NHL17 – Hockey Ultimate Team

  • 331 874
  • 2 128

depre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs, FC Barcelona, Helsingin Joker
On tämä pelimuoto vaan yksi työmaa. Tuli itselle ensimmäistä kertaa seinä vastaan oikein kunnolla, kun nousin ensin ykkösdivisioonaan ja voitin pleijarit heti perään näytöstyyliin. Playoff peleissä kaikki toimi nätisti kiekkoa oli helppo kierrättää ja miehet lensi yhtä peliä lukuun ottamatta ympäri kaukaloa. Itselle paljon harmaita hiuksia aiheuttanut MS Lindros oli myös liekeissä ja viiden pelin putkeen maalieroksi muodostui 25-4. Lasken nousupelin tuon yhden illan saldoon jolloin harjasin myös Playoffit. Starttailin sitten ykkösdivisioonan ja kuin eri peliä olisi alkanut pelaamaan.

En tiedä millä tavalla noista taktiikoista pitäisi ajatella, kun löysin playoffien aikaan hyvän yhdistelmän jolla sain laiturit ulos alueelta ja hakemaan keskialueelta syöttöpaikkaa. Yleensä vielä niin että pelaajat liikkuivat siellä keskialueella. Nyt samoilla taktiikoilla omat hyökkääjät sumputtavat oman alueen ja jäävät oman siniviivan kulmiin pääosin seisoskelemaan. Mikä ei hyökkäämisen kannalta ole oikein kätevää, jos pääset pujahtamaan alueelta ulos, niin pelaajat kököttävät vastustajan siniviivalla paikallaan syöttöä odottamassa. Siinä sitten kiertelet ja kaartelet ihmetellen tilannetta. Lisäksi aivan käsittämätöntä törmäilyä sentteri ja laituri luistelevat kylki kyljessä keskikaistalla.

Taktiikka voi olla aktiivinen tai passiivinen mutta joukkue ei varmasti käy kiekolliseen kiinni. Varsinkin omalla puolustusalueella on vaikeuksia näitä kiekonsuojaajia vastaan, kun ainakin kaksi tai kolme pelaajaa seisoo pääosin paikallaan. Näitä pelejä enemmän pelanneet tietävät minkälaisen rallin ja sekasorron saat aikaan, kun vaihtelet ohjattavaa pelaajaa jatkuvasti, mutta kun muuta et voi tehdä. Jos näet liikettä puolustusalueella niin se on yleensä maalin edustaa pitävä puolustaja joka hönkii kohti siniviivaa, kun kiekkoa pitävä laituri pääsee kulmassa irti vartijasta. Siinä sitten hakkaat miehen vaihtonäppäintä että saisit jonkun pelaajan sinne maalin eteen.

Hyökkäyspäässä on ihan turha odottaa samaa kohtaloa. Ylivoimalla kun pääset alueelle ja omat tulevat vaihteeksi kilometrin verran perässä, kun ovat seisoskelleet keskialueella. Oma ukko sumputetaan kulmaan tai maalin taakse. Viivaan voit pudottaa mutta yleensä sitä kiekkoa ei saada kiinni. Syöttöketjut katkevat yleensä kolmannen tai neljännen syötön kohdalla, kun yksinkertainen levitys jää kaksi metriä taakse tai poikkariksi tarkoitettu syöttö vetää magneetin lailla ruuhkaan.

AI:n taso vaihtelee ihan valtavasti. Välillä kone pyrkii aktiivisesti irtokiekoille ja taklaa itsenäisesti. Välillä puolustaja ei edes laske alaspäin vaan jää omalle siniselle odottelemaan ja vastustaja pyyhkii vastahyökkäyksessä suoraan maalille. Viivassa ei oteta vierestä menevää kiekkoa, kun taas toisessa pelissä otetaan ilmasta purkukiekot kiinni ja sekunnissa kiekkoa maalille. Tämä tosin on enemmän vastustajan suosima toimenpide. Tuntuu että kone muutenkin ottaa paremmin kiinni vastustajan koviin purkuihin kuin omien pelaajien syöttöihin.

Parastahan tässä on se että tämä vaihtelee kuin napista painaen pelistä toiseen. Alemmissa divareissa näitä pelejä pystyi vielä henkilökohtaisella taidoilla kääntämään, kun omaa ukkoa ei sumputettu ihan niin helpolla vaan sitä latua pääsi aukomaan useammalla lähdöllä omista ja vaikka se syöttö välillä lipsahti päätyyn niin sieltä ehti vielä nostamaan.

Perry - MS Lindros - MS Clark
HERO Sullivan - MS Modano - HERO Sittler
Wheeler - MS Thornton - Pacioretty
TOTW Hornqvist - O'Reilly - TOTW Miller

MS Niedermayer - HERO Blake
Keith - Macinnis
HERO Redden - Weber

Bishop
Gibson

Täytyy sanoa että varsinkin kakkosketju on tällä hetkellä todella vaisu. Sullivan oli alussa todella mukava pieni vesikirppu, jolla oli helppo ohittaa pelaajia, mutta aika totaalisesti on hyytynyt. Sittler ei ole tehnyt maalin maalia, eikä tuo wrister ole wicked vaan enemmänkin sellainen hento pyyhkäisy. Bomber synergy näkyi vielä n. 8 peliä sitten oikein mukavasti pelissä, mutta nyt ei ole lämäreistä paljon apua ollut.

Kai tämä slumppi kohta päättyy ja EA:n puolesta toivotetaan meikäläinen taas tervetulleeksi voittajien kerhoon. Voi kun olisi nyt se n. 20-vuotias opiskelija, niin voisi tehdä tästä pelistä pienen videokoosteen. Nyt alkaa vapaa-aika olemaan sen verran kallista ettei taida olla aikaa isompaan kelailuun. Tosin silloin varmaan peli toimisi mukavasti semmoisella Koivu-Stastny-MaxPac-Hamilton-Lindholm joukkueella ja pitäisi peliä oikeinkin mukavana, kun voittaisin kaikki maailman Legenda ja Hero tiimit ihan omilla ansioillani.
 

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
Oikeastikko porukka täällä edelleen ajattelee, että EA jotenkin vaikuttaa näillä slumpeilla ja kaiken maailman tasoitusjärjestelmillä otteluiden ja ilmeisesti tiettyjen pelaajien otteisiin.. camoooon!

Minullekin tulee välillä pitempiä voittoputkia, välillä tulee takkiin, välillä veska hörppää ja välillä ottaa lähes kaiken kiinni! Sitä sattuu ja yleensä se johtuu ihan omista otteista, sillä kyllä tuolla sen verran koviakin pelaajia on, että ei ole varaa kesken pelin herpaantua ote hetkeksikään. Lisäksi vielä kun tympäsee tai peli vituttaa niin entistä huonommin ne otteet näkyy kaukalossa kun ohjainta puristaa tiedostamattaan kyrpä otsassa!
 

depre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs, FC Barcelona, Helsingin Joker
Oikeastikko porukka täällä edelleen ajattelee, että EA jotenkin vaikuttaa näillä slumpeilla ja kaiken maailman tasoitusjärjestelmillä otteluiden ja ilmeisesti tiettyjen pelaajien otteisiin.. camoooon!

Minullekin tulee välillä pitempiä voittoputkia, välillä tulee takkiin, välillä veska hörppää ja välillä ottaa lähes kaiken kiinni! Sitä sattuu ja yleensä se johtuu ihan omista otteista, sillä kyllä tuolla sen verran koviakin pelaajia on, että ei ole varaa kesken pelin herpaantua ote hetkeksikään. Lisäksi vielä kun tympäsee tai peli vituttaa niin entistä huonommin ne otteet näkyy kaukalossa kun ohjainta puristaa tiedostamattaan kyrpä otsassa!

Itse väittäisin että hoksottimissa on jotain vikaa, jos ei huomaa noita pelin aika selviä "epätasaisuuksia" vähän tilanteesta riippuen. HUTtia on tullut pelattua ensimmäisestä versiosta lähtien ja "änäriä" 95:sta lähtien joka vuosi satoja pelejä. Yksinpelissä ja perus nettipelissä pelaajat toimivat paljon johdonmukaisemmin, eikä tule noita ihan ihmeellisiä heittelyitä.

Ainakin itse pidän sitä outona että vaikka käytännössä koko ajan pelaan melkein samalla sapluunalla, mutta säätelen toki aktiivisuutta tilanteen mukaan, niin välillä säädöt on puolessa välissä ja tietokoneen äijät pyrkivät iholle ja ottavat irtokiekkoja. Välillä kun lyöt high pressuren päälle, niin mitään painetta ei saa aikaan, eikä irtokiekotkaan kiinnosta. Pahimmassa tapauksessa kolmannessa erässä vedät kaikki karvaukset täysille kiriä varten ja koko joukkue makaa keskialueella. Joko peli on aivan päin helvettiä koodattu tai sitten tuolla taustalla on joku AI:ta säätelevä ruuvi ja en nyt lähde arvailemaan mikä sen idea on.

Lähipiirissä on tuttu joka pelasi EASHL pelejä ison liudan ja pärjäsi joukkueensa kanssa niissä kohtuullisen hyvin. Sanoi että kun jonkun verran treenaavat 4-5 pelaajalla, kun perheellisiä ovat. Omien bottien taso riippuu ihan vastustajan tasosta, eli botti voi olla ihan täysi keila kentällä jos vastustajan on selkeästi huonompi ja vastustajan botit pelaavat vastaavasti aktiivisesti.

EA:lla on todella pitkä historia "kuminauha" tekoälyn käyttämisessä mm. kaikki Need For Speed pelit käyttävät ko. algoritmia. Fifassa ja Maddenissa on ollut erilaisia säätöjä ja epäloogisuuksia. Tuota "kuminauhaa" oli jo 90-luvun lopussa tietokoneen kanssa pelatessa ja se oli vielä todella räikeää. Minulla ei ole mitään epäilystä siitä etteikö EA voisi tehdä noita säätöjä ihan omien mielihalujensa mukaan. Eipä noista kiinni jää, kun koodia ei pääse kukaan tutkimaan.

HUT on sellainen rahasampo EA:lle että kyllä siinä pieni houkutus on säätää sitä niin että porukka on tyytymätön joukkueeseen ja haluaa kehittää sitä vuoden läpi. En sano että näin olisi, mutta olisi aika lapsellista ajatella toisinkaan. EA on pörssiyhtiö ja toimintaa ohjaa raha. Ei tämä ole mitään hyväntekeväisyyttä.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt jo aika paljon tätä uusinta versiota pelanneena, on itseäni alkanut eniten vituttaa oma huonous. Tai se kun vastustajina alkaa olla jatkuvasti niitä, ketkä riplaavat, suojaavat ja pyörivät kiekon kanssa hyökkäysaluuella ja sitten liian usein tilanne päättyy siihen, ettei AI pelaajat enkä minä saa mitään vaikutusta hyökkäävään pelaajaan ja lopulta se harhauttaa maalivahdin ja tämä toistuu sitten joka vaihdossa (jos ei nyt sentään aina pääty maaliin).
Tuo ei sinänsä ole "ihan" realistista, että tarpeeksi hyvällä ihmispelaajalla on kyky tehdä kaikista pelaajistaan Juhamatti Aaltosia, jotka pystyvät suojaamaan kiekkoa ongelmitta. Herkemmin mielestäni saisi tönäisytkin välillä vaikuttaa siihen, kuinka hyvin kiekko pysyy lavassa.
Ja tietenkin itseäni asia vituttaa sen takia, etten itse osaa sitä :)
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Itse väittäisin että hoksottimissa on jotain vikaa, jos ei huomaa noita pelin aika selviä "epätasaisuuksia" vähän tilanteesta riippuen. HUTtia on tullut pelattua ensimmäisestä versiosta lähtien ja "änäriä" 95:sta lähtien joka vuosi satoja pelejä. Yksinpelissä ja perus nettipelissä pelaajat toimivat paljon johdonmukaisemmin, eikä tule noita ihan ihmeellisiä heittelyitä.


Nämä valittajathan on juuri näitä jotka eivät huomaa pelin momenttumeita, vaan väkisin puskevat "60 minuutin painetta" ja sitten valittavat kun kiekko ei pompi itselleen suotuisasti ja vastustajalla menee kaikki. Ei siis jakseta pysyä pelin sisällä vaan vedetään sillä tutulla kaavalla millä on ennenkin voitettu.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tämän momentumista väittelemisen voisi lopettaa kokonaan tai sitten sille voisi perustaa kokonaan oman ketjunsa. Siitä on nyt varmaan viiden änärin verran täällä väiteltu juupas/eipäs-taktiikalla ja tuolle ei loppua näemmä tule. Tämä nyt siis kaunis pyyntö.

Miksi kulkea tietä joka ei johda mihinkään.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Omien bottien taso riippuu ihan vastustajan tasosta, eli botti voi olla ihan täysi keila kentällä jos vastustajan on selkeästi huonompi ja vastustajan botit pelaavat vastaavasti aktiivisesti.

EA:lla on todella pitkä historia "kuminauha" tekoälyn käyttämisessä mm. kaikki Need For Speed pelit käyttävät ko. algoritmia. Fifassa ja Maddenissa on ollut erilaisia säätöjä ja epäloogisuuksia. Tuota "kuminauhaa" oli jo 90-luvun lopussa tietokoneen kanssa pelatessa ja se oli vielä todella räikeää. Minulla ei ole mitään epäilystä siitä etteikö EA voisi tehdä noita säätöjä ihan omien mielihalujensa mukaan. Eipä noista kiinni jää, kun koodia ei pääse kukaan tutkimaan.

Kun uuden sukupolven änäreille ei ollut vielä tullut EASHL pelimuotoa niin pelasin Huttia yhdellä tilillä pelkästään maalivahtina. Oma jengi oli silloiseen änäriin melko kova. Silloin eniten huomasi jos vastustaja pelasi "paskoilla" ukoilla. Oman joukkueen pelinopeus hävisi täysin ja botit jähmettyneet paikalleen kuin kyrpä häissä. Hauskaa oli silti olla maalissa kun vetoja tuli tiuhaan. Oman jengin monesti jäi sen alle viiden laukauksen näissä, mutta jos vastustaja oli arvoiltaan yhtä taidokas niin johan alkoi botitkin karvaamaan ja taklaamaan. Kiekkokin liikkui kuin punakoneella ajoittain.
 

WhySoSerious

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Tämän momentumista väittelemisen voisi lopettaa kokonaan tai sitten sille voisi perustaa kokonaan oman ketjunsa. Siitä on nyt varmaan viiden änärin verran täällä väiteltu juupas/eipäs-taktiikalla ja tuolle ei loppua näemmä tule. Tämä nyt siis kaunis pyyntö.

Miksi kulkea tietä joka ei johda mihinkään.

Fakta on, että tässä pelisarjassa on ainakin ollut momentum. Taisi olla NHL 2001, jossa oli näkyvissä momentum-mittari.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Fakta on, että tässä pelisarjassa on ainakin ollut momentum. Taisi olla NHL 2001, jossa oli näkyvissä momentum-mittari.

Aikanaan PC-versiossa pääsi tiedostojen kautta pelin config tiedostoa muuttamaan ja siellä oli asetus, joka määritteli kuinka paljon AI-saa etua takaa-ajo asemassa 0-100%.

EASHL:ssä bottien taso muuttuu sitä mukaa mitä suurempi ranking/divisioona- ero joukkueilla on. Se on testattu moneen kertaan. Ongelmahan tietysti poistuu sitä mukaa mitä enemmän ihmisen ohjaamia pelaajia joukkueessa on. Mikä tietysti on tuon pelimuodon tarkoituskin. Testattiin tämä joskus niin, että luotiin uusi joukkue ja pelattiin yhden kaverin kanssa pelkästään pakkiparina. Kun aloiteltiin 10 divarista, niin meidän bottihyökkääjät olivat ihan jumalia. Ne pistivät sellaista kiekkorallia menemään välillä, että ei tarvinnut kuin sivusta katsella, kun pistivät laattaa pussiin. Vähän jopa hävetti. Mitä enemmän divisioonatasot nousivat niin sitä huonommaksi ne muuttuivat ja ei ollut kyse nyt edes vastustajan tason noususta. 1. divariin kun noustiin, niin ne eivät käytännössä katsoen tehneet yhtään mitään.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Fakta on, että tässä pelisarjassa on ainakin ollut momentum. Taisi olla NHL 2001, jossa oli näkyvissä momentum-mittari.
Niin on, mutta mun mielenkiinto väitellä tuosta meni jo. Tämä olkoon viimeinen viesti jonka momentumiin liittyen laitan tänne.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Niin on, mutta mun mielenkiinto väitellä tuosta meni jo. Tämä olkoon viimeinen viesti jonka momentumiin liittyen laitan tänne.

Okei :p Vastailekko sitten minkä takia Vancouverin setti näyttää 40/48 täytenä? Hirveellä vaivalla hiilikortitkin hommailin ja sitten näin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Okei :p Vastailekko sitten minkä takia Vancouverin setti näyttää 40/48 täytenä? Hirveellä vaivalla hiilikortitkin hommailin ja sitten näin.
Oletko katsonut sivun kolme? Ihmettelin itsekin tuota, sitten selasin vielä yhden sivun lisää ja kas, sieltähän löytyi lisää kortteja laitettavaksi settiin.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Oletko katsonut sivun kolme? Ihmettelin itsekin tuota, sitten selasin vielä yhden sivun lisää ja kas, sieltähän löytyi lisää kortteja laitettavaksi settiin.

Kiitoksia! Sieltäpä vielä löytyi hiili + 7 kultakorttia. Ihme ettei edes vahingossa ole tullut klikkailtua kakkossivun yli. Laskin ensin että jäisi satatonnia voitolle, mutta taitaa olla kyseisten korttien markkinahinta just satkun. :/
 

Snoga

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onko kellään tietoa milloin EA on yleensä päivitellyt näille uusille pelaajille (Matthews, Laine jne.) omat peruskortit? Ostin tuossa juuri sekä Laineen että Matthewsin milestone-kortit ja jos olen oikein ymmärtänyt, niin näiden korttien kokonaisuudet nousevat silloin kun nämä peruskortit pistetään peliin mukaan?

Franchise-puolella Laineen kokonaisuus on 82 ja tuon ostamani milestonen kokonaisuus on vastaavasti tällä hetkellä 76, eli voinee kuvitella tuon milestonen nousevan johonkin 84 lähettyville? Vai paljolla nuo nyt yleensä nousee.
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Onko kellään tietoa milloin EA on yleensä päivitellyt näille uusille pelaajille (Matthews, Laine jne.) omat peruskortit? Ostin tuossa juuri sekä Laineen että Matthewsin milestone-kortit ja jos olen oikein ymmärtänyt, niin näiden korttien kokonaisuudet nousevat silloin kun nämä peruskortit pistetään peliin mukaan?

Franchise-puolella Laineen kokonaisuus on 82 ja tuon ostamani milestonen kokonaisuus on vastaavasti tällä hetkellä 76, eli voinee kuvitella tuon milestonen nousevan johonkin 84 lähettyville? Vai paljolla nuo nyt yleensä nousee.
Itsekin kyselin aivan samaa asiaa samasta syystä tuossa jonkin aikaa sitten ja minulle sanottiin että Tammikuun aikoihin tulee. Minulla ei kyllä ollut tietoa siitä että Milestone-korttien kokonaisuus nousee päivitysten jälkeen, mutta voi olla että muistan väärin. Siksi juuri halusin nuo milestone-kortit myydä pois jos esimerkiksi Laine nousee sinne 82kok paikkeille ja sitten jääkin käsiin vain turha, arvoton 76kok Milestone-kortti.
 

WhySoSerious

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Onko kellään tietoa milloin EA on yleensä päivitellyt näille uusille pelaajille (Matthews, Laine jne.) omat peruskortit? Ostin tuossa juuri sekä Laineen että Matthewsin milestone-kortit ja jos olen oikein ymmärtänyt, niin näiden korttien kokonaisuudet nousevat silloin kun nämä peruskortit pistetään peliin mukaan?

Franchise-puolella Laineen kokonaisuus on 82 ja tuon ostamani milestonen kokonaisuus on vastaavasti tällä hetkellä 76, eli voinee kuvitella tuon milestonen nousevan johonkin 84 lähettyville? Vai paljolla nuo nyt yleensä nousee.
Viime vuonna uusia pelaajia päivitettiin HUT:n puolelle tammikuun puolivälissä. HUT:ssa pelaajien kokonaisuuksia on laskettu muihin pelimuotoihin nähden, jotta kokonaisuutta on varaa nostaa enemmän uusien korttien myötä ennen kuin kokonaisuus on 99. Jos Laineen peruskortin kokonaisuus olisi HUT:ssa esim. 80, päivittyisi tuo MS-kortti kokonaisuuteen 82. Tänä vuonna näyttäisi siltä, että 84 ja alle kokonaisuuden kortit nousevat kahdelle ja 85 ja yli yhdellä uuden kortin myötä. Näin siis mikäli homma toimii samoin kuin viime vuonna.
 

PatrickKane95

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues, LFC
Eilen tuli vasta änäri ostettua ja kyllähän suu loksahti auki kun aloittelin HUT:in. Charan arvo 1k, ihan oikeasti. Edellisessä pelissä taisi olla jotain yli 500k hinta kaverilla. Jotenkin mennyt HUT:ista maku kokonaan kun hyvän joukkueen saa näköjään helposti ilman suurempia rahasummia. Ei ole edes niitä kuuluisia miljoonan pelaajia koska Crosbykin näytti maksavan vain jotain 300k. Omalta osaltani taitaa HUT:in pelailu jäädä tuohon joukkueiden keräilyyn ja muuhun leikkimiseen, ei ole kovin suurta kiinnostusta lähteä pelailemaan jotain pentujen Ovechkin-Crosby joukkueita vastaan kun ei näköjään vaadita mitään että kyseiset herrat saa joukkueeseen. Ja muutenkin miksi tuosta huutokaupasta on poistettu ne viimeisin myyntihinta ja saatavuus marketissa kohdat? Helpotti huomattavasti korttien myyntiä kun nyt taas joutuu käymään jokaisen kortin kohdalla katsomassa erikseen marketissa että missä hinta menee ja kuinka monta on myynnissä.
 

Granny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild #64 & #11
Eilen tuli vasta änäri ostettua ja kyllähän suu loksahti auki kun aloittelin HUT:in. Charan arvo 1k, ihan oikeasti. Edellisessä pelissä taisi olla jotain yli 500k hinta kaverilla. Jotenkin mennyt HUT:ista maku kokonaan kun hyvän joukkueen saa näköjään helposti ilman suurempia rahasummia. Ei ole edes niitä kuuluisia miljoonan pelaajia koska Crosbykin näytti maksavan vain jotain 300k. Omalta osaltani taitaa HUT:in pelailu jäädä tuohon joukkueiden keräilyyn ja muuhun leikkimiseen, ei ole kovin suurta kiinnostusta lähteä pelailemaan jotain pentujen Ovechkin-Crosby joukkueita vastaan kun ei näköjään vaadita mitään että kyseiset herrat saa joukkueeseen. Ja muutenkin miksi tuosta huutokaupasta on poistettu ne viimeisin myyntihinta ja saatavuus marketissa kohdat? Helpotti huomattavasti korttien myyntiä kun nyt taas joutuu käymään jokaisen kortin kohdalla katsomassa erikseen marketissa että missä hinta menee ja kuinka monta on myynnissä.
1. Samaa mieltä että tähtijoukkueen saa liian helposti tehtyä.
2. Charan arvo ei ollut 500k viime versiossa. Jokaisesta kulta pakasta tulee vähintään 85ovr kortti ja tämän takia kaikki 85-86 ovr pelaajat ovat naurettavan halpoja.
3. Joukkueiden keräily on turhaa koska niistä ei saa kokoelmapakkoja vaan niiden tilalla on setit.
4. Viimesimmän myyntihinnan näät kun menet marketissa pelaajan kohdalle ja painat ehdota vaihtoa
 

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
Kyllähän tuon jengin kokoaminen on mennyt niin helpoksi, että itsekin pelailen huttia sillä periaatteella, että yhtään pelaajaa en itse hanki vaan täysin kultapakkojen saamilla korteilla pelailen. Ainakin mielenkiinto on säilynyt, sillä aina pitää se 5-7 peliä pelata, että saa yhden harvinaisen kultapelaajan. Nyt alkaakin rosteri olemaan täynnä näitä 84-86 kokonaisuuden pelaajia muutamaa poikkeusta lukuunottamatta mutta yhtään väh.87 kokonaisuuden pelaajaa ei ole vielä tullut eikä välttämättä tulekaan. Itselle kuitenkin keskivertotason pelaajana maistuu tällä hetkellä todella hyvin HUT pelimuotona ja 4. divariin noususta tällä hetkellä taistelen.

Jengi ei ole tämän kummempi tällä hetkellä:

Marleau - Turris - Stepan
Eriksson - Bozak - Jagr
Wilson - E.Staal - Perron
Hayes - Mackenzie - Brouwer

Rielly - Trouba
Del Zotto - Demers
Bouwmeester - Girardi

Andersen
Ward

Kaksi synergiaa vain käytössä: Shot Blocker -joukkuesynergia ja Netfront Presence -pelaajasynergia. Jälkimmäisen synergian takia Hayes ja Brouwer tällä hetkellä kokoonpanossa. Mackenzie 82 kokonaisuuden pelaajana jengissä oikeastaan vain aloitusten takia.

Edelleenhän täällä semmoista isoa kalaa odotellaan..! Mutta mielenkiintoa tosiaankin riittää, kun ei tämä joukkue "valmis" ole vielä pitkään aikaan :)
 
Ostin kolme pakkaa noita movemberpakkoja (100k kpl). Kaks ekaa pikamyynnillä ja viimesestä Movember Kopitar arvo n.500k. Kysymys kuuluukin, milloin tämä kannattaa myydä, jotta siitä saisi mahollisimman paljon pukseja.
Heh... Kiitos vinkistä. Itsekin kokeilin tuota kolmen pakan taktiikkaa. Toisesta tuli jo keräilykortti ja kolmannesta sitten movember-Bergeron (viim. myynti 350k). Pakat olivat tosin 25k pakkoja ja ostin ne coinsseilla, mutta yhtäkaikki näytti toimivan. Ihan hyvä 75k sijoitus, ellen sanoisi.
 

Les Crusher

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ducks
Heh... Kiitos vinkistä. Itsekin kokeilin tuota kolmen pakan taktiikkaa. Toisesta tuli jo keräilykortti ja kolmannesta sitten movember-Bergeron (viim. myynti 350k). Pakat olivat tosin 25k pakkoja ja ostin ne coinsseilla, mutta yhtäkaikki näytti toimivan. Ihan hyvä 75k sijoitus, ellen sanoisi.

Onnittelut. Kortti, jota olen eniten kuolannut. Kivahan tuo olisi heittää jokaiseen tärkeään aloitukseen.
 
Onnittelut. Kortti, jota olen eniten kuolannut. Kivahan tuo olisi heittää jokaiseen tärkeään aloitukseen.
Yksi peli pelattu ja onhan tuo kova. Kuormitus oli kova (1sentteri, 1yv, 2av,), mutta ei tuntunut hyytyvän. Aloituksia tuli paljon, mutta ainoastaan yksi hävitty. Tehot 1+2.

Vastustaja oli toki heikohko, mutta tästä on hyvä jatkaa.

Edit: Lisätään vielä, että kaikki aloitukset otin testimielessä rystyltä taaksepäin.
 

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
Noniin normikultapakasta tuli napattua Movember-Jagr! Ensimmäinen yli 86 kokonaisuuden pelaaja, joka tuli kultapakasta tämän vuoden hut-versiossa. Myyntiinhän tuo pitää laittaa, kun näyttää saavan yli 100k :)
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
En kyllä yhtään ihmettele mielipiteitä siitä ettei porukka jaksa noita hero-settejä tehdä. Nyt vihdoin noita aloin vääntämään, niin ei tsiisus mitä pelleilyä noiden paitojen löytäminen on. Suurin osa jossain 2.5k hinnoissa kokoajan, joita kukaan ei maksa ja sitten yksi tampio menee kiireessä maksamaan niin taas tulee 5 uutta paitaa samaan hintaan myyntiin päiväksi. Lisäksi joidenkin pelaajien löytäminen kestää aivan liian kauan.

Vielä kun tuolla kai tekee tappiota/jokainen hero? Niin saa kovasti miettimään miksi noita jaksaa vääntää. Itselleni ainoa syy on nuo hero collectiblet ja se, että tuo kerääminen on niin kovin addiktoivaa puuhaa HUT:ssa, addiktoivampaa kuin itse pelaaminen. Ei voi kuin toivoa että keräilyt ja pakkapalkinnot palaa vielä tuleviin änäreihin ja niiden hero collectible-korttien olisi parempi olla sitten hyödyllisiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös