NHL Eastside Hockey Manager

  • 567 450
  • 2 477

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Mikäs ongelma sulla on siinä?

Mä taistelin sen kanssa hieman myös, ja loppujen lopuksi puuttui vain yksi softa koneelta, ja hyvin toimii sen jälkeen.
 

Moosehead

Jäsen
Mikäs ongelma sulla on siinä?

Mä taistelin sen kanssa hieman myös, ja loppujen lopuksi puuttui vain yksi softa koneelta, ja hyvin toimii sen jälkeen.

Asensin ohjeiden mukaan, mut uutta peliä aloittaessa tarjoaa aloitusvuodeksi 2006.

Myös Player Info Generator ja MET asennettuna.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Asensin ohjeiden mukaan, mut uutta peliä aloittaessa tarjoaa aloitusvuodeksi 2006.

Myös Player Info Generator ja MET asennettuna.

Käynnistätkö pelin siis sen CSD-patchin kautta? Siinähän vuotta pystyy nuolinäppäimilla muokkaamaan.
 

Moosehead

Jäsen
eipä toi patch tunnu käynnistyvät, vaikka kuin admintratorina yrittää...
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Mulla oli täysin sama ongelma, ja multa puuttui koneelta silloin tämä:

VC++ 2010 Redistributable and .NET Framework

Sen kun asensin niin käynnistyi ongelmitta. Ja jos olet jo asentanut, kokeile silti uudelleen.
 

Moosehead

Jäsen
Mulla oli täysin sama ongelma, ja multa puuttui koneelta silloin tämä:

VC++ 2010 Redistributable and .NET Framework

Sen kun asensin niin käynnistyi ongelmitta. Ja jos olet jo asentanut, kokeile silti uudelleen.

Asensin tuon uudelleen ja nyt näyttäis pelaavan. Kiitoksia.
 

Jesyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kajaanin Hokki, Pittsburgh Penguins, Mestis, NHL
Kellään neuvoja ongelmaani:

Alustana toimii siis EHM07, uusin kokoonpanopäivitys on ladattu, mutta ei ole tuota vuosilukuja, päivämääriä ja historiatietoja realisoivaa päivitystä.

Ongelma kuitenkin liittyy tallennukseen, tähän asti olen aina luottanut automaattisaveen, mutta eilisiltana oli pakko lähteä nukkumaan, joten tallensin pelin itse, uudella tiedostonimellä ja ilman ongelmia. Ennen pelin sulkemista tarkistin vielä, että peli oli tallessa. Tänään avasin EHM:n, mutta tallennusta ei löydy listasta. Eikä aukea myöskään Last Saved Game-nappulasta. Tallennus kyllä lyötyy tiedostoista tallennusten joukosta, mutta ei itse pelin listasta. Tiedostosta avaaminenkaan ei onnistu, koska näyttöön pomppaa vain ''Unable to load fonts''-namikka ja virheilmoitus.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Onkos porukalla kokemusta pidemmältä ajalta noista 1998-1999-rostereista?

Itse pariin kertaan kokeilin, eivätkä oikein innostaneet. Pelaajat liian hitaita ja Turcot jne sai hommattua aivan liian helpolla. Lisäksi varauksissa tuli hommattua mm. Kanea ja muita vastaavia samassa draftissa. Mutta onko joku kokeillut pidemmälle?

Olisiko näistä muuten jotain haastetta kehiteltävissä? Jos vaikka vähän mielenkiinto heräisi taas EHM:n.

Rostereista lisätietoa tästä: (Linkki vie ehm the bluelinen keskusteluun)

1998/99 Retro Rosters EHM The Blue Line
 

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Ei oo ku Jokerit. V*TTU"
Onpa pitkä palsta! Saattaa olla että näihin jo vastaus löytyy mutta en jaksa penkoa vastausta kyssäreihin joten...

Onko EHM07:aa mahdollisuus ostaa jostain kun ei löydy nettikaupoista yms.?

Itselläni on EHM05 joten saanko ladattua siihen jollain tavalla 2012 päivitetyt rosterit?

Onko EHM07 viimeisin julkaistu versio pelistä vai löytyykö uudempaa?

Tack ska du har joka viitsii vastata!
 

Wolves

Jäsen
Onko EHM07:aa mahdollisuus ostaa jostain kun ei löydy nettikaupoista yms.?

Ei, myynti on lopetettu.

Itselläni on EHM05 joten saanko ladattua siihen jollain tavalla 2012 päivitetyt rosterit?

Ei taida olla olemassa sellaisia. 2007 versioon on olemassa 2012 rosterit.

Onko EHM07 viimeisin julkaistu versio pelistä vai löytyykö uudempaa?

Pelisarja on lopetettu. 2007 oli viimeinen versio pelistä.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Mutta uusi lätkämanageri valmistuu ihan hyvää vauhtia ja voidaan olettaa että kovaa jälkeä on tulossa. Kuten täälläkin on jo mainittu Out Of The Park Baseballin tekijät kehittävät koko ajan uutta jääkiekkopeliä jonka pitäisi ilmeisesti ilmestyä vielä tämän vuoden puolella. Olen tätä Baseball peliä kokeillut joskus ja jos sama homma saadaan käännettyä jääkiekkopeliksi niin tässä jää EHM pahasti kakkoseksi.

Keskustelufoorumi pelille
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Tää on kyllä loistava uutinen. On jäänyt EHM:n pelaaminen kyllä todella vähälle uuden pelin puuttumisen takia, kun FM:stäkin tulee joka vuosi uusi. Vaikka rostereita ja kaikkia on tullut päivitettyä, niin silti ei oikein jaksa.
Ja toivottavasti tuo uusi peli on helpompi koodereille modifioitavaksi kuin EHM on ollut.

Ei millään jaksaisi odottaa.....
 

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Ei oo ku Jokerit. V*TTU"
Saako tuohon EHM05:een jotain tuoreempia kokoonpanoja kuin mitä pelissä on tarjolla orkkiksena??

Niin ja tosiaan onko kuinka v-mäistä päivittää koska tietokonetaitoni ovat sitä luokkaa "hyvä että saan pelin käyntiin" :D
 

Plair

Jäsen
Kirjoitetaanpas tänne nyt pientä "mainosviestiä". EHMFinlandin keskustelupalsta oli ainakin itselläni kovassa käytössä silloin kun se vielä oli toiminnassa. Nyt kun kyseistä keskustelupalstaa ei ole enää, on ainoaksi EHM-palstaksi jäänyt melkeinpä EHM The Blue Line, joka sekin on englanniksi. Noh, päätinpä sitten huvikseni kyhätä oman foorumin, johon pääsisivät suomalaiset pelittäjät jälleen kirjoittelemaan. Tämä oma foorumini on vielä hieman "kesken", ja myös käyttäjät puuttuvat. Toivoisin siis täältä mahdollisimman monen EHM:ia pelaavan käyvän edes tarkistamassa tuon palstan. Ja foorumi löytyy siis täältä.

Ja jotta tulisi itse pelistä kirjoitettua tähän ketjuun, kirjoitan omasta manageroinnistani Tanskan maajoukkueen peräsimessä. Otin tavoitteekseni kehittää nuoria pelaajia suurempaan rooliin maajoukkueessa, etenkin puolustajia. Tavoite onnistuikin ennen MM-kisoja hyvin, ja maajoukkueessa debytoikin useita U20-joukkueesta tuttuja pelaajia. Myös MM-kisoihin valitsin muutamia nuoria pelaajia, jotka onnistuivatkin kisoissa hyvin. NHL:n puolelta saimme kisoihin kolme hyökkääjää: Frans Nielsenin (NY Islanders), Mikkel Boedkerin (Phoenix) sekä Lars Ellerin (Montreal). Philip Larsenia toivoin puolustuksen johtohahmoksi, mutta hänen AHL-seuransa pudotuspelit estivät kisamatkan.
Itse kisoista tuli Tanskalle jopa yllättävänkin hienot. Kamppailimme suurempia maita vastaan kovasti, ja saimmekin upeat 2-2 tasapelit (ilmeisesti ei ole EHM 07:ssa maajoukkueilla rangaistuslaukauskisoja jatkoajan jälkeen) Venäjää sekä Suomea vastaan. Jatkosarjassakin saimme napsittua muutaman pisteen kasaan, mutta valitettavasti arpaonni ei ollut suotuisa Tanskalle, ja saimmekin vastaamme puolivälierissä Kanadan. Itse ottelusta olikin tulossa ikimuistoinen kun johdimme ottelua 1. erässä sensaatiomaisesti lukemin 2-0 Mikkel Boedkerin ja toisen pelaajan maaleilla (ei tule nimi mieleen, enkä kykene tarkistamaan). Lopulta kuitenkin Kanada otti niukkaakin niukemman voiton lukemin 3-2. Tanskan jääkiekkoliitto oli kuitenkin erittäin tyytyväinen työhöni.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Onkos joku päivitellyt RFA-tilannetta EHM07:ssa? Äsken maalivahdit ja pakiston NHL:n osalta päivitin ja suurin osa pelaajista meni UFA-listalle, vaikka ne oikeudet sinne kaikille jätin.

Korjausta tähän? Neuvoa?

Uusin 3.0.4 versio pelistä löytyy ja tuolla ihme 2011-> patchilla pelaan.
 

Durable

Jäsen
Mitäköhän pitäisi yrittää kun peli ei enään käynnisty? Eilen toimi vielä ihan normaalista, mutta tänään en saa käyntiin. Ei tule edes mitään virheilmoitusta.
 

nepp1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jämsänkosken Ilves
Sain vinguttua uudet koodit Elicenseltä mutta nyt puuttuisi asennustiedosto ehm2007:ään.
'Aika tavalla koluttu nyt netin syövereitä enkä löydä mistään. Pystyisikö joku vinkkaamaan paikan mistä saisi...
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Sain vinguttua uudet koodit Elicenseltä mutta nyt puuttuisi asennustiedosto ehm2007:ään.
'Aika tavalla koluttu nyt netin syövereitä enkä löydä mistään. Pystyisikö joku vinkkaamaan paikan mistä saisi...

Itsellä sama tilanne, ainoastaan vaan en tiedä kuinka voisin kinuta uudet koodit, koska vanha koodini ei kelpaa enää?

Himottaisi aloitella uudestaan, mutta rekisteröityminen ei enään onnistu.
 

nepp1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jämsänkosken Ilves
Itsellä sama tilanne, ainoastaan vaan en tiedä kuinka voisin kinuta uudet koodit, koska vanha koodini ei kelpaa enää?

Himottaisi aloitella uudestaan, mutta rekisteröityminen ei enään onnistu.

Löysin sähköpostin syövereistä vanhan "Confirmation of Purchase‏" siis kuitin mikä tuli SiGamesilta ja sieltä order id. Otin yhteyttä Elicensen supportiin ja kerroin rehellisesti miten asiat on, vanha kone rikki yms ja parin päivän sisällä tuli ilmoitus että OK koodit on toiminnassa taas.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös