NHL Fantasy Draft 2009-2010

  • 16 523
  • 178

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Itse teen 5-vuorotyötä eli useimmiten tuo 15-24 kävisi. Jos en ole paikalla niin parhaani mukaan noita listoja lähettelen.
 

Johnnie

Jäsen
Mulle on aivan sama kuinka pitkä vuoro on, mutta mieluiten iltapäivällä. On lukiota ja jääkiekkoa sen verran paljon, etten usko olevan paikalla ihan joka kerta, niin kait sitä saa lähettää ns. "shortlistan", vaikka Marwinille? Lisäksi kannattaisin sitä käytäntöä, mikä on HFBoardseilla, eli lähetetään aina yv seuraavana vuorossa olevalle.

Kuinka pitkä on "shortlista"? Kiinnostaisi muutenkin tietää noista listajärjestelyistä, kun en ole ennen tällaisesa mukana ollut? Pelipaikoittain vaikka 20 parasta, vai kaikki yhteen ryppääseen tjms?
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Itse yleensä katson kuinka monta vuoroa on minun edessäni ja sen mukaan pistän pelaajia listaan. Esim jos ennen vuoroani on 7 muuta ja joudun lähtemään niin pistän 7 pelaajaa listaan numeroiden ne siinä järjestyksessä kenet eniten haluan. Eli, kun vuoroni sitten tulee niin varataan se pelaaja mikä on korkeimmalla listassani.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Kuinka pitkä on "shortlista"?

No siinähän se vastaus tuli melkein heti.

Itse yleensä katson kuinka monta vuoroa on minun edessäni ja sen mukaan pistän pelaajia listaan. Esim jos ennen vuoroani on 7 muuta ja joudun lähtemään niin pistän 7 pelaajaa listaan numeroiden ne siinä järjestyksessä kenet eniten haluan. Eli, kun vuoroni sitten tulee niin varataan se pelaaja mikä on korkeimmalla listassani.

Myös itse suosin tuota tapaa, millä pancor draftaa.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Itsekin kyllä suosisin tuota edellisiltä kausilta tuttua tapaa, että pelkästään yö on pyhitetty varauksilta. Tunti kuulostaisi sopivalta varausajalta minun korvaani. Voin ilmottautua myös yhdeksi "listaihmiseksi", sillä koulu alkaa vasta 7.9. ja siihen asti olen lomilla. Ihan joka päivä en toki ole paikalla 24/7, mutta varmaan kohtuu tiiviisti kuitenkin.
 
St.Louis Blues vielä vapaana, anyone?

Aloitetaankos me draftailu pian puuttuvan managerin löytyessä?
Ja varasjärjestys, tehdäänkö se sen perusteella missä järjestyksessä varattiin tiimit vai arvotaan, vai kuinka?

Ja tuon SM-liigadraftin tapainen kiinteä varausaika -systeemi voisi olla erittäin pätevä, kunhan ne listat osataan lähettää oikeille ihmisille... se vaan vaikeuttaa asiaa että luultavasti ainakin puolet on poissa päivät. Eli millä systeemillä tässä ollaan lähdössä?
Jos lähdetään "16-24" -systeemillä, niin eikös vartin varausajat riittäisi? Vaatii hieman enemmän listojen kanssa peluuta ehkäpä, mutta ei monikaan varmaan jaksa ja halua ylipitkittää. Tosin kyllä tuossakin menisi joku 3 viikkoa, kun menee noin yksi kierros päivässä.
 
Viimeksi muokattu:

Johnnie

Jäsen
Itse yleensä katson kuinka monta vuoroa on minun edessäni ja sen mukaan pistän pelaajia listaan. Esim jos ennen vuoroani on 7 muuta ja joudun lähtemään niin pistän 7 pelaajaa listaan numeroiden ne siinä järjestyksessä kenet eniten haluan. Eli, kun vuoroni sitten tulee niin varataan se pelaaja mikä on korkeimmalla listassani.

Tämä selvä. Lähetetäänkö tuo lista siis nyt sille edelliselle draftaajalle vai...? Saisi nyt edes jotain tolkkua näihin, kun ehdotuksia satelee sieltä täältä, nyt Marwin äkkiä lyömään säännöt lukkoon, ja niistä ei sitten jousteta!
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Kannattaa kysyä ennen listan lähettämistä, että ketä on paikalla vuorosi aikaan ja lähettää lista hänelle. Itse myös valmiina aloittamaan :)
 

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
Päästäs nyt mahollisimman pian alottaan, kun itellä vielä töistä vähän rauhallisempaa tämä elokuun loppu. Toimiikohan jatkoaika hyvin kännykällä...se helpottas tätä kun pystys koulussa/töissä wapilla hoitaan oman vuoronsa.
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Voitais joo alotella nyt kun kaikkilla joukkueilla on manageri ja ilmeisesti tuo on nyt paras, että pelkät yöt on vapaata, koska eihän tätä todellakaan kukaan jaksa vetää läpi jos tää kestää ihan helvetin kauan.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Voitais joo alotella nyt kun kaikkilla joukkueilla on manageri ja ilmeisesti tuo on nyt paras, että pelkät yöt on vapaata, koska eihän tätä todellakaan kukaan jaksa vetää läpi jos tää kestää ihan helvetin kauan.

Ootelkaahan hieman. Marwin ei näyttäisi olevan onlinessa. Eiköhän tämä drafti päästä kuitenkin tänä iltana polkaisemaan käyntiin.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Epävirallinen varausjärjestys ilmoitautumisen mukaan(vaatii Marwinin vahvistusta):


Joukkueet ja managerit

1. Buffalo Sabers (Marwin)
2. New Jersey Devils (Speed)
3. Boston Bruins (Janda)
4. Pittsburgh Penguins (Fasö)
5. Atlanta Thrashers (anatsu)
6. Toronto Maple Leafs (J.Shelley#45)
7. Minnesota Wild (Samsonov)
8. Calgary Flames (HockeyNator)
9. Los Angeles Kings (AnFa)
10. Colorado Avalanche (lake79)
11. Washington Capitals (Johnnie)
12. Edmonton Oilers (Infamous)
13. Tampa Bay Lightning (punasydän)
14. Columbus Blue Jackets (pancor)
15. Detroit Red Wings (kilonkingi)
16. Philadelphia Flyers (Blasphemer)
17. Anaheim Ducks (Raatelurakki)
18. Florida Panthers (TylerDG)
19. Chicago Blackhawks (S. Avery)
20. Nashville Predators (PELL)
21. San Jose Sharks (Juna)
22. Montreal Canadiens (Odonkor)
23. Vancouver Canucks (Lafleur)
24. Dallas Stars (M10)
25. Ottawa Senators (Lynx canadensis)
26. New York Rangers (Clowe29)
27. Carolina Hurricanes (fewe0)
28. Phoenix Coyotes (Matsku)
29. New York Islanders (Babu)
30. St.Louis Blues (Renny-)
 
Jaa että nopeimmat ensin vai? Nopeimmat saivat haluamansa tiimit... joten Crosby sinne "hylkiöjoukkueeseen" niin saadaan tasoitusta? Tämä on vaan mun tapa ajatella, mutta tietysti nopeat syö hitaat on toinen tapa. Että en valita mitä ikinä päätetäänkin.

Arpoja tuetaan.
 
Viimeksi muokattu:

Johnnie

Jäsen
Jaa että nopeimmat ensin vai? Nopeimmat saivat haluamansa tiimit... joten Crosby sinne "hylkiöjoukkueeseen" niin saadaan tasoitusta? Tämä on vaan mun tapa ajatella, mutta tietysti nopeat syö hitaat on toinen tapa.

Eiköhän siellä kakkoskierroksellakin ole sellaisia pelaajia joita aika moni joukkue haluaisi, että ei tuosta nyt kovin epätasaista tule.

EDIT: Siis nyt alkoi tuo pancorin(kin) viesti arveluttamaan, menee kai se niin, että ekan kiekan viimeinen varaa toisella kiekalla ensimmäisenä? En käsitä miten tuosta saisi niin kauhean epätasaista
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Itse olen myös vuorojen arpomisen kannalla. Tasaväkistaa selvästi kilpailua eikä menestys ole vain siitä kiinni kuinka nopeasti satuit ketjun huomaamaan.
 

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
Itse olen myös vuorojen arpomisen kannalla. Tasaväkistaa selvästi kilpailua eikä menestys ole vain siitä kiinni kuinka nopeasti satuit ketjun huomaamaan.

Plus että osa ihan listan viimosista päätti tulla mukaan vasta ku päätettiin mennä ilman palkkakattoo ja tän takia antas sitten vähän tasotusta AO/ Crosby/Malkin skabassa. Arpomisen kannalla minäkin, vaikka oma varausvuoro seittämän suht hyvä ois...
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Tai voitaisiin kopioida NHL:än tämän kauden varausjärjestystä. :) Ja sitten seuraavalla kierroksella toisinpäin jne.

Kun pääsisi jo aloittamaan. Tosin jos tämä jo nyt tänäiltana lähtee käyntiin niin itse en ole paikalla klo 20-22.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
EDIT: Siis nyt alkoi tuo pancorin(kin) viesti arveluttamaan, menee kai se niin, että ekan kiekan viimeinen varaa toisella kiekalla ensimmäisenä? En käsitä miten tuosta saisi niin kauhean epätasaista

Itekin olen kyllä siinä käsityksessä, että kierrokset vedetään edellisen kierroksen käännetyssä järjestyksessä. Ei siitä kovin epätasaista voi tulla.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Alla esimerkki miten varausvuorot määräytyvät. Elkäähän nyt panikoiko.

..
26. New York Rangers (Clowe29)
27. Carolina Hurricanes (fewe0)
28. Phoenix Coyotes (Matsku)
29. New York Islanders (Babu)
30. St.Louis Blues (Renny-)
31. St.Louis Blues (Renny-)
32. New York Islanders (Babu)
33. Phoenix Coyotes (Matsku)
34. Carolina Hurricanes (fewe0)
35. New York Rangers (Clowe29)
..
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Ainakin aikaisemmissa drafteissa mihin olen osallistunut niin järjestys on käännetty kierrosten välillä ja hyvä niin. Vaikka tosiaan tuon arpomisen kannalla olen niin en nyt pelihousujani revi vaikka tällä nopeusjärjestyksellä mentäisiinkin.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Luonnollisesti vuoroja "käännetään", mutta ei niitä mielestäni se järjestys yleensäkin voitaisiin määrittää "riippumattomasti".

Hei. Et kait ole tosissaan? Säännöthän ovat olleet jo selvillä liittyessäsi.

Palkkakatto olisi ihan kiva lisä. Miten muuten tuo draftijärjestys määräytyy? Arvotko sen vaiko ihan liittymisjärjestys?
Kyllä ajattelin tuota liittymisjärjestystä. Nopeat syö hitaat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös