NHL-pelipaidat

  • 856 424
  • 1 980

jogoalie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Panthers
Floridan kotipaidan (Lundell) tilaaminen olisi tarkoituksena. Mistä saisi mahdollisimman laadukkaan ja mahdollisimman paljon aitoa pelipaitaa muistuttavan tuotteen suurimmalla todennäköisyydellä tilattua?
 

Jype

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onko kellään tiedossa paikkoja, mistä voisi ostaa nimiä/numeroita paitaan ja mielellään vielä niin, että näyttävätkin oikeilta? Haussa olisi Panthersin vuoden 1997 paitaan kuuluvaa tyyliä. Hockeyauthentic.com ilmeisesti toimisi niin, että lähettää paidan sinne ja neulovat halutut numerot ja nimet paikalleen, mutta asiakkaita lienee liikaa, niin eivät ota uusia tällä hetkellä.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Tuli tilattua virallisesta NHL-kaupasta vähän tuotetta ja ovat matkalla, lähtivät jenkkilästä. Onko tavallista että UPS kyselee henkilötunnusta tekstiviestillä tullausta varten? Viestissä sinänsä kaikki tiedot seurantanumeroa myöden kunnossa, mutta näin huijausten aikakautena sitä on varmaan hieman ylivarovainenkin.

Edit: Vastaan itse itselleni: Soittamalla asiakaspalveluunhan asia selvisi, ihan normaali toimintatapa.
 
Viimeksi muokattu:

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Tuli tilattua virallisesta NHL-kaupasta vähän tuotetta ja ovat matkalla, lähtivät jenkkilästä. Onko tavallista että UPS kyselee henkilötunnusta tekstiviestillä tullausta varten? Viestissä sinänsä kaikki tiedot seurantanumeroa myöden kunnossa, mutta näin huijausten aikakautena sitä on varmaan hieman ylivarovainenkin.

Edit: Vastaan itse itselleni: Soittamalla asiakaspalveluunhan asia selvisi, ihan normaali toimintatapa.
Muistelen itse joskus samaa kohdanneeni Tullin osalta ja päädyin siihen että laitoin kyllä SOTU:n, mutta se oli sellainen kuva, jossa se oli kirjoitettu jotenkin erikoisesti paperille. Olinkin unohtanut koko jutun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös