NHL-fantasydraft 2008-09: Seuranta

  • 59 854
  • 830

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
D.J. King Flyersiin tuomaan fyysisyyttä. Laitan kohta toisen varauksen kun sopiva pelaaja löytyy.

Ja Krystofer Kolanos toisella!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Edit: Chip Whitleyn vuoro vielä 30min.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Hextalille Jeff Cowan.

Coloradoon rookieksi Blake Wheeler.

Drafti allekirjoittaneen osalta siis tässä, kiitos kaikille! Huomenna raporttia tulossa omasta joukkueestani.
 

Niksuli_

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja Dallas Stars.
Taas mun vuoro. Jätkät vetää hirveetä tahtia! :D

Johan on. Aaron Downey? Sori, ei jaksa keskittyä.
 
Viimeksi muokattu:

TML

Jäsen
Menipäs viimeisessä varauksessa aikaa kun rupesin etsimään kakkos kassaria. No otetaan nuoruutta maalivahdeiksi joten kakkosmolari ja Panthersien viimeinen varaus:

Marek Schwarz
 

kilonkingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viimeistä videään ja otetaan Andrew Raycroft kakkosveskariksi siinä toivossa, että mies löytää jälleen Coloradossa torjuntataitonsa.
 
Tässä nyt on enää yksi ennen meikäläistä, mutta töitäkin pitäisi tehdä, joten seuraavan vuoroni yli saa hypätä, eikä missään nimessä tarvitse odottaa 15 asti. Varaan sitten kun varaan, ei meikäläisen pelaajaa kuitenkaan kukaan muu ole huomannut.
 

Kaberle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Maple Leafs, Chelsea
Kenenkäs vuoro tässä nyt taas oikein on? Ja miten ne varausajat tänä vkl:na menee? Eli klo 12 alkanut vai klo 15 alkaa? Olisi ihan kiva kumminkin päästä varaamaan itse ennenkuin hallille lähden.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Se on vissiin Thortonin vuoro kolmeen asti ja sitten sun hetkesi koittaa viimeistään. Tai no Punasydän kyllä sanoi että hänen yli saa hypätä, että olisiko se siinä tapauksessa jo sun vuorosi Kaberle.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
No viikonloppuisinhan se alkaa kahdeltatoista varausaika. Eli taitaa olla Kaberlenkin vuoro jo mennyt ja minun vuoro nyt, mutta varaa vain Kaberle ennen minua.

Niin on, mutta eikös se Thortonin vuoro silti olisi kestänyt kolmeen asti.
Punasydän 12:00-13:00
Mr. Penguin 13:00-14:00
Thorton 14:00-15:00
Kaberle 15-16.. ja jne. se vissiin menis, eli rästissä pari sälliä + hertzi joka on hävinny kokonaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös