NHL17 – Hockey Ultimate Team

  • 331 961
  • 2 128
Jos on ton verran hynkkä niin eikö nyt ole aika sama testata ihan keitä pelureita haluat? :D Hinnat tuskin dramaattisesti nuista tippuvat kuitenkaan niin ei mitään mahotonta kassavajetta tule. Itsellä on kyllä Weber osoittautunut melkoiseksi hankinnaksi. Yhdesä pelissä teki 3+2 3 läpiajomaalia :D Eilen tuli taas yksi läpiajomaali tilille. Senkun vain puskee eteenpäin - ei horju niin helpolla - vähän jalkakynää tai laidasta pakin ohi ja avot. Sen sijaan MOV-Steen ja MOV-Larkin ovat olleet melko kuraa. Lähti Larkin aika nopsaan myyntiin pois. Steeniä nyt roikotan jengissä jos se sais nuo rajapyykit nyt pyyhittyä yli.
Heh, tulihan tuota eilen tuhlailtua. 89 MS Laine ja Burns uusina miehinä sisään. Lisäksi päivitin siniseen WC-Marchandiin, mustaan WC-Goshisbereen, TOTW-Puljujärveen ja tarjouksen jätin tuosta POTG-Ristolaisesta. Maaliin ajattelin hommata joko Pricen tai Royn. Suhteellisen saman hintaisia kavereita molemmat (+/- $100k) Price kiinnostaisi noin niin kuin muuten enemmän, mutta kun Roylla on 1Tx2... Kellään kokemuksia noista mokeista?

Weber mullakin on ollut joukkueessa useamman kerran. Nykyään on rotaatiossa, kun ei jalka oikein liiku tarpeeksi omaan makuun. Valmiina hyppäämään askiin, sikäli mikäli tuon Bomber -synergian joskus käyttöön otan.

MOV-Steen löytyy täältäkin. Aika turhake tosiaan ja itsekin odottelen, että saisi IRL nyt ne pari puuttuvaa pistettä tehtyä jotta saisi tuonkin myytyä pois.

Tässä vielä:

WC-Marchand-MOV-Bergeron-MS89-Laine
Couture-Giroux-Kessel
Aho-Getzlaf-TOTW-Puljujärvi
Skinner-Kesler-Bödker

Vlasic-Burns
Giordano-Letang
WC-Gosthisbere-TOTW-Ristolainen

Rinne
TOTW-Jones
 
Viimeksi muokattu:

Snoga

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Price kiinnostaisi noin niin kuin muuten enemmän, mutta kun Roylla on 1Tx2... Kellään kokemuksia noista mokeista?
Noista kahdesta mä menisin Roylla, mutta mitä olen redditissä lukenut saman hintaluokan maalivahdeista, Olaf Kolzig (1T 2P, CG 2P) on kerännyt myös paljon kehuja. Itse en ole häntä käyttänyt, mutta yhtään negatiivistä viestiä en ole hänestä löytänyt. Tai sitten markettiin vaan kyttämään WCOH-Josephia, joka antaa sekä Team Wheeliin että Long Range Bombersiin +2.

Meikä jos olisin sun tilanteessa, niin ottaisin kuitenkin jonkun halvan base-kortin maalin suulle, koska uskoisin siitä 100k:sta olevan enemmän hyötyä kenttäpelaajien joukossa kuin maalivahdin, sillä tässä pelissä jokaiselle mokelle tulee niitä retkahduksia, jolloin tekisi mieli vain pistää se alle tonnin maksava Dubnyk maaliin. Bishop tai Lunqvist olisi mun valinta.
 

Jokerobin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Capitals
Heitelkääs ehdotuksia pakeiksi, ketkä ootte kokenu hyviksi, kun on vähän rotaatio pyörinyt enkä oikein oo löytänyt miellyttäviä pareja. Totw Phaneuf ja Faulk kävi kokeilemassa, mutta ei oikein hurraa huutoja aiheuttanu kumpikaan. Pietrangelo oli ihan hyvä, mutta heitin myyntiin pienen voiton toivossa ja kaupaks meni. Sen saatan tosin hankkia uudelleen, jos hyvään hintaan taas löytyy.

Nyt on kolme palasta paikoillaan, ja niitä en liikuttele eli:

Weber-Josi
X-OEL
X-X

Mut kolmea huutaa, kaks rightia ja yks left pitäs olla ja ominaisuuksista tärkeimpänä pitäs olla hyvät tai ainakin kohtuulliset jalat (nopeus 87+). Hyvästä lämäristä ei tietenkä oo haittaa. Max hinta/pakki noin 50k. Synergioista ei niin väliä, 1T on täynnä ja muihin en oo juuri huomiota kiinnittäny.
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Olaf Kolzig (1T 2P, CG 2P) on kerännyt myös paljon kehuja. Itse en ole häntä käyttänyt, mutta yhtään negatiivistä viestiä en ole hänestä löytänyt.
Hyvin ainakin mulla torju, vatuttaa kun menin myymään pois...
Ja mikähän ihme mun veskoille on nyt tullu, kun molemmat sylkee ihan vatusti ribareita? Ihan sama mistä vihu laukoo...
DC Emery ja MOV Jones...
 

Lapa11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Vimpelin Veto
En kyllä ymmärrä miten olette saaneet noin paljon rahaa.... Ottaisin mielelläni yv:llä vinkkejä rahan tekoon.

Joukkueeni tällä hetkellä on surkea:

Lucic-Kadri-Kreider
Nyqvist-Kuznetzov-Sheiffele
Kessel-Johson-Hagelin
Radulov-Kesler-

Ristolainen-Jones
Klingberg-Vlasic
Hamilton-Gostispehere

Markstrom
Dupnyk
3 viikkoa sitten pistin tälläisen viestin tänne. Joukkueeni on radikaalisesti muuttunut kiitos rahan teko vinkkien:)

Kokoonpanoni nyt:

Seguin-Toews-Kurri
McDavid-Giroux-Stamkos
Mathews-Gilmour-Wheeler
Voracek-Kesler-Kessel

Burns-OEL
Klingberg-Bourque
Hedman-Hamilton/Irwing Totw

Fleury
Mason

Pakoista olen saanut OEL, Toews, Bourque, Gilmour ja Malkinin, jonka myin ja ostin Stamkosin.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Juuri nyt taiteilee striimissä NHL skenen yksi kovin HUT pelaaja Dominointi. 390-7-7 record kaverilla. Twitch
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
@Lapa11 aika käsittämätöntä tuuria pakoista :D ihmekkös jos on vähän jengi muuttunut. Itsellä paras Quick ja sen jälkeen Ekblad. Ei mene nallekarkit tasan. Mistä ihmeen pakoista tuommoista settiä voi edes repiä..

Ja sitten tähän väliin pieni tilitys momentum-gamesta. 3. divaria jyystelin innoissanu recordilla 4-0-1 eli 9/10p. Ajattelin et jes! Nyt ollaan matkalla mestaruuteen. NO. Mites kävikään.. eilen illalla eka tappio kun kaverille pomppi 3x maalin eteen irtopala ja sieltä 2-3 tappio. No tänään tykittelin ekan pelin jossa mun mokke imas käytännössä kaiken. 10-3 turpaan. Oli se kyllä vastustajakin sen tason aateliä et turpaan olis tullut muuutenkin. No aattelin tämän kuitata heti perään pois. Eka erää pelattu 10min kun peli 0-4 ja ragequit konsolin kautta ja ohjain lensi no.. en tiedä missä on. No tuossa vielä innostuin yhden koittamaan. Ryssällä kaikki pelaajat taisi Karlssonia lukuunottamatta olla heroja. 1-4 turpaan siitä ja "pysyy 3 divisioonassa". Taisipa tulla taas parin viikon huili pelin kanssa.

Eka 4 voittoa ja 1 RL tappio sit ihan mahottomia rökäletappioita 4 putkeen. Kyllä on uskomatonta sontaa tuo touhu ei voi muuta sanoa. Toki. Itsessään on vikaa myös mutta jos nuin radikaalisti kääntyy homma päälaelleen niin kyllä mä väittäisin jonkun tason momentumista olevan kyse. Itsellä ei toki mennyt maalin kiekko edes tyhjiin takatolpalta tai läpiajosta tai mistään saman putken aikana
 

stemme

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Minnesota Wild
Nyt on kolme palasta paikoillaan, ja niitä en liikuttele eli:

Weber-Josi
X-OEL
X-X

Mut kolmea huutaa, kaks rightia ja yks left pitäs olla ja ominaisuuksista tärkeimpänä pitäs olla hyvät tai ainakin kohtuulliset jalat (nopeus 87+). Hyvästä lämäristä ei tietenkä oo haittaa. Max hinta/pakki noin 50k. Synergioista ei niin väliä, 1T on täynnä ja muihin en oo juuri huomiota kiinnittäny.

Itellä Subban-Josi ja Weber-OEL toiminu todella hyvin. Kolmospariin sit Ekblad/Klingberg/Shattenkirk-Giordano/Mcdonagh/Suter. Lihavoitu pari mulla käytössä ja varsinki Giordanon lämäri toimii yllättävän tehokkaasti.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Ei hyvä luoja mitä vitun paskaa taas... Sanokaa mulle nyt joku veskari mikä oikeasti toimii? Kaikilla vastustajilla, joilla on ollut Vernon maalissa, ovat olleet vain ja ainoastaan herran takia mukana pelissä ja nyt hommasin sitten itselleni kyseisen heebon heilumaan tolppien väliin niin tuloksena on se, että jok'ikinen vitun ranneveto ja onetimer menee, ei puhettakaan että herra ehtisi torjumaan edes puolesta kentästä lähtenyttä laukausta... Kaksi peliä ja 10 päästettyä maalia riitti, seuraavaa kassaria luukulle..

Kait mä ostan sen vitun Lundqvistin sitten vaan..
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Ei hyvä luoja mitä vitun paskaa taas... Sanokaa mulle nyt joku veskari mikä oikeasti toimii? Kaikilla vastustajilla, joilla on ollut Vernon maalissa, ovat olleet vain ja ainoastaan herran takia mukana pelissä ja nyt hommasin sitten itselleni kyseisen heebon heilumaan tolppien väliin niin tuloksena on se, että jok'ikinen vitun ranneveto ja onetimer menee, ei puhettakaan että herra ehtisi torjumaan edes puolesta kentästä lähtenyttä laukausta... Kaksi peliä ja 10 päästettyä maalia riitti, seuraavaa kassaria luukulle..

Kait mä ostan sen vitun Lundqvistin sitten vaan..
Kölzig... Olipas mukava lagi... Tein rankkarista maalin, ja seuraava havainto on kun vihu on tehny maalin... Mutta ei siinä vielä kaikki, tein maalin ja next vihu juhlii maalia... Kunnon piikit yhteyksissä... Voitin kuitenkin, ihme kyllä...
 

motamoro

Jäsen
10 non-rare pelaajan setistä Mitch Marner. 40k tuosta maksettiin, ihan tyytyväinen tuohon hintaan. Hurjat offensivearvot oli kyllä ja hetken aikaa teki mieli ottaa joukkueeseen.
 

Jokerobin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Capitals
Itellä Subban-Josi ja Weber-OEL toiminu todella hyvin. Kolmospariin sit Ekblad/Klingberg/Shattenkirk-Giordano/Mcdonagh/Suter. Lihavoitu pari mulla käytössä ja varsinki Giordanon lämäri toimii yllättävän tehokkaasti.

Kiitti vinkistä. Ostin Subbanin ja vaihdoin parit Weber-OEL ja Subban-Josi. Startti ainakin hyvä. Kolmospariin raapasin testiin Potg Schultzin ja Totw De Haanin.

Hyökkäykseen tuli tässä viikolla pakasta Marner, jonka päätin pitää huikeen laukauksen ja luistelun takia ja non-rare setistä Totw Giroux, jonka myin ja hommasin Hallin.

Rosteri nyt tällanen:

Sullivan-Giroux-Amonte
Marner-Lafontaine-Tavares
Ryan-Kesler-Hall
Hagelin-Stastny-Voracek

Weber-OEL
Subban-Josi
Potg Schultz-Totw De Haan

Fleury
Joku turisti, jolla on 1T synergia
 
Itellä Subban-Josi ja Weber-OEL toiminu todella hyvin. Kolmospariin sit Ekblad/Klingberg/Shattenkirk-Giordano/Mcdonagh/Suter. Lihavoitu pari mulla käytössä ja varsinki Giordanon lämäri toimii yllättävän tehokkaasti.
Itsekin ostin nuo kaksi ekaa pakkiparia käyttöön. Tehokkaasti massit tuhlailtu tässä ja pakistossa alkaa olemaan nyt aika paljon ylitarjontaa. Asiaa ei paljon auta se, että juuri kolmosdivarin palkintopakasta tuli Doughty. Kellään ideaa mihin tuon sijoittaisi, kun ei kerta pysty myymäänkään? Tai noin niin kuin muutenkaan että mitä tuolle pakistolle tekisi, kun kohtuu kovaa seppää jää rotaatioon.

WCMarchand-MOVBergeron-Pavelski
Couture-Giroux-89Laine
Kessel-Getzlaf-Bödker
Skinner-Kesler-Puljujärvi

Subban-Josi
Weber-OEL
Gostisbehere-Vlasic
(Doughty-Burns)
(Letang-POTGRistolainen)
(Giordano-Hamilton)
:D

Kölzig
TOTWJones

Synergioista tällä hetkellä päällä WW, OJ, DR ja SB. 1T olisi tuossa vähän hakusessa, mutta suht. kaukana vielä (4/8). Myös tuohon Puljujärven tilalle olisi hakusessa jotain muuta, mahdollisesti hyvin liikkuva rouhija, joka ei vedä plekseihin paikan saatuaan? Tähän mitään?

Erityiskiitos vielä käyttäjälle @Snoga tuosta Kolzigista. Juuri semmoinen ollut näissä kuudessa pelissä mitä olen kaivannutkin. Perusluotettava kaveri, jolle saa huoletta antaa näiden roskalaukausten mennä ilman pelkoa siitä, että sylkäsee sen eteensä tai imuroi suoraan sisään. Varsin kompakti paketti.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mikä tuon Kölzigin synergia on? En nyt pääse hetkeen xboxille tarkistamaan ja muistaakseni siellä EA:n "hero-sivulla" ei lue niitä synergioita. Oli tosiaan kohtuu jäätävä betassa ainakin.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Onko porukka koittanut tuota CG synergiaa? Itse en ole koskaan mutta tuohon olisi loppuunsa ihan helppo kerätä se 6 ukkoa ihan suhkot edullisesti/laatuunsa nähden. Tuntuuko että auttaisi siis pyörityspeliin vai onko vain yksi muiden joukossa.

Pakistosta sen verran että ainakin itsellä alkoi peli paremmin rullaamaan kun vaihtoi RD ja LD paikat päikseen. Mahdollistaa useimmiten kätisyyksien kautta suoran lämärin. Myös keskustaan leikkaus sujuu paremmin ja siitä saa sitten lauotua napakasti. Eli käytännössä RD on oikealta laukova ja pelaa vasenta pakkia ja sitten taas toisinpäin. Toki jos ei halua muuten sotkea niin ainakin YVlle kannattanee vaihtaa.

Kolmantena olisiko sitten suositella jotain hyviä/edullisia senttereitä? Itsellä tuntuu että tuo keskustan pelaaminen on nyt se suurin ongelma. Laiturit polkevat laidasta mutta aloituksia tulee turpaan isolla prosentilla ja muutenkin sentteristön tehot ovat aika vähäiset verrattuna pakkeihin/laitureihin
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Saa tulla kertomaan onko yhtä jumalainen kentällä mitä aiemmissa peleissä. Onnea vaan nostosta, kateellinen olen.
Tässä jonkun aikaa kaveria peluuttanut ykkösen laidassa Girouxin ja Zuccarellon kanssa, ja yhdellä sanalla kuvailtuna: Peto.
Viitisenkymmentä peliä pelattuna, maaleja iskenyt 32 ja syöttöjä 20. Onetimer kaverilla tappava, sekä noin pieneksi kaveriksi hyvä tasapaino. Pääsee laidoista hyvin vikkelänä kaverina puikkelehtimaan läpi. Ohjurimaaleja tekee myös hyvällä prosentilla.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
@NiksuP Tänks. Saankin sitten Sedinit pois ja Kölzigin tilalle ja CG pysyy aktiivisena. Jos sitä nyt vihdoin yrittäis pelatakin tätä peliä, kun tässä nyt pari tuntia on aikaa hengähtää kotona

@Numero13 Kuulostaa siis yhtä huikealta kuin aiemminkin. Hyvä niin.

Edit: Paitsi että tietenkin akku ohjaimesta juuri loppu. Höhö.
 
Viimeksi muokattu:

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mä en oikein suostu uskomaan, että maalivahdeissa ois tässä pelissä mitään suurempaa eroa. Itsellä nyt ollut Bishop maalissa toistasataa peliä, ja torjunut kiekkoja noin 85%:n tehokkuudella. Toi Kölzig on kyllä maalissa melkein jokaisella noista änärin "huippupelaajista", mutta sillekin olen nyt heittänyt viimeisessä kolmessa pelissä 15 maalia, joissa Kölzigin torjuntaprosentti lienee jossain 50 ja 60 välillä. Aika monta ihan semmosta lurahdusta on niiden 15 maalin joukossa ollut. Noh, ehkä se merkittävin ero maalivahdeilla onkin noissa synergioissa. Täytyy huvikseen kokeilla laittaa johonkin merkityksettömään otteluun maalin joku pronssimolari, katsotaan mitä tapahtuu. Melkein olen valmis piponi syömään jos huomaan siinä jotain merkittävää eroa kultamolareihin nähden.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Itsellä on aikaisemmissa änäreissä ollut millon kukakin veska,enkä ole huomannut eroa niillä,mutta nyt olen n. 50 peliä pelannut Hextall maalilla ja mies on ollut todella hyvä. Koppailee läpiajoja,one-timereita ja muutenkin voin "luottaa" maalivahtiin. Kokeiluun lähti aikanaan synegioidensa takia ja sinne on nyt jäänyt.

Ainakin mulle paras veska ikinä, missään änäri version hutissa.

Jengi muuten on :

Shanahan - Lindros (Ms)- Neal
Pacioretty - McDavid (mov) - Brett Hullia
XXX - Koivu - Simmonds (mov)
Ott (Ms) - Hanzal - Pouliot (Totw)

Giordano (mov) - Weber (mov)
Hamhuis - Parayko (mov)
XXX - Letang

Hextall
Hutchinson (potg)

Useampi joukkue synergia sekä pelaaja synergia käytössä,tärkeimmät tw ja tt itselle ainakin.
 
Viimeksi muokattu:

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Täytyy huvikseen kokeilla laittaa johonkin merkityksettömään otteluun maalin joku pronssimolari, katsotaan mitä tapahtuu. Melkein olen valmis piponi syömään jos huomaan siinä jotain merkittävää eroa kultamolareihin nähden.
Draft championsia grindatessa on tullut vastaan ainakin yksi drafti (oisko maailmankiertue) jossa ei ole pakko valita maalivahtia koko draftin aikana, vaan voi mennä sillä 76 overallin kaverilla joka on valmiina ja en kyllä eroa ole huomannut. Toki DCtä ei voi verrata HUTin ykkösdivariin. Yleisesti ottaen vastukset on tosi helppoja, kun on tottunut pelaamaan ykkösdivaria.

92 Emery oli pitkään maalilla ja torjui siinä 85% hujakoilla. Mov Bishop tuli hommattua synergioiden takia ja kai sillä pituudella edelleen on väliä. 88-89% on Bishop parinkymmenen pelin otannalla ja Emery saa availla jatkossa luukkua.

Kolmantena olisiko sitten suositella jotain hyviä/edullisia senttereitä? Itsellä tuntuu että tuo keskustan pelaaminen on nyt se suurin ongelma. Laiturit polkevat laidasta mutta aloituksia tulee turpaan isolla prosentilla ja muutenkin sentteristön tehot ovat aika vähäiset verrattuna pakkeihin/laitureihin
Ryan Kesler on varmaan paras lääke tuohon. Olisi varaa paremmiinkin mutta edelleen vetää ppg-tahtia kolmoskentässä ja alivoimilla. Koivun Mikko tuntuu löytyvän vähän kaikilta. Sama Paul Stastnyn kohdalla. Kaikilla hyvät aloitukset.

Ja jos budjetti antaa myötä niin Bergeron sillä +- 50k:lla on hyvä hankinta. Jeff Carteria myös suosittelen, vaikka sopeutuukin enempi laituriksi.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Draft championsia grindatessa on tullut vastaan ainakin yksi drafti (oisko maailmankiertue) jossa ei ole pakko valita maalivahtia koko draftin aikana, vaan voi mennä sillä 76 overallin kaverilla joka on valmiina ja en kyllä eroa ole huomannut. Toki DCtä ei voi verrata HUTin ykkösdivariin. Yleisesti ottaen vastukset on tosi helppoja, kun on tottunut pelaamaan ykkösdivaria.

92 Emery oli pitkään maalilla ja torjui siinä 85% hujakoilla. Mov Bishop tuli hommattua synergioiden takia ja kai sillä pituudella edelleen on väliä. 88-89% on Bishop parinkymmenen pelin otannalla ja Emery saa availla jatkossa luukkua.


Ryan Kesler on varmaan paras lääke tuohon. Olisi varaa paremmiinkin mutta edelleen vetää ppg-tahtia kolmoskentässä ja alivoimilla. Koivun Mikko tuntuu löytyvän vähän kaikilta. Sama Paul Stastnyn kohdalla. Kaikilla hyvät aloitukset.

Ja jos budjetti antaa myötä niin Bergeron sillä +- 50k:lla on hyvä hankinta. Jeff Carteria myös suosittelen, vaikka sopeutuukin enempi laituriksi.
Kesleri on kyllä ollut omakin luottoratsu aina. Statsnystä en pitänyt ja Koivu kävi jossain välissä. Carterinkin sain halvalla mutta ehkä hidas tj omaan makuun. Ei saanut mitään mainittavaa aikaan. Taisi olla juuri laidassa. Bergeron irtos 40klla. Oli ihan hyvä mutta joku kiima siitä uupui :D vaikea pelaaja taidan olla. Paras dynaamisuudeltaan oli kyllä Toews, mutta en saanut hänellekkään kummemmin pisteitä aikaan. Voisi tuota Statsnya ehkä koittaa uusiksi tow korttina. Jos olisi vähän nopeampi
 
Kesleri on kyllä ollut omakin luottoratsu aina. Statsnystä en pitänyt ja Koivu kävi jossain välissä. Carterinkin sain halvalla mutta ehkä hidas tj omaan makuun. Ei saanut mitään mainittavaa aikaan. Taisi olla juuri laidassa. Bergeron irtos 40klla. Oli ihan hyvä mutta joku kiima siitä uupui :D vaikea pelaaja taidan olla. Paras dynaamisuudeltaan oli kyllä Toews, mutta en saanut hänellekkään kummemmin pisteitä aikaan. Voisi tuota Statsnya ehkä koittaa uusiksi tow korttina. Jos olisi vähän nopeampi
Mullakin Kesler on ja pysyy. Huikea ukko. Girouxia suosittelen itse. Olisi mulla ykkössentteri, jos tuo Mov-Bergeron aka. 99 aloitukset ei olisi aikoinaan pakasta lävähtänyt.

Voiko joku selittää mitä nämä jouluvalot tarkoittaa? Tuossa selitetään jostain palkintopakoista, mutta mistä ja miten semmoiset lunastetaan?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Voiko joku selittää mitä nämä jouluvalot tarkoittaa? Tuossa selitetään jostain palkintopakoista, mutta mistä ja miten semmoiset lunastetaan?
Palkinnon laatua merkkaavat ja jokainen joka osallistunut valojen sytyttämiseen, saa sen palkinnon HUT:n tammikuussa. Ne vaan ilmestyy inboxiin. Osallistumiseen riittää kun tekee vaikka sen yhden nonrare -> paita-setin. Saa nähdä munaako tosin EA taas ja aivan kaikki saa ne kortit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös