NHL otteluseuranta la-su yö 19.-20.1

  • 149 992
  • 781

Ralph

Jäsen
Minnesota-Colorado -pelin aion katsoa ja myös keskustella tästä tässä ketjussa, ellei sitten väki ala laukomaan housuihin joka kerta kuin Granlund on kentällä. Siellä on helvetti 35 muutakin kenttäpelaajaa, seuraatka sitten niitäkin.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Illan ohjelma on seuraava:

22:00 LA Kings - Chicago @Pro2
22:00 Winnipeg - Ottawa @Viasat Sport (Tätä aina kun Kings matsi tauolla tai joku pidempi pelikatko menossa, eli kanavasurffailua)
02:00 Boston - NY Rangers @Viasat Hockey
04:00 Minnesota - Colorado @Pro 1
05:00 Vancouver - Anaheim @Viasat Hockey

Minnesota matsia aijon ainakin ekan erän katsoa ja JOS jaksan valvoa niin sitten Anaheimin matsia sen mukaan mitä silmät pysyy auki, aina välillä Minnesota matsiin vaihtaen.

Bissee ei ole, eikä viinaa. Huumetkin lopettanut, mutta Sipsiä on ja kahvia ja limua <3

Jos tällä matsitankkauksella ei alkuun päästä niin on vittu kumma!
 
Suosikkijoukkue
JYP, Tappara
Mistäs päin nettiä kannattaa katsella kokoonpanoja illan otteluihin?

Klo 22 aloitan Jets-Sens -pelin seuraamisen. Toivottavasti Päällikkö pelaa heti alusta alkaen vahvan kauden. Entä missä kunnossa on Dustin Byfuglien?
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Mistäs päin nettiä kannattaa katsella kokoonpanoja illan otteluihin?

Klo 22 aloitan Jets-Sens -pelin seuraamisen. Toivottavasti Päällikkö pelaa heti alusta alkaen vahvan kauden. Entä missä kunnossa on Dustin Byfuglien?

http://www2.dailyfaceoff.com/teams/

Tuolta löytyy kaikista helpoiten, tosin ei ole 100% tarkat kun NHL:n kulttuuriin kuuluu näköjään kokoonpanojen pimittäminen.

E: Tosin ainakin minulla toimii helevetin hitaasti.
 

Ooben

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals, NHL
Mistäs päin nettiä kannattaa katsella kokoonpanoja illan otteluihin?

Klo 22 aloitan Jets-Sens -pelin seuraamisen. Toivottavasti Päällikkö pelaa heti alusta alkaen vahvan kauden. Entä missä kunnossa on Dustin Byfuglien?

www2.dailyfaceoff.com/

edit. Hävyttömän hidas
 

Ruutu8

Jäsen
Kai tämä juuri alkava Kings - Blackhawks peli selostetaan suomeksi Pro2:lla? Tässä on odotettu melkein yhtä paljon Antti Mäkisen selostuksia kuin itse NHL:n alkamista...
 

Nicotsein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Pittsburgh Penguins (Geno <3)
Pensin pelissä boksin kautta katsoessa selostuskieli ruåtsi. Kiitti vaan, Viaplay. Katsotaan sitten Gamecenteristä pikkuruudulta...

Noniin, luojan kiitos kun itse on rantaruottalaane niin voi kattoa peliä ilman mitään ongelmia, olkoonkin selostuskieli ruotsi!

Kalja auki, ja let's go!

Pens@Flyers ekana ja siitä sitten katotaan että mikä kiinnostais.

edit. typo
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huhu, Mäkinen avasi suunsa ja heti viluväreet, tätä on odotettu!

Kyllä! Nyt meni valitettavasti kuva ja halliäänistä ei tietoakaan, joten katsellaan miten tämä avaus lähtee käyntiin.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jaahans, sanoi Hans. Mielelläni näkisin pelin alusta saakka.

E. Ja just tuli.
 

trap

Jäsen
St. Louis Blues Red Wingsiä vastaan:

David Perron-David Backes-T.J. Oshie
Andy McDonald-Alex Steen-Vladimir Tarasenko
Jaden Schwartz-Patrik Berglund-Chris Stewart
Vladimir Sobotka-Scott Nichol-Ryan Reaves

Ian Cole-Alex Pietrangelo
Barret Jackman-Kevin Shattenkirk
Kris Russell-Roman Polak

Jaroslav Halak (Brian Elliott)

Tällaisella mennään Blues beat writer Lou Koracin mukaan. Hieman eri koostumus kuin dailyfaceoffin mukaan.
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Sanokaas ootteko löytänyt jo nhl.comin tilastosivuille? Siis niille perinteisille pelitapahtumat- ja tilastot-sivuille. Ainakaan heti en nhl.com/scores sivuilta niitä löytänyt, mutta eipä toisaalta pelitkään ole ilmeisesti vielä alkaneet.
 

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei Mitään Käyttöä Jätkät ja Märkä Uni Rosterit
MTS -Centterissä ei ainakaan vielä pelata. Tosin kuvaa hallista näkyy jo. Sentään.
 

PinQ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Niin onko siis kenelläkään tietoa että onko tota ruåttinkieltä mahdollista vaihtaa Viaplayssa? Tänään ei mikään haittaa mutta kyllä pidemmän päälle rupeaa kyrsimään. Ennen ainakin sai vaihdettua koti- tai vierasjoukkueen selostuksen. Mutta kun nyt oon PS3:n kautta -____-'

Ei muuta kun drop the puck, Let's Go Pens!!
 

P.R. 33

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit & Colorado Avalanche
Ai että, kohta se alkaa! Ensiksi alkupalaksi Phi-Pit ja sitten parin tunnin köllöttely ja yön päämatsi. Koko Suomen Wild vs. Colorado Avalanche. Oksennusrefleksi on jo testattu toimivaksi koko viikon jatkuneen "kultailmaveivipentu sitä kultailmaveivipentu tätä"- ylihypetyksen ansiosta. Toivottavasti Mighty-Matt ja co. poraa koko Suomen suosikkia oikein urakalla hanuriin. Hienoa että tämä vihdoin alkaa.

GO AVS GO!
 

Ooben

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals, NHL
Vittu tästä alkaa !!! kylmät väreet hymnin aikana

Huikeeta änärikautta kaikille!
 

Kolzig

Jäsen
Suosikkijoukkue
#37 Olie Kolzig, Caps, Pens, Jets
Eipä ole tainnut Penguinsin matsi vielä alkanut vaikka tasalta piti alkaa kai teoriassa? Itse katselen striimeiltä tämän nyt. GCL hankinta on kyllä vahvasti mielessä tulevien kuukausien kannalta.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mäkinen huutaa minkä kerkiää, mutta ainakin toistaiseksi alkuper. selostus kuuluu taustalta. Toivottavasti saavat fixattua tuon pelin edetessä.
 

_Ice_shooter_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Pittsburgh Penguins
Eipä ole tainnut Penguinsin matsi vielä alkanut vaikka tasalta piti alkaa kai teoriassa? Itse katselen striimeiltä tämän nyt. GCL hankinta on kyllä vahvasti mielessä tulevien kuukausien kannalta.

Oletko löytänyt mitään streamia tuohon? Itse olen yrittänyt etsiä mutta tuossa näkyy LA-Chicago eikä Pittsburgh-Philadelphia. Mukavaa silti nähdä taas NHL-kiekkoa!
 

fourtyone

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tästä se alkaa, jumalauta olo kun pikkupojalla jouluna!

Ekaks Kings@Blackhawks ja sitten pari tuntia unta, ja MG:n debyyttiottelun pariin.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Mäkinen hieman kesäterässä, Martinez kuulemma Jypissä kävi alkukaudesta kiekkoilemassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös