NHL otteluseuranta la-su yö 19.-20.1

  • 149 933
  • 781

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei tää oo todellista, siirryin katselemaan Anaheimin matsia kun ei tosiaan suostu toi Minnesota ottelu toimimaan, nyt jäi tämäkin peli looppiin. Onneksi nukuin jopa 2 tuntia tämän takia koko yönä.

Itsehän en ole nukkunut sekuntiakaan ja hei, mua ei huimaa! Tosin katselen telkkarista pelejä, mutta silti.
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Suomalaiset tähän mennessä:

M. Koivu 0+2
S. Koivu 0+1
Selänne 0+1
Granlund 1+0
Korpikoski 1+0

Ulkomuistista nämä.

Pitkänen taisi myös saada syöttöpisteen.

Oli hienoa nähdä Granlundilta heti avausottelussa onnistumisia. Ja vielä on erä aikaa heittää parit ilmaveivit.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itsehän en ole nukkunut sekuntiakaan ja hei, mua ei huimaa! Tosin katselen telkkarista pelejä, mutta silti.
Ei uskoisi, että on itsekin valvonut koko yön. Olo edelleen todella pirteä, eikä tälläisen lätkäpläjäyksen jälkeen varmaan saa edes unta kunhan tässä joskus petiin asti kerkeää :)
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Viaplayn oma lähetys toimii moitteettomasti, ja on vieläpä englanninkielisellä selostuksella. Minullakin GameCenterin kautta loopissa.
 

samwise

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL
Dany Heatley 40 maalia tällä kaudella? Näyttäisi olevan hyvä tatsi ja kevyt jalka ;)

Edit. Korjataan samantien luku 25:een, koska 48 ottelua pääsi unohtumaan.
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Kiitos tästä! Pitääköhän se vaan lopettaa koko Viaplay tilaus, ei ihan vakuuta tuo toiminta jos heti on näin pahoja ongelmia.

Viaplay vaikuttaa pätkimiseen niinku valkoihoiset suomen raiskaustilastoihin. Zero. Itse vaihdoin Vian striimiin kun GC alkoi pätkimään ja täydellisesti on toiminut.
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viaplay vaikuttaa pätkimiseen niinku valkoihoiset suomen raiskaustilastoihin. Zero. Itse vaihdoin Vian striimiin kun GC alkoi pätkimään ja täydellisesti on toiminut.

No ihan sama vaikuttaako Viaplay siihen vai ei, mut en mä tällasest maksamaan ala jos tätä pätkimistä usein joutuu kattelee. Nyt veti Viaplay taas täysin jumiin, ei ala lähetys pyörii ollenkaan, jotain virhettä vaan lykkää.
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
No ihan sama vaikuttaako Viaplay siihen vai ei, mut en mä tällasest maksamaan ala jos tätä pätkimistä usein joutuu kattelee. Nyt veti Viaplay taas täysin jumiin, ei ala lähetys pyörii ollenkaan, jotain virhettä vaan lykkää.

Itse en pääse edes koko saatanan sivustolle enää kun silverjoku kaatu.

E: No onneksi puhelimen kautta näkyy.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Vähän mitä pelkäsinkin, Setokusi vetää Pulkkisia Miken syötöistä.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Harmi kun Bouchard ei tajunnut jättää tuossa kiekkoa Mikelle ja painua itse maalille. Mutta kaikki eivät ole syntyneet aivojen kanssa.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Eikö sen tarjoillut Cullen?

Näin itsekin sanoisin. Granlund veti pakin pois kiekosta joilloin Cullenille avautui aikaa ja tilaa tarjota passia Setolle.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sakke Koivu 0+2. Upea oli kyllä syöttö.
 

Jänkhä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Anaheim Ducks
Vancouver - Anaheim

Ducks 2-3 johtoon. Koivulta jälleen komea syöttö ja Winnik iskee.
 
Viimeksi muokattu:

Jesyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kajaanin Hokki, Pittsburgh Penguins, Mestis, NHL
Vanhemmalle Koivulle toinen syöttö ja Winnikille toinen maali - Ducks johtaa 3-2.
 

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
Nyt oli Sakulta hieno syöttö. Komea maali muutenkin. Hyvin toimiva ketju tää Winnik-Koivu-Cogliano.
 

Jänkhä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Anaheim Ducks
Vancouver - Anaheim

Anaheim ylivoimalla 2-4 johtoon. Perry tekijänä.

Ja Palmieri heti perään 2-5!
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös