NHL otteluseuranta Ti-Ke yö 22.-23.1.

  • 21 011
  • 180

Conroy#22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tärpätti, Southeast Division Champions
Ja Carlsonilta tyhmä kiekko katsomoon jäähy, vaikkei mitään hätää ollut. Tämä Av on kestettävä, ihan liikaa tullut yv-maaleja Capsin reppuun.

Edit: Ja taas Jets 2-1 yv:llä Ladd Holtbyn längestä, ja Ribeiroilla naama auki muttei kurpitsalle jäähyä.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Viaplayn paska ei pyöritä Detroitin streamia ollenkaan. En haluiskaan avajaisseremonioita kattoa.
 

Ovechkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dynamo Moskova, Leo Komarov ja Raimo Summanen
Capsin av tällä kaudella 4/9, mua hymyilyttää tiättekste?
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Viaplayn paska ei pyöritä Detroitin streamia ollenkaan. En haluiskaan avajaisseremonioita kattoa.

Gamecenterin kautta on näkynyt about puolet avajaisista tähän mennessä, joten eipä ole Viaplayn vika. Esim. Montrealin seremonia ei näkynyt, Toronton näkyi.

Flyersilta vahva aloitus...
 

HokejGirl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Metallurg Magnitogorsk
Flyersilta on mukana muuten myös näköjään McGinn. Ketjuja on muutenkin pyöritelty vähän. Toivottavasti nyt alkaisi näkyä myös tulosta, kun YV-kentätkin taitaa olla uudessa uskossa.
 

Conroy#22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tärpätti, Southeast Division Champions
Capsin av tällä kaudella 4/9, mua hymyilyttää tiättekste?
Kerroppa Ovie mulle miksei Kurpitsa saanu jäähyä tosta Ribeiron haavoittamisesta?

Plekanec 1-0 Montrealille Panttereita vastaan.
 

Ovechkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dynamo Moskova, Leo Komarov ja Raimo Summanen
Kerroppa Ovie mulle miksei Kurpitsa saanu jäähyä tosta Ribeiron haavoittamisesta?

Plekanec 1-0 Montrealille Panttereita vastaan.

Mietin samaa, kai siellä Mr. Päädomaren ajatteli Ribeiron filmaavan kuten tapana on. Mene ja tiedä, itku lievittää tuskaa, joten siirryn kyynel poskella sängyn puolelle. Aamuherätykseksi kuppi kahvia ja Caps voittanut 5-4 niin ei tarvitse käyttää hiekkapaperia wc-paperin tilalla.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Ryder tai Daley tekee maalin ja Stars 1-0 johtoon. Tarjoan kaljan kaikille kun nähdään jotka arvaavat Red Wingsin pakkiparin joka otti miinukset.

e: syytän viaplayta kyllä. Viaplayn gamecenterin kautta ei toimi Red Wings -feedi ollenkaan. Dallas-feed toimii. Katselen tätä Viaplayn omaa streamia nyt, jossa on Dallas-selostajat myöskin. Ei se tosin kauheasti haittaa, ihan OK kaksikko, sieltä järkevimmästä päästä nämä kaverit.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Ryder tai Daley tekee maalin ja Stars 1-0 johtoon. Tarjoan kaljan kaikille kun nähdään jotka arvaavat Red Wingsin pakkiparin joka otti miinukset.

Törkeän nätti veto Ryderilta. Puukäsipakit eivät pysyneet millään mukana, huitoivat tyhjää kun Ryder kiemurteli.
 

Conroy#22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tärpätti, Southeast Division Champions
Aamuherätykseksi kuppi kahvia ja Caps voittanut 5-4 niin ei tarvitse käyttää hiekkapaperia wc-paperin tilalla.
Haha, no mä valvon sun puolesta, ja toivotaan että Caps saa AV ja YV pakettinsa kasaan. Toivoisin silti että et menisi nukkumaan, kun viimepelinkin kapteenimme nukkui. :) Mä koitan katsoa niin monta/montaa peliä tänä yönä kuin mahdollista kun huomenna vapaapäivä, mutta 2vee herätyskello herättää takuuvarmasti siinä kahdeksan aikaa.
 

HokejGirl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Metallurg Magnitogorsk
Marek Zidlicky 2min. korkea maila. Nyt Flyers tasoitus kiitos!
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
e: syytän viaplayta kyllä. Viaplayn gamecenterin kautta ei toimi Red Wings -feedi ollenkaan. Dallas-feed toimii. Katselen tätä Viaplayn omaa streamia nyt, jossa on Dallas-selostajat myöskin. Ei se tosin kauheasti haittaa, ihan OK kaksikko, sieltä järkevimmästä päästä nämä kaverit.

Okei, siinä tapauksessa taitaa mennä haukut oikeaan suuntaan. Mä katson nyt NHL Gamecenterin Detroit-feediä ja hyvin toimii.

Monta peliä mitä haluaisi katsoa, hypin vähän kaikkien välillä ja valitsen sitten myöhemmin minkä katson loppuun. Habs-Panthersia en taida kyllä edes vilkaista...
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Larsen etsii tietä ulos hallista vielä huomenna. Aivan uskomaton pommi Tootoolta!
 

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Tootoon töötistä olisi varmaan saanut meidän pilipali liigassa or:n.
 

tallaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jaahas, kaipa sitä pitää muutaman kaljan juoneena ilmoittautua tänäkin yönä pelien pariin. Minnesota-Nashville seurannassa. Tosin, voi olla, että Chicago-St.Louis vie huomiota enemmän kuin vähemmän.
 

Conroy#22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tärpätti, Southeast Division Champions
Markov kauheella pommilla 2-0, 5-3 Yv:llä kiekko maaliin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös