NHL-lähetykset netissä

  • 3 724 783
  • 9 711

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Viaplayn twitteristä löysin eilen vastauksen jollekin käyttäjälle, jossa kerrottiin, että tämänhetkisen tiedon perusteella GameCenterin korvaava (ja vastaavanlainen) palvelu on tulossa Viaplayn tarjontaan. Aikataulusta ei mitään tietoa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Viaplayn twitteristä löysin eilen vastauksen jollekin käyttäjälle, jossa kerrottiin, että tämänhetkisen tiedon perusteella GameCenterin korvaava (ja vastaavanlainen) palvelu on tulossa Viaplayn tarjontaan. Aikataulusta ei mitään tietoa.
No jos joutuvat rakentamaan täysin alusta, niin veikkaisin että ensi kauden alkuun tulee. Tai aikaisintaan playoffeihin.

Hinta nousee, palvelu heikkenee. Hellurei.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tuli kyseltyä Facebookissa Viaplaylta, että mikä juttu. Kesällä kuulemma tulee tuo 48h aikaraja, joka siis tarkoittaa sitä että on NHL-katsojille hyödyllinen ilmeisesti vasta ensi kaudelle. Ellei sitten tule about finaalien aikaan. Korvaavasta palvelusta eivät vielä tiedä ja 25% alea seuraavasta kuukaudesta tarjoavat korvauksena, kun selitin että Gamecenteristä katsonut pääosin vuosikaudet jo Penguinsin pelit, johtuen niiden 02.00 alkamisajasta ja nyt tuohon ei ole enää mahdollisuutta. Pitääpä kysäistä kuluttaja-asiamieheltä asiaa.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
No jos joutuvat rakentamaan täysin alusta, niin veikkaisin että ensi kauden alkuun tulee. Tai aikaisintaan playoffeihin.

Hinta nousee, palvelu heikkenee. Hellurei.

Ymmärsin siis itse niin (en twiittiä nyt puhelimella löydä), että kyse on teknisestä viasta, jota korjataan parhaillaan. En tiedä siis onko tuleva palvelu täysin uusi vai esimerkiksi NHL.tv tai siitä jokin vajaa versio, mallia Viaplayn GC vs Yhdysvaltojen GC.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ymmärsin siis itse niin (en twiittiä nyt puhelimella löydä), että kyse on teknisestä viasta, jota korjataan parhaillaan. En tiedä siis onko tuleva palvelu täysin uusi vai esimerkiksi NHL.tv tai siitä jokin vajaa versio, mallia Viaplayn GC vs Yhdysvaltojen GC.
Kysyin asiaa suoraan Viaplaysta, kun nyt yhteydessä Facebookin chatin kautta heihin olen. Katsotaan mitä vastaavat.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Kysyin asiaa suoraan Viaplaysta, kun nyt yhteydessä Facebookin chatin kautta heihin olen. Katsotaan mitä vastaavat.

Jees. Tässä vielä se twiitti Suomen Viaplayn puolelta, asiakaspalvelijan vastaus:

@kas_salo Ainakin nykyisen tiedon perusteella GameCenteriä vastaava palvelu on tulossa takaisin heti, kun tekninen ongelma korjaantuu.
23:06 - 3. helmikuuta 16
 

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Jees. Tässä vielä se twiitti Suomen Viaplayn puolelta, asiakaspalvelijan vastaus:

@kas_salo Ainakin nykyisen tiedon perusteella GameCenteriä vastaava palvelu on tulossa takaisin heti, kun tekninen ongelma korjaantuu.
23:06 - 3. helmikuuta 16

Tässä nyt olen kokoajan ihmetellyt, että tarkoittaako tuo siis sitä, että se Viaplayn riisuttu GameCenter tulee takaisin käyttöön vian korjaamisen jälkeen, vai että tosiaan joku kokonaan uusi palvelu tulisi korvaamaan aiemman. Jos se tähänkin asti käytössä ollut GameCenter-väännös palaa kehiin, niin sittenhän tässä ei ole mitään ongelmaa niin kauan kuin se korjaus vain tapahtuisi nopeasti. Joku kokonaan uusi palvelu sitten kuulostaa siltä mitä täällä sanottiinkin, että varmaan seuraavalla kaudella voisi olla toiminnassa.

Työssä käyvänä pystyn katsomaan otteluita ainoastaan viikonloppuisin; aamuisin pistän pyörimään jonkun yön peleistä ennen kuin spoilaantuu tuloksista tai sitten katselen pelejä jotka sattuvat alkamaan suomalaisittain järkevään aikaan. Nythän tulisikin jopa lauantaina että sunnuntaina katsottavaan aikaan Capitalssin pelit. Voin kertoa, että hitusen pistää vituttamaan, jos ei systeemit toimi ja en pysty noita katsomaan. Viime viikonloppuna ei tullut mitään pelejä ja jos menee nyt nämä tämän viikonlopun pelit sivu suun teknisen vian vuoksi, niin tuntuu todella järkevältä maksaa Viaplaysta tuota 25 euroa kuussa ja se summahan on juuri nousemassa vielä kovemmaksi.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Tässä nyt olen kokoajan ihmetellyt, että tarkoittaako tuo siis sitä, että se Viaplayn riisuttu GameCenter tulee takaisin käyttöön vian korjaamisen jälkeen, vai että tosiaan joku kokonaan uusi palvelu tulisi korvaamaan aiemman. Jos se tähänkin asti käytössä ollut GameCenter-väännös palaa kehiin, niin sittenhän tässä ei ole mitään ongelmaa niin kauan kuin se korjaus vain tapahtuisi nopeasti. Joku kokonaan uusi palvelu sitten kuulostaa siltä mitä täällä sanottiinkin, että varmaan seuraavalla kaudella voisi olla toiminnassa.

En ole varma, mutta vastaan kera faktojen että oman mutun perustaen ne lukemaani. Korjatkaa, jos olen väärässä.

Minä uskon, että tuo twiitti, jota lainasit liittyy siihen, että Viaplaylle on tulossa kokonaan uusi palvelu GameCenterin tilalle, koska GameCenter poistettiin Yhdysvalloissakin. Käsittääkseni se vaihtui juuri tuohon NHL.tv-palveluun. Tuossa twiitissä puhutaan teknisestä viasta sekä GameCenteriä vastaavasta palvelusta, josta lasken 1+1= NHL.tv tulee Viaplayn tarjontaan samalla tavalla miten GameCenter, todennäköisesti jälleen ns. puutteellisempana versiona kuin NHL:n vastaava. Tämä on siis täysin mutua.

Mitä tulee tuohon uuteen palveluun, joka tulee seuraavalle kaudelle mahdollisesti, niin ymmärsin tuon palvelun liittyvän tuohon 48 tunnin rajoitusuudistukseen. Nyt kun katsoo mitä tahansa urheilua Viaplayn kautta (eli esimerkiksi NHL:ää ilman GameCenteriä), lähetystä pystyy katsomaan neljä tuntia ohjelman päättymisen jälkeen. Ymmärsin jonkun käyttäjän viestistä, että tuo uudistus tulee juurikin kesällä/ensi kaudelle, notta 4 tuntia -> 48 tuntia.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kerrottakoon nyt kaikille, että itse olin yhteydessä suoraan Unblock-US:äään ja sieltä kerrottiin, että vika on korjattu. Nappasin Unblock US:n takaisin Pleikkariin ja nyt näkyy taas kaikki pelit suorana ja myös heti aamulla jälkilähetyksenä. Eli toimii taas ja tuo paha aavistus siitä, ettei enää toimisi on historiaa.

Kovasti yritettiin taas patistaa Viaplayn asiakkaaksi, mutta eivätpä onnistuneet vieläkään pirulaiset!
 
Suosikkijoukkue
Washington Capitals, Tampereen Ilves
Kerrottakoon nyt kaikille, että itse olin yhteydessä suoraan Unblock-US:äään ja sieltä kerrottiin, että vika on korjattu. Nappasin Unblock US:n takaisin Pleikkariin ja nyt näkyy taas kaikki pelit suorana ja myös heti aamulla jälkilähetyksenä. Eli toimii taas ja tuo paha aavistus siitä, ettei enää toimisi on historiaa.

Kovasti yritettiin taas patistaa Viaplayn asiakkaaksi, mutta eivätpä onnistuneet vieläkään pirulaiset!

Eli pitääkö tuo Unblock US nyt olla sit aina päällä, kun pelejä haluaa katsoa? Itse tarvitsin sitä viimeksi vain silloin, kun tilasin Gamecenterin.
 

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viaplayn sivuilla lukee nykyään että "tilapäinen katkos GameCenterissä", ja hommaa korjataan. Kai tuo tarkoittaa sitä, että korvaava palvelu saadaan piakkoin käyttöön. Käsittämätöntä kyllä edelleen miten noin iso firma kuin NHL (tai Viaplay) ei saa tällaista hoidettua kunnialla. Vaikuttaa ihan siltä ettei asiasta ole käyty minkäänlaista viestintää NHL:n ja Viaplayn välillä. Saatanan tunarit.
 

Larsson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Jokerit
Mullakin toimii Xbox Onella ja unblock-Us:llä. Sama tietokoneella. Itse sovellus tuntuu ottaneen jopa muutaman askeleen eteenpäin. Kuvanlaatu on hitusen parempi eikä käyttöliittymä rasita konetta yhtä paljon kuin ennen.
 

nilee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings
Noniin nyt on unblock-us päällä että näkee selaimella pelejä. Onko tähän jotain vastaavaa ilmaisohjelmaa tarjolla, ei paljoa napostelis maksaa ohjelmasta että pääsee näkemään jo maksettua sisältöä. Kuvaki tuntuu pätkivän. Ja detroittiki ottaa perseesee.
 

Thmz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
F-Securen Freedomen saa ainaki Verkkokaupan kautta 3kk ajaksi ilmaiseksi, eikä sillä pätkiny jälkilähetys lainkaan.
 

Larsson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Jokerit
Noniin nyt on unblock-us päällä että näkee selaimella pelejä. Onko tähän jotain vastaavaa ilmaisohjelmaa tarjolla, ei paljoa napostelis maksaa ohjelmasta että pääsee näkemään jo maksettua sisältöä. Kuvaki tuntuu pätkivän. Ja detroittiki ottaa perseesee.

Tuskin johtuu Unblockista tuo pätkiminen. Itse olen maksanut mielelläni tuon kahvipaketin hinnan kuussa. On kuitenkin laadukkaimpia kikkoja mitä löytyy. Toimiva asiakaspalvelu ja lisäksi ovat ottaneet ihan asiakseen tuon Gamecenterin ja nyttemmin NHL.tv:n. Suurinpiirtein vuorokausi siitä kun formaatti muuttui, ilmoitettiin että taas toimii. Lisäksi pystyy katsomaan vaikka mitä muutakin geoblokattua ja tuki löytyy vaikka mille laitteille.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Toimiiko muilla Applen/iPhonen käyttäjillä videot NHL:n sivuilla?
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
No mitäs nyt, meikällä ei. Tulee yliviiva Play-napin päälle eli ns. "rikki". Blaah.

Onko tässä nyt joku/jotkut tietyt videot mitkä ei pelaa? Itse etusivulta kokeilin tuon jonkun allstar John Scott videon ja jonkun toisen niin ainakin ne pelaa.

Edit: ei pelaa mullakaan juu noi recap play videot. Sama yliviiva tulee.
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Onko tietoa tosta änärirecap sivusta? Tällä hetkellä sivulla lukee ainoastaan Hyvää Yötä. Toivotaan että samanmoinen saadaan pystyyn pian NHL TV:n osalta myös... Oli kiva ottaa talteen parhaita pelejä
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Onko tässä nyt joku/jotkut tietyt videot mitkä ei pelaa? Itse etusivulta kokeilin tuon jonkun allstar John Scott videon ja jonkun toisen niin ainakin ne pelaa.

Edit: ei pelaa mullakaan juu noi recap play videot. Sama yliviiva tulee.

Joo juuri nuo samat jättää toimimatta. Eiköhän ne toimi jossain vaiheessa, toivottavasti.
 
Hetken ollu poissa linjoilta niin mitäs täällä tapahtuu?

VLC homma ei enää toimi, ok. Oli myös tilattuna Hockeystreams, sekään ei toimi ? Lopullisesti ?

Nyt sitten etsinnässä palvelu jolla näen helposti pelit suorana loppukauden ? Laittomuudet Yvenä ja lailliset vaikka tähän. Viaplayn asiakas en ole ikinä ollut joten myös siitä voi kertoilla. Myös selitys tälle panikoinnille black outeista ja

Asun Tsekeissä, ja katson pelit selaimella (pc) tai PS4 appillä jos mahdollista. jos tällä on siis mitään merkitystä.

SAATANA.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Turha muuten kysellä noiden VLC-kikkojen perään. NHL käyttää kuulemma nykyään samaa salausta mitä MLB.tv jota ei ole vielä kräkätty. Tai sitä ei ole julkisessa tiedossa.

-Tinke
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös