa ja itsellä 27 enkä nyt mistään tasoituksesta jaksa ulista, mutta eihän nuo veskarit saaneet tuossa pelissä edes silmiään kiinni.
 
Katso myyntihinnat siltä. Chabotin puolustusarvot ei ole kovin huikeat ja hinta miehellä tulee melkoisen varmasti alas, vaikka synergiat onkin kohtuu hyvät.
Rahallisesti kait tuossa vähän tulee takkiin, mutta jos haluaa testailla junnuja + niillä enemmän synergioita niin miksi ei. Ei tosin taida useampaa tonnia tulla takkiinkaan niin jos Subban kyllästyttää niin itse ainakin testaisin.
Melko samanhintaisia kavereita näytti olevan, niin hyväksyin. Tykkään muutenkin pakilla nousta siniviivan yli, niin ehkä tuolla kaverilla se voisi onnistua hyvin. Subbanille ei nyt muutenkaan ollu käyttöä.

Sanokaas jotain hyviä tyyppejä, millä saisi TW:n käyttöön. Tällä hetkellä se löytyy vain Totw-Jonesilla. Lindenin varmaan jossain vaiheessa hommaan.
 

Brassard

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Tappara
EA tulee puuttumaan tähän varmasti. Kannattaa olla varovainen näiden kanssa.
Juu, voi olla että jotain keksivät. Itse pidänkin tuota aika erikoisena että joku todella haluaa edes ostaa tuollaisen accon, ja vieläpä oikealla rahalla.
Mielestäni tämä mun tarjous vastaisi lähinnä samaa kuin että antaisin kaverilleni ylimääräisen tilini. 10 tiliä tällä hetkellä mutta poistoon menee 7 niistä kun en edes noita kolikkoja keräile enää.
 

Brassard

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Tappara
Melko samanhintaisia kavereita näytti olevan, niin hyväksyin. Tykkään muutenkin pakilla nousta siniviivan yli, niin ehkä tuolla kaverilla se voisi onnistua hyvin. Subbanille ei nyt muutenkaan ollu käyttöä.

Sanokaas jotain hyviä tyyppejä, millä saisi TW:n käyttöön. Tällä hetkellä se löytyy vain Totw-Jonesilla. Lindenin varmaan jossain vaiheessa hommaan.
Junnuveskari Carter Hartilla on ainakin TW +2. Ykkösvahdiksi tuosta ei taida olla, ja hintaakin on aika reilusti juuri synergioiden takia.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Melko samanhintaisia kavereita näytti olevan, niin hyväksyin. Tykkään muutenkin pakilla nousta siniviivan yli, niin ehkä tuolla kaverilla se voisi onnistua hyvin. Subbanille ei nyt muutenkaan ollu käyttöä.

Sanokaas jotain hyviä tyyppejä, millä saisi TW:n käyttöön. Tällä hetkellä se löytyy vain Totw-Jonesilla. Lindenin varmaan jossain vaiheessa hommaan.
Juuri tuossa itsekkin nuita katselin ja no.. Strome+Milestone-Gogliano+Caleb olisi 3, siihen koutsi +3 niin on jo 6. Mokeilla saa sitten se kaksi aika helpolla. Toki jos tuon Carter Hartin ostaa niin siinä on sitten jo kokonaan kasassa 8/8. Nuin muuten Weise 10-15k + moket edullisia jos nyt ei halua nuita Camppeleita Nietoja Lindholmeja sun muita joukkueeseensa. Strome pyörii 100k tienoilla, Gogliano 40k Caleb 30-40k Weise 10-15k ja molareiden erikoiskortit 7-15k + tuo Carter Hart joka on +70k paikkeilla. Kaitpa nuilla pystyisi jo pelaamaan. Itsellä kypsyi pelti kiinni nuihin halpoihin ukkoihin ja siksi jätin TWn pois. Nyt tässä vuoristoradan takia harkinnassa, ottaisiko uudelleen testiin.
 

Knap

Jäsen
Pistin Subbanin myyntiin ja vaihtoon tarjottiin U20 tähtipelaaja Thomas Chabotia. Kannattaako suostua?
Itse ottaisin. Nuo on ihan poikkeuksellisia kortteja, ja niitä on vaan se rajoitettu määrä. Ehkä jopa hintakin nosee ajanmyötä.

@sajuki mulla on tuo Bryzgalov, eikä oo yhtään helppoa maalia päästänyt. Ehkä jos joku heikkois tulee sanoa niin se on läheltä vedetyt onet, mutta ne nyt menee melkein kaikille.
Mutta kertaakaan ei ole tullut sellainen fiilis että oisin hävinnyt mokkeen.
 

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse ottaisin. Nuo on ihan poikkeuksellisia kortteja, ja niitä on vaan se rajoitettu määrä. Ehkä jopa hintakin nosee ajanmyötä.

@sajuki mulla on tuo Bryzgalov, eikä oo yhtään helppoa maalia päästänyt. Ehkä jos joku heikkois tulee sanoa niin se on läheltä vedetyt onet, mutta ne nyt menee melkein kaikille.
Mutta kertaakaan ei ole tullut sellainen fiilis että oisin hävinnyt mokkeen.

Kuulostaa hyvältä.. Pitänee ottaa Bryz testiin.. vielä kun keksisi että miten saisi SB:n samalla käyttöön...
 

Pakki#5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Juuri tuossa itsekkin nuita katselin ja no.. Strome+Milestone-Gogliano+Caleb olisi 3, siihen koutsi +3 niin on jo 6. Mokeilla saa sitten se kaksi aika helpolla. Toki jos tuon Carter Hartin ostaa niin siinä on sitten jo kokonaan kasassa 8/8. Nuin muuten Weise 10-15k + moket edullisia jos nyt ei halua nuita Camppeleita Nietoja Lindholmeja sun muita joukkueeseensa. Strome pyörii 100k tienoilla, Gogliano 40k Caleb 30-40k Weise 10-15k ja molareiden erikoiskortit 7-15k + tuo Carter Hart joka on +70k paikkeilla. Kaitpa nuilla pystyisi jo pelaamaan. Itsellä kypsyi pelti kiinni nuihin halpoihin ukkoihin ja siksi jätin TWn pois. Nyt tässä vuoristoradan takia harkinnassa, ottaisiko uudelleen testiin.
Noiden lisäks vielä TOTW-Grabner on aika kova. Aikasen nopea ja hyvä kuti. Movember Jordan Staal on ihan hyvä nelosen sena. Ja sitten mov-Kucherovilla ja mov-Zuccarellolla on myös tuo TW-synergia. Noilla movembereillä toki hintaa rupee olemaan aika paljon, mutta Grabner on kait 50 ja 60 tontun paikkeilla ja tuo Staal 50 tontun paikkeilla.
 

Suonvieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hei, olen suht uusi noissa HUT hommissa joten olisi kysyttävää koskien eilistä:

Pelailen 6.divarissa tällä hetkellä, ja avasin jonkun pakan minkä olin saanut vissiinkin divarivoitosta, mistä tupsahti Torey Krugin kortti mustalla pohjalla. Kattelin markkinoilta niin tämän kortin hinta heittelee 30k-80k väliltä, mitä kannattaisi siis tehdä? Pistää lihoiksi? Kannattaako peluuttaa?

Ei ole antaa vastausta kysymykseesi, mutta itteä kiinostaisi tietää, että miten noilla korteilla, joita ei voi treidata voi käydä kauppaa?
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Noiden lisäks vielä TOTW-Grabner on aika kova. Aikasen nopea ja hyvä kuti. Movember Jordan Staal on ihan hyvä nelosen sena. Ja sitten mov-Kucherovilla ja mov-Zuccarellolla on myös tuo TW-synergia. Noilla movembereillä toki hintaa rupee olemaan aika paljon, mutta Grabner on kait 50 ja 60 tontun paikkeilla ja tuo Staal 50 tontun paikkeilla.
Kyllä kyllä. Itselläkin tulloin Grabner oli, mutta vitutti kun oli pikku tönäisystäkin turvallaan. Staal on tosiaan kelpokortt nelosen keskelle. Hoitaa aloituksia isolla prosentilla. Oliko DR synergia vielä mukana. Nuihin Kucheroviin ja Zuccarelloon ei itsellä budjetti riitä/riittänyt. Strome lähti mukavasti 90klla
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mulla ei Grabner ollut joka töytäisystä nurin. Mutta ei se nyt myöskään superpelaaja ollut kentällä, että olisin väkisin pitänyt rosterissa nyt kun lähti synergioiden takia pois. Helposti silti voin suositella jos joku miestä miettii vaikka kakkoskentän laidalle.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Nyt kun TOTY alkaa tänään FIFA17-pelissä, täytyy kyllä ihmetellä EA:n logiikkaa pitää NHL:n TOTY huhtikuussa. Kyseessä on kuitenkin Team of the YEAR. Ei Team of the Season.

Semisti myisivät varmasti pakkoja enemmän nyt, kuin huhtikuussa kun porukalla on taas pelailun into NHL:n puolelta loppupuolella ja osalla jopa ohi.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Onkos joku muuten testannut Datsyukia? Olen yhden TOR-keräilykortin päässä hänestä, joten iltapäivällä saapunee joukkueeseen, mutta nyt aloin kuitenkin jo arpomaan, että onko wörtti vai kannattaisiko pistää rahoiksi (taitaapi saada sen 190k?) ja vahvistaa joukkuetta laajemmin, nyt kun hinnat ovat kauttaaltaan tipahtaneet alaspäin kaikkien osalta.

e. Ja tarve olisi nimenomaan vahvistaa osastoa 1. VL - 1. MV, - 2.&3. P
 
Noniin, sai nyt vähän tehtyä taikoja jengille. Synergioista päällä PP, WW, OJ, DR, HH, CG, TW ja yhtä vaille SB, jonka hommaan käyttöön heti kun saan tehtyä vähän massia. Joukkueesta tippui Stamkos ja Kölzig.

Joululaine-Viiksibergeron-wcMarchand
Pavelski-Linden-totwKessel
Marner-JouluRichards-Krejci
Voracek-Giroux-Bissonette

Burns-OEL
majuChabot-Josi
Giordano-totwGostisbehere*

TotwJones
majuHart

Kaikennäköistä olisi taas hankintalistalla. Reddeniä (tai Blakea mikäli halventuu) ajattelin pakistoon. Saisi SB:lle +2. Pari laituria mahtuisi myös helposti sisään.
Edit: Niin ja tietysti ykkösmolarin nyt tarvii.

*siitä tietää, että mulla on pleikkari päällä, että olen kirjottanut tämän nimen ilmon typoja.
 
Viimeksi muokattu:

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Mukava pikku ryöstö tuli tehtyä äsken marketista kun sattumalta tunnin tienoilla eteeni pompsahti legenda-Patrick Roy'n kortti 10 950 kolikon hinnalla, ja eikun ostoon ja myyntiin sitten 116k hinnalla :)
 

Brassard

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Tappara
Mukava pikku ryöstö tuli tehtyä äsken marketista kun sattumalta tunnin tienoilla eteeni pompsahti legenda-Patrick Roy'n kortti 10 950 kolikon hinnalla, ja eikun ostoon ja myyntiin sitten 116k hinnalla :)
Aika hyvin, ite oon jäänyt jopa koukkuun tuohon ryöstöjen kyttäämiseen. Joka kerta kun pelailen niin joku tunti tulee marketissa vietettyä. Aamusta tuli napattua MOV Marchand 15k hinnalla, myyntiin 145k ja äkkiä meni kaupaksi.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Aika hyvin, ite oon jäänyt jopa koukkuun tuohon ryöstöjen kyttäämiseen. Joka kerta kun pelailen niin joku tunti tulee marketissa vietettyä. Aamusta tuli napattua MOV Marchand 15k hinnalla, myyntiin 145k ja äkkiä meni kaupaksi.
On kyllä kieltämättä aika koukuttavaa, tunti tässä on jo hurahtanut kuin siivillä, mutta toistaiseksi muita potteja ei ole osunut kohdalle. Noh, olen erittäin tyytyväinen tuohonkin!

e. Ja nyt tuli ostettua tuo Datsyuk 135k hintaan ja myytyä 156k hintaan. Eihän tuosta verojen jälkeen tule voittoa kuin rapiat 14k mutta sekin kelpaa :)
 
Viimeksi muokattu:

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuli sit hommattua Bryz tolppien väliin ja joukkue eli muutenkin jonkunverran

Duchene-Richards-89McKinnon

MOV Mathews-89 Koivu-Joulupate

MOV Kucherov-Toews-MOV Scheifele

Bissonnette-89Kesler-89Eichel

MOV OEL-Burns

MOV Ghost-Jouluristo

87 Chara-89 Pietro


92Joseph-90 Bryzgalov

WW,DD,B,TW,FM,OJ,HH,SB

Ihan mukava nuori porukka vahvistettuna muutamalla kokeneemmalla kaverilla ja synergioitakin kivasti..

Giroux vaihtuu POTN Eicheliin heti kun saa pelaajia myytyä..



Kakkosdivariin tuli noustua ja titlepackista gold collectible ja pari arvotonta paitaa...


Niin ja se bryz on ollu kyllä mies paikallaan.. viivalta tuleville onetimereille ei kyllä tunnu kukaan molarri välillä voivan mitään..?

Mitens ne sais minimoitua..?
 
Viimeksi muokattu:

Brassard

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Tappara
On kyllä kieltämättä aika koukuttavaa, tunti tässä on jo hurahtanut kuin siivillä, mutta toistaiseksi muita potteja ei ole osunut kohdalle. Noh, olen erittäin tyytyväinen tuohonkin!

e. Ja nyt tuli ostettua tuo Datsyuk 135k hintaan ja myytyä 156k hintaan. Eihän tuosta verojen jälkeen tule voittoa kuin rapiat 14k mutta sekin kelpaa :)
Juu, mulle kanssa kelpaa pienikin voitto, oikeastaan "vain" 5k voittokin lämmittää mieltä. Kuitenkin pidemmällä aikavälillä kerääntyy kolikoita ihan mukavasti.
 
Niin ja se bryz on ollu kyllä mies paikallaan.. viivalta tuleville onetimereille ei kyllä tunnu kukaan molarri välillä voivan mitään..?

Mitens ne sais minimoitua..?
Ainakin puolustusasetuksiksi laittaa siniiiva, niin kärkikarvaajat ottaa pakkien laukaukset paremmin. Lisäksi itse olen keskittynyt puolustuksessa enemmän syötönkatkoihin ja bloggeihin ja annan botin sitten harrastaa ajojahtia. Helpompaa minimoida bugiranteet ja siniviivalaukaukset. Ymmärrettävästi tuo tyyli suututtaa joitain, koska "en pelaa itse". Tosiasiassa teen tärkeimmän työn itse mihin botti ei yleensä pysty.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Joulupaketeista kyllä suhteellisen paskaa tuuria itselläni ns. ykköskäyttiksellä, sillä Richardsin ja Bisson lisäksi erikoiskorttina tuli joulu-Eichel ja sitten tuo +88ovr pelaaja oli, kukapas muu kuin: Roberto Luongo.. Noh, on tuo Eichel välillä ollut ihan pirteä ilmestys, vaikka ei sillä kyllä sentterinpaikalla uskalla pelata - Ei voita aloituksia sitten millään.
Kakkos- ja kolmoskäyttiksellä sitten tuli joulu-Panarinia, jota itsekkin haaveilin tänne jne.. Tosin eipä käynyt yhtä paskamaisesti kuin pikkubroidilla, joka sai kakkoskäyttikselleen joulu-Malkinin :P

Äsken tuli koottua sitten vähän uutukaista porukkaa ja tällaisella taistellaan tällä hetkellä:

Jari Kurri (91) - Mike Richards (95) - MOV Vladimir Tarasenko (95)
Jack Eichel (89) - Matt Duchene (89) - MOV Mats Zuccarello (88)
Paul Bissonnette (90) - Patrice Bergeron (88) - Wendel Clark (90)
TOTW Michael Grabner (86) - Mitchell Marner (87) - TOTW Cam Atkinson (88)

Alex Pietrangelo (88) - Scott Niedermayer (92)
Dustin Byfuglien (88) - Victor Hedman (88)
TOTW Adam McQuaid (85) - Ryan Suter (88)

TOTW M-A Fleury (89)
Felix Sandström (84)

Synergiat: OJ, DD, HH, CG


Tällä hetkellä vielä muutamat erikoiskortit myynnissä ja kunhan nuo ovat menneet kaupaksi niin aletaan katselemaan, josko tuohon Kurrin paikalle saataisiin muuan Steve Sullivan.

Adam McQuaid on kyllä ollut huikein pelaaja hintalaatusuhteeltaan meikäläisellä (jos ei noita ilmaisia siis lasketa). Aivan uskomattoman kova jätkä ajelemaan kaikkea mikä liikkuu. Varmaan jo kymmenen vastustajan ukkoa vetänyt tuolla puolustajalla telakalle.
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Jep, kaks pelii ja vihu tekee molemmissa viisi maalii laukomalla heti sinisen jälkeen, eikä ollu kertaakaan edes tämä överi 95 Mike tai vastaava...
Ei auta molarin vaihtokaan... Molemmat imeeeee ja kovaaaa...
Vaikka nyt molemmat pelit lopulta voitin, niin ei tämä paljon naurata...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös