NHL17 – Hockey Ultimate Team

  • 331 870
  • 2 128

WhySoSerious

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Peli sujuu taas mukavasti, mutta Stamkosin tilalle pitäis joku muu keksiä, ei ole saanut mitään aikaiseksi. Mulla on muutenkin ongelmana, että en noilla oikealta laukovilla oikein osaa pelata, mutta ei viittis pelkillä lefteilläkään mennä. Budjetti n. 200k, onko suosituksia?

Miten olisi Seguin?
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Miten olisi Seguin?

Seguiniakin vois kyllä kokeilla, jossain välissä se pakasta mulle tulikin, mutta myin kun oli tarvetta kolikoille.

Marneriakin olen kokeillut, ei vaan sytyttänyt. Sillä on muuten tullu tehtyä hyvin kolikoita, kun sekin on noussut pakoista varmaan 5 kertaa ja kerran oli joku laittanut myyntiin 2500 buy nowlla ja kerkesin ostamaan.
 

Knap

Jäsen
Menkääs äänestää Twitterissä EASPORTSNHL sivulta Alexander Barkovia uudeksi POTN-kortiksi.
Kisa on tiukka Malkinin kanssa (Sasha 33% Geno 32%) joten jokanen ääni vaikuttaa!
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Peli sujuu taas mukavasti, mutta Stamkosin tilalle pitäis joku muu keksiä, ei ole saanut mitään aikaiseksi. Mulla on muutenkin ongelmana, että en noilla oikealta laukovilla oikein osaa pelata, mutta ei viittis pelkillä lefteilläkään mennä. Budjetti n. 200k, onko suosituksia?
Kris Versteegin joulukortti... Nopee, hyvä skode ja kädet...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan pelleilyksi mennyt tämä 1. divari. Haet 10 peliä, niin niistä 3 pääset pelaamaan, kun maalivahdin tilastot katsellaan ennen peliä ja sitten luikitaan karkuun. Miksi noita tilastoja yms. pitää lainkaan näyttää siinä ennen peliä? Olisi paremepi, kun vastustajan nimimerkinkin saisi tietää vasta, kun se minuutti pelattu.
Eikä tarvitsisi siinä alkuvalikossakaan näkyä toisen joukkueen parhaan arvon omaava pelaaja. Toki se menisi sitten siihen samaan kuten maalivahtien tilastoissa, että peliin asti mennään ja keskialoituksessa joku katselee minkälainen rosteri toisella on ja luikkii karkuun. Ykkösdivarissa tuntuu olevan kyllä niin pienimunaista porukkaa, että alta pois. Tuossa sunnuntaina hain viisi kertaa peliä ja tuli sama suomalainen jamppa vastaan siinä alkuvalikossa, mutta ei lähtenyt pelaamaan vaikka tasaisesti kone arpoi koti-ja vierasmatseja ja yhteyskin ilmeisesti oli molemmilla vihreä. Lähetin sitten viestin ja kysyin, että "Miksi et pelaa?", niin vastasi ettei viitsi kun tarvitsee voiton. Jatkokysymyksenä sitten laitoin, että "Mistäköhän tiedät että häviäisit?", niin laittoi että koska meikäläisellä oli Jari Kurri siinä valikossa, niin ei viitsi pelata. Eli 91 arvoinen Kurri sai tämän kaverin "pelkäämään", herranjumala ykkösdivarissa!
Toivottavasti tämä sankari vihdoin löysi pelinsä, kun lähti jotain "Paras pelaaja" Mikko Koivua vastaan pelaamaan ja otti kunnolla turpaan.

Niin monta asiaa vituttaa muissa pelaajissa, että alta pois.
-Kiekon kanssa karkuun lähteminen johtoasemassa
-Yritys kaataa peli, kun on häviöllä
-Luovuttaminen, kun peli on 3-0 avauserässä. Parhaimmassa tapauksessa ei tarvitse kuin kolme vetoa ja peli on tasan. Tuossa on niin helppo nousta vielä kaukaakin mukaan ja jos uskoo siihen momentumiin, niin se on vieläkin helpompaa.

Saahan noista toisen luovuttamista peleistäkin jonkun X määrän coinseja takaisin, mutta mielellään ne pelaisi ihan loppuun asti, kun sitähän varten se on pelaamaan alettukin.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Ei kannata kyllä kummoista hinnannousua Steenille odotella. Kaikki jotka on Steenin ostanut odottaa yhtälailla sitä, että saisi myytyä tuon. Jos saatte voittoa nykyisillä hinnoilla, niin myisin teinä nuo pois.

Sitten kun tulee päivityksiä, niin siellä on montakymmentä Steeniä marketissa ja hinta voi olla alhaisempi kuin nyt, vaikka overall onkin parempi.

Muutenkin noin yleisesti ottaen Movemberit kannattaa myydä juuri ennen milestoneja, koska on vähemmän myyjiä ja kutakuinkin saman hinnan saa.
Olen tässä koittanut jo 4pv myydä Steeniä pois 105-110k hintaan. Ei ole kellekkään kelvannut :D Osa taas myy ukko 120-150k hintavälillä. 2pinnaahan tuolta puuttuisi mutta saa nähdä saako edes tällä kaudella nuita kasaan. 100k tuosta itse maksoin. Sama tuleeko voittoa vai ei mutta "turhakkeessa" 100k kiinni omalla budjetilla on hieman liikaa. Ehkä se pitää alle satkun jo kohta sit myydä ni saa pois kuleksimasta. Yhteen väliin oli kortteja myynnissä vain 5 kun nyt niitä on varmaan 15-20. Kohta varmasti enemmänkin... käymässä siis aivan kuten "ennustit"
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
@Noutokoukku Se Steen on hankalasti myytävä. Tunti kerrallaan myyntiin sitä, niin eiköhän se mene ennemmin tai myöhemmin kun se erikoiskortti varmistuu. Steen ainakin itselläni oli aivan totaalinen turhake niin NHL15- kuin NHL16-pelien HUT:ssa MOV-kortillaan. Lisäksi mies on hitaanpuoleinen, joten se lyö lisää kapuloita myyntikojun rattaisiin.
 

Akai

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Meinasin tässä tehdä tuon Nashville -setin, mutta miten helvetissä voi nuo roskapelaajat maksaa useamman tonnin per äijä? Halvempaa olisi ostaa Sullivan suoraan marketista, mutta tykkään enemmän hankkia settien kautta nuo herot.
Meinaakohan nuo hinnat tulla laisinkaan alaspäin?
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Meinasin tässä tehdä tuon Nashville -setin, mutta miten helvetissä voi nuo roskapelaajat maksaa useamman tonnin per äijä? Halvempaa olisi ostaa Sullivan suoraan marketista, mutta tykkään enemmän hankkia settien kautta nuo herot.
Meinaakohan nuo hinnat tulla laisinkaan alaspäin?
Eiköhän ne sieltä laske, kun tämä jouluhässäkkä menee ohi... Melkein kaikki tunkee ne alle 85 pelaajat niihin setteihin...
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Meinasin tässä tehdä tuon Nashville -setin, mutta miten helvetissä voi nuo roskapelaajat maksaa useamman tonnin per äijä? Halvempaa olisi ostaa Sullivan suoraan marketista, mutta tykkään enemmän hankkia settien kautta nuo herot.
Meinaakohan nuo hinnat tulla laisinkaan alaspäin?
Eikö se Sullivan ole muutenkin halvempi ostaa suoraan? Eikös useampaan settiin vaadi nuita hiilikortteja jotka ovat aika hyvässä hinnassaa. Pelurit+paidat jne ja hiilikortit ni maksaa enemmän ku se hero itestää? Saapi korjata, jos olen väärässä.

Onko porukka pelannut ilman TW synergiaa tai sen kanssa? Tuntuuko se missään oikeasti vai ei. Itsellä lähtee nyt testiin, että luovun TW synergiasta niin katsotaan miten miehen käy
 

Akai

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eikö se Sullivan ole muutenkin halvempi ostaa suoraan? Eikös useampaan settiin vaadi nuita hiilikortteja jotka ovat aika hyvässä hinnassaa. Pelurit+paidat jne ja hiilikortit ni maksaa enemmän ku se hero itestää? Saapi korjata, jos olen väärässä.

Nashville settiin ei tarvitse carboneja. Ja kyllähän tuo olisi halvempi ostaa suoraan marketista, mutta täytyy keksiä jotain puuhaa kun ohjain on rikki eikä peliäkään pysty toistaiseksi pelaamaan.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Jos EA ei vielä tammikuussakaan julkaise mitään noille hero collectible-korteille, alkaa loppua usko koko firmaan. EA:maisinta mitä tiedän, olisi että venyttäisivät noiden korttien kanssa siihen hetkeen kun porukkaa ei oikein enää kiinnosta pelata nykyistä änäriä ja houkuttelisivat takaisin pelaamaan noilla heroseteillä. Turhauttaa kun tuli noihin aikaa pistettyä ja mitään ei näköpiirissä ole kuin jotain huuteluita syksyltä että ehdottomasti niitä kannattaa tehdä.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Nashville settiin ei tarvitse carboneja. Ja kyllähän tuo olisi halvempi ostaa suoraan marketista, mutta täytyy keksiä jotain puuhaa kun ohjain on rikki eikä peliäkään pysty toistaiseksi pelaamaan.
No jopas on. Joskus nuita katselin ja alotin keräämään Torontoa. Kunnes joku fiksu täällä sanoi asiasta ja siellä olikin 3 sivu vielä piilossa missä oli hiilikortteja. Voisi tuota Nashvilleä harkita kyllä itsekkin. Ei taida olla kuin kultakortit 6k x9 + paidat ja pelurit. Pelureista kallein Johansen 20-30k? Toki sit paidat varmaan kalliit ja koko hinta hyppää sinne 150k luokaan
 

Akai

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jo
No jopas on. Joskus nuita katselin ja alotin keräämään Torontoa. Kunnes joku fiksu täällä sanoi asiasta ja siellä olikin 3 sivu vielä piilossa missä oli hiilikortteja. Voisi tuota Nashvilleä harkita kyllä itsekkin. Ei taida olla kuin kultakortit 6k x9 + paidat ja pelurit. Pelureista kallein Johansen 20-30k? Toki sit paidat varmaan kalliit ja koko hinta hyppää sinne 150k luokaan

Josi on myös tuon 30k pinnassa mitä itse katselin. En viitsi itse tuota vielä edes keräillä, kun nuo ei-harvinaiset pelaajat maksaa toista tuhatta, pomppaa se hinta äkkiä yllättävän korkealle tuossa.

Täytyy odotella että tuo jouluhömpötys menee ohi ja toivoa että noiden pelaajien hinnat tippuu siedettäviksi.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kai tässä auta, kun pistää jengi sileäksi ja siirtää coinssit kakkosaccolle ja aloitella taas 10. divarista uutta uraa. Jos jättäisi tällä kertaa kaikki nämä legendat yms. hankkimatta ja lähtisi ihan perusukoilla kohti uutta huomista. Yli puolet ykkösdivarin peleistä ei edes ala enää, kun menemään lähdetään jo ennen peliä tai minuutin aikana. Ne samat tietyt vastustajat lähtee pelistä toiseen ja samalla ajauduttu koko HUT-uran pahimpaan tappiokierteeseen. Kyllä tapoja hävitä pelejä on sitten monia. Ei vain tällä hetkellä voita pelejä, vaikka veisi maalipaikat miten. 15 pelin voittoputkesta totaalikriisiin.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
On iso ero pelin tasossa kakkos ja ykkösdirren välillä. Tulee aina käytyä kääntymässä 1. divarissa, josta max. muutama voitto ja takaisin kakkoseen. Siellä taas yleensä aina mestaruus taskuun suht helposti. Ykkösessä kaverit kyllä rankoo virheistä aika armotta..
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Ihan pelleilyksi mennyt tämä 1. divari..
Eikä tarvitsisi siinä alkuvalikossakaan näkyä toisen joukkueen parhaan arvon omaava pelaaja. Toki se menisi sitten siihen samaan kuten maalivahtien tilastoissa, että peliin asti mennään ja keskialoituksessa joku katselee minkälainen rosteri toisella on ja luikkii karkuun. Ykkösdivarissa tuntuu olevan kyllä niin pienimunaista porukkaa, että alta pois. Tuossa sunnuntaina hain viisi kertaa peliä ja tuli sama suomalainen jamppa vastaan siinä alkuvalikossa, mutta ei lähtenyt pelaamaan vaikka tasaisesti kone arpoi koti-ja vierasmatseja ja yhteyskin ilmeisesti oli molemmilla vihreä. Lähetin sitten viestin ja kysyin, että "Miksi et pelaa?", niin vastasi ettei viitsi kun tarvitsee voiton. Jatkokysymyksenä sitten laitoin, että "Mistäköhän tiedät että häviäisit?", niin laittoi että koska meikäläisellä oli Jari Kurri siinä valikossa, niin ei viitsi pelata. Eli 91 arvoinen Kurri sai tämän kaverin "pelkäämään", herranjumala ykkösdivarissa!
Toivottavasti tämä sankari vihdoin löysi pelinsä, kun lähti jotain "Paras pelaaja" Mikko Koivua vastaan pelaamaan ja otti kunnolla turpaan.
Pienimunaista tai ei, hannarimaista tai ei, mutta itse kyllä katson nuo maalivahtien statsit joka kerta - Ihan vain siitäkin syystä, että niistä voi jo aika hyvin päätellä, että syncroaako joku. Esimerkiksi eilen tuli vastaan pelaaja, jolla maalivahdin statsit olivat (1. divarissa) 77-0-0. Ihan helvetin varmasti kukaan vetää tuollaisella saldolla ilman minkäänlaista paskaa. Toki on mahdollista, en minä sitä kiellä, mutta epäilen vähän. Samaten on tullut vastaan heppu jolla statsit olivat luokkaa 300-3-0, niin eipä siinä paljoa tarvita päätellä, että A) joko kyseessä on maailman paras pelaaja tai B) kyseessä on syncroaja, joka kaataa pelin jos tappio on tulossa. Kumpaa veikkaisitte moisilla statistiikoilla?

Alkuvalikon pelaaja ei kiinnosta itseäni vittuakaan, lähinnä se, että jos jo nimimerkistä / joukkueen nimestä näkee, että kyseessä on täysi pelle niin en jaksa edes pelata. Harvinaisen hyvänä esimerkkinä joukkueen nimi, jossa pelkkiä L ja I kirjaimia (ällä toki pienenä) niin, että on mahdollisimman vaikea hahmottaa - Tai nimimerkissä vastaavaa. Tai muuta mukavaa jonnemaista hakamussutusta.

Peli kun starttaa niin harvoinpa sitä tulee luikittua vastustajan pelaajiston takia karkuun, vaikka vituttaahan se heti ensimmäisestä sekunnista lähtien kun jäälle astelee joku viisikko tyyliin Bure - Linden - Ovechkin, Redden - MacInnis. Sen tietää tasan tarkkaan mihin se peli menee ja se menee siihen, että vastustaja veivaa niitä vitun säbäranteita koko sen 60 minuuttia pelistä.

Mistä päästäänkin siihen, että minusta on ihan yhtä pienimunaista ja halpamaista, että nykyään harva enää tuolla ykkösdivarissa osaa oikeasti pelata lätkää. Ei ne vitun säbärannarit ja kiekon suojaus täydet 60 minuuttia ole mitään helvetin jääkiekkoa - Se on EA:n tyhmyyden hyväksikäyttämistä ja bugien hyödyntämistä. Bugien siinä määrin, että ei nyt saatana ihan oikeasti lätkässä joka vitun kerta uppoa veto, joka lähtee ranteelta pisteiden välistä.. Ei saatana vaikka laukojana olisi itse Patrik Laine.
Samaten ihan yhtä munatonta, mitä tiedän kyllä harvinaisen monen täälläkin harrastavan, on lähteä karkuun mikäli vastustaja tekee maalin ensimmäisellä minuutilla. Se, jos mikä vasta onkin paskamaista. Ja tässäkin kohtaa hyödynnetään EA:n tyhmyyttä ihan yhtälailla.

Joku arviolta 50 peliä nyt hakannut ykkösdivaria ja sanoisinko, että kahdesti olen saanut vastaani oikeasti hyvän pelurin, joka pelaa peliä nimeltä jääkiekko. Pelaa kovaa, on taitava, osaa pelata, mutta ei hae kokoaikaa niitä vitun rannelaukauksia vaan yrittää monipuolisesti maaleja ja jos voitto irtoaa, niin irtoaa se pelkästään siksi, että on niin pirun hyvä. Tällöin olen laittanut myös molemmille herroille menemään kiitosviestin, sillä vaikka olen helvetin huono häviäjä, ei se oikeastaan edes vituta (paitsi jos ratkeaa johonkin EA:n bugiin) koska hyvä peli piristää niin saatanasti tässä syöpädivarissa.
 

HokiHero

Jäsen
On kyllä nyt viimeistään kakkoseen noustua tullut vastaan aivan naurettava määrä noita legendoja. Joku on mennyt pelin suunnittelussa pieleen kun voisi sanoa että viidestä viimeisestä matsista legendoja on ollut joukkueissa enemmän kuin ns. normaaleja pelaajia ja jopa pelkästään legendoista koottuja jengejä tulee vastaan. Kolzig on maalissa noin joka toinen matsi.

Toisaalta eipä nuo pelaajat niin kummoisia ole ja hyvin pystyy normaaleilla 84-87ovr pelaajilla haraamaan vastaan, mutta mukava olisi jos jotain persoonallisuuttakin olisi jengeissä. Ainoastaan pari kertaa on mennyt vati jumiin pelaajiin joista tulee aidosti fiilis ettei siellä osata pelata ja ainut ratkaisu on lämäri sinisen jälkeen ja jostain kummasta kun tuota riittävästi harrastaa Mason imee ne 3-4 maalia näiden Lindrosien ja Burejen vetoja.

Steenistä sen verran että itse myin juuri eilen 100k eteenpäin, mutta ei kirpaissut niin kovasti kun sain hankittu aikoinaan halvalla ja tuosta 30k voittoa.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pienimunaista tai ei, hannarimaista tai ei, mutta itse kyllä katson nuo maalivahtien statsit joka kerta - Ihan vain siitäkin syystä, että niistä voi jo aika hyvin päätellä, että syncroaako joku.

Omalla maalivahdilla (Rinne) noin 160 voittoa,noin 30-40 tappiota torjunta% +80 ja GAA noin 2,2. Se riittää. Ykköskenttä on kieltämättä kova: Carter-Brind'amour-Hull, mutta heti kakkoskenttään taso tippuu. Se riittää monelle. Nelosessa onkin sitten näitä 84-86 overall miehiä.

Itse pelaan aika monipuolista kiekkoa. Sen myönnän, että onetimerit soi viivasta tiuhaan mikäli vs sumputtaa keskustaa. Välillä se siinäkin vaan menee niin, että ammut sieltä viivasta 15 kertaa/ 0 maalia ja vs pamauttaa kerran. Tälläkin vain pyrin siihen, että vs joutuu avaamaan pakettiaan ja sitten pelaan vetopaikkoja muualle. Nyt vain oma peli menny niin lukkoon, että ei mene edes takatolpilta sisään. Paljon bugirannemaaleja ei tule tehtyä. Omiin kyllä otettua. Toinen itselleni yleinen maali on läpiajo, kun omat pakit tekevä kunniakujaa ja vaikka hakkaat pelaajan vaihtoa, niin ei ota. Bugiranteen vielä pelaa pois, mutta noita ei. Välillä hauskan näköistä, kun bottipakki pelaa läpiajossakin omaa laitaansa ja jättää läpiajossa keskustan vapaaksi ja vielä oikein tilaa tehden.

Noita syncroäijiä on tullut vastaan enää ihan muutama. Itse teen aina niin, että painan aikalisän, kun alkaa kiekko lentää katsomoon. Sitten katson kaverin nimimerkin ja pistän viestin, että filming and sending EA. Eihän sillä ole oikeasti mitään pelotevaikutusta, kun EA:lla ei varmaan näihin mitenkään reagoida, mutta on se joka kerta toiminut. Yksi kaverikin lähti heti menemään ja pisti viestin perään, että fuck off.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Omalla maalivahdilla (Rinne) noin 160 voittoa,noin 30-40 tappiota torjunta% +80 ja GAA noin 2,2. Se riittää. Ykköskenttä on kieltämättä kova: Carter-Brind'amour-Hull, mutta heti kakkoskenttään taso tippuu. Se riittää monelle. Nelosessa onkin sitten näitä 84-86 overall miehiä.

Itse pelaan aika monipuolista kiekkoa. Sen myönnän, että onetimerit soi viivasta tiuhaan mikäli vs sumputtaa keskustaa. Välillä se siinäkin vaan menee niin, että ammut sieltä viivasta 15 kertaa/ 0 maalia ja vs pamauttaa kerran. Tälläkin vain pyrin siihen, että vs joutuu avaamaan pakettiaan ja sitten pelaan vetopaikkoja muualle. Nyt vain oma peli menny niin lukkoon, että ei mene edes takatolpilta sisään. Paljon bugirannemaaleja ei tule tehtyä. Omiin kyllä otettua. Toinen itselleni yleinen maali on läpiajo, kun omat pakit tekevä kunniakujaa ja vaikka hakkaat pelaajan vaihtoa, niin ei ota. Bugiranteen vielä pelaa pois, mutta noita ei. Välillä hauskan näköistä, kun bottipakki pelaa läpiajossakin omaa laitaansa ja jättää läpiajossa keskustan vapaaksi ja vielä oikein tilaa tehden.

Noita syncroäijiä on tullut vastaan enää ihan muutama. Itse teen aina niin, että painan aikalisän, kun alkaa kiekko lentää katsomoon. Sitten katson kaverin nimimerkin ja pistän viestin, että filming and sending EA. Eihän sillä ole oikeasti mitään pelotevaikutusta, kun EA:lla ei varmaan näihin mitenkään reagoida, mutta on se joka kerta toiminut. Yksi kaverikin lähti heti menemään ja pisti viestin perään, että fuck off.
Boldaus oma. Itse olen nyt tuossa samassa pohjamudassa rämpimässä. Peli on sinällään ihan omassa hallussa. Luo enemmän paikkoja, viiva onetimereitä, läpiajoja, takatolpille ns "tyhjiin" mutta ei. Jotenkin se mokke vain sieltä jonkun Hasek torjunnan vetää. Sitten vastustaja tulee sinisen jälkeen ja tölmäsee ranteella maaliin. Seuraavassa vaihdossa viivalta lämäri -> maali. Sitten pyörität taas itse huipputontit ei mitenkään. Vastustaja pyörittää, kiekko viivalle ja maaliin. Useammassa pelissä tullut jo tuommoinen mustahetki, että 3-5 vetoa peräkkäin menee maaliin. Siinäpä se peli sitten oli. Lopussa saa sen yhden-kaksi maalia "tasoitukseksi" kun peli on jo pelattu.

En tiedä saako tuota taktiikoissa vaihdettua mitenkään tuota pakkien pelaamista? Ukko puskee keskeltä niin molemmat pakit tekevät oikein auran keskele et "mene siitä". Hakkaat vuorotellen kumpaakin pakkia mutta sitten onjo myöhäistä. Onko jotain millä saa aina alimman pelaajan ohjattavakseen? Itsekkin olen oppinut tuon bugiranteen melko hyvin jo pois pelaamaan, onneksi. Tuon kunniakujan kun saisi vielä tukkoon niin avot. Jos vastustaja hakee usein pyöritystä ja vetoja viivalta niin sitten pitää vain pelata omalla ukolla viivaa ja jättää keskustaa vapaammaksi. Sen nyt nopsaan hoksaa miten vihu pyrkii peliä tekemään. Tuurillaan pääsee syötön katkoon ja läpiajoon jos nopea ukko ohjaimessa
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä saako tuota taktiikoissa vaihdettua mitenkään tuota pakkien pelaamista?

Itse vähän sain tilannetta parannettua sillä, että muutin pakkien karvauksen redistä blueksi, eli ottavat vähän alempaa. Se on pakko sanoa, että osaksi nuo läpiajomaalit tulevat siitä, että kiekkoa menettää vähän väärässä paikassa, eli hyökkäyksiin lähdössä tai sitten juuri siniviivan ylityksen jälkeen. Silloin kun peli on totaalisesti hallussa, niin ei niitä tule, koska vs joutuu aina lähtemään hyökkäyksiin syvän kautta. Silti se vituttaa, kun pakit tekee kunniakujaa ja pakkia et saa itsellesi vaihdettua, koska ei niitä 100% hallussa pelejä ykkösdivarissa tule paljon.

Itse alkanut nyt nimenomaan häviämään nuo tasaiset pelit. Huonoja kausia tullut ennenkin yksittäisiä. Jännä juttu miten ne aina ajoittuvat 1. divarin mestaruuden jälkeiseen kauteen. Pari kautta sitten voiton 8-0-0 ja sitten tämän NHL:n pisin alamäki. Viime kaudella ratkesi säilyminen vasta kauden kahdessa viimeisessä pelissä. Molemmissa tuli voitto. Kerrankin toivon kauden vikaan peliin Dominointia vastaan. Olisin voinut ottaa vauhtia kakkosesta ja jos olisi voittanut, niin ainakin olisi säilynyt ansaitusti.

Se on jännä juttu miten silloin, kun peli sujuu, niin viivasta ampuessa omat pelaajat ohjailevat kiekkoja ja kiekko löytää niitä reikiä läpi ruuhkankin. Kun peli menee jumiin, niin omat pelaajat blokkailevat niitä vetoja, jos ei vastustajaan osu. Vähän kanssa sellainen juttu mihin ei itse voi vaikuttaa. Se ohjurimaali on tässä pelissä lisäksi ihan liian yleinen. Varsinkin kun ottaa huomioon, että siihen ei itse voi vaikuttaa millään tavalla. Myös onetimerlämärin viivasta pitäisi mennä pääsääntöisesti maaliin vain kun tulee maskin takaa. Puhumattakaan jonkin McInnisin suorasta lämäristä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös