NHL11 Kesäliiga Xbox

  • 8 746
  • 143

Matsku

Jäsen
Jeees. Suhteellisen kuollutta menoa. Mites, pamautettaisko pleijarit käyntiin vaikka kaheksan parasta ja paras kolmesta -systeemillä? Toki kovin reiluahan tämä ei ole, mutta joo. Ei tätä(kään) muuten saada koskaan vietyä päätyyn. Ehdotus vain.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Joo oma aktiivisuus on myös ollut hyvin lähellä pakkasta, mutta muistaakseni ei ihan hirveän montaa peliä ole enää pelaamatta. Pleijarit suoraankin käy.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Joo oma aktiivisuus on myös ollut hyvin lähellä pakkasta, mutta muistaakseni ei ihan hirveän montaa peliä ole enää pelaamatta. Pleijarit suoraankin käy.

Itse kyttäilen tuolla suunnilleen joka päivä ja ilta, eikä puuttuvien viiden matsin vatustajia ole linjoilla näkynyt, sijoitus on niin paljon viivan alla, että pelatkaa playoffinne minun puolesta, en jaksa enää kytätä, että suvaitsisivatko vastustajat ilmaantua ennen NHL 12:ta.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mulla on muistaakseni pelit pelaamatta Jokkea ja nimim. lakanat vastaan. Tänään tuun linjoille hieman klo 20.30 jälkeen joten toivottavasti silloin onnistuu pelit jompaakumpaa vastaan!
 

trap

Jäsen
Juu ihmettelin kun tossa eilen pelattiin JiVen kanssa että mun viimesimmän liigamatsin jälkeen (ehkä viikko sitten) oli pelattu vain kolme matsia, kaikki KalPan toimesta. Aika kuollutta kieltämättä.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Pahoittelut, etten ole kerennyt pelaamaan nyt, kiirettä pitänyt.
Sopii itsellenikin että pleijarit laitetaan käyntiin.
 

trap

Jäsen
En oo varma miten se toimii, en usko että adminina pystyy forcettamaan pleijareita käyntiin, vai? Ja tosiaan muutenkin loppui live-aika ja 15. päivä vasta tulee ajankohtaiseksi ostaa lisää.
 

Matsku

Jäsen
En oo varma miten se toimii, en usko että adminina pystyy forcettamaan pleijareita käyntiin, vai? Ja tosiaan muutenkin loppui live-aika ja 15. päivä vasta tulee ajankohtaiseksi ostaa lisää.
Lähinnä, että päätät pelisysteemit ja me vedetään oma-alotteisesti ne pois vaikka friendly-matseina.
 

trap

Jäsen
Aa joo. No mun mielestä asiallinen olis kahdeksan jengiä puolivälieriin ja paras viidestä alusta loppuun. Ja kahdeksan parasta vaan jatkoon, turha kai sinänsä kattoa PPG:tä että ainakin pääsee aktiivisempaa porukkaa kun laitetaan suoraan kahdeksan eniten pisteitä kerännyttä jengiä. Ja tietty puolivälierät 1v8 2v7 3v6 4v5 ja välierissä parhaiten runkkarissa sijoittunut kohtaa huonoimman jne.
 

Matsku

Jäsen
Okei. Eli runkkarin sijoitukset (23:30 9.8.2011) tässä:
1. Mazzteri (Matsku)
2. Jkaappi (Jääkaappi)
3. McJokke (McJokke)
4. Mandezky (?)
5. Viltzup (Navy62)
6. Fensba (Fensba)
7. Massz0 (Mikke11)
8. Lacku (Speed)

Ja puolivälieräparit:
1. Mazzteri - 8. Lacku
2. Jkaappi - 7. Massz0
3. McJokke - 6. Fensba
4. Mandezky - 5. Viltzup

Paras viidestä. Haastot osoitteiston kautta. Saa suorittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös