NHL-lähetykset netissä

  • 3 725 960
  • 9 711

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Onkos kellään TSN:n linkkiä? Yllä olevassa lukee ruudussa, että NHL-striimi tulee TSN2-kanavalta ja striimillä pyörii TSN1.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Onkos kellään TSN:n linkkiä? Yllä olevassa lukee ruudussa, että NHL-striimi tulee TSN2-kanavalta ja striimillä pyörii TSN1.

Lähetys siirtyy TSN ykköselle heti kun tuon kanadalaisen tennispeli loppuu.

e. ilmeisesti siirtyi jo.
 
Viimeksi muokattu:

Stark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, Minnesota Wild

Mont-Blanc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mets
Kohta alkaa olemaan taas se aika vuodesta kun (US) GameCenterin Liven tilaajana alkaa jännittämään tulevan kauden hintaa ja jos hinta nousee tarpeeksi korkealle, niin myös sitä kuinka se tilauksen saa katkaistua. NHL GC Live FAQ sanoo että puhelimitse pitää soittaa, mutta eikö jollain ollut ihan onnistunut se sähköpostinkin avulla? NHL.com:n asetuksista en mitään Auto-Renewal painiketta löytänyt, vai onko sekin onnistuttu piilottamaan sen verran hyvin, ettei se heti löytynyt?

Onko tuosta tilauksen katkaisemisesta jollain suositella hyvää ja vaivatonta menetelmää ja onko joku mahdollisesti jo bongannut mitä tuo tuleva kausi tulee hintansa puolesta todennäköisesti olemaan?
 

Daigle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ottawa Senators & LFC
Itse laitoin sen poikki viime kesänä sähköpostitse. Ei mitään ongelmia.
Ja sainpa vielä tilattua uudelleen ennen kauden alkua.

Nyt mietin, että otinko vuosittaisen tilauksen, koska en ole huomannu laskutettavan hetkeen. Tosin vältän kyllä aina noita suurempia kertatilauksia eikös se satasen pintaan ollu viime kauden osalta.

Gamecenter on toki hyvä, mutta proxykikkailujenkin kanssa liian vaivalloista, eikä ongelmatonta. Itsellä on Overplayn VPN ollu vuoden tilattuna eli proxyn aktivointi on ollut vain parin klikin päässä. Tarkoitus ois lienee ottaa Viaplay tänä vuonna. Suurin huolenaihe on blackoutit. Muutoin ihan sama, kunhan saa katsella pelit, kun ehtii ja ei tarvi neppailla ylimääräisiä sekä onnistuu katselu vaikka puhelimella.

GC:n tilauksen käsittelyn osalta suosittelen tsekkaamaan customer support sekä heidän chattinsä.
 

Outsider

Jäsen
Onko gamecenterin tilaus muka uusiutunut jollain automaattisesti sen jälkeen, kun sitä ei ole enää "laillisesti" Suomeen saanut hankittua? Tuli vaan mieleen kun siitä lopettamisesta yllä kyseltiin.
 

Wire

Jäsen
Onko tuosta tilauksen katkaisemisesta jollain suositella hyvää ja vaivatonta menetelmää ja onko joku mahdollisesti jo bongannut mitä tuo tuleva kausi tulee hintansa puolesta todennäköisesti olemaan?

Ennen pystyi perumaan auto-renewalin billing tiedoista mutta nyt näyttäisi "nappi" olevan kadoksissa.

Tulevan kauden saa halvimmillaan 74,95usd:llä. Vaatii hieman kikkaililua (proxy/VPN/DNS) kuten nykyisin muutenkin GCL:n tilaamisessa.

Ainakin jenkeissä NHL 15:n tilaajille tulee vielä 25usd alennuskuponki GCL:ään eli voi jo sanoa että tuo on halpa..
 
Viimeksi muokattu:

Isotuoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moustaches
Mitenköhän menee jos auto renewal täppä on raksittuna ja maksaakin tilauksen itse jo nyt?

Olen onnistuneesti asiakastiedoilta nimeä lukuunottamatta anonyymi ja maksun olen suorittanut paypalilla. En saa renew-täppää raksittua pois, koska herjaa puuttuvista asiakastiedoista, jotka pitäisi täyttää... mutta en halua kertoa mistä maasta olen kotoisin.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Kello 21 alkaa Viaplayn kautta kevään 2013 Stanley Cup-finaaleiden game 6. Bostonissa vierailee Chicago.

Pakko mehustella!
 

Wire

Jäsen
Tämä kausi kokeillaan mennä Hockeystreamsilla kun viime kaudella GCL:n 90sec viive alkoi nyppimään ihan todenteolla.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Tämä kausi kokeillaan mennä Hockeystreamsilla kun viime kaudella GCL:n 90sec viive alkoi nyppimään ihan todenteolla.

Ymmärrän että tyyliin puolen tunnin jälkilähetykset nyppii, mutta että ison lammikon takaa tulevan lähetyksen jäätävä reilun minuutin viive .. :)?

Ettei OT, niin toivottavasti VLC toimii vielä ensi kaudella.
 

Wire

Jäsen
Ymmärrän että tyyliin puolen tunnin jälkilähetykset nyppii, mutta että ison lammikon takaa tulevan lähetyksen jäätävä reilun minuutin viive .. :)?

Ettei OT, niin toivottavasti VLC toimii vielä ensi kaudella.

Toisinaan tulee pyörittyä sosiaalisessa mediassa pelien aikana niin enään ei vaan jaksa kun jokainen tilanne ja maali spoilataan.
 

Kily

Jäsen
Suosikkijoukkue
Senators, Alfie 1995-2013, HIFK
Tämä kausi kokeillaan mennä Hockeystreamsilla kun viime kaudella GCL:n 90sec viive alkoi nyppimään ihan todenteolla.

Saman ratkaisun tein itsekin. Jatkuva proxy-kikkailu GCL:n kanssa alkoi kypsyttämään viime kaudella ja viaplay ei ole hintansa puolesta kovinkaan houkutteleva vaihtoehto. Hockeystreamista näkee vielä junnusarjat+AHL:n ja kuva siirtyy nätisti chromecastilla televisioon, joten eipä ollut päätös vaikea. Olkoonkin että palvelu liikkuu "hieman" harmaalla alueella.
 

Vilpurni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Manchester United
Mitenköhän menee jos auto renewal täppä on raksittuna ja maksaakin tilauksen itse jo nyt?

Olen onnistuneesti asiakastiedoilta nimeä lukuunottamatta anonyymi ja maksun olen suorittanut paypalilla. En saa renew-täppää raksittua pois, koska herjaa puuttuvista asiakastiedoista, jotka pitäisi täyttää... mutta en halua kertoa mistä maasta olen kotoisin.

Jos olet Paypalin kautta maksanut niin automaattinen uusiminen tapahtuu myös Paypalin kautta. Sen pitäisi näkyä aktiivisena "My preapproved payments" kohdassa. Sinne löytää klikkaamalla kirjautumisen jälkeen etusivulla kohtaa "profile" ja avautuvasta sivusta "my money". Alimpana on "My preapproved payments". Painat updatea ja pitäisi olla aktiivisena NHL Interactive Cyberenterprise.
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
mutta en halua kertoa mistä maasta olen kotoisin.
Onko se GCL ollut nyt "suljettu" täällä pohjolassa viimeiset kaksi kautta? Vai yhden? No joka tapauksessa, ei sillä omalla asuinpaikalla ole ollut aikaisemmin mitään merkitystä siinä vaiheessa, kun on täyttänyt tietoja GCL:n tilausta varten. Riitti että on "taiteillut" itsensä siihen tilaussivulle asti.
 
Suosikkijoukkue
Detroit Dead Wings, FC Bayern symp. Lightning
Kysymys tuohon Viaplay:n liittyen.
Eli jos tuon ostaa niin voiko tuota kautta katsoa myös Viasat Hockey Finland kanavaa? Kovasti kiinnostaisi nuo NHL-klassikot mitä kanava on alkanut näyttää.
 

Isotuoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moustaches
Kysymys tuohon Viaplay:n liittyen.
Eli jos tuon ostaa niin voiko tuota kautta katsoa myös Viasat Hockey Finland kanavaa? Kovasti kiinnostaisi nuo NHL-klassikot mitä kanava on alkanut näyttää.

Ei pysty, mutta ainakin itse olen katsonut GameCenteristä vanhoja classic matseja, joita löytyy varmaan useampi sata. Tosin mulla GameCenter suoraan ilman ViaPlayta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös