@Les Crusher @Snoga tägäsin tähän teidät nyt, laitan suoraan tänne ketjuun. Jotain voi kiinnostaa, joillekkin itsestäänselvyyksiä ja jotain voi oikeasti kiinnostaa. Vähän ylempänä sivuttiinkin jo aihetta, tässä vähän pidemmän kaavan kautta selitettynä. Kopioin tähän saman viestin minkä laitoin käyttäjälle
@Noutolokku. Koitan vähän muuttaa sanamuotoja jotta siitä tulee yleinen viesti eikä priva.
Siis ihan kaikki soveltuu siihen hommaan.. Tietysti yks vaihtoehto on opetella kalliiden pelaajien hinnat ja laittaa vähimmäis BIN 10k ja siitä mennä tunnin kohdalle päivittelemään jos putoais halvalla, jotta pääsis myymään voitolla. Tää on semmonen mitä mä en oo oikeestaan koskaan käyttänyt, ei jaksa alkaa tihrustamaan ja opettelemaan kaikkien hintoja.
Sit on kaks tapaa mitä mä oon käyttänyt tässä versiossa. Eli joukkuetiedot, valmentajat ja areenat. Niistähän saa tehtyä settejä. Niitä ostelen halvalla ja teen niistä kultakortteja, niitä kun on 10 kasassa niin niistä hiilikortti ja myyntiin. Hyvällä tuurilla ja nopeilla sormilla voi tällä hetkellä saada hiilikortin teosta melkeen 30k voittoa. Toki se kuluttaa aikaa kun niitä snaippailee pois marketista ja sitten käy tekemässä niistä vielä setit.
Kolmas tapa ja toinen mitä oon käyttänyt tässä versiossa.. Eli ylempi yksinkertaisempana. Markettiin hakemaan kultakeräilyjä mitkä putoais halvalla ja kun niitä kasassa 10, niin hiilikortti valmiiks ja kauppaan.
En tiiä miten paljon kukakin on kaupassa leikkinyt, mutta aina kannattaa muistaa joka myynnistä lähtevä 5% ''EA-vero''. Kannattaa siis suhteuttaa ostoksiin. Ja sitten ei kannata hakea kortteja tyylillä ''Huutokauppahaku -> ympyrällä pois -> uus haku -> ympyrällä pois -> jne''. Vaan meet tunnin kohdalle, etit ensimmäisen yli tunnin menevän kortin ja alat sitä päivittämään tyylillä '' x -> tee tarjous -> x -> ympyrällä pois'' niin se tunnin kohta päivittyy ja siihen putoaa mahdolliset uudet kortit.
Johan tuli opetuspätkä, koittakaa saada jotain kiinni mun aivoituksista :D Kysykää jos kaipaatte selvennystä johonkin kohtaan..
@Hecquefeuille Blakesta tuli varmaan maksettua just se 230k. En oo oikeestaan pitänyt pakkipareja mitenkään erikoisen tarkkaan järjestyksessä, voisin kyllä kokeilla vähän muokata...