NHL15 Onnellisuusketju

  • 1 614
  • 2

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Avataas tämmöinenkin, ettei tarvitse kaikkea hyvää laittaa HUT-/Normiketjuun.

Elikkäs äsken veet lenteli (anteeksi naapurit) kun munasin molemmat maalit toisessa playoff-pelissä vastukselle huolimattomalla oman pään pelaamisellani (kaksi kiekonmenetystä omalla puolustusalueella). Mutta pelin pelattuani tuo tuntui enemmänkin hyvältä kuin vituttavalta. Kerrankin tää NHL tuntuu jääkiekolta, eikä mltään "EA päättää voittajan momentumilla"-skeidalta. Toki tässäkin pelissä on huonoja puolia, mutta perhana mieluumin mä noin häviän ja samalla opin virheistäni, kuin että häviän pelin jossa mulla on 50 laukausta ja vastuksella 5.

Valikoista lisäksi pidän enemmän kuin ennen. Myös presentaatio on parempi ennen peliä ja kunhan Be a GM saadaan korjattua, niin kiinnostaa kovasti tuokin ainakin siihen asti kunnes pässibotti-GM:n kyllästyy vastuksena. Next Gen ja Xbox One siis kyseessä.
 
H

HHude93

Hahaa, hiljaista ollut näköjään onnellisuus ketju nhl15 pelistä.
Itsellä siis on kyseinen peli PS3 konsolilla.
Tyytyväinen olen ollut, pieniä muutoksia tullut sitten nhl14 version ja itselle se tärkein eli kausi moodi on mukana! Itse en pelaa muuta kuin ihan perinteistä liiga kautta HIFK:lla.
Uudet selostajat tuovat lisämaustetta peliin, tykkään!
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Pakko hiukan fiilistellä. Kaikki 17 online gamea voitettu tähän mennessä. Alivoima toiminut murhaavan hyvin. 53 alivoimaa, 2 päästettyä ja 11 maalia tehty. Huttia en jaksa enää vääntää vaikka sielläkin 1divarin mestaruudet voitettu moneen kertaan. Kiitos EA:n kun piti jatkuvilla megapakoilla alentaa pelaajien arvot täysin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös