NHL-lähetykset netissä

  • 3 727 066
  • 9 711

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Ei kyllä näytä löytyvän vieläkään noita play-off otteluita yhtään tuolta Viaplayn/gamecenterin kautta. Piti asiaa kysäistä asiakaspalvelusta, eri asia saako sieltä koskaan vastausta.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Ei kyllä näytä löytyvän vieläkään noita play-off otteluita yhtään tuolta Viaplayn/gamecenterin kautta. Piti asiaa kysäistä asiakaspalvelusta, eri asia saako sieltä koskaan vastausta.

viaplayn facebook sivuilla osasivat kertoa, että ovat tietoisia ongelmasta ja asian äärellä työskennellään par'aikaa. Toivottavasti saavat korjattua, meinaa eihän noita pelejä arkena pysty oikein livenä seuraamaan, jos töitäki haluu virka-aikana tehdä.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
viaplayn facebook sivuilla osasivat kertoa, että ovat tietoisia ongelmasta ja asian äärellä työskennellään par'aikaa. Toivottavasti saavat korjattua, meinaa eihän noita pelejä arkena pysty oikein livenä seuraamaan, jos töitäki haluu virka-aikana tehdä.

Kiitoksia infosta, paremmin toimii siis tieto jatkoajassa kuin asiakaspalvelu.

Toivotaan nopeaa ratkaisua.
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Näköjään sama kuvio toistunut kuin eilen eli aamulla viime yön pelit siellä olivat, mutta ovat sittemmin kadonneet. Katselin noita pelejä jostain vaille yhdeksästä puolenpäivän tienoille, mutta nyt niitä ei tosiaan enää siellä ole.
 

Kiekko-Kolli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks & KooKoo
Joo, eilinen kuvio toistuu gamecentterissä. Eli yöllä pelasi, mutta nyt taas vinkuu, että ei näytä ku kaikki matsit on televisioituja. Eli ei toimi nuo jälkilähetykset ja väittää, että tänään ei mitään pelejä näy edes suorana. Noh, eilen rupesi joskus vartin yli viis taas pelittämään, joten pitänee kait varttua vielä parikyt minsaa ennen ku nakkaa koneen ikkunasta vittuun....
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Itse tilasin GCL ennen Viasatin kaappausta ja mulla myös kaikki pelit näkyy ja toimii normaalisti.2 live matsia tullut katseltua sekä muutama "jälkilähetys" myös.Playoffeista siis kyse tietysti.
 

Kiekko-Kolli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks & KooKoo
Siis suora gcl:n tilaaja miekin olen, ennen kauden alkua tilasin, mutta niin vaan vittuilee. Hermo menee.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Täällä ei ole ainakaan mitään ongelmaa. Olen siis suoran gamecenterin tilaaja, en Viaplayn kautta. Kannattaa koittaa kirjautua uudestaan sisään, ainakin meikäläisellä oli heittänyt mystisesti ulos.

Täällä ei ole minkäänlaista ongelmaa jälkilähetysten kanssa, mutta livenä jos koettaa katsoa niin valittaa juurikin tuosta, että pelit näkyvät televisiosta. Normaalia vaiko ei?

Kertaus: Livenä ei toimi, aamulla normaalisti. Eli ilmeisesti päinvastoin kuin Kiekko-Kollilla.

Edit. Ja suora tilaaja tosiaan.
 

Kiekko-Kolli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks & KooKoo
Joo, laitetaan nyt sitten tarkka tilanne. Eli gcl ilmoittaa, että jälkilähetykset toimivat vain 48 tunnin viiveellä ja live matsit ei ollenkaan juuri siksi, että pelit näkyvät telkusta. Eli kaikki runkkari matsit näkyy nytkin normaalisti, mutta yksikään pleijjari matsi ei. Ja siis suora Gamecenterin tilaaja olen.

Eilen teki saman, mutta rupesi sitten toimimaan normaalisti (jälkilähetykset&Live-lähetykset, eli siis koko paska) ja illalla katselin jälkilähetyksen normaalisti& yöllä Rangersin matsin livenä. Sitten taas tänään on paukuttanut tota samaa paskaa, eikä siis näy muu kuin yli 48 tuntii sit pelatut matsit. Saas nähä kuin tänään käy, rupeaako taas jossaan vaiheessa toimimaan.

Vitun hienoa vaan, kun ei kerinnyt töiden(pthyi) takia katsoa tuota Hawksin matsia, niin pikkasen vituttaa kun aattelin sen katsoa töiden jälkeen jälkilähetyksenä. Noh, tuossa gcl:n kanssa tapellessa tuli sitten spoilattua tuo muutenkin, kun näin tuloksen vahingossa. Huoh, no katson pelin anyway heti kun rupeaa toimimaan, siis jos edes rupeaa. Kunhan nyt viimeistään yöllä taas toimisi, mitä helvettiä sitä muuten tekee, nukkuu vai? Prkl#%&#&

edit. No eilinen kuvio toistui, eli nyt taas pelaa ihan normaalisti. Tai no, eilen rupes toimii pari tuntii aikasemmin. On tää perkele ihme touhua. Noh, ei muuta kun kiroillen katsomaan Hawks-Coyotes game 1.

edit2. No perjantai 13 potkii sitten urakalla päähän, kaikki muu toimii siis nyt normaalisti, paitsi tietysti tuo Hawksin peli, josta löytyy vain kooste. Huoh, ehkä pitäisi jo luovuttaa ja mennä vaikka leikkimään itsellään, tosin tuskin sekään onnistuisi ilman vakavia vammoja, joten olkoon...
 
Viimeksi muokattu:

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
viaplayn facebook sivuilla osasivat kertoa, että ovat tietoisia ongelmasta ja asian äärellä työskennellään par'aikaa. Toivottavasti saavat korjattua, meinaa eihän noita pelejä arkena pysty oikein livenä seuraamaan, jos töitäki haluu virka-aikana tehdä.

Nyt ovat näköjään ilmoittaneet, että pitäis pelittää taas myös viaplayn kautta tuo gamecenter. Ite en chromessa saanu vieläkään kalenteria toimimaan pudotuspelien osalta, vaikka neuvojen mukaan evästeet poistin, mutta IE kautta näyttäis toimivan. Eli ei muutakuin Pittsburg-Philadelpia parin kimppuun, vaikkakin vähän jälkijunassa.
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Nyt ovat näköjään ilmoittaneet, että pitäis pelittää taas myös viaplayn kautta tuo gamecenter. Ite en chromessa saanu vieläkään kalenteria toimimaan pudotuspelien osalta, vaikka neuvojen mukaan evästeet poistin, mutta IE kautta näyttäis toimivan. Eli ei muutakuin Pittsburg-Philadelpia parin kimppuun, vaikkakin vähän jälkijunassa.

Mä tilasin eilen ja sain heti toimimaan moitteettomasti, katsoin yöllä livelähetyksenä penguins - flyers pelin ja aamusta predators - red wings. Tähän mennessä tuntuu mahtavalta ostokselta!

E: ja käytän chromea, eli silläkin toimii täällä.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
E: ja käytän chromea, eli silläkin toimii täällä.

Juu, oli ilmeisesti kärsivällisyys täällä vähän lyhyessä. Meinaa evästeet poistin ja katoin, eikä toiminu. Sitten kun malttoi selaimen käynnistää tuon tyhjennyksen jälkeen uusiksi, niin lähti täälläki toimimaan.
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Tulikin postattua vahingossa tonne tv-ketjuun, joten uudistetaan kysymys täälä:
Olen näiden tietokoneiden kanssa täysin uuno, joten kysyn, että pätkiikö muilla tuo game centter (viaplayn kautta)? Ja jos pätkii, niin mitä sen kanssa kannattas tehdä? Laajakaisa kyllä riittää. Leffat yms. pyörii viaplayn puolella moitteetta, mutta pelit pätkii v-mäisen paljon.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Tulikin postattua vahingossa tonne tv-ketjuun, joten uudistetaan kysymys täälä:
Olen näiden tietokoneiden kanssa täysin uuno, joten kysyn, että pätkiikö muilla tuo game centter (viaplayn kautta)? Ja jos pätkii, niin mitä sen kanssa kannattas tehdä? Laajakaisa kyllä riittää. Leffat yms. pyörii viaplayn puolella moitteetta, mutta pelit pätkii v-mäisen paljon.

Koita alentaa laatua 3000->1500. Itselläni tuo ainakin auttoi eilen yöllä.
 
Täytyy myös kommentoida tuota Viaplay palvelua.

Kyseessä aivan loistava paketti hinta-laatusuhteeltaan! En voi olla muuta kuin tyytyväinen, erityisesti nyt kun pääsee katsomaan nuo GCL:n ottelukoosteet myös jälkikäteen. 16,95€ / kuukausi ja palvelun voi perua kun haluaa. Itse ostin paketin nyt pudotuspelien alkaessa ja itseä miellyttää myös tosiasia että hinta on sama myös pleijarien aikaan. Suosittelen lämpimästi ainakin omien kokemuksien perusteella, kaikki toimii loistavasti. Kuvalaatu on myös erinomainen ja itse en ole huomannut mitään pätkimistä lähetyksissä. Ainoa pieni miinus on kuten joku täällä aiemmin mainitsi että jälkilähetyksistä ei olla leikattu mainostaukoja pois.

Ja joku mainitsi että tarvitsee paperiarkin peittämään tulokset jälkilähetyksistä? Tämä on nyt korjattu joten tulokset eivät ainakaan GCL:n kautta näy enää yläreunassa. Ei ainakaan minulla.
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Koita alentaa laatua 3000->1500. Itselläni tuo ainakin auttoi eilen yöllä.
Juu, kokeilin ja se hieman auttoi, mutta ei pitänyt kuvaa siedettävänä. Vähän väliä teki pelaajista pixelimössöä tai robotteja. Sinänsä outoo, että aamulla taas NHL tonight toimi tosi terävällä kuvalla ilman katkoja.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Juu, kokeilin ja se hieman auttoi, mutta ei pitänyt kuvaa siedettävänä. Vähän väliä teki pelaajista pixelimössöä tai robotteja. Sinänsä outoo, että aamulla taas NHL tonight toimi tosi terävällä kuvalla ilman katkoja.

Mitä selainta käytät? Minulla ainakin Internet Explorer tarjoaa selaimista kaikkein sujuvimman kuvan.
 

Andrei

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko kellään tietoa koska Stanley Cupin mahdollinen 7. finaali pelataan?

Viime vuonnahan tuo pelattiin 16.6.2011. Mietin jos ottaa tänään tuon VIaplayn paketin niin eikös se mene silloin juuri sopivasti 2kk että näkee kaikki matsit hintaan 34€ ?
 

Isotuoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moustaches
GameCenterissä ei näy lainkaan viimeisen viikon matsit?? Kaikki päivät harmaina.

7 huhtikuuta uusimmat, mitä voi katsoa. Onko muilla sama?
 

Kiekko-Kolli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks & KooKoo
Mulla gamecenter on nyt muutaman päivän putkeen ollut toimimatta iltapäivällä, mutta toiminut illalla ja yöllä normaalisti.

edit. Eli tänäänkin aamu kasiin kattelin ja toimi, sitten kokeilin iltapäivällä ja ei ennen puol kuutta toiminut, mutta nyt taas toimii normaalisti. Suurin piirtein sama kuvio toistunut koko pleijjarien ajan.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös