NHL17 – Hockey Ultimate Team

  • 331 294
  • 2 128

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
Itse pelaan HUT:ia nähtävästi aika omalla tavallani. Settien/kokoelmien kerääminen ei voisi yhtään kiinnostaa eikä huutokaupassa tule ostettua ketään pelaajia, vaan ainoastaan myytyä ukkoja, joita en itse tarvitse. Ainoa tapa hankkia pelaajia on siis ansaita 7 500 coinsia ja ostaa kultapakkoja. Eli täysin sattuman ja tuurin varassa on joukkueen kasaaminen ja erittäin hidastakin, kuten arvata saattaa. Pelejä pelaan ja aina reilun viiden pelin jälkeen tulee 1-2 uutta pelaajaa tiimiin.

Jengi tosiaan ei kovin kummoinen ole, tosin reilun viikon vasta olen pelannut. Ykköskentässä Perron - Turris - Jagr ja puolustajina Bouwmeester - Demers. Maalilla ykkösvahdin viitan on ottanut Dustin Tokarski, vaikka nuita 83-84 maalivahteja on jo useampi kappale.

7. divisioonassa pelataan mutta aika vaikeita pelejä tulee jatkuvasti tulee omalla jengillä nuita tähtisikermiä vastaan. Tasaisia pelejä kuitenkin kaikki ja tällä hetkellä taistellaan noususta kutosdivariin.

Itseäni kuitenkin kiehtoo pelata tätä peliä tällä tavalla, vaikka menestyminen toki on paljon hankalampaa. Pikkupoikamaista innostumista on aina, kun alkaa nuo 7 500 coinsia olla kasassa ja pääsee sormet ristissä toivomaan jotain omaa suosikkipelaajaa pakasta. Koukuttava pelimuoto ja mukavan uudistuksen tuo nämä synergiat peliin. Harjoittelukorttien ym. poistuminen on vaan hyvä asia pelin kannalta! Sopimuskortit ovat ainoat asiat, mitä pitää käydä huutokaupasta hakemassa, sillä niitä tulee vain se 3kpl per ostettu pakka, joten jatkuvasti joutuu uusia ostamaan.
 

nabaloo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Montréal Canadiens
Itse pelaan HUT:ia nähtävästi aika omalla tavallani. Settien/kokoelmien kerääminen ei voisi yhtään kiinnostaa eikä huutokaupassa tule ostettua ketään pelaajia, vaan ainoastaan myytyä ukkoja, joita en itse tarvitse. Ainoa tapa hankkia pelaajia on siis ansaita 7 500 coinsia ja ostaa kultapakkoja. Eli täysin sattuman ja tuurin varassa on joukkueen kasaaminen ja erittäin hidastakin, kuten arvata saattaa. Pelejä pelaan ja aina reilun viiden pelin jälkeen tulee 1-2 uutta pelaajaa tiimiin.

Jengi tosiaan ei kovin kummoinen ole, tosin reilun viikon vasta olen pelannut. Ykköskentässä Perron - Turris - Jagr ja puolustajina Bouwmeester - Demers. Maalilla ykkösvahdin viitan on ottanut Dustin Tokarski, vaikka nuita 83-84 maalivahteja on jo useampi kappale.

7. divisioonassa pelataan mutta aika vaikeita pelejä tulee jatkuvasti tulee omalla jengillä nuita tähtisikermiä vastaan. Tasaisia pelejä kuitenkin kaikki ja tällä hetkellä taistellaan noususta kutosdivariin.

Itseäni kuitenkin kiehtoo pelata tätä peliä tällä tavalla, vaikka menestyminen toki on paljon hankalampaa. Pikkupoikamaista innostumista on aina, kun alkaa nuo 7 500 coinsia olla kasassa ja pääsee sormet ristissä toivomaan jotain omaa suosikkipelaajaa pakasta. Koukuttava pelimuoto ja mukavan uudistuksen tuo nämä synergiat peliin. Harjoittelukorttien ym. poistuminen on vaan hyvä asia pelin kannalta! Sopimuskortit ovat ainoat asiat, mitä pitää käydä huutokaupasta hakemassa, sillä niitä tulee vain se 3kpl per ostettu pakka, joten jatkuvasti joutuu uusia ostamaan.

Itse aina aiempina vuosina ostelin huutokaupasta ukkoja joukkueeseen, mutta olen kanssa siirtynyt tuohon, että ainoastaan myyn siellä turhat pois. Ja siis samalla metodilla mennään, eli aina kun 7500 coinssia napsuu kasaan niin paketti ostoon. Kolmosdivarissa mennään ja seuraavanlaisen poppoon olen vain pakoista ja ilman rahallisia satsauksia saanut kasaan:

Schwartz - Turris - Nelson
Drouin - O'Reilly - Stepan
Strome - Zibanejad - Burakovsky
Colborne - Krüger - Calvert

Fowler - Demers
Klefbom - Green
Alzner - Pysyk

Fleury - Berube

En ainakaan vielä kolmosdivarissa ole huomannut etteikö noilla vähän heikommillakin ukoilla voisi ihan hyvin pärjätä. Ainut suurempi ongelma on, että oma sentteristö on melko heikko aloitusympyrässä, joten ajoittain tulee äitiä hieman ikävä Bergeroneja ja kumppaneita vastaan. Jospa sieltä paketista pari kovaa aloittajaa saisi. Huomasin vasta hiljattain, että myös kakkosveskarista saa synergiapisteitä. Löysin kokoelmista Beruben ja sain One-timer Efficiencyn käyttöön ja kyllä siinä ehkä hienoisen parannuksen huomasi.

Tätä tapaa tahkota HUT:ia voi kyllä ehdottomasti suositella kaikille. Ainakin itsellä muuttui huomattavan paljon hauskemmaksi. Oli se sitten hyvä tai huono asia niin tuntuu ettei sillä loppujen lopuksi ole ihan kauheasti merkitysti ketä pelaajia siellä kentällä viilettää kunhan nyt ei ihan Liiga-tason jampoilla väännä.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Oli se sitten hyvä tai huono asia niin tuntuu ettei sillä loppujen lopuksi ole ihan kauheasti merkitysti ketä pelaajia siellä kentällä viilettää kunhan nyt ei ihan Liiga-tason jampoilla väännä.

Lainasin tuon tärkeimmän,eli ; tämä tässä pelissä on aina ollut huonoa vrt. FIFA:n. Pelaajat lähes samanlaisia jokainen joka vuosi. Overalit pitäisi alkaa huomattavasti matalemmalta ja supertähdet max 90 ennen näitä erikoiskortteja. Ja etenkin lisää eroja pelaajien välille kun saisi,joku on nopea ja vahva,mutta kädetön jne. Jos ei nyt helposti,niin ainakin erittäin mahdollista on nousta 1. divariin noilla max 84 jampoilla jos yhtään paremmin osaa pelata. Vasta sitten 1. divarissa alkaa vaikuttaa nuo jengit kun kaikki on enemmän tai vähemmän kovia pelimiehiä niin ainakin todella kovan työn takana on pärjääminen. Mutta ei edelleenkään mahdotonta. Useana vuonna olen kiinnostuksen hälvettyä pelannut 1-2 divarissa pelkällä enforceri jengillä ja voitto / häviö % siinä 50/60 Nykästä lainaten.
 

nabaloo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Montréal Canadiens
Lainasin tuon tärkeimmän,eli ; tämä tässä pelissä on aina ollut huonoa vrt. FIFA:n. Pelaajat lähes samanlaisia jokainen joka vuosi. Overalit pitäisi alkaa huomattavasti matalemmalta ja supertähdet max 90 ennen näitä erikoiskortteja. Ja etenkin lisää eroja pelaajien välille kun saisi,joku on nopea ja vahva,mutta kädetön jne. Jos ei nyt helposti,niin ainakin erittäin mahdollista on nousta 1. divariin noilla max 84 jampoilla jos yhtään paremmin osaa pelata. Vasta sitten 1. divarissa alkaa vaikuttaa nuo jengit kun kaikki on enemmän tai vähemmän kovia pelimiehiä niin ainakin todella kovan työn takana on pärjääminen. Mutta ei edelleenkään mahdotonta. Useana vuonna olen kiinnostuksen hälvettyä pelannut 1-2 divarissa pelkällä enforceri jengillä ja voitto / häviö % siinä 50/60 Nykästä lainaten.

Olen kyllä tuosta FIFA:sta hiukan eri mieltä kun on sitäkin tullut sen verta pelailtua, eli eipä siinäkään kyllä ainakaan omasta mielestä kovin merkittävää eroa ole pelaajan ominaisuuksilla kunhan ne ovat siedettävällä perustasolla samoin kuin änärissä. Se on kyllä totta, että FIFA:ssa ainakin väitetään että pelaajat olisivat kovastikin erilaisia, mutta itse en ole kyllä ikinä huomannut kovin merkittävää eroa missään muissa ominaisuuksissa kuin Pacessa ja Dribblingissä.

Mielestäni se on kuitenkin molemmissa peleissä niin että erittäin usein parempi pelaaja voittaa oli tällä paremmalla pelaajalla sitten parempi tai huonompi joukkue ja se on ihan hyvä asia. Vaikka onhan se tavallaan tyhmää jos joku investoi vaikka oikeaa rahaa saadakseen jonkun superstaran jengiinsä eikä sillä ole juuri vaikutusta kun se puoli-ilmainen tusinajamppa painaa joka tapauksessa rannareita samalla tavalla yläpömpeliin.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Sellainen uudistus olisi kyllä hieno että kiekkokin voisi liian nopealla veivaamisella karata lavasta kädettömillä pelaajilla. Mokenhan saa veivattua jäihin vaikka millä pronssigoonilla.

HUT:ssa ainakin on selkeä tasoitus jos pelaa huomattavasti heikommalla jengillä. Sinänsä ei juuri siis pelota mikä jengi sieltä vastaan tulee. Tämän uskallan sanoa faktaksi tuhansien pelien kokemuksella. Sinänsä ihan hyvä että rahalla ei saa menestystä, mutta toisaalta tulee siitä itsellekkin huijattu olo rahaa käyttäneenä. Kuitenkin sen joka syksy toistan. Jos nyt jo oppisi.

Edit: Saako coinseilla ostaessa jopa parempia pelaajia kuin rahalla. Kahdesta viimeisestä 15k pakasta Oshie, Mckinnon ja Ryan.
 
Tyhjennysmyynti käynnistyi viime yönä. Bishop, Webber ja Oshie meni aika helposti kaupaksi, muut vielä odottelevat. Muutaman hankinnankin olen ehtinyt jo tekemään.

Hull-Thornton-Kucherov
Gaudreau(pakasta tänä aamuna)-Couture-Kessel
Sharp-X-Bödker
X-Staal-Stone

Vlasic-Chara
Giordiano-Ristolainen
X-X

Crawford
Jones

Crawfordin ostin osittain sijoitusmielessä. Tällä hetkellä markkina-arvo näytti olevan siellä vähän reilussa kymmenessä kilossa ja ihmettelen syvästi, jos tuolta ei tulla ylös. Pitänee odotella IRL-Crawfordin otteiden parantumista.
Giordiano, Vlasic ja Couture olivat kaikki suhteellisen halpoja ja koska pidän heistä pelimiehinä, niin helppoja olivat ostot.
Nelonen ja Thornton ei ole kiveen hakattuja ja siihen haluaisinkin vähän vinkkejä. Neloseen toiveissa olisi vähän parempi jalkaisia kavereita, jotka ei kuitenkaan kaadu ihan pienestä. Thorntonin haluaisin tiputtaa kakkosen keskelle ja ykköseen pitäisi saada myös joku hieman nopeampi kaveri hyvillä aloitustaidoilla.
 
Pitipä vielä sanomani, että melko äärimmäisiä ollu itselleni nuo pakat mitä saa playoff-seteistä. Kolme settiä olen tehnyt ja niistä saaduista kolmesta pakasta nyt Hull (92) ja Gaudreau (88). Ei voi kun suositella.

Edit: siis Faceoff-seteistä. Hymiö.
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Itse katsoin että vain 7k ne Faceoff-settikortit. Mutta 85+ ovr gold rarella en varmasti tee ensimmäistäkään. Kohtuu varmaa coinsit hukkaan-settiä tuossa.
 
Itse katsoin että vain 7k ne Faceoff-settikortit. Mutta 85+ ovr gold rarella en varmasti tee ensimmäistäkään. Kohtuu varmaa coinsit hukkaan-settiä tuossa.
Ei vaan puhuin siis siitä toisesta setistä, mikä vaatii FO-keräilykortin ja kaksi kultakorttia. Toki tuossakaan ei mikään saletti ole, että siitä saisi muuta kuin tuollaisia 85-86 ovr pelaajia, mutta itsellä on käynyt hyvä mäihä niissä. Vastuusta siis vetäydyn, mikäli sieltä pakasta pelkkää paskaa tulee.
 

Juudaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho ja Juuse Saros
Voisiko joku viisaampi kertoa et mitä noi Face off pakat oikein on olevinaan tai mitä sillä yhellä kortilla mikä siitä pakasta tulee niin voi tehdä, vai voiko mitään?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ei vaan puhuin siis siitä toisesta setistä, mikä vaatii FO-keräilykortin ja kaksi kultakorttia. Toki tuossakaan ei mikään saletti ole, että siitä saisi muuta kuin tuollaisia 85-86 ovr pelaajia, mutta itsellä on käynyt hyvä mäihä niissä. Vastuusta siis vetäydyn, mikäli sieltä pakasta pelkkää paskaa tulee.
Aivan juu. Pitää pohtia yhden pakan ostamista, mutta ei oikein napostelisi siihen pistään noita kortteja.

Harkintaan silti menee.
 

Pakki#5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Oli se sitten hyvä tai huono asia niin tuntuu ettei sillä loppujen lopuksi ole ihan kauheasti merkitysti ketä pelaajia siellä kentällä viilettää kunhan nyt ei ihan Liiga-tason jampoilla väännä.
Itellä oli viime vuoden hutissa kolme eri kokoonpanoa ja ykkösdivarissa väänsin. Paras kokoonpano oli semmonen, jossa ei yhtään alle 88 kokonaisuuden pelaajaa ollut, toka kokoonpano oli täynnä perusjamppoja 80-85 kokonaisuudella ja huonoin koostu hopea- ja pronssikorteista. Loppuvaiheessa pelasin aika paljon noilla kaikilla ja enkä huomannut kyllä mitään tasotusta. Mielestäni sillä parhalla joukkueella kaikki oli helpompaa ja voittoja tuli noin kahdeksan kymmenestä ja tokaksi parhaalla joukkuella noin kuusi kymmenestä sekä sitten sille huonoimalla meni aika fiftyfifty. Ainoa jolla en ikinä mestaruuksia voittanut oli tuo hopeapronssijoukkue. Mitään tasotusta en kyllä huomannut, mutta semmoisen asian huomasin itsestäni, että noilla huonommilla äijillä puolustaa ja pelaa ehkä hieman tarkemmin, liikuttaa kiekkoa nopeammin ja yksinkertaisemmin, mikä on yleensä hyvä asia.
 

nabaloo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Montréal Canadiens
Itellä oli viime vuoden hutissa kolme eri kokoonpanoa ja ykkösdivarissa väänsin. Paras kokoonpano oli semmonen, jossa ei yhtään alle 88 kokonaisuuden pelaajaa ollut, toka kokoonpano oli täynnä perusjamppoja 80-85 kokonaisuudella ja huonoin koostu hopea- ja pronssikorteista. Loppuvaiheessa pelasin aika paljon noilla kaikilla ja enkä huomannut kyllä mitään tasotusta. Mielestäni sillä parhalla joukkueella kaikki oli helpompaa ja voittoja tuli noin kahdeksan kymmenestä ja tokaksi parhaalla joukkuella noin kuusi kymmenestä sekä sitten sille huonoimalla meni aika fiftyfifty. Ainoa jolla en ikinä mestaruuksia voittanut oli tuo hopeapronssijoukkue. Mitään tasotusta en kyllä huomannut, mutta semmoisen asian huomasin itsestäni, että noilla huonommilla äijillä puolustaa ja pelaa ehkä hieman tarkemmin, liikuttaa kiekkoa nopeammin ja yksinkertaisemmin, mikä on yleensä hyvä asia.

En itsekään tarkoita mitään tasoitusta, vaan lähinnä sitä, että jos oikeasti osaa pelata niin kyllä voi voittaa ja menestyä vaikka pelaajat ovat sitä 85 kokonaisuus osastoa. Kyllähän toki ne superstarat ovat napsun parempia mutta niitäkin pitää osaata käyttää. Ei ne itsekseen maaleja tee eikä kuulukaan. Tämä siis vaan oma henkilökohtainen mielipide, että en halua laittaa oikeaa rahaa tai jaksa käyttää aikaa marketissa kikkailuun kolikoiden saamiseksi kun itselle riittää vähän huonommatkin kortit joukkueeseen.

Ja siis mielestäni tuo tasoitus/ice tilt homma on ihan täyttä huttua. Jos oikeasti pelaat paremmin niin voitat hyvin usein. Toki joskus käy paska tuuri ja huonompi pelaaja voittaa huonommalla joukkueella joskus vaikka ihan kaksi kertaa putkeen. Niin käy joskus myös tosielämässä.
 

WhySoSerious

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Itellä oli viime vuoden hutissa kolme eri kokoonpanoa ja ykkösdivarissa väänsin. Paras kokoonpano oli semmonen, jossa ei yhtään alle 88 kokonaisuuden pelaajaa ollut, toka kokoonpano oli täynnä perusjamppoja 80-85 kokonaisuudella ja huonoin koostu hopea- ja pronssikorteista. Loppuvaiheessa pelasin aika paljon noilla kaikilla ja enkä huomannut kyllä mitään tasotusta. Mielestäni sillä parhalla joukkueella kaikki oli helpompaa ja voittoja tuli noin kahdeksan kymmenestä ja tokaksi parhaalla joukkuella noin kuusi kymmenestä sekä sitten sille huonoimalla meni aika fiftyfifty. Ainoa jolla en ikinä mestaruuksia voittanut oli tuo hopeapronssijoukkue. Mitään tasotusta en kyllä huomannut, mutta semmoisen asian huomasin itsestäni, että noilla huonommilla äijillä puolustaa ja pelaa ehkä hieman tarkemmin, liikuttaa kiekkoa nopeammin ja yksinkertaisemmin, mikä on yleensä hyvä asia.

Testailin myös kahta eri joukkuetta NHL 16:ssa. Sain loppuvuodesta hankittua Buren ja olihan tuolla helppo takoa maaleja. Nopeus, laukaisutarkkuus ja kunto olivat aivan ylivertaisia perjusjamppoihin nähden. Toisena joukkueena oli peruskorteista koottu Suomen maajoukkue, jolla oli huomattavasti vaikeampi kaapia voittoja. Pronssijengillä tuli pelailtua cuppeja ja näillä ukoilla sain tahtyä yleensä vain pari maalia per peli. En myöskään huomannut, että olisin saanut jotain tasoitusta huonommalla joukkueella pelaamisesta. Päinvastoin tuntui, että annoin itse tasoitusta.
 

Pakki#5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
En itsekään tarkoita mitään tasoitusta, vaan lähinnä sitä, että jos oikeasti osaa pelata niin kyllä voi voittaa ja menestyä vaikka pelaajat ovat sitä 85 kokonaisuus osastoa. Kyllähän toki ne superstarat ovat napsun parempia mutta niitäkin pitää osaata käyttää. Ei ne itsekseen maaleja tee eikä kuulukaan. Tämä siis vaan oma henkilökohtainen mielipide, että en halua laittaa oikeaa rahaa tai jaksa käyttää aikaa marketissa kikkailuun kolikoiden saamiseksi kun itselle riittää vähän huonommatkin kortit joukkueeseen.

Ja siis mielestäni tuo tasoitus/ice tilt homma on ihan täyttä huttua. Jos oikeasti pelaat paremmin niin voitat hyvin usein. Toki joskus käy paska tuuri ja huonompi pelaaja voittaa huonommalla joukkueella joskus vaikka ihan kaksi kertaa putkeen. Niin käy joskus myös tosielämässä.
Joo eikun sitäkin on vaan kuullu niin paljon, että porukkaa väittää, että huonomilla pelaajilla kaikki onnistuu jonkun tasotuksen takia ja taas kääntäen superstarboilla ei kuulemma mikään. Mutta joo samaa asiaa ilmeisesti haettiin takaa.
 

Hammeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Minnesota Wild, Juventus
Saattaapi olla tyhmä kysymys, mutta toimiiko noi synergiat siis niin, että jos esimerkiksi löytyy vaikka viisi "wicked wristers" pelaajaa kokoonpanosta, niin kaikki viisi saa tuon synergian avut vai vain ne aktivoimiseen vaadittavat neljä pelaajaa?
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Saattaapi olla tyhmä kysymys, mutta toimiiko noi synergiat siis niin, että jos esimerkiksi löytyy vaikka viisi "wicked wristers" pelaajaa kokoonpanosta, niin kaikki viisi saa tuon synergian avut vai vain ne aktivoimiseen vaadittavat neljä pelaajaa?

Kaikki viisi oman käsityksen mukaan.
 

Granny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild #64 & #11
Saattaapi olla tyhmä kysymys, mutta toimiiko noi synergiat siis niin, että jos esimerkiksi löytyy vaikka viisi "wicked wristers" pelaajaa kokoonpanosta, niin kaikki viisi saa tuon synergian avut vai vain ne aktivoimiseen vaadittavat neljä pelaajaa?
Meet muokkaamaan kokoonpanoa ja painat "näytä synergyt" / meet katsomaan synergy sanaston ja sieltä lukemalla selviää mihin mikäkin vaikuttaa. Esimerkiksi pikakiituri synergy antaa avut vain 4 pelaajalle mutta sitten taas esimerkiksi kaikki joukkuesynergyt antavat edun koko joukkueelle ( laukausten blokkaaja, viivalta viivalle, trappitroppi jne )
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Meet muokkaamaan kokoonpanoa ja painat "näytä synergyt" / meet katsomaan synergy sanaston ja sieltä lukemalla selviää mihin mikäkin vaikuttaa. Esimerkiksi pikakiituri synergy antaa avut vain 4 pelaajalle mutta sitten taas esimerkiksi kaikki joukkuesynergyt antavat edun koko joukkueelle ( laukausten blokkaaja, viivalta viivalle, trappitroppi jne )

Käsittääkseni tätä ei kysytty, vaan tilannetta jossa esimerkiksi näitä pikakiitureita on viisi vaaditun neljän sijaan. Ja käsittääkseni myös tämä viides jamppa joka saman synergian omaa, saa tuon bonuksen, kuten k0l1kk0 jo tuossa mainitsikin.
 

Granny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild #64 & #11
Käsittääkseni tätä ei kysytty, vaan tilannetta jossa esimerkiksi näitä pikakiitureita on viisi vaaditun neljän sijaan. Ja käsittääkseni myös tämä viides jamppa joka saman synergian omaa, saa tuon bonuksen, kuten k0l1kk0 jo tuossa mainitsikin.
My bad. Mutta tietääkseni siinä "näytä synergiat" kohdassa lukee että se antaa esim pikakiitureille kaikille joilla on se synergityyli niin ne avut. Tai niin ainakin itse olen asian käsittänyt että jos vaikka on 7kpl Hienoja Harhauttelijoita niin se antaa kaikille 7:lle sen lisä buustin.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
My bad. Mutta tietääkseni siinä "näytä synergiat" kohdassa lukee että se antaa esim pikakiitureille kaikille joilla on se synergityyli niin ne avut. Tai niin ainakin itse olen asian käsittänyt että jos vaikka on 7kpl Hienoja Harhauttelijoita niin se antaa kaikille 7:lle sen lisä buustin.

Juurikin näin olen itsekin käsittänyt. Muutenhan peli joutuisi arpomaan kuka jää ilman boostia. Toki se olisi hyvin EA:mainen ratkaisu toki :P
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
On kyl itelläkin jääny tämän vuoden HUT käytännössä kokonaan pelaamatta. Itseasiassa koko peli. Päiväbonukset käyn hakemassa ja keräilen olevinaan siinä samalla massia. Peli tulee pelattua sillon tällön jos jaksaa 30min siihen uhrata. Itse olen aikaisempia versioita pelannut käytännössä vain juurikin kokoelmien keräämisen ilosta. Kiva kerätä yksi poppoo kasaan ja katsella mitä pakoista tulee. Osan pelaajista voi jättää ja loput myydä ja eekun seuraavaa kohti. Nythän tuo on käytännössä mahdoton kun vaatii nuita kulta-ja hiilikeräilykortteja jotka maksavat 5k ja 50k. Samoin pelaajat jotka olet settiin lähettänyt katoavat kokonaan. Käytännössä siis sun rahatkin hupenevat sen siljan tien. Näimpä olen jättänyt koko höskän tekemättä ja pelaan mielummin vaikka facebookissa candy crushia.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Täytyy kyllä myöntää itsekin, että aika pahasti noiden keräilyiden puute tappanut mielenkiintoa HUT:n ja samalla koko pelin osalta täälläkin. Onneksi ne tuli FUT:n tilalle ja olen vääntänyt noita nyt julkaisusta asti kohtuu paljon. Kyllähän noiden herojen keräys on ok, mutta aika hiton rasittavaa pidemmän päälle noiden paitojen ja logojen haalimisen yrittäminen on, etenkin kun kultakorttien ja mustakorttien hinnat näyttää nousevan marketissa kokoajan pikkuisen ja perässä sitten reagoivat paidat+logot. Päälle sitten vielä tuo Draft Champions, josta saa aivan liian vähän noita sinisiä kortteja, suhteessa siihen miten niitä tarvitsee esim siihen yhden raren gold pakkaan, puhumattakaan niistä 88-92 ovr pelaajista.

Enpä tosin herosettejä edes tekisi, ellei siitä tuota hero collectiblea saisi. Vieläkin on tasan yksi hero väännettynä Brind´Amourin muodossa ja Linden+LaFontaine sitten melkein kerättynä täyteen.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Olen nyt tota HUTia vähän pelaillut. Tosiaan alusta asti tuntuu olevan porukalla huimia rostereita. Olen varmaan kusipäinen "epäreilu" vastustaja kun olen ottanut itselle sellasen "tsekkitaktiikan" ja kun oma jengi ei maalintekokisaa voita niin kyttäilen läpiajoja/ylivoimahyökkäyksiä. Melkein joka pelissä olen hävinnyt laukaukset ja hyökkäysaluejan, mutta silti olen voittanut noi McDavidjengit. Ainoasta ostopakasta tuli maaliin M.Jones ja on tähän mennessä ollut varmaan paras veska änärissä koskaan milla. t% 96! Jumalauta, onko tää änäri? Tosin alussa on vastustajan peliä helppo lukea - otta pois siniviivalämärin ja poikittaissyötön niin pääsee pitkälle. Paljon on noita yksin yrittäjiä.

Viime pelin voitin 5-1 vaikka kaverilla 30 kutia (mulla kai 18). Varmaan hällä vitutti. 3 läpiajomaaöia tein. Viime änärissä noi läpiajot oli mulle jotaib tähtitiedettä - usein niihin pääsin mutta en juuri koskaa maalia saanut.

Kolmannet erät on järjestään ollut tuskaa, kun valmiiksi hidas joukkue muuttuu vielä hitaammaksi. Joku uus "hieno" ominaisuus?
 
Viimeksi muokattu:

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Jep, olihan tuo kiva, kun sai samasta 15k pakasta Weberin ja Duchenen, mutta samalla tuon päivityksen jälkeen Emerystä tuli hillitön imuri ja ukot ei osaa enää laukoa...
Noh, nyt toimii edes mailannosto jollakin tavalla... Ei saa jäähyy joka kerta ku sitä käyttää...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös