NHL17 – Hockey Ultimate Team

  • 331 941
  • 2 128

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Itse taas tykkään tästä hero-systeemistä. Tosin herovalinnat olisi voinut olla vähän toisenlaiset. Olisi luullut että 1-2 Suomalaistakin olisi mahtunut joukkoon mukaan. Numminen/Kipper.
LaFontaine itsellä kiikarissa ja sen jälkeen McInnis tai Andreychuk.
Toisaalta tuo joukkueiden keräilysysteemi olisi voinut olla siinä rinnalla, joka myös oli varsin koukuttava.

Gameplay on hyvää ja oikeastaan vain kerran mennyt hermot pelin kanssa, kun vastaan tuli hero/legenda joukkue osaavan pelaajan käsissä.
Ei siinä mitään että selkäsauna tuli mutta kun joka saakelin maali piti katsoa hidastettuna. Alkoi tympiä 0-5 tilanteessa toisen erän alussa.
No ajattelin että katsotaan sitten kaikki hidastukset jos niitä kerran on pakko katsoa. Kolmannessa erässä tlanteessa 0-9 koitin että josko se hidastusten katsominen riittäisi. Ja riittihän se.

Ei siinä mitään jos katsoo pari hienoa maalia pelissä tai jonkun maalinedushässäkästä tulleen maalin hidastettuna, mutta kun jokainen perus one-timer maalikin pitää kytätä muutaman kerran alkaa mennä jo liioitteluksi,
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Korkealta tiputtu ja kovaa. Tässä alkuviikon sairastelujen aikana tuli pelailtua jokseenkin paljon ja ihan vituiksihan homma meinasi mennä. Kahden päivän aikana 15 pelattua peliä joista 4 voittoa ja 11 tappiota. Nelosdivarissa mennään mutta nousu ylemmäs tuntuu olevan todella suuren työn ja tuskan takana.

Sekin on tullut selväksi että tuo EA:n väite "There is no ice tilt or momentum" on täyttä paskaa. Surkuhupaisimpana esimerkkinä eilen pelattu peli, jossa pääsin ensimmäisessä erässä naurettavan helpolla ja pelitapahtumiin nähden täysin ansaitsemattomasti 4-0 johtoon. Toisesta erästä lähtien peli muuttuikin todelliseksi tervanjuonniksi ja vastustaja tuli kahden maalin päähän. Kolmannessa erässä ei sitten enää tiennyt pitäisikö itkeä vai nauraa. Aloituksia voitin koko erässä tasan 0 kappaletta ja istuin 10min rangaistuksia. Näistä jäähyistä neljä tuli estämisestä tai ryntäyksestä normaalissa taklaustilanteessa ja viides oli kaiken huippu, tökkäys vastustajan luistimeen, vastustajan pelaaja ei edes reagoinut millään tavalla ja tuloksena 2min. Vetoja sain aikaan yhden koko erässä ja luistelu oli kuin terissä olisi ollut liimaa. Vastustaja sen sijaan iski maaleistaan yhden läpiajosta luistelemalla pakkien välistä ja kaksi lämärillä ilman maskia. Voittomaali sopivasti 10s ennen kolmannen erän päättymistä. Tuo läpiajokin oli sellainen että itse ohjasin toista pakkia ja kone toista. Itse hakkaan pokea hullun lailla ilman vaikutusta ja koneen ohjaama pakki luistelee vain taaksepäin tekemättä yhtään mitään.

Ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!

Tuon em. pelin jälkeen vedin kokoonpanon lähes täysin uusiksi. Suurin osa pelaajista pakoista saatuja, muutama ostettu huutokaupasta.

Panarin-Giroux-Malkin
Scheifele-Eichel-Marchand
Zuccarello-Stastny-Neal
Pacioretty-H.Sedin-Steen

Weber-Krug
Seabrook-Vlasic
Shattenkirk-Phaneuf

Crawford
Bishop

Tässä muodossaan olevalla kokoonpanolla pelit lähtivät ihan kivasti liikkeelle, tällä hetkellä 3-2-1 nelosessa ja kahta voittoa viidestä pelistä huutaisi nousu kolmoseen.
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Sekin on tullut selväksi että tuo EA:n väite "There is no ice tilt or momentum" on täyttä paskaa.
Tämä. Se on niin huvittavaa, että miten pelissä voi edes olla tuollainen ice tilt tai momentum vuodesta toiseen, ja sitten sen olemassaolo vielä kielletään. Itse huomaan tämän parhaiten siinä kun esimerkiksi olen johtanut peliä muutamalla maalilla, ja sitten kaveri tulee vikassa erässä tasoihin, niin viimeisellä minuutilla jos kiekko on omassa päässä ja kaverilla on se momentum hallussa, niin sitä kiekkoa ei saa pois omalta alueelta. Ei vaikka purkaa, syöttää, lämää, kuljettaa. Aina se purkukin osuu johonkin vastustajaan. Ja jos vastustaja on siinä tilanteessa vain tarpeeksi taitava että osaa hyödyntää sen momentumin, eli ei anna ilmaiseksi kiekko pois vaan laukoo niin se kiekko menee maaliin.
Jännä juttu kyllä momentum, ja olisi kiva kuulla ihan rehellisesti Rammerilta että onko ice tilt tarkoituksella pelissä.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nämä ice tilt / momentum keskustelut ovat kyllä hauskoja. En nyt lähde väittämään etteikö sellaisia voisi olla, kun jotkut niitä kokevat. Mutta itse aika paljon NHL 16:ta ja nyt NHL 17:ta pelanneena en tuollaisia ainakaan huomaa. Pelin sisällä tapahtuu vaihteluita ja välillä joku veto menee helposti sisään itsellä tai vastustajalla takaa-ajotilanteessa, tai jäähyjä tulee vähän kummallisesti tms.
Mutta nyt tätä uusinta versiota noin 40 peliä pelanneena on pelit menneet niin, että kun tulee joku parempi vastustaja, niin se on voittanut mut ihan paremmuudellaan ja sitten kun tulee selkeästi joku vähän heikompi vastustaja, niin pärjään itse. Välillä syötöt ei mene sinne minne tarkoitin, välillä häviän aloituksia, mutta kyllä itse ajattelen niiden johtuvan ihan vaan itsestäni eikä mistään momentumista.
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Nämä ice tilt / momentum keskustelut ovat kyllä hauskoja. En nyt lähde väittämään etteikö sellaisia voisi olla, kun jotkut niitä kokevat. Mutta itse aika paljon NHL 16:ta ja nyt NHL 17:ta pelanneena en tuollaisia ainakaan huomaa. Pelin sisällä tapahtuu vaihteluita ja välillä joku veto menee helposti sisään itsellä tai vastustajalla takaa-ajotilanteessa, tai jäähyjä tulee vähän kummallisesti tms.
Mutta nyt tätä uusinta versiota noin 40 peliä pelanneena on pelit menneet niin, että kun tulee joku parempi vastustaja, niin se on voittanut mut ihan paremmuudellaan ja sitten kun tulee selkeästi joku vähän heikompi vastustaja, niin pärjään itse. Välillä syötöt ei mene sinne minne tarkoitin, välillä häviän aloituksia, mutta kyllä itse ajattelen niiden johtuvan ihan vaan itsestäni eikä mistään momentumista.
Se on hyvä jos pystyy laittamaan syyt omille niskoilleen jos menee hommat pieleen. Vähemmänhän se ottaa päähän kun on omasta mielestään itse ryssinyt eikä peli ole sinua viilannut silmään. Mutta itse en kyllä pysty myöntämään että kaikki tai edes suurin osa tappioista olisi tullut paremmille pelaajille. Juuri katsoin niin 49 pelistä tullut 16 kertaa takkiin ja ulkomuistista sanoisin, että reilu 5 kertaa olen paremmalle pelaajalle hävinnyt.

En tiedä johtuuko pelityylistäni vai mistä, mutta oikeastaan jokaisessa pelissä laukaukset on lopussa minun hyväksi suunnilleen 25-10, ja silloin varsinkin ottaa päähän kun tulee turpaan jotain 4-1 tai vastaavaa. Tiedän että ice tiltistä valittaminen kuulostaa välillä säälittävältä, ja etenkin huonojen häviäjien puheelta, mutta vilpittömästi uskon sen olevan totta. Sitä ei vaan millään voida todistaa vääräksi tai oikeaksi.
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Ice tiltistä. Hallitsen useimpia pelejä hyökkäysajallisesti välillä jopa kaksin-kolminkertaisesti. Matsit etenee usein niin että kaksi erää pelataan tiukalla väännöllä ja kolmannessa erässä vain taivas on rajana. Olen pelannut noita kolmansia eriä molemmilla puolilla. Saavana ja antavana osapuolena. Eli kolmannessa erässä peli kääntyy jommalle kummalle puolelle niin että toinen dominoi kentällä. Omasta joukkueesta tulee tervainen. Hidas, kankea ja heikko. Syötöt eivät napsu kohdilleen, taklaukset eivät osu taikka tehoa ja sama pätee myös pokecheckiin. Niin monen monta kertaa huomaa kun peli antaa vastapuolen tulla läpi vaikka antaisi kaikkensa puolustaakseen tilanteessa.

NHL 16:ssa pelejä takana 500, div 1 mestaruus taskussa eikä millään superjengillä edes. Silti tämän vuoden HUT on ollut jumalatonta tappoa. En tiedä kauanko jaksaa katsella kuinka jokainen vastustajan veto uppoaa oli maalissa ketä tahansa. vs onlinesta puuttuu oma joukkue, jotta olisi kiinnostava pelimuoto tosin versuksen gameplay on HUT:ia parempi.
 

Silky_hands

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans, Washington Capitals
En lähde väittämään ice tiltin olemassaolosta, mutta puhun silti täyttä faktaa kun kerron, että hävisin toissa päivänä HUTissa matsin, jota johdin 6-3. Tämä tilanne oli siis 35 sekuntia ennen loppua. Siihen vaadittiin kolme laukausta siniviivalta, kaksi ranteella ja yksi lämärillä, niin peli oli tasan 6-6. Kellossa oli tässä vaiheessa noin 15 sekuntia. Että kaveri mätti pariinkymmenneen sekuntiin kolme maalia viivasta. Voitti sitten vielä jatkoajan viimeisellä sekunnilla lämärillä, viivasta.

En halua uskoa ice tiltin olemassaoloon. Tuon jälkeen epäilykset kuitenkin heräsivät, sillä en ole ikinä kokenut mitään vastaavaa pelisarjan parissa. Saattoihan kyseessä olla oma totaalinen halvautuminenkin, mutta kun maalit olivat oikeastaan sellaisia, joita en paljoa paremmin olisi voinut puolustaa. Kuitenkaan ei yhtään tyypillistä poikkarisyöttöä tai etuyläkulmarannetta.

Ei siinä, kaveri ansaisti tuon jälkeen kyllä voittonsa. Oli sillä muuten Ruotsin peliasut vielä päällä, ehkä sekin vaikutti...
 

Kaijokelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos vedät viimiseen 15 peliin 4-11, ja syytät siitä peliä niin olisiko aika levähtää, rauhoittua, ja miettiä josko se vika olisikin siellä ohjaimen takana? Eilen momentum päätti, että häviän pelin: Johdin 4-1 ja viimiseen 3minuuttiin kaveri löi pelin tasoihin. Tasoitusmaali tuli 11sek ennen pelin loppua. No aloitusvoitto ja polkaisin maalintekoon. 5-4 voittomaali syntyi 5sek ennen loppua. Voitin siis vastustajan lisäksi EA:n, ja momentumin! Kyy ny kelpaa!

Tuokin aika uskomatonta, että ihmiset odottavat AI:N tekevän kaiken heidän puolesta. Kun AI tekee virheen, on sitä todella helppo siitä syyttää. Kun itse tekee virheen, on ittiä todella vaikea siitä syyttää.. Teillä on siellä se R2, josta vaihtaa pelaajaa, miksi ette siis hyödyntäisi sitä. Se on se sama nappi mistä syöttää. Sitä voi käyttää myös puollustustarkoituksessa. Silloin ei tarvi valittaa et tekoäly ei mene äijään kiinni, kun voit tehdä sen itse. Ette te voi olettaa, että siellä tietokone vetää täydellisesti ja itse otatte rennosti että "Kylä se tuo tietosenkone hoitelleepi. EIPÄ HOIJELLUKKAA EA paska nhl17paska momentum paska minä hyvä pelaaja". Noh jokaine tavallaan niihä se o.

Hutin alotus ollut melko helppoa kauraa.Todellinen taktiikkani on siis pelaamalla kerätä aina se 15k coineja, ja kattoa mitä tulee pakasta. Yhden pakan olen saanut ostettua, eipä sieltä mitään tullut. Jatkamme siis samallaisella joukkueella eteenpäin. Iloisia ea-paskan, ja momentumintäyteisiä pelejä kaikille!
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Itselläni on nyt pari mielenkiintoista tappiota parin päivän aikana. Molemmissa tuli turpiin 2-1. Toisessa voitin laukaukset 21-6 ja toisessa 20-6. Hyökkäysalueaika itsellä molemmissa yli 11min ja vastustajalla 3-4min. Mahdollisesti huonoimmat pelaajat pelillisesti viimeiseen 20 matsiin ja neljä peliä hävinnyt sinä aikana. Yleensä paukutan maaleja 30-40% laukaisutarkkuudella, mutta juuri näitä vastaan vedot menee rimoihin, tyhjistä ohi ja Bobrovskyn älyttömiä seivejä. Sen sijaan kaverin kuudesta vedosta paniikissa ammuttuja vetoja viivalta menee ilman maskia moken läpi. Olen voittanut matseja parempia vastaan ja hävinnyt huonompia vastaan, mutta nämä kaksi peliä oli kyllä erittäin radikaaleja.
 

Kafrom

Jäsen
Mulla tulee monesti mieleen pelatessa syytellä ice tiltiä ja muuta, kun menetän johdon tai vastustaja tekee alussa pari paskamaalia. Paras tapa on vain jatkaa pelaamista, olen yleensä kääntänyt nuo ottelut viime hetkillä voitoksi.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
PS:llä kun on niin hellpo napata screenshotteja ja vaikka kokonaisen pelin laittaa youtubeen niin olisi mukava nähdä näitä 40-11 laukaustilastoilla olevia pelejä että miten se momentum oikein toimii tai edes screenshotteja.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Itse olen nyt jauhanut seuraavalla kokoonpanolla:

Zuccarello - Kadri - Kucherov
JVR
- Galchenyuk - Nyqvist
Cammalleri - Turris - Radulov
E. Kane - Tatar - Sharp


Gostisbehere - Yandle
Fowler/Chara - Lindholm
Rielly - Kronwall

Jones
Gibson

Muutama pakka on tullut ostettua oikealla rahalla, mutta siihen en enään sorru, kun mitään erikoista niistä ei näytä tulevan.
Toki paidoilla ja logoilla tekee ihan ok tilit.

Rosterin kallein pelaaja Zucca, maksoin 12,3K.
Seuraavaksi pitää varmaan hakea Pacioretty listalle.

E. Töitten jälkeen tuli nuo 'lihavoidut' pelaajat hankittua.
 
Viimeksi muokattu:

Granny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild #64 & #11
Tämmönen kokoonpano itsellä. 10e tullut käytettyä pakkoihin ja yhtään yli 86ovr nostoa ei ole tullut, Mustaan pelaajat jotka erityisesti suosittelen hankkimaan.
Ketjuissa olen painottanut senttereillä aloitustaitoa+kokoa ja laitureilla taas nopeutta ja laukausta. Ketjut on kasattu niin että jokaisessa kentässä on kaksi leftiä ja yksi rightin ukko koska olen parempi pelaamaan leftin ukoilla muttta one timer uhka pitää saada myös molemmille puolille hyökkäysaluetta joten sen takia yksi righti jokaisessa kentässä. Pakeista löytyy 3 rightia ja 3 leftiä että voi viivasta vedellä one timereita.

Päällä olevat synergyt:
Hieno harhauttelija
Syöttävä pelinrakentaja
Viivalta viivalle

B.Ryan - J.Thorton . N.Kucherov
J.Skinner - R.Kesler - JVR
D.Stepan - M.Koivu - G.Nyquist
D.Brassard - D.Helm - A.Radulov

K.Shattenkirk - M.E Vlasic
T.Myers
- K.Yandle
C.Tanev - M.Rielly

M.Jones
D.Dubnyk

Tilastot 35-0-0

Taktiikat järjestyksessä:
2-3
1-3-1
Normaali
Kiekonestäminen
Vetäytyvä
Timantti
Laukominen
Siniviivalta toiselle
Monta vaihtoehtoa
Varhainen nousu
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
PS:llä kun on niin hellpo napata screenshotteja ja vaikka kokonaisen pelin laittaa youtubeen niin olisi mukava nähdä näitä 40-11 laukaustilastoilla olevia pelejä että miten se momentum oikein toimii tai edes screenshotteja.

Hommahan menee tarkalleen niin, että ollaan jonkinlaisessa tappioputkessa ja ei muutako jatketaan pelaamista entistä puristavammalla otteella kun on pakko hiljalleen alkaa voittamaan. Sitten vituttaa ja tullaan tänne vähän liiottelemaan entistä huonommaksi tilastoja ja kertomaan miten tyhjään maaliin ei osuta läpiajosta koska icetiltit ja nämä.

...
Tilastot 35-0-0
...

Todellisuus on se, että todella harvalla pää riittää ylläpitämään pelistä toiseen korkeeta tasoa tai edes yhtä peliä jättäen vastustajan nollille. Yksittäisissä peleissä voi voittaa kenet tahansa, mutta pitkässä juoksussa vasta erotutaan. Tässä pelissä ei hirveästi ole mahdollisuuksia tehdä mitään erikoisuuksia kentällä erottuakseen vastustajasta jos vertaa vaikka peliin Rocket League, jossa pystyy hyvin jaotteleen pelaajat ainakin 10 eri tason kategoriaan. Änärissä varmaan puoleen tuosta, eli viiteen, jossa ykköskorissa on nämä "Grannyt", joita ehkä 1-3 % kaikista änäripelaajista.

Olikohan itelläni 60% voittoja nyt HUT:ssa ja ovr 86-pelaajilla täytetty kokoonpano.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
PS:llä kun on niin hellpo napata screenshotteja ja vaikka kokonaisen pelin laittaa youtubeen niin olisi mukava nähdä näitä 40-11 laukaustilastoilla olevia pelejä että miten se momentum oikein toimii tai edes screenshotteja.

Kun illalla pääsen kotiin voin eilisestä pelistä missä laukaukset olivat "vain" 21-6 laittaa kuvaa. Ei ole tarvetta liioittelemalla tulla tänne kertomaan puppua vaan kerrotaan miten asiat on, jos siis minuun viittasit. Tän päivän pelistä ei enää huvittanut ottaa todistetta. Siitä miten momentum toimii niin en ota kantaa enkä siihen onko sellaista. Jotkut pelit vain sattuvat kääntymään tappioksi vaikka olisi selvästi vastustajaa parempi. Niin se kai menee oikeassakin elämässä.
 

WhySoSerious

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Jotenkin nyt ei HUT innosta oikeastaan yhtään. Vie jotenkin maun tuo uusi settisysteemi. Viime änärissä tuo pakkojen keräily oli aika koukuttavaa ja myös helpompaa, kun valmiit kerätyt pystyi sitten myymään. Ja olihan se pakkoje availu jännää! Nyt sitten tietää mikä kortti setistä tulee.

Oma rosteri myös helvetin paska kun taisin tosiaa saada sen kaksi aloituspakkaa. Paras pelaaja on Jokisen Jussi.

Nyt on aika mahdotonta saada edes ok tason jengi ilman rahaa. Edellisissä sain noista palkintopakoista yllärinä itselleni muutaman uuden suosikkipelaajan.

Kieltämättä kokoelmapakkojen avaaminen on jännittävämpää, kun oli olemassa se hiuksenhieno mahdollisuus saada Crosby, Ovechkin tai muu tähti. Tosin nyt saa varmasti huippupelaajan.
Tämmönen kokoonpano itsellä. 10e tullut käytettyä pakkoihin ja yhtään yli 86ovr nostoa ei ole tullut, Mustaan pelaajat jotka erityisesti suosittelen hankkimaan.
Ketjuissa olen painottanut senttereillä aloitustaitoa+kokoa ja laitureilla taas nopeutta ja laukausta. Ketjut on kasattu niin että jokaisessa kentässä on kaksi leftiä ja yksi rightin ukko koska olen parempi pelaamaan leftin ukoilla muttta one timer uhka pitää saada myös molemmille puolille hyökkäysaluetta joten sen takia yksi righti jokaisessa kentässä. Pakeista löytyy 3 rightia ja 3 leftiä että voi viivasta vedellä one timereita.

Päällä olevat synergyt:
Hieno harhauttelija
Syöttävä pelinrakentaja
Viivalta viivalle

B.Ryan - J.Thorton . N.Kucherov
J.Skinner - R.Kesler - JVR
D.Stepan - M.Koivu - G.Nyquist
D.Brassard - D.Helm - A.Radulov

K.Shattenkirk - M.E Vlasic
T.Myers
- K.Yandle
C.Tanev - M.Rielly

M.Jones
D.Dubnyk

Tilastot 35-0-0

Taktiikat järjestyksessä:
2-3
1-3-1
Normaali
Kiekonestäminen
Vetäytyvä
Timantti
Laukominen
Siniviivalta toiselle
Monta vaihtoehtoa
Varhainen nousu

Kiitos! Tässä oli runsaasti hyvää informaatiota huippupelaajalta! Miten kuvailisit pelityyliäsi? Synergioista päätellen syöttelet ja harhauttelet paljon. Entä minkälaisia maaleja teet yleensä?

Itse nousin juuri 1. divisioonaan ja saa kyllä hiki otsalla vääntää joka pelin :D Lähes joka pelissä vastassa 1-4 (0-5) trappi ja botit säädettynä kovalle painostukselle. Vinkit tällaisten vastusten voittamisen olisivat tarpeen. Ensimmäisen kauden statsit 5-4. Taktiikat lähes identtiset kuin tuossa yllä. Paras ja ainoa 87 joukkueessa on Kesler. Olen keräillyt kokoelmia sankarikeräilykorttien vuoksi. Itse heron olen aina myynyt seuraavaa kokoelmaa varten.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kiitos! Tässä oli runsaasti hyvää informaatiota huippupelaajalta! Miten kuvailisit pelityyliäsi? Synergioista päätellen syöttelet ja harhauttelet paljon. Entä minkälaisia maaleja teet yleensä?
Tähän on yksi ja ainoa kultainen sääntö. Älä koskaan pelaa kuten muut pelaa, pelaa juuri niin kuin itse haluat. Esim. itse laitan synergiat taklauksille, nopeuksille ja vedoille päätarkoituksena. Ja oma pelityyli on aina hyvä olla juuri se mikä parhaaksi itselle tuntuu.
 

Granny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild #64 & #11
Tähän on yksi ja ainoa kultainen sääntö. Älä koskaan pelaa kuten muut pelaa, pelaa juuri niin kuin itse haluat. Esim. itse laitan synergiat taklauksille, nopeuksille ja vedoille päätarkoituksena. Ja oma pelityyli on aina hyvä olla juuri se mikä parhaaksi itselle tuntuu.
Samaa mieltä jos ei halua kehittyä pelaajana mutta jos haluaa tulla paremmaksi niin suosittelen kyllä katsomaan videoita parhailta ja kyselemään tietoja & asioita pelaajilta ja "imemään" kaiken opin niistä. " Miten pelata ylivoimaa erilaisia puolustuskuvioita vastaan että saa maalintekopaikkoja" " Mitä tehdä aloituksissa omassa päässä että vihu ei saa vaarallista maalipaikkaa ja taas mitä tehdä hyökkäyspään aloituksessa että saa nopeasti maalipaikan" "Miten puolustaa omalla alueella" Tälläisiin asioihin voi saada apua paljonkin kun vaan uskaltaa kysyä
Aika useesti 1v1 matsin jlk vastustajat tuleekin kyselemään että mitä tehdä missäkin tilanteesa jne ja ainakin itse vastailen mieluusti kysymyksiin ja autan sitä kautta mahdollisesti tätä pientä änäri sceneä jonka huipulla ei todellakaan ole liikaa pelaajia. @WhySoSerious laitan sulle illalla viestiä omasta tyylistä jne.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
@Granny no itse olen NHL15-pelissä voittanut ykkösdivarin ja NHL16-pelissäkin jäi vain kiinnostuksesta kiinni etten jatkanut ykkösdivaria loppuun asti, kun loppui täysin mielenkiinto itse peliin. Lisäksi voittanut viimeistä vaille kaikki playoffit HUT:ssa pariin kertaa molemissa peleissä jne.

Ei ole siis syytä muuttaa pelityyliä mihinkään.
 

Granny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild #64 & #11
@Granny no itse olen NHL15-pelissä voittanut ykkösdivarin ja NHL16-pelissäkin jäi vain kiinnostuksesta kiinni etten jatkanut ykkösdivaria loppuun asti, kun loppui täysin mielenkiinto itse peliin. Lisäksi voittanut viimeistä vaille kaikki playoffit HUT:ssa pariin kertaa molemissa peleissä jne.

Ei ole siis syytä muuttaa pelityyliä mihinkään.
Ei millään pahalla mutta 1.divarin voittoon ei vaadita pelillisesti juuri mitään. Eri asia sitten jos pelaajan voittoputki on yli 50 ottelua 1.divarissa niin siinä on mielestäni jo jotain ns tavoittelemisen arvoista/ jos ranking sijoitus on top 10:ssä/ voitat jotain sm-tasolla saavuttaneita tai jopa maailmalla menestyneitä pelaajia. Jos tavoitteena on 1.divarin voitto niin siihen pystyy kaikki keskitason pelaajatkin pienellä tuurilla.
 

Brutus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Marketissa hyrrätty joukkue tähän kuosiin:

Stamkos - Sequin - Hall
leg. Kurri - Linden - Graves
Kessel - TOTW Bergeron - Gaborik
Buffy - Kesler - Kreider

Letang - Keith
Shattenkirk - Suter
Barrie - Yandle

WC Joseph
Talbot

Synergioita on päällä 6 kappaletta, 2 joukkuesynergiaa ja 4 pelaajakohtaista. Nyt tarvis enää pelata :)

Kortteja on myytynä karvan yli 2000 kappaletta ja heroja kerätty 18 kappaletta. Peliin käytetty ihan kyllä eurojakin, mutta kyse kuitenkin sellaisesta jonka kanssa tulee aikaa vietettyä, niin miksei siihen hieman eurojakin panostaisi. En ole vielä päättänyt, että keräänkö nuo kaikki herot pois vai jätänkö noihin. Epäilyksiä on ollut, että niistä saatavilla "heroes"-korteilla olisi jotain tekoa, kun MOVit ilmestyvät. Olisiko nekin sitten jonkin sortin settejä?
 

Knap

Jäsen
Icetilt, Momentum. Mitä onkaan.
Koen että nää jossain määrin pelissä on, mutta mun mielestä on suurimmaksi osaksi pelityylistä kiinni, miten pärjäät parempia pelaajia vastaan, sitä pitää osata muuttaa erillaista vastustajaa vastaan.

Oon hyvä puolustamaan, mutta keskitasoa maalinteossa. Oon eläny puolustuksella HUTissa aina. Kurinalaista peliä, syöttölinjat kiinni ja blokkia vedoille. Sitten nopeista vastahyökkäyksistä tarvittavat 1-2 maalia.
Mulla on mua parempia pelaajia vastaan varmaan aika 50/50 tilastot ainoastaan ton takia.
Mutta sitten mun kanssa samantasoisia vastaan... Häviän noista varmaan 65%, koska aattelen että tässä pelissä pitää enemmän hyökätä, ja puolustukseen jää yks äijä, sit bugiranteilla sisään. Ehkä oon myös liian ylimielinen niitä vastaan.

Se on muuten vituttava asia, ainakin mun mielestä. Vastustaja pyörittää, ja on ollu 2x parempi kun sä. Sä puolustat tosi hyvin, se ei oikein saa hyviä vetoja sen ansiosta. Mutta sitten se heittää jonkun roikun, ja se on siellä.

Aika sekava kirjoitus, anteeksi.
 

Akai

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Käynnistele vaikka konsoli uudestaan ja odottele hetki. Itse ehdin kirjoitella valituksen aspaan, niin sillä välillä pisteet olivatkin ilmaantuneet. Vastasivat aspasta, että joskus kestää jopa 24h päivittyä ne pisteet muka sinne. Ja siis EA:n aspaan otin yhteyttä.

Niin kuin yllä todettiin, niin kannattaa hetken aikaa odotella. Ja noin yleisesti; jos joku on jenkkistoresta ostanut digitaalisen version, niin voi olla ongelmia ostaa euroilla NHL-pointseja. Ainakin siitä joku valitteli muutama sivu takaperin ja sama ongelma ollut myös edellisinä vuosina.

Mulla teki saman, mutta käytin HUTin kiinni niin pisteet ilmestyi sen jälkeen. Ostin 7 pakkaa ja paras pelaaja Chara 86, 'nice'.

Olihan ne pisteet ilmaantuneet, ja pääsi pakkoja vihdoin availemaan.
 

Kafrom

Jäsen
Huhhuh, yöllä napsahti Seguin pakasta ja sen ohella Letang kevyet 3 kertaa. Ykkösketju vihdoin sellainen kuin haluan.

Parise - Kopitar - Seguin
Buff - Doughty

Seguinilla paremmat aloitukset, mutta ihan periaatteesta peluutan laidassa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ei millään pahalla mutta 1.divarin voittoon ei vaadita pelillisesti juuri mitään. Eri asia sitten jos pelaajan voittoputki on yli 50 ottelua 1.divarissa niin siinä on mielestäni jo jotain ns tavoittelemisen arvoista/ jos ranking sijoitus on top 10:ssä/ voitat jotain sm-tasolla saavuttaneita tai jopa maailmalla menestyneitä pelaajia. Jos tavoitteena on 1.divarin voitto niin siihen pystyy kaikki keskitason pelaajatkin pienellä tuurilla.
Öm. Meillä on vissiin sitten kovin eri tavoitteet NHL-kiekon suhteen konsoleilla ja itselleni riittää enemmän kuin hyvin nuo HUT:n voitot ja kilpaileminen jotain maailman/Euroopan/Suomen parhaita vastaan ei edes napostele yhtään, kun viihteen ajatuksella tätä vain pelaan. Joten ehkä tämä keskustelu loppuu tähän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös