NHL17 – Hockey Ultimate Team

  • 331 990
  • 2 128

Meicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans/Capitals
Päätin nyt sitten ottaa tuo Team Wheelin testiin, ja aika hyvän pohjan sain aikaiseksi mistä lähteä rakentamaan hyökkäystä:

Weber - Chara
(TOTW)Pietrangelo - Larsson
Carlson - Campbell

Joseph
Halak

Fiddler (koutsi)

Lisäksi neloskenttään Nieto ja Lindholm. Lopputuloksena noilla pelaajilla/koutsilla 8 pinnaa sekä Long Range Bombersiin että Team Wheeliin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Viikkopakasta Giordano, joka kelpaa kivasti kun tuo sen 17k coinseja tilille. Mutta pakko se on myöntää että aivan liian rasittavaksi EA on tehnyt tuon keräämisen tänä vuonna. Herot on hieno uudistus, mutta hintasuhde ja se paidoista tappeleminen että löytää edes yhden halvalla osasta paidoista, rasittaa vähän liikaa hermoja ja kärsivällisyyttä suhteessa siihen yhteen hero-collectibleen. Esim. itse olen yhtä Vancouverin paitaa (se viimeinen mahdollinen) ja yhtä Buffalon paitaa (sama viimeinen mahdollinen listalla) hakenut jo nyt siitä asti kun settejä aloin tehdä. Jatkuvalla syötöllä ihan naurettavilla 7-10k hinnoilla noita myynnissä ja joka hiton kerta viimeinen myyntihinta on luokkaa 700-1k molemmilla paidoilla. Sitten tulee se yksi janari joka ei jaksa odottaa ja ostaa paidan siihen riistohintaan ja taas on hinnat katossa viikon paidoille.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Kyllä ne paitojen hinnat laskevat pikkuhiljaa. Ja ihan hyvä että noita heroja ei saa liian helposti.
Itsellä LaFontaine keräyksessä. Pelaajat kasassa ja logo. Keräilykortteihin nyt menee varmaan 2-4 viikkoa. Siinä sitten pikkuhiljaa niitä paitoja hankkii.
Massimiehet tietenkin erottuvat tässä alkupelissä, mutta joulu-tammikuussa ollaan käytännössä samalla tasolla joukkueissa kun nämä satoja euroja sijoittavat. Ei siinä, jos on varaa ja varmasti itsekin vähän enemmän euroja laittasin jos kukkaro antaisi myöden, mutta ihan kivaa tämä on näinkin.
Ei kaikkea pidäkkään saada heti.
 

MadSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Habs
Lisäksi neloskenttään Nieto ja Lindholm. Lopputuloksena noilla pelaajilla/koutsilla 8 pinnaa sekä Long Range Bombersiin että Team Wheeliin.
Ei noilla synergioilla ole mitään vaikutusta, muuta kuin psykologinen. Verrattuna vaikka edelliseen kapteeni-systeemiin, jossa huomasi jo varakapteenin vaikutuksen selvästi.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
On tää kyllä merkillinen peli. Pitkälti koko peliä pelattu voittotappio suhteessa 60/40. Ikinä ei tuntunut yksittäin voitot ja tappiot vaan useampia aina peräkkäin. Nelosdivarissa jumitin kolmisen kautta, mutta jostain ihmeen syystä viimeiseen 17 peliin 16 voittoa ja jyräten kakkosdivariin. Mitään suurempia muutoksia en tietääkseni ole tehnyt kokoonpanoissa tai pelillisesti. Tiedä sitten mistä moinen vire. Vastustajia kuitenkin ihan huipulta asti,

Itselläni on melko harvinainen pelityyli ottelujen statsien perusteella. Pyrin aina pitämään mahdollisimman paljon kiekkoa itselläni ja hyökkäyspeliaika on jokaisessa viime aikojen pelissä +10 min. Laukaukset saattaa silti mennä vastustajalle. NHL16:ssa meni itselläkin helposti kulmissa pyörimiseksi, mutta tässähän pystyy ihan näppärästi liikuttaa kiekkoa ränniin ja viivaan. Kauheasti poikkareita ei vastustajan läpi ei kuitenkaan aukea, mutta ei sen kuulukkaan.

Viimeisin peli oli kyllä taas melkoista perseilyä vastustajalta. Vastustaja kolmannessa erässä 2-1 johdossa ja alivoimalla. No eiköhän tää pelle mene oman maalin ympäri pyörimään ja maalin taakse odottamaan. Pakkohan se on mennä sitten vain perässä. Ja kun botit on niin helvetin tyhmiä niin heittää sitten roikun keskelle johon Hagelin ehtii ensin ja pakit on jossain laidoissa pyörimässä. Tekee maalin ja varmuudeksi katsoo vielä kaikki uusinnat. Oma vitutus taattu tässä kohtaa peliä. Kavensin kuitenkin pelin 3-2 melko pian ja viimeisellä minuutilla tasoitin. Ja kyllä katsoin todellakin kaikki maaliuusinnat! Lopullinen tyydytys tuli siitä kun jouduin vielä alivoimalle tuon maalin jälkeen kolmannen erän loppuun ja tein voittomaalin 15 sek ennen loppua. Jotain viestiä lähetti pelin jälkeen että EA päätti minun voittavan. Niin no laukaukset taisi olla jotain 20-10 minulle ja hyökkäyspeliaika 12min vs 2,5min. Kaverin ainoa taktiikka mennä täysillä Bodkereilla; Marleaulla ja Hagelineilla kohti maalia. On muuten jostain syystä helvetin vaikea itselläni pelata tällaisia vastaan.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Mä haluaisin C:n ja A:t takaisin paitoihin vaikka ilman buusteja, ihan vaan fiiliksen vuoksi. Olisihan se komeaa lyödä jollekin Mullerille tai Mellanbylle C rintaan.
 

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pelasin tänään jotain urpoa vastaan, jolla oli aivan haamujoukkue. Oli Getzlafit, Modanot ja kumppanit. No kaveri heitti säbäranteen yläpesään pelin alussa ja hidastukset katsottiin huolella. Sen jälkeen alivoimalla vain pyöri kiekon kanssa, ja ylivoimani meni siinä. No sittenpäs teinkin viisi maalia putkeen ja ruuvattiin kaikki hidastukset kaikista mahdollisista kuvakulmista ja voitin selvästi. MIKÄÄN ei anna suurempaa nautintoa tässä pelissä kuin se, että pääsee laittamaan luun kurkkuun näille pelleille.
 

Meicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans/Capitals
Ei noilla synergioilla ole mitään vaikutusta, muuta kuin psykologinen. Verrattuna vaikka edelliseen kapteeni-systeemiin, jossa huomasi jo varakapteenin vaikutuksen selvästi.

:D Selvä.

Läpärit on kyllä aivan liian helppoja tässä. Varmaan 99/100 menee sisään molempiin päihin ellei pääse häiritsemään, onneksi itse mokkea ohjaamalla saa noita vähän karsittua edes.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Läpärit on kyllä aivan liian helppoja tässä. Varmaan 99/100 menee sisään molempiin päihin ellei pääse häiritsemään, onneksi itse mokkea ohjaamalla saa noita vähän karsittua edes.

Omasta mielestäni hutista pitäisi poistaa mahis kesken pelin alkaa tekee sirkustemppuja maalivahdilla. Itse mieluummin sitten annan sen rankkarin kuin alan tiikerihyppyjä tekemään.
 

Granny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild #64 & #11
:D Selvä.

Läpärit on kyllä aivan liian helppoja tässä. Varmaan 99/100 menee sisään molempiin päihin ellei pääse häiritsemään, onneksi itse mokkea ohjaamalla saa noita vähän karsittua edes.
Jep, veskari kannattaa ottaa aina haltuun koska se on ihan sama mitä teet läpäristä niin kiekko on maalissa. Veskarin kun ottaa haltuun niin suurin osa vastustajista jäätyy läpäreissä.
 

Meicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans/Capitals
Omasta mielestäni hutista pitäisi poistaa mahis kesken pelin alkaa tekee sirkustemppuja maalivahdilla. Itse mieluummin sitten annan sen rankkarin kuin alan tiikerihyppyjä tekemään.

"Tiikerihyppyä" tuntuu olevan vaikeutettu tässä, eli kolmiolla maalivahti ei enää hyppää voimalla sinne hyökkääjän jalkoihin. Ja itse kyllä vaan ohjaan aina maalivahdin sinne kämmenvetoa vastaan, en tiedä miten sirkustemput siihen liittyy.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Se maalivahdin halinnta on aikas kaksipiippuinen juttu. Old genillähän jonnet luisteli sun pelaajaa päin jota ohjasit ja sait siitä 2min jäähyn joka kerta. NHL17-pelissä tuon ei pitäisi enää onnistua, mutta yksi "bugi" on ottaa mokke haltuun juuri ennen sitä "viimeistä harhautusta" ja luistella pelaajaa päin. Nuo tosin toimii tasan kerran pelissä ja sitten niihin osaa varautua. Mutta ymmärrän kyllä jos porukka haluaa yrittää itse torjua läpiajoa, ne bottimoket ovat aivan järkyttäviä tänä vuonna noissa tilanteissa.
 

Tumbenson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Itse taas oon aina vihannut noita vastustajia, jotka rupeaa touhuilemaan omiaan maalivahdilla. Yksi harvoista asioista joka aina pistää päänupin kireelle onlinessa. Mutta meitä on moneen lähtöön, ei siitä sen enempää.

Itse olen nyt 7. Divarissa ja hyvin saanut kasattua 85-87 ovr. pelaajista joukkueen jolla pärjää noita pahimpia joukkueita vastaan. Mikke-Mikko on aika kova duo, Mikko alotusmestarina ja Mikke pehmosilla käsillä ja nopeilla jaloilla kiusaa hyvin vastustajan pakkeja. Hieman itseäkseni kiusatakseni oon kasannut Chara-Parayko pakkiparin joka vähän välillä aiheuttaa harmaita hiuksia.. mutta AV:lla kyllä on kova parivaljakko. :D
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo alkaa kyllä ärsyttämään nuo maalivahdilla pelleilijät. Toki yleensä ovat aina sen verran helppoja vastustajia, että vaikka sen yhden läpärin tuhlaat niin voitat kuitenkin. Pahimpia toki on ne, jotka eivät joka kerta tee sitä eli pääsevät juuri haluamallaan tavalla oman pääsi sisään, kun et tiedä tuleeko sieltä Kipper syöksyllä kohti vai onko tällä kertaa bottiveska pujottelukeppinä. Aika usein ainakin viime vuonna jengi tätä sitten joka kerta läpärissä ja aika monta kertaa tuli tehtyä se hyppymaali eli harhautus, jolla hypätään kiekon kanssa. Kunnon nöyryytys, kun toinen syöksyy päälle ja hyppäät kiekon kanssa sen yli maaliin. Aika usein sitten lähtivät pois tuon jälkeen, vaikka peli olisi ollutkin suht tasainen. Ai että, nautinnollista!

Helvetti tajusin eilen, että osassa synergioista koko joukkue voi saada ne! Olen ne valikot lukenut varmaan miljoona kertaa läpi, mutta silti mennyt aivan ohi ne kohdat, joissa lukee että kun tietyn synergian avaa niin koko joukkue saa sen. Tämä siis niiden synergioiden kohdalla, jotka vaativat enemmän pelaajia eli pääosin ne kahdeksanpaikkaiset. Tällä hetkellä synergioista auki hieno harhauttelija ja pommittaja.
Harhauttelija aukesi ihan pelaajien hommaamisen takia, sitä en tarkoituksella hakenut mutta pommittajan hommasin valmiiksi kun tajusin tuon, että koko jengi saa ne +3 lämärit yms. Eipä siinä tarvinnut, kuin Carlson hommata ja vaihtaa valmentajaa, niin avot.

Panarin - Giroux - Ryan
Nyquist - Kesler - Radulov
Oshie - Stastny - Neal
Landeskog - J.Staal - Simmonds

Giordano - Carlsson
Vlasic - Vatanen
Weber - Seabrook

Rask
Allen

Miten muuten jengi pelaa pakkien kanssa? Laitatteko onetimerit osumaan, vai mailan laitaa vasten eli oikealla pakilla rightin kätisyys jne. Onetimerit toki kärsii, mutta itse ainakin tykkään ennemmin näin ja tuntuu helpommalta kiekollinen pelaaminen omissa. Ylivoimalla sitten toki onetimerit viivalle ja kätisyydet kuntoon.
Nyt itsellä Carlssonin oston jälkeen on kolmosparissa molemmilla rightit, mutta eiköhän silläkin toistaiseksi pärjätä.

Olen kyllä aika pettynyt hintatasoon korteilla. Aivan liian helposti saa unelmajoukkueen kasattua ja jos verrataan viime vuoden hintoihin, niin alas on tultu ja rajusti. 88ovr pelaajia saat hyvässä lykyssä jollain 15 000 coinsilla ja hinnat tulleet jopa -50% alas verrattuna viime vuoden vastaaviin.
Liian helppoa ja kaikilla on nopeasti kasattuna huipputiimi jo parin viikon jälkeen.
 

Snoga

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Miten muuten jengi pelaa pakkien kanssa? Laitatteko onetimerit osumaan, vai mailan laitaa vasten eli oikealla pakilla rightin kätisyys jne.
Meikä laittaa kaikki pakit aina valmiiksi vetämään onetimereita. Hyökkääjät pyörittävät peliä yleensä laitoja pitkin ja kun paikka aukeaa viivasta, niin yleensä pakki-pakki ja veto kulmaan, josta mokke on liukumassa pois tai sitten metsästän maskimiehen lapaa viidakon keskeltä.

Erityisesti ylivoimat ovat nautinnollisia, kun ykkösessä on viivalla Weber rightina ja Chara leftina pommittamassa tykkejä yläkulmiin. Vastustaja jos tajuaa tämän kuvion, niin vastaavasti hyökkääjät saavat enemmän tilaa leipoa kiekkoa. Tasakentällisin olen vaihtanut laituritkin sillä tavalla, että suora onetimeri on auki. Sopii mun pelityyliin ja tulosta tulee.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Aloituspakkoja sai alkuun 2-10 lisää kun laittoi EA:lle viestiä missä ihmetteli alkupakkojen määrää. Sieltä robotti lupas lisätä pakkoja tilille. En tiiä toimiiko enää.
 

JPriest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Juu helevetti.... jos kävi 16 änäris huono mäihä pakoissa ni tää on jotain ihan muuta...

Ihan älytön pakkamunkki tullut.

Mark Stone 87 - Derick Brassard 86 - Mike Hoffman 87
Max Pacioretty 88 - Tyler Johnson 86 - Nikita Kucherov 87
Jason Pominville 86 - Paul Stastny 86 - Rick Nash 87
Zach Parise 88 - Nicklas Backstrom 88 - Gustav Nyqvist 86

Joo ihan ok hyökkäys...

Mut sit pakisto...

Nicklas Lidstrom 94 - Oliver Ekman-Larsson 89
Alex Pietrangelo TOTW 89 - Ryan Suter 88
Shea Weber 88 - Alex Golikoski 86

Maalissa:
Sergei Bobrovsky 88
Marc-Andre Fleaury 88
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
ihmetyttää vaan kun pelaajia oli hillitön määrä kokoelmissa ja pelejäkin pelattu muutama sata..

Mulla ei ollut pelaajia hillitön määrä, mutta jonkun verran kuitenkin ja pelejä about 200 pelattuna NHL 16:ssa. Ja kun ostin pelin viikko sitten digitaalisena, niin mua odotti 10 pakkaa Storessa, ja tänään oli tullut 1 pakka jostain lisää lahjaksi.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
ihmetyttää vaan kun pelaajia oli hillitön määrä kokoelmissa ja pelejäkin pelattu muutama sata..
No niin ihmetytti aivan kaikkia muitakin. Etenkin kun EA:n Twitch- ja Youtube-käyttäjät saivat 10-30 pakkaa mieheen.

Mutta tuon nyt ymmärtää, kun tekevät täysin ilmaiseksi "töitä" EA:lle.
 

Meicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans/Capitals
Mulla ei ollut pelaajia hillitön määrä, mutta jonkun verran kuitenkin ja pelejä about 200 pelattuna NHL 16:ssa. Ja kun ostin pelin viikko sitten digitaalisena, niin mua odotti 10 pakkaa Storessa, ja tänään oli tullut 1 pakka jostain lisää lahjaksi.

Sait 10 pakkaa digitaalisen version ostosta ja se yksi oli sitten se palaavan pelaajan bonus.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Taas sarjaan mielenkiintoiset vastustajat. Tuli vastaan gumka99 nimimerkki ja kaverin pelitaidot oli vähän niin ja näin. Nelosdivaria pelasi. Mutta se joukkue... Joka ikinen pelaaja 94 arvoinen keräilykortti paitsi kakkoskentän sentteri MoM-Crosby 93 arvoillaan. Eiköhän näitä jengejä nähdä jo aika paljon vuodenvaihteen jälkeen, mutta en ihan vielä uskonut näkeväni. Voitto raavittiin silti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös