NHL-lähetykset netissä

  • 3 748 713
  • 9 720

lamfred

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Minnesota Wild
Amphora kirjoitti:
Tässä ensiyönä näytettävät NHL-matsit.

2:00 Trashers @ Capitals (Yahoo ja TVU, NHL2)
2:00 Flames @ Blue Jackets (TVU, NHL Center Ice)
4:30 Stars @ Oilers (TVU, NHL2)
5:00 Coyotes @ Ducks (TVU, NHL Center Ice)

Coyotes - Ducks tulee myöskin Yahoolta hivenen paremmalla laadulla. Luultavasti Yahoo paikkailee viime yön lähetyksen epäonnistumista tänään kahdella peräkkäisellä ottelulla.
 

Amphora

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Kärpät
lamfred kirjoitti:
Coyotes - Ducks tulee myöskin Yahoolta hivenen paremmalla laadulla. Luultavasti Yahoo paikkailee viime yön lähetyksen epäonnistumista tänään kahdella peräkkäisellä ottelulla.
Korjasin tuon tuohon listaani. Mutta minua kiinostaa mikä sähläys Yahoolla oli viimeyönä? En ole ollenkaan tietoinen..
 

lamfred

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Minnesota Wild
Amphora kirjoitti:
Korjasin tuon tuohon listaani. Mutta minua kiinostaa mikä sähläys Yahoolla oli viimeyönä? En ole ollenkaan tietoinen..

Jotain ongelmia oli streamin kanssa, edes yhdysvaltain kansalaiset tai välityspalvelimen kautta ei peliä saanut näkymään. Siitä syystä ei linkkejäkään viime yön peliin kellään ollut tarjota.
 
Viimeksi muokattu:

Mr.Goalie

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS,HIFK,New Jersey Devils
lamfred kirjoitti:
Jotain ongelmia oli streamin kanssa, edes yhdysvaltain kansalaiset tai välityspalvelimen kautta ei peliä saanut näkymään. Siitä syystä ei linkkejäkään viime yön peliin kellään ollut tarjota.


edit: Linkit ATL - WAS

320kbs: http://playlist.yahoo.com/makeplaylist.dll?id=1502949
700 kbs: http://playlist.yahoo.com/makeplaylist.dll?id=1502950
1200 kbs: http://playlist.yahoo.com/makeplaylist.dll?id=1502951

Toimiiko teillä nuo linkit? minulla aukeaa media player aivan normaalisti mutta melkein heti tulee jokin error ikkuna eikä mitään näy...outoa, koska minulla ei ole koskaan aikaisemmin ollut yahoon kanssa.
 

Amphora

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Kärpät
Mr.Goalie kirjoitti:
Toimiiko teillä nuo linkit? minulla aukeaa media player aivan normaalisti mutta melkein heti tulee jokin error ikkuna eikä mitään näy...outoa, koska minulla ei ole koskaan aikaisemmin ollut yahoon kanssa.
Ei toimi. Joku mättää Yahoolla.
 

lamfred

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Minnesota Wild
Mr.Goalie kirjoitti:
Toimiiko teillä nuo linkit? minulla aukeaa media player aivan normaalisti mutta melkein heti tulee jokin error ikkuna eikä mitään näy...outoa, koska minulla ei ole koskaan aikaisemmin ollut yahoon kanssa.


Joo ei toimi, joku mättää nyt pahemman kerran.
 

Turco#35

Jäsen
Amphora kirjoitti:
Ei toimi TVU:llakaan.

Kyllä ainakin NHL kanavalta toimii tuo Columbus-Calgary peli. Mutta NHL2 kanavalta en saa mitään näkymään.

Laitan nyt tähän samaan. Sitä peliä haluaisin itsekkin katsella, mutta se ei tosiaan toimi nyt. Sori, en tiennyt mitä halusit katsoa. Ois pitäny lukee ketjua tuolta aijempaa.
 

Amphora

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Kärpät
Turco#35 kirjoitti:
Kyllä ainakin NHL kanavalta toimii tuo Columbus-Calgary peli. Mutta NHL2 kanavalta en saa mitään näkymään.
No sitä Caps-peliä haluan katsoakin.. Eli ei toimita...
 

Mr.Goalie

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS,HIFK,New Jersey Devils
paavo07 kirjoitti:
Kyllähän tuo Atl.Wsh peli kiinnostaa eniten..Laittakaa heti ohjeita jos joku on saanu pelin toimiin..

joo ei näytä toimivan tuo atl-caps peli yahoolla joten kai se on raahauduttava alakertaan katsomaan peliä canalilta :D!
 

Amphora

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Kärpät
Mr.Goalie kirjoitti:
joo ei näytä toimivan tuo atl-caps peli yahoolla joten kai se on raahauduttava alakertaan katsomaan peliä canalilta :D!
Mitä varten et mennyt aiemmin :D... Mitä järkeä yrittää katsoa huonommalla kuvanlaadulla koneelta, kun on parempikin mahdollisuus? ;)
 

Mr.Goalie

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS,HIFK,New Jersey Devils
Amphora kirjoitti:
Mitä varten et mennyt aiemmin :D... Mitä järkeä yrittää katsoa huonommalla kuvanlaadulla koneelta, kun on parempikin mahdollisuus? ;)

koska ei ollut kyse suosikkijoukkueeni pelistä vaan halusin seurata vain muutamia omia suosikkejani kuten kölzigia sekä hossaa ja siinä tapauksessa olisin voinut kuvanlaadussa hieman joustaa kun olisin saanut katsoa ottelun mukavammin omalt sängyltä mutta ei voi mitään kun ei yahoo näy.

Mutta itse otteluun, ensimmäinen erä takan Caps johtaa 1-0. Pientä Caps painostusta oli eka erä mutta myös Trashersilla oli pari hyvää paikkaa. Trashers maalissa muuten tänään Johan Hedberg joka on aloittanut ihan mallikkaasti joskin melko paljon epävarmennan tuntuinen kuin lehtonen ainakin omasta mielestäni.
 

Turco#35

Jäsen
No nyt tuolta NHL2 kanavalta näkee tuon viimeisen erän. Jos sitä nyt on kukaan jaksanut täällä odottaa.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Yahoon kanssa joutuu muokkaamaan proxyasetuksia eli laittamaan jenkkiproxyn sinne. Lisäksi Yahoon profiilia joutuu muokkaamaan siten että location on jenkeissä.

Suosittelen itse jotain Oregonin tyyppistä mestaa jossa ei ole paikallista jengiä eikä siten ns. local blackout -rajoituksia.
 

Amphora

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Kärpät
Daespoo kirjoitti:
Yahoon kanssa joutuu muokkaamaan proxyasetuksia eli laittamaan jenkkiproxyn sinne. Lisäksi Yahoon profiilia joutuu muokkaamaan siten että location on jenkeissä.

Suosittelen itse jotain Oregonin tyyppistä mestaa jossa ei ole paikallista jengiä eikä siten ns. local blackout -rajoituksia.
Saisko ne ohjeet tänne suomenkielisenä? Ois ihan kiva jos pystyisi katsoa Yahoon pelejä jatkossakin, sillä kuvanlaatu on huomattavasti parempi TVU:hun verrattuna. Osaako joku laittaa apuja!? Eikös sillon pidä logata Yahooseen ja mennä sitä kautta normaalisti katsomaan peliä, jos laittaa proxyt kuntoon? Eli tarkoitan sitä, ettei niiden linkkien kanssa tarvitse kikkailla tuolla myp2p.eu:n foorumilla.

Muistelen kyllä, että jossakin täällä foorumilla oli ne ohjeet, mutten muista ollenkaan, missä ketjussa jne.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Daespoo kirjoitti:
Yahoon kanssa joutuu muokkaamaan proxyasetuksia eli laittamaan jenkkiproxyn sinne. Lisäksi Yahoon profiilia joutuu muokkaamaan siten että location on jenkeissä.

Suosittelen itse jotain Oregonin tyyppistä mestaa jossa ei ole paikallista jengiä eikä siten ns. local blackout -rajoituksia.

Eikös ne edelleen toimi ihan siten että klikkaat HFBoardsilla NHL on Yahoo -ketjussa annettuja linkkejä ja voilá, Media Player aukeaa ja peli tulee?
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
No väittävät niin ettei toimi mutta en ole itse kokeillut.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Daespoo kirjoitti:
No väittävät niin ettei toimi mutta en ole itse kokeillut.

Siis että ne linkit eivät toimi vai? Mulla on toiminut joka kerta. En ole kyllä vähään aikaan ehtinyt Yahoon streamejä kokeilemaan tosin, jos niihin on jotain muutoksia tehty.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Eilen ei linkit toimineet samalla tavalla kuin ennen. Tällä kertaa tosin linkkien osoitteetkin oli normaalia lyhyempiä. Tiedä sitten mistä johtui.
 

Amphora

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Kärpät
Lauri kirjoitti:
Eilen ei linkit toimineet samalla tavalla kuin ennen. Tällä kertaa tosin linkkien osoitteetkin oli normaalia lyhyempiä. Tiedä sitten mistä johtui.
Yahoolaiset ovat säätäneet linkit sellaisiksi, ettei niitä voi enää katsella muualta kuin Yhdysvalloista. Eli jos meinaa katsella Yahoon matseja, täytyy Proxy-asetukset laittaa USA:laiseksi, jotta Yahoo tunnistaa sinut USAlaiseksi. Viime yönä koitin avata linkkejä, eikä ne auenneet. Luin sitten myp2p:n foorumilta, niin siellä sanottiin, että Yahoossa ovat vaihtaneet linkkejä, sen takia, ettei Euroopassa lähetyksiä voi katsella.
 

Amphora

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Kärpät
Ei näy TVU:lla jälleen NHL2-kanava. Pens-peli menee ohi koska Yahoon peliäkään ei voi katsoa.

Miks minulla jos IE:ssä vaihdan proxyasetukset ei toimi yhteys. Ja Firefoxissa ei toimi windows media player :/

Edit: Sainpas Yahoolla toimimaan. Ja melkein heti Pens tasoittaa 1-1:een :)
 
Viimeksi muokattu:

Kolzig

Jäsen
Suosikkijoukkue
#37 Olie Kolzig, Caps, Pens, Jets
Heräsinpä tässä ja ajattelin kokeilla mihinkäs uusi hidas yhteyteni pystyy, NHL radio toimii täydellisesti, tottakai. (Ja tämä ei ole lopulta yhtään huono homma, koska Mike Lange on NHL radiossa aivan irti. :D)

Mutta mutta, tvu playerillä nhl2 toimii penguinsin pelistä, kuva on surkea, ja signaali on niin heikko kuin pelkäsinkin. 512 yhteydellä ei paljon juhlita enää.

Miten tarkemmin ottaen tuon yahoon saisi toimimaan, huvittaisi kokeilla sitäkin.
 

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Sulla toimii NHL.comin radio? Mitä halvattua? Mulla ei, shaatan perkele! :(

Ja tuo yahoon toiminta on aivan naurettavaa, runkkarit! Pistää todella vihaiseksi!
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Mr. Penguin kirjoitti:
Ja tuo yahoon toiminta on aivan naurettavaa, runkkarit! Pistää todella vihaiseksi!

Mikä siinä on niin naurettavaa? Luuliko joku oikeasti ettei yahoo laita stoppeja tälle streamin varastamiselle? Itse veikkaisin että kohta yahoon streami menee maksulliseksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös