Tuo hinta on ihan järjetön. Onko tosiaan niin, ettei kannata mitään räätälöidä tiettyjen lajien ystäville? Mitään muuta urheilua jos ei katso, niin eipä tuota ainakaan yksin tulisi maksettua.Nyt olisi syytä jokaisen laittaa Twitter ja muut somekanavat laulamaan Viaplayn pätkimisestä ja perseestärevitystä laadusta. Aivan käsittämätöntä puuhastelua, kun tuote maksaa 40€/kk ja mitään järkeviä muita vaihtoehtoja ei ole tarjolla!
Se on suoraan sanottuna ihan sama, missä päässä ne ongelmat ovat. Viaplay tarjoaa Suomessa yksinoikeudella ylihintaista ja ala-arvoista tuotetta tällä hetkellä. Se vituttaa ja aika paljon. Esim. Stars-fanina molempien matsien viimeiset maalit on jääneet lähetyksessä kokonaan näkemättä.Noi ongelmat on mun mielestä edelleen lähetyspäässä.
PC, selaimena Chrome, Freedomeen osoitteeksi Tokio.Minulla ei ainakaan toimi. Mitä kautta ja millä tavalla sait toimimaan? Itse kokeilin Kodin ja selaimen kautta.
Suosittelen lämpimästi lähestymään Viaplayn asiakaspalvelua. Kerro asiasi asiallisesti ilman vittuperkeleitä ja saat vastauksen. Tarpeeksi moni kun noin toimii, asiaan saattaa tulla parannusta. Kotona kiroilemalla voi helpottaa omaa oloaan, mutta kehitysideoita sillä menetelmällä ei edistetä.Se on suoraan sanottuna ihan sama, missä päässä ne ongelmat ovat. Viaplay tarjoaa Suomessa yksinoikeudella ylihintaista ja ala-arvoista tuotetta tällä hetkellä. Se vituttaa ja aika paljon. Esim. Stars-fanina molempien matsien viimeiset maalit on jääneet lähetyksessä kokonaan näkemättä.
Kokeilin mutta ei toimi. Sama virheilmoitus.PC, selaimena Chrome, Freedomeen osoitteeksi Tokio.
Henkilö 1 maksaisi jalkapallosta 20€Tuo hinta on ihan järjetön. Onko tosiaan niin, ettei kannata mitään räätälöidä tiettyjen lajien ystäville? Mitään muuta urheilua jos ei katso, niin eipä tuota ainakaan yksin tulisi maksettua.
Suosittelen lämpimästi lähestymään Viaplayn asiakaspalvelua. Kerro asiasi asiallisesti ilman vittuperkeleitä ja saat vastauksen. Tarpeeksi moni kun noin toimii, asiaan saattaa tulla parannusta. Kotona kiroilemalla voi helpottaa omaa oloaan, mutta kehitysideoita sillä menetelmällä ei edistetä.
Laitoin itsekin viestiä sen jälkeen, kun Flames-Avalanchen viimeinen erä oli kokonaan black screeniä. Asialinjalla tuli kirjoitettua. Vastauksena tuli "ymmärrän, että harmittaa", ja melkein seuraava lause olikin jo, että "olisiko sinulla tarvetta käydä muita Elisan sopimuksia läpi, esim. puhelinliittymä?". Vaatii kyllä aspalta ballseja alkaa jotain liittymää tyrkyttämään tuossa kohtaa...
Itse sanoin sopimukseni irti kun kysymättä laittoivat pakettiini formuloita ja nostivat hintaa rutkasti.
Suosittelen olemaan vielä uudelleen yhteydessä Elisalle, tuo on nimittäin ihan selvä määräaikaisuuden purkuperuste jos kanavapaketista poistuu jotain oleellista kesken määräaikaisen sopimuksen. Ja todellakaan kyseinen myyjä ei ole ollut mikään "Viasatin myyjä" jos sinulle ei mitään erillistä laskua tule Viasatilta, vaan kaikki laskutetaan yhdessä Elisan laskussa.Tuonne NFL-ketjuun tästä jo aikaan skrivailinkin, mutta menköön nyt tännekin => meikäläiselle soitettiin Elisalta (olen Elisa Viihteen asiakas) Viasatin/Viaplayn kanavapaketista about 1,5v. sitten ja tarjottiin kiinteähintaista urheilu-pakettia oikein sopivaan hintaan. Meikäläinen kun seurasi kys. kanavilta tasan vain ja ainoastaan NHL&NFL-lähetyksiä niin minäpä pojalta vahvistamaan, että "pysyyhän nuo sarjat Viasatilla sopimuksen ajan?" No poika siihen, että "totta kai, ja jos tulee jotain muutoksia niin palataan asiaan". Tehtiin siis 2v. määräaikainen sopimus ja kuinka ollakaan, puolet kiinnostuksen kohteista hävisi tälle kaudelle (NFL läx). Otinpa yhteyttä Elisaan ja kysyin, "koska paketin hinta puolittuu kun puolet paketista poistui" niin vastaus oli osimoilleen "yhy yhy, itke minulle joki ja maksa laskusi"... Pyysin kohteliaasti palaamaan siihen käymääni puhelinkeskusteluun, jossa myyjä lupasi meikäläiselle e.m. juttuja (koska "puhelut nauhoitetaan laadun varmistamiseksi"), mutta kuinka ollakaan, soittaja olikin kuulemma "Viasatin myyjä", jolloin mitään nauhoituksia ei ollut saatavilla, ja kanavapakettien pikkutekstissä ilmoitetaan hyvin selvästi, että paketteihin voi tulla muutoksia yms. jne.
Tällä hetkellä meikäläinen siis maksaa täyttä hintaa max. puolikkaasta tuotteesta (joka vielä netin yli katsottuna pätkii ja pikselöityy) ensi kevääseen asti + NFL Game Pass'ia, jotta näkee ne matsit mitä haluaa. Olen toki jo ilmoittanut Elisalle, että meidän asiakkuutemme oli tässä ja kamat himassa vaihtuu heti kun määräaikaisuus päättyy, firman puhelinliittymät läx jo.
Eikö ole enään NHL.tv optiota Viasatilla?Itse sain 25% alennuksen ensi kuun maksusta parin Twitter-viestin jälkeen, mutta ennemmin maksaisin vaikka 50€ kuussa jos nämä ongelmat vähenisi ja saisi lähetykset paremmalla laadulla, koti/vierasselostuksella ja vaikka pystyisi aloittamaan meneillään olevan lähetyksen alusta ilman että täytyy lähteä kikkailemaan VPN:n kanssa.
Ei ole enää. Tuo otettiin virallisesti pois viime kauden alussa, mutta vanha linkki toimi vielä melkein koko runkosarjan ajan.Eikö ole enään NHL.tv optiota Viasatilla?
No enään ei sit toimikaan prk. Lakkasi toimimasta kun vaihdoin matsiaNyt näköjään toimii koko matsin katselu Nhl.tv Freedome Sveitsissä ainakin Win-tabletilla.
NordVPN Sveitsiin ja lähti Androidin NHL.tv apillakin ainakin toissayön PIT-MTL sekä viime yön BUF-EDM pyörimään.Testasin tietokoneelta + Surfshark VPN Sveitsissä, niin kaikki muut viime yön pelit lähtivät pyörimään paitsi Columbus - Vancouver. Jännityksellä saa odottaa, että alkaako tämä vielä luotettavasti toimia VPN:n kanssa.