NHL-lähetykset netissä

  • 3 726 855
  • 9 711

Puoliveltto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sharks.
Tietääkö joku miten tämän ketjun ensimmäisellä sivulla olevat linkit toimivat playoff-peleissä? Samoin kuin runkosarjassa vai...?
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Tietääkö joku miten tämän ketjun ensimmäisellä sivulla olevat linkit toimivat playoff-peleissä? Samoin kuin runkosarjassa vai...?
Varmaan normaali-ihmisen järkikin sanoo, että 6 vuotta vanhat linkit ei toimi. On se jännä, miten porukalla on vaikea vaivautua tsekkaamaan muutama sivu taakse päin. Aika monta tyhmää kysymystä säästäisi. Kaikille lukijoille tiedoksi, että selaimista löytyy yleensä mahdollisuus laittaa osoite suosikkeihin tai yläpalkkiin kiinni, lol.

Tässä pari linkkiä, jotka laittaisin muistiin:

Wiziwig.tv | Free Live Sports Streams on your PC. Watch Live Football, MLB, NBA, NHL, NFL and more...
Watch Hockey Live!
 

Shamppoo

Jäsen
No nyt kun ainakin itse tarkemmin tsekkasin niin ainakin pelit löytyy GCL palvelun kautta kun vaan päiviä klikkailee eteenpäin.Jännä nähä sit miten käy,kuuluuko palveluun vai ei.Luulisi että kuuluu jos viaplayn kautta pystyy katsomaan GCL:n kautta playoffit.

Tiedustelin asiaa tuolta supportista ja vastaus kuluu:

All Playoff games in the US and Canada are blacked out due to national tv broadcasting rights. If you are outside of these two countries the Playoffs are included.
>
>Unfortunately, NHL GameCenter Live is not available in Sweden, Finland, Norway, Denmark, and Iceland due to broadcasting rights and restrictions. The only online video product available through NHL.com in your region is NHL Vault.
>
>NHL Web Support

Eli siis ilmeisimmin nuo playoffit näkyy meillä jotka kerkes tuon aikanaan lokakuussa tilaamaan...
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Eli siis ilmeisimmin nuo playoffit näkyy meillä jotka kerkes tuon aikanaan lokakuussa tilaamaan...

Ai näkyy? Itse meinaan äsken kirjauduin sisään NHL.comiin ja sieltä ei löytynyt mitään katselukohtaa peleille, sitä toki en tiedä lisätäänkö ne sinne vasta huomenna.

Oli vaan TV-kanavien logot Pohjois-Amerikassa ja Viaplayn logo.

Tähän olisi aivan kiva saada vastaus pian. Pitänee kysellä aspasta.
 

Oranssi 73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia, HCK ja Kerho
Ai näkyy? Itse meinaan äsken kirjauduin sisään NHL.comiin ja sieltä ei löytynyt mitään katselukohtaa peleille, sitä toki en tiedä lisätäänkö ne sinne vasta huomenna.

Itselläni ainakin näkyi kaikki ensimmäisen kierroksen pudotuspelit, kun GCL:n kirjauduin.

Eli ainakin ne on sinne lisätty.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Silloin joskus loppukesästä kun tuon GameCenter-palvelun tilasin (muistaakseni Amsterdamin lentokentällä tai jossain) muistan satavarmasti että vahvistuksessa oli maininta että näkyy play-offit myöskin. Tosin tuo Pohjoismaiden myyntikielto taisi tulla vasta sen jälkeen, joten saapa nyt nähdä. Mutta ainakin oman käsitykseni mukaan play-offit kuuluvat tuohon GameCenter-palveluun ihan samalla veloituksella kun runkosarjakin.

Ja jos ei kuulu, niin kai tuon Viaplayn saa sitten saman tien käyttöön kun pistää kortin vinkumaan? Eli jos jostain syystä huomenissa ei yömyöhällä ala peliä näkymään ei muuta kun uutta tilausta tuubiin!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Nyt ne linkit sieltä löytyvät, eli turhaan häitäilin asian kanssa.

Hyvä näin.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät & NHL
Olen runkosarjan ajan käyttänyt tuota NHL Vaulttia, mutta siinä on yli 24 tunnin viive, että näkee ne pelit, niin ei jaksaisi enää playoff aikaan tuollaista kestää. Miten tuon Viaplayn kanssa nuo jälkilähetykset. Pystyy mainoksen mukaan katsomaan jälkilähetyksenä, mutta ei sanota, että miten pian ne näkee enkä täältäkään löytänyt vastausta kun pari sivua taaksepäin katselin. Pystyykö ensi yön pelit katsomaan tuon Viaplayn kautta heti aamulla tai edes sitten illalla?
 

riknor

Jäsen
Olen runkosarjan ajan käyttänyt tuota NHL Vaulttia, mutta siinä on yli 24 tunnin viive, että näkee ne pelit, niin ei jaksaisi enää playoff aikaan tuollaista kestää. Miten tuon Viaplayn kanssa nuo jälkilähetykset. Pystyy mainoksen mukaan katsomaan jälkilähetyksenä, mutta ei sanota, että miten pian ne näkee enkä täältäkään löytänyt vastausta kun pari sivua taaksepäin katselin. Pystyykö ensi yön pelit katsomaan tuon Viaplayn kautta heti aamulla tai edes sitten illalla?

Tarkkaa viivettä en tiedä, mutta silllon kun itsellä tämän kauden aikana Viaplay oli niin hyvinkin nopeasti pelit oli tarjolla. Aina aamulla, koskaan ei tarvinnut odottaa. Se mikä tuossa jälkilähetyksen katsomisessa oli vammaista oli se, että mainoskatkot ja erätauot piti skippailla, niitä ei oltu "leikattu" pois.
 

sventur

Jäsen
Suosikkijoukkue
KJK & NasKi (R.I.P)
Onko kukaan kokeillut, toimiiko PS3 GameCenter-sovellus myös Viaplayn kautta? Itse hommasin GCL:n kauden alussa vippaskonsteilla suoraan jenkeistä ja samalla myös GameCenter-sovelluksen pleikkariin, ja on kyllä ollut aivan loistava palvelu näin. Ensi kautta vaan mietin, mikäli Viaplayn kautta käytettävää GameCenteriä pystyy myös katsomaan pleikkarin kautta, niin voisi hyvinkin vaihtaa siihen eikä näin ollen tarvisi huijata järjestelmää (+saisi ilmeisesti jotain leffapalveluja).

Niin ja mikäli joku ihmettelee mistä kyseisen sovelluksen saa PS3:lle, niin sitä varten itseni ainakin tarvitsi tehdä Pohjois-Amerikkalainen PSN-tunnus, jonka kautta pääsi Amerikan PSN-storeen ja sieltä ilmaiseksi pystyi lataamaan tämän sovelluksen. Itse käytän kuitenkin normaalia eurooppalaista PSN-tunnusta katsomiseen, joten ainoastaan lataamiseen tarvitsee tämä tunnuskikkailu tehdä. Tämä siis jos joku Viaplayn ja PS3:n omistaja tahtoisi kokeilla toimiiko palvelu myös sitä kautta.
 

Snagari

Jäsen
Niin ja mikäli joku ihmettelee mistä kyseisen sovelluksen saa PS3:lle, niin sitä varten itseni ainakin tarvitsi tehdä Pohjois-Amerikkalainen PSN-tunnus, jonka kautta pääsi Amerikan PSN-storeen ja sieltä ilmaiseksi pystyi lataamaan tämän sovelluksen. Itse käytän kuitenkin normaalia eurooppalaista PSN-tunnusta katsomiseen, joten ainoastaan lataamiseen tarvitsee tämä tunnuskikkailu tehdä. Tämä siis jos joku Viaplayn ja PS3:n omistaja tahtoisi kokeilla toimiiko palvelu myös sitä kautta.

Tein Amerikkalaisen tunneksen ja latasin tuon GameCenterin, mutta latauksen jälkeen se vain häviää? Ei siis tule mitään iconia mistä pääsisin siihen sovellukseen. Eikös sen tuohon Demojen sekaan pitäisi tulla?
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Tarkkaa viivettä en tiedä, mutta silllon kun itsellä tämän kauden aikana Viaplay oli niin hyvinkin nopeasti pelit oli tarjolla. Aina aamulla, koskaan ei tarvinnut odottaa. Se mikä tuossa jälkilähetyksen katsomisessa oli vammaista oli se, että mainoskatkot ja erätauot piti skippailla, niitä ei oltu "leikattu" pois.

Tuli itsekkin otettua tuo Viaplay. Nyt kysynkin että miten joko tuolta Viaplayn omilta sivuilta pääsee katselemaan niitä aiempia matseja tai miten sieltä pääsee Gamecenteriin niin että sieltä niitä voi katsella? Löytyy vain nuo Live-ottelut ja tulevat tapahtumat, mistään en ns. arkistoa löydä. Ehkä vanha ei vain osaa.

Gamecenteriin näköjään pääsin, mutta onko niin että siellä ei pääse kuin tuohon yhteen "valikkoon" ja siellä ei näköjään ainakaan ole viime yön pelejä, ehkä vain eivät ole vielä tulleet yksikään sitten?
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Gamecenteriin näköjään pääsin, mutta onko niin että siellä ei pääse kuin tuohon yhteen "valikkoon" ja siellä ei näköjään ainakaan ole viime yön pelejä, ehkä vain eivät ole vielä tulleet yksikään sitten?

Kyllä ne viime yön pelit siellä olivat, mutta katosivat juuri äsken johonkin. Ehdin katsoa nyt aamulla kaksi muuta peliä, mutta Canucks - Kings katkesi kesken ja nyt ei enää näy noita muitakaan viime yön pelejä missään.

Onko jotakin keinoa saada piiloon ikävästi spoilaavaa OT-tekstiä?
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät & NHL
Kyllä ne viime yön pelit siellä olivat, mutta katosivat juuri äsken johonkin. Ehdin katsoa nyt aamulla kaksi muuta peliä, mutta Canucks - Kings katkesi kesken ja nyt ei enää näy noita muitakaan viime yön pelejä missään.

Onko jotakin keinoa saada piiloon ikävästi spoilaavaa OT-tekstiä?

Minä kokeilin siinä vähän ennen klo 11 ja kalenteri oli harmaana eilisen päivän kohdalta, vain runkosarjan pelit oli valittavissa. Soitin asiakaspalveluun, niin ei ainakaan siitä pitäisi olla kyse että playoffit olisi rajattu pois.
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Tietämättömänä kyselen, että onko esimerkiksi tänään järkeä tilata tuota viaplayn TV+Leffa+urheilupakettia jos olisi aikeina katsoa NHL:n pudotuspelit?
 

sventur

Jäsen
Suosikkijoukkue
KJK & NasKi (R.I.P)
Tein Amerikkalaisen tunneksen ja latasin tuon GameCenterin, mutta latauksen jälkeen se vain häviää? Ei siis tule mitään iconia mistä pääsisin siihen sovellukseen. Eikös sen tuohon Demojen sekaan pitäisi tulla?
Sovelluksen pitäisi tulla siihen TV-/Videopalvelut-kohtaan, siis sama kohta mistä pystyy katsomaan myös YLE Areenaa. Eli olisikohan se kaksi naksua vasemmalle peleistä. Itselläni se kyllä tuli tosiaan kaikkiin tunnuksiin vaikka latasin sen vain sillä jenkkitunnarilla.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Tietämättömänä kyselen, että onko esimerkiksi tänään järkeä tilata tuota Viaplayn TV+leffa+urheilupakettia jos olisi aikeina katsoa NHL:n pudotuspelit?
Aivan yhtä paljon kuin eilen tai huomennakin. Kuukausi eteenpäin menee laskutus kerrallaan (meni siis ainakin runkosarjassa ja en usko sen muuttuneen).

Onko jotakin keinoa saada piiloon ikävästi spoilaavaa OT-tekstiä?
Paperiarkki.

Heh he, kaikessa koomisuudessaan tämä taitaa olla valitettavasti vieläkin se ainoa.
 

Kiekko-Kolli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks & KooKoo
Nyt mulla tuo Gamecenter vittuilee, että kaikki NHL pleijjari matsit ovat tv-otteluita, eikä niitä voi kasoa Gamecenteristä. Runkkarimatseja sieltä voi katsoa, mutta pleijjarimatseja se ei suostu näyttämään. Viime yönä pelas vielä. Mites muilla, onko samoja ongelmia?

edit. No nyt pelaa taas, nyt voi hymyillä.
 
Viimeksi muokattu:

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Nyt mulla tuo Gamecenter vittuilee, että kaikki NHL pleijjari matsit ovat tv-otteluita, eikä niitä voi kasoa Gamecenteristä. Runkkarimatseja sieltä voi katsoa, mutta pleijjarimatseja se ei suostu näyttämään. Viime yönä pelas vielä. Mites muilla, onko samoja ongelmia?

Odotan tähän viestiin vielä vastauksen, ja mikälisikäli näkyy ok niin täytyy tilata. Eihän noita pelejä malttais olla katsomatta!

E: tarkoituksena siis gamecenteriä lähinnä käyttää.
 

Kiekko-Kolli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks & KooKoo
Odotan tähän viestiin vielä vastauksen, ja mikälisikäli näkyy ok niin täytyy tilata. Eihän noita pelejä malttais olla katsomatta!

E: tarkoituksena siis gamecenteriä lähinnä käyttää.

No tuossa yllä vastaus, eli nyt ainakin mulla taas pelittää. Tosin itse olen tilannut tuon jo ennen kauden alkua, eli ei ole viaplayn kautta, mutta sama palveluhan tuolta viaplayn kautta tulee. Eli tilaa ehdottomasti!
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Edelleenkään ei Viaplayn kautta löydy viime yön pelejä, jotka vielä aamulla siellä olivat. Viaplayn Facebook-sivulta selviää, että ongelma on kyllä siellä päässä ollut jo joitakin tunteja tiedossa, mutta mitään ei tunnu tapahtuvan.
 

Fat Jesus

Jäsen
Onkos kukaan GameCenter (ei Viasat) tilaaja tarkistanut että luottokortilta ei ole veloitettu Play-offeista mitään?

Itse tarkistaisin jos löytäis pankkitunnukset jostain.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös