NHL fantasiadraft

  • 46 523
  • 1 024

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Pakiston täydentää Floridan kolossi Andreas Lilja.
 
Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Hurricanes pistää tällä varauksellaan hyökkääjistöllensä viimeisen silauksen. Seuraavaan draftivuoroon on aikaa paljon ja pelko on suuri puserossa, että tämä pelaaja menisi varmasti ennen seuraavaa vuoroani. Varataan Arron Asham, joka on moneen kertaan varsin päteväksi todettu agitaattori NHL-kaukaloissa. Suu käy, nyrkit heiluvat, mutta maalejakin syntyy, kahden viime kauden määrät 15 ja 12 kaappia.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Kone kotona levällään ja ei pääse kuin koulusta koneelle, joten siksi noita varauksia voi väliin jäädä.

Otetaan nyt kuitenkin rästivaraus pois, neloskentän oikeaan laitaan:

Trevor Letowski

Jos ei mun vuoro osu ennen yhtä kohdalle, hypätkää yli. En kerkeä varavaraajalle työstämään listaa ja yhdeltä lähden kohti kotia.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Onko mulla muka varaus rästissä? Vastahan varasin. No otan vaikka Rico Fatan
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Viestin lähetti Derby
Onko mulla muka varaus rästissä? Vastahan varasin. No otan vaikka Rico Fatan

Fata on mennyt jo Ottawa Senatorsiin.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Viestin lähetti Infamous
Onko nyt niin, ettet varaa Boumedienneakaan?

Minulle ainakin ilmoitettiin, että Stumpel ja Young on jo varattu ja sen jälkeen ilmoitettiin, että minulla on 3 käyttämätöntä varausvuoroa joten varasin siis ensin Bumen ja sitten nämä 3 muuta.
 

The Rock

Jäsen
Viestin lähetti Derby
Onko mulla muka varaus rästissä?

Kyllähän sulla varaus rästissä on, koska sulla oli varausvuoro tuossa päivemmällä (aikavälillä -> 11:30 - 14:30), mutta missasit sen.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Viestin lähetti The Rock
Niin, sulla oli kolme (3) varausvuoroa rästissä ennen kuin aloit sekoilemaan noilla jo varatuilla pelaajilla. Joten kysymys kuuluu: kuka tippuu pois -> Hagman, Koltsov, Boumedienne vai Pilar?

Myönnän sekoiluni, mutta ei se sitä tarkoita, että Bume pyyhkiytyisi sieltä pois. Silti sen jälkeen kun minulle oli sanottu, että Young ja Stumpel on varattuja, niin joku kirjoitti, että minulla on 3 varausta jäljellä. Tästä päättelin, että voin varata 3, mutta jos minulla ei siis ollut noin paljon varauksia, niin Koltsovin voi päästää vapaille markkinoille.

Edit: Vielkä semmoista, että jos minun vuoroon mennessä ei Koltsovia ole varattu, niin merkitkää se sitten minulle.
 
Viimeksi muokattu:

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
No perkele kun katoin vielä searchilla ja kaikkea. Kirjoitin varmaan nimen väärin, esim. Brasher. Helvetti sentään.

Landon Wilson
 

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Suojelemaan tähtiäni ikävä mies Matt Johnson.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Vai on Fata jo viety. No otetaan sitten Magnus Arvedson
 

Nikoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nashvillen puolustuksen täydentää kovaotteinen puolustaja Phoenixista, joka tekee paluun vanhaan kotiseuraansa. Kyseinen kaveri on istunut 7 viimeisellä kaudellaan - yhtä lukuunottamatta - joka kausi vähintään 100min jäähyllä. Ainoa alituskin tapahtui kaudella jolloin Calelle kertyi pelejä vain vähän yli puolet runkosarjasta. Tämä mies ei ole hasardi myöskään kiekon kanssa, josta osoituksena viime kaudella tehdyt tehot: 3+17. Cale Hulse on Nashville Predatorsien 19 kierroksen varaus.
 

Boomhauer

Jäsen
Näitä kovia heppuja näköjään menee koko ajan joten voisi hankkia itselleen yhden kappaleen sellaisia niin kauan kuin tavaraa riittää. Scott Parker.

Vuoroon Nikke.
 
Muutaman vuoden päästä sm-liigan eliittiä, todellinen virtuoosi ja voitti A-junnujen maalipörssin ylivoimaisesti naputtaen n. 33 maalia, nuorukainen Ii:stä :

Juhamatti Aaltonen
 
Viimeksi muokattu:

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Voi helvetti, en huomannut edes omaa vuoroa.

No, pakistoon sulavaa luistelua ja todellinen helmi.

Petteri Nummelin
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Hoidetaan myös rästivuoro pois:

Darren Langdon

Pitäähän nyt yksi gooni joka jengissä olla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös