NHL-lähetykset netissä

  • 3 724 810
  • 9 711

Matti_A

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boston Bruins
Kodi + jenkki-DNS + NHL.TV:ltä ostettu tilaus pelasi yhtä hyvin viime yönä kuin ennenkin, eli erinomaisesti. Ilman dns:ää en kokeillut.

Mitähän jenkki-DNS palvelua käytät jolla saat toimimaan? Kodi + yonder.tv ei toimi ainakaan minulla (nhl.tv:n sivujen kautta kyllä pelittää).

Etkös viime kaudella katsonut Kodin kautta? Sitä kauttahan näkyy hyvin noilla jenkkilän NHL.tv tunnareilla. Tai sitten joku VPN, esim F-Securen Freedome (tarjouksesta 18e/vuosi) ja siitä sitten pelin avaamisen ajaksi jenkkilä sijainniksi.

Mistähän löytyy tällainen tarjous?
 

Antib

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, old time hockey, Florida Panthers
Mitähän jenkki-DNS palvelua käytät jolla saat toimimaan? Kodi + yonder.tv ei toimi ainakaan minulla (nhl.tv:n sivujen kautta kyllä pelittää)
Unblock-us. Mutta en kyllä suosittele tuota paikaa enää, koska Netflix alkoi rajoittaa maakiertoja kesällä ja sen jälkeen tuo pulju on toiminut ns. minimeillä. Mulla vuoden tilaus ja en ole asetuksiin koskenut sitten viime kauden.
 

Thmz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Tänä aamuna vilkaisin Viaplayn kautta NHL.tv:n puolelle ja kaikki pelit pyörähtivät käyntiin normaalisti, olisiko vika saatu jälleen korjattua?
 

Reznik

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Joo pyörihän tuo NHLtv jo eilen aamulla. Tänään taas heräsin kasilta katsomaan Wildin ja Jetsin peliä ja jotain pientä häikkää oli tallenteessa? Lähetys hyppi minuutin/pari eteenpäin ja sitten taas takaisin. Muutamaankin otteeseen tämä kävi. Sopivasti ehti spoilaantua parista yv:stä että tuleeko maalia vai ei.
 

Antib

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, old time hockey, Florida Panthers
Unblock-us. Mutta en kyllä suosittele tuota paikaa enää, koska Netflix alkoi rajoittaa maakiertoja kesällä ja sen jälkeen tuo pulju on toiminut ns. minimeillä. Mulla vuoden tilaus ja en ole asetuksiin koskenut sitten viime kauden.
@Matti_A tuli vielä mieleen, että millä laitteella käytät Kodia / laitat tuon DNS:n? Esim. itselläni tietokoneessa ja tabletissa toimii lennosta, mutta Android-boksi vaati sitten hiukan enemmän viritystä (DNS reitittimeen).
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Kaveri olisi ostamassa Viaplayta nyt ja sitä kautta NHL.tv:n, jokos se toimii?
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Ihan komeasti rullaa, nyt kaksi peliä katsottu jälkilähetyksenä. Ei sen suurempia ongelmia.

Okei! Toivottavasti livenä toimis myös, mutta jälkilähetykset varmaan kelpaavat myös.

Tattis.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Joo hyvin näkyi livenä viime yönä.
 

Matti_A

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boston Bruins
@Matti_A tuli vielä mieleen, että millä laitteella käytät Kodia / laitat tuon DNS:n? Esim. itselläni tietokoneessa ja tabletissa toimii lennosta, mutta Android-boksi vaati sitten hiukan enemmän viritystä (DNS reitittimeen).
Eli ihan pöytätietokoneelta (Windows 10) katselen. yonder.tv kokeiluaika loppui, nyt on unblock.us kuukauden tilaus ja sain toimimaan ongelmitta alkusäätämisen jälkeen.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Näköjään väärään ketjuun laitoin aiemman viestin, mutta NHL.tv:ssä tällä hetkellä (muiden spoileriongelmien lisäksi) spoiler-asetukset eivät pysy päällä. Eli yläpalkissa komeilee aina tulokset otteluista, vaikka kuinka yrittäisi tallentaa asetukseksi sen, ettei niitä siellä näkyisi. Toimii tasan yhden kirjautumisen ajan. Pakko varmaan opetella tuo Kodin käyttö, ei tätä ripulipaskaa enää jaksa. Ja asiakaspalveluun on ihan turha kirjoittaa mitään, jälkilähetysten katsojat ovat niin pieni ostajakunta, että ketään ei kiinnosta vittuakaan.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Näköjään väärään ketjuun laitoin aiemman viestin, mutta NHL.tv:ssä tällä hetkellä (muiden spoileriongelmien lisäksi) spoiler-asetukset eivät pysy päällä. Eli yläpalkissa komeilee aina tulokset otteluista, vaikka kuinka yrittäisi tallentaa asetukseksi sen, ettei niitä siellä näkyisi. Toimii tasan yhden kirjautumisen ajan. Pakko varmaan opetella tuo Kodin käyttö, ei tätä ripulipaskaa enää jaksa. Ja asiakaspalveluun on ihan turha kirjoittaa mitään, jälkilähetysten katsojat ovat niin pieni ostajakunta, että ketään ei kiinnosta vittuakaan.
Mä käytän Chromessa Stylebottia, jolla voi editoida sivujen CSS-koodia. Käytännössä siis avaan sen, valitsen haluamani kohdan sivua ja muutan sen asetukset, tässä tapauksessa tekstin värin valkoiseksi ettei tulokset näkyisi. Saman tein tuolle final/so:lle, ettei spoilaisi.

En sitten tiedä onko tuosta mitään hyötyä, kun ainakaan nyt en pystynyt sieltä mitään katsomaan, Viaplayn asiakas siis olen. Yksi matsi ei ladannut ollenkaan ja toinen valitti blackoutista. Melkoista paskaa taas.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
En sitten tiedä onko tuosta mitään hyötyä, kun ainakaan nyt en pystynyt sieltä mitään katsomaan, Viaplayn asiakas siis olen. Yksi matsi ei ladannut ollenkaan ja toinen valitti blackoutista. Melkoista paskaa taas.

No päädyin nyt virittelemään olohuoneen kotiteatterin koneelle tuon Kodin ja voi päivää kun palvelu parani! Pienellä harjoittelulla tuolla pystyy itse kätevästi "leikkaamaan" katkot lennosta ilman sitä kymmenen sekan nykimistä kaukosäädin toisessa kädessä peittämässä alhaalla näkyvää aikajanaa (harvinaisen vammaisen näköistä toimintaa, jolle avovaimo aina nauraa). Kuvanlaatukin parani melkoisesti.

Suosittelen. Ja oli yksinkertaista! Niin yksinkertaista, että harmittaa tämä myöhäinen herääminen. XBMC:n kanssa oli aikoinaan sellaista säätöä, että väsytti ryhtyä tähän, mutta kaikki menikin aika sujuvasti.
 

Jags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks
Ilmeisesti Viaplay/Viasat eivät näytä LA alumni ottelua Winnipegin ja Edmontonin välillä, jossa suomalaisittain ei ole mielenkiintoa, kun jäällä ovat Selänne, Kurri, Tikkanen, Numminen ja joku Gretzky. Saa laittaa tipsiä miten tuon saisi lauantaina katsottua :)
 

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
Ilmeisesti Viaplay/Viasat eivät näytä LA alumni ottelua Winnipegin ja Edmontonin välillä, jossa suomalaisittain ei ole mielenkiintoa, kun jäällä ovat Selänne, Kurri, Tikkanen, Numminen ja joku Gretzky. Saa laittaa tipsiä miten tuon saisi lauantaina katsottua :)

Samaa itse olen miettinyt. Todella vaikea löytää tietoa ottelusta. Sportsnet 1 näyttää Kanadassa ainakin pelin.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Näkyykö toi Hertiage Classic jostain netistä ilmasiksi? Saa laittaa linkkiä vaikka YV:llä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös