NHL16 – Hockey Ultimate Team

  • 211 788
  • 1 561

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Kertokaapas tyhmälle joku hyvä opas, että pääsisi HUTissa alkuun. Kokemusta Fifan puolelta on Futista, mutta se vaikuttaa ihan eri maailmalta heti noista joukkueiden keräämisistä lähtien. Lähinnä haluaisin päästä heti alkuun oikeilta raiteilta liikkeelle, etten käyttäisi pelaamalla saatuja coinseja turhaan paskaan. Nyt joukkueena on tuo pelimuodon aloittaessa koneen arpoma, missä 1. kenttä on keskitason änärijätkää ja loput jotain yliopistojunnuja.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Jos HUTissa häviää online season ottelun niin kolikoita ei kerry vaikka ne näkyy siinä ottelun lopussa? Onko näin? 1044 kolikkoa kasassa vaikka oon pelannut monta peliä.
Käy ulkona hutista, niin saat ne.
 

Turri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, HIFK, Braehead Clan
HUTissa tana viikonloppuna nakojaan 2x coinsit pelatuista peleista ja siihen viela paalle uudenvuoden lahjana 2 ilmaista pakkaa. Muuten oikein tervetullutta ainakin mulle, mutta nuo pakat ei toimi (PS4), sanoo vain ettei ole saatavilla. Mutta ainakin HF Boardsilla ja redditissa ihmiset ovat saaneet pakkansa avattua storesta, mutta mulla ei toimi, kokeilin kahdellakin eri accountilla.

Ja olisi siella pakoissa nakojaan Flashback Bertuzzi ja pronssi-pakoissa venalaisia Junior Flashbackeja, itse jo tuhlasin 20k pronssi-jumboihin jos olisin saanut tuon Junior Flashback Pavel Buren, mutta vahemman yllattaen ei tullut mitaan.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
itse repisin 50 pronssipakkaa junnu Buren toivossa. Luu jäi kouraan, mutta ompahan noita pronssikortteja jos niitä kokoelmia alkaisi keräilemään
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
EA saa kyllä noilla korteilla hyvin porukan tekemään juuri sitä mitä haluat, ostamaan halpoja pakkoja hulluna, jolloin mikromaksuista tulee tsiljoona dollaria. Osa toki avaa niitä collection packeja, kuten itsekin tein Movemberin aikaan. Se todennäköisyys saada tuo Bure, ollee aikalailla sama mitä jonkun Malkinin saaminen kultapakasta, eli hyvin hyvin pieni. Illuusion luominen on kovin helppoa.
 

Dängleri

Jäsen
HUTissa tana viikonloppuna nakojaan 2x coinsit pelatuista peleista ja siihen viela paalle uudenvuoden lahjana 2 ilmaista pakkaa. Muuten oikein tervetullutta ainakin mulle, mutta nuo pakat ei toimi (PS4), sanoo vain ettei ole saatavilla.

Itsellä sama. Mietin että oisko tekemistä jotain aikataulujen kanssa. Joskus aiemmin etusivulla pyöriny mainoksia jostain erikoispakoista, joita ei sitten kuitenkaan kaupan puolelta löytyny, kuin vasta seuraavana päivänä. Eli oiskohan noissakin ilmaispakoissa jotain viivettä?
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Itsellä sama. Mietin että oisko tekemistä jotain aikataulujen kanssa. Joskus aiemmin etusivulla pyöriny mainoksia jostain erikoispakoista, joita ei sitten kuitenkaan kaupan puolelta löytyny, kuin vasta seuraavana päivänä. Eli oiskohan noissakin ilmaispakoissa jotain viivettä?

Kyllä itse ainakin ne äsken sain lunastettua. Täyttä tuubaahan sieltä tuli, kuten on tullut jokaisesta muustakin pakasta tähän asti. Onneksi oma pelaaminen ei ole kiinni niin paljoa pelaajista tai muuten olisi tämä vuosi ollut todella synkkää.

Toki se silti pistää miettimään, kun lähemmäs sata pakkaa on avattu ja paras pelaaja on yhä edelleen palaavan pelaajan pakoista saatu T. Myers, että onneksi en ole sortunut laittamaan tähän oikeaa rahaa. Vai siitäkö tämä "tuuri" johtuukin?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Xboxilla nuo pakat aukeaa, mutta PS4-pelaajilla ei aukea, ainakaan suurella osalla. Konsolifinissäkin moni huutaa hittopentelettä EA:n suuntaan.

Joka pakasta kasa kuraa. Shokkivau.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse aloitin oman HUT-uran eilen ja sieltä taisi tulla 10 vanhan pelaajan pakkaa, joista maaliin napsahti Bobrovsky. Huomasin sitten tänään, että minulla oli myös lähemmäs 10 korttipakkaa avaamatta, joiden kortteja sain myös myytyä. Osaakohan joku kertoa mistä nämä mystiset "ilmaiset" pakat ovat tulleet? En ole siis vielä ehtinyt minkäänlaisia joukkueita keräämään.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Itse aloitin oman HUT-uran eilen ja sieltä taisi tulla 10 vanhan pelaajan pakkaa, joista maaliin napsahti Bobrovsky. Huomasin sitten tänään, että minulla oli myös lähemmäs 10 korttipakkaa avaamatta, joiden kortteja sain myös myytyä. Osaakohan joku kertoa mistä nämä mystiset "ilmaiset" pakat ovat tulleet? En ole siis vielä ehtinyt minkäänlaisia joukkueita keräämään.
Mistä ostit ja oliko siinä joku pakkatarjous/koodi kun ostit?
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mistä ostit ja oliko siinä joku pakkatarjous/koodi kun ostit?

Siis siinähän se onkin, kun mielestäni en mitään ostanut vaan olin menossa korttikauppaan ja huomasin, siellä avaamattomien pakkojen kohdalla punaisella lukeneen 10 ja siellä sitten niitä kultapakkoja oli. Jos tarkoitit NHL:ää niin ostin ihan tuolta PS-storesta ja mielestäni ei minkäänlaisia pakkatarjouksia/koodeja ollut.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Siis siinähän se onkin, kun mielestäni en mitään ostanut vaan olin menossa korttikauppaan ja huomasin, siellä avaamattomien pakkojen kohdalla punaisella lukeneen 10 ja siellä sitten niitä kultapakkoja oli. Jos tarkoitit NHL:ää niin ostin ihan tuolta PS-storesta ja mielestäni ei minkäänlaisia pakkatarjouksia/koodeja ollut.
NHL:ää tarkoitin. Ei siinä tarvitse koodia olla että pakat saa, mutta maininta varmasti on jos jotain ylimääräistä saa. Elä ainakaan EA:lle mee huuteleen että miksi sait ilmaispusseja.
 

Dängleri

Jäsen
Aloin keräilemään noita pronssiliigoja kun ajauduin umpikujaan keskeneräisten NHL-joukkueiden (Chicago, Pittsburgh ja Washington) kanssa. Heti ensimmäisistä reward pakasta napsahti ilonen yllätys kultaisen Dustin Bufyglienin (30K< ) muodossa. Myös muista pakoista näyttää napsuvan 3-5 kultakorttia/ kerätty joukkue tahdilla (Sharp, Bernier etc.), joten ei hölmömpää hommaa tämäkään.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
On tämäkin kyllä yks pelimuoto. 6 peliä pelannut ja tilastot ovat 3-3-0 ja nämä kaikki kolme tappiota ovat tulleet, koska EA on päättänyt katkaista yhteydet serveriinsä. Hieman vituttaa, kun näissä "tappiopeleissä" olen jokaista johtanut 2/3-0, kun yhteydet mennyt poikki. Ei tälläistä ongelmaa ollut kyllä PS3 puolella.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Onko tässä saatanan pelissä yhtään hyvää maalivahtia? Fleurystakin kuoriutui aivan järkyttävä imuri heti kun vastustajien taso nousi vähänkään korkeammaksi ja miehelle uppoaa joka toinen veto maaliin.

Mm. Lunkka ja Varlamov ovat aivan järkyttäviä hoovereita myös, Varlyn olen todistanut itse ja Lunkka taas ollut jokaisella vastustajalla mua vastaan aivan järkyttävän paska, sama kun oli tuossa SM-finaalissa aivan jäätävän surkea.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Onko tässä saatanan pelissä yhtään hyvää maalivahtia? Fleurystakin kuoriutui aivan järkyttävä imuri heti kun vastustajien taso nousi vähänkään korkeammaksi ja miehelle uppoaa joka toinen veto maaliin.

Mm. Lunkka ja Varlamov ovat aivan järkyttäviä hoovereita myös, Varlyn olen todistanut itse ja Lunkka taas ollut jokaisella vastustajalla mua vastaan aivan järkyttävän paska, sama kun oli tuossa SM-finaalissa aivan jäätävän surkea.
Itellä on ollut jo pidemmän aikaa Lehner 84 maalissa. Aivan jäätävän kova mokke.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pelannu tänään vähän enemmän ja menee kyllä tutulla kaavalla. Voitan kaikki ne pelit, joissa vastustajalla hyvä joukkue ja häviän kaikki ne pelit, joissa vastustajalla sellainen nimettömämpi ryhmä. Pienet asiat menevät jatkuvasti näiden heikompien jengien hyväksi. Viimeisimmässä pelissä mm. 3 kertaa oma pelaaja ampu takatolpalta ohi tyhjän maalin metristä. Radikaalimmin se tuntuu välillä, kun omat pelaajat luistelevat kuin tervassa, vaikka eräan ensimmäinen vaihto. Pitänee kohta myydä kaikki nimimiehet pois ja pelata Koivulla, Turrisilla ja Ennisillä, eli max 86-87 ukoilla. Tiedän, että olen valittanut tästä ennenkin, mutta silti vituttaa. Korostui tuo homma kun aloin keräämään Dallasia ja hankin kolmossentteriksi Seguinin. Taisi olla lopullinen niitti. Ostan seuraavaksi vielä Bennin, kun saan hinnan kohdilleen. Taidan myydä saman tien pois molemmat, kun saan jengin kasaan. On se kumma, kun jengi heikkenee heikkenemistään, vaikka nimimiehiä tulee.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt en oikeasti ymmärrä mikä tuossa HUT:ssa on ongelmana. Tilastoissa komeilee 8 tappiota ja niistä on 7 tullut sen takia, että yhteydet EA:n servereille on mennyt. Huvittavinta tästä tekee sen ettei 1vs1-onlineotteluissa eikä EASHL:ssä ole minkäänlaisia ongelmia. Muutenkin tuo HUT sekoilee aivan järjettömän paljon. Milloin tulee voitto-ottelun jälkeen tilastoihin tappio ja vastaavia, mutta nämä lähtevät kyllä HUT:sta poistumisen jälkeen. Ärsyttäviä pieniä bugeja kuitenkin, jotka olisi mielestäni todella helppo korjata.
 
Viimeksi muokattu:

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tää menee ihan naurettavaksi. Tosiaan sen jälkeen, kun Seguinin hommasin, niin en ole voittanut kai pelikään. Kai se EA katsoo, että nyt on liian hyvä jengi. Nyt näyttää siltä, että erittäin pitkään kestänyt 1 divisioonaura päättyy ja vauhtia haetaan kakkosesta. Myisin saatana pois koko ukon, mutta en saa Dallasia täyteen ennen Bennin hankintaa ja se on liian kallis juuri nyt.
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Tai sitten jengi ei myönnä, että on vain huonoimpia kuin vastustaja? Ihan hauskaahan tämä on, tullut normaali online pelejä hakattua ja HUT:ssa nyt tilastot näyttävät 10 ottelun jälkeen, 9 voittoa, joista 6 nollapelejä. Toki vasta 8.divisioonassa mennään, että vastustajat eivät kovin hankalia ole. En ajatellut tällä kertaa joukkueita keräillä, kun sitä harrastin viimeksi boxilla 360:llä, saa peleistä kerätyillä rahoillakin ihan kelpo pelaajia. Esimerkiksi Callahanista maksoin 800 coinssia, jonka ostin heti, eikä O'Reillystakaan tarvinnut paljon pulittaa pelaajan tasoon nähden. Lehner otti neljä nollaa putkeen, joten kai se jotain kiinni saa. Morgan Reilly on kokonaisuuteensa nähden todella hyvä ja kun tasapainoa antaa Erik Johnson, niin pari on täydellinen.

Lähden lähinnä hommaamaan sellaisia pelaajia, joista oikeasti pidän NHL:ssä ja sellaisia saa kyllä halvalla. Ellei sitten maku ole hieman tyyriimpi.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
@adetti muista en tiedä, mutta hyvin usein viime änärissä ja tässäkin tullut pelejä vastaan, jossa viet kaikki tilastot murskaavasti. Laukaukset saattavat olla luokkaa 10-40, mutta häviät pelin 1-0. Muutama vastustaja tässäkin jo tullut joiden ainoa hyökkäystaktiikka oli vetää heti siniviivan jälkeen kiekkoa maalille. Ymmärrän siis täysin vitutuksen, kun menee tuollaiselle häviämään jollain järkyttävällä pomppumaalilla, kun samaan aikaan omat tähtipelaajat vetelevät kiekosta tai maalista ohi tai sitten vähintään siihen tolppaan.
 

Junttura

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, NHL:n Suomalaiset
Ostin pelin jouluna itselleni ja sain palaavan käyttäjän pakoista Pavel Buren.
(Nhl 15 keräsin melkein kaikki nhl jengit ja sillon niistä pakoista napsahti Crosby ja muutama muukin ovr 90 kortti.) Tässä versiossa ei oo pakoista napsunut kyllä yhtään mitään ton Buren lisäksi.
Nhl joukkueita on tullut kerättyä vissiin 7 kappaletta, mutta niistä parhaat nostot on ollu ovr 85 ukkoja. Muutenkin pakkoihin tullu hakattua ihan sievoinen summa pukseja ja vähän oikeaakin rahaa, mutta ei ketään yli 85 ukkoja ole tullut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös