NHL Eastside Hockey Manager

  • 565 419
  • 2 476

Wolves

Jäsen
Olisiko vielä jollakulla heittää nykyisellään toimivaa päivitystä noihin EHM07:n Suomen joukkueisiin(SM-liiga ja Mestis) ja ohjeita miten tuon päivityksen saisi käyttöön?

Jos haluat aloittaa pelin alkuperäisillä, mutta todenmukaisemmilla kokoonpanoilla (2006-2007) ne löytyvät täältä

Mikäli haluat aloittaa pelin kauden 2010-2011 kokoonpanoilla (pelaajien syntymävuosia on muokattu, sillä itse aloituspäivää ei voi muuttaa) ne löytyy täältä

Käyttöön otto on yksinkertaista, purat rar/zipissä olevan kansion, asennuskansiosta löytyvän "data" kansion alakansioon "database". Sen jälkeen peli käyntiin ja uusi peli pystyyn. Muutokset eivät siis toimi jo tallennetussa pelissä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Olen tehnyt rosteripäivitystä nyt muutaman viikon aina vähän kerrallaan ja tällä hetkellä tehtynä on UFA-, RFA- ja treidi-listat + sopimusten lyhentäminen vuodella ja lopettaneet NHL:ssä.

Ikiä pelaajlla en nosta, enkä myöskään päivitä arvoja pahemmin, tai tee draftia valmiiksi. Ne tulevat sitten tulevien "Lidasten" mukana varmasti paremmin.

Mutta jos jotain kiinnostaa, niin multa saa kysellä rostereita. Aion tässä ajanmyötä päivittää vielä AHL:ssä pelaavien sopimukset vuodella lyhyemmäksi ainakin.
 

Leki-Fani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Detroit Red Wings
ostin eilen ehm 07 ja aloin sitten pelaileen uudella rosteripäivityksella lidas 3.2. No ei mitään mutta mulla ei ollukkaa salary cappia pelissä ollenkaa. Eli voisko joku neuvoo miten ne saan peliin sillä juuri sen vuoksi oikeestaan ostin ehm 07 ehm 05 tilalle. Latasin jo pre game editorin mutten sieltäkään oikeen löytäny mistä sen vois vaihtaa.

Ja kiitos jo etukäteen. Ja oon kahlannu noita foorumeja ja oon melko varma et sieltä löytyis vinkkii mut enää en jaksa etsii jos vois täältä saada apua. Oon kuiteki jo monta tuntii kolunnu
 

Wolves

Jäsen
ostin eilen ehm 07 ja aloin sitten pelaileen uudella rosteripäivityksella lidas 3.2. No ei mitään mutta mulla ei ollukkaa salary cappia pelissä ollenkaa. Eli voisko joku neuvoo miten ne saan peliin sillä juuri sen vuoksi oikeestaan ostin ehm 07 ehm 05 tilalle. Latasin jo pre game editorin mutten sieltäkään oikeen löytäny mistä sen vois vaihtaa.

Lataa päivitys 3.04 ja asenna se (Päivityksillä poistuu myös bugeja, vaikka kaikkia ne ei poistakkaan). 3.04 on uusin ja viimeinen päivitys peliin.

Pre-game editorilla ei voi vaihtaa salary cappia vaan sen voi vaihtaa ainoastaan tallennuskohtaisesti. Save Game editorilla.

(Linkit ehmtheblueline.comiin)

Edit: Vaihdettu päivityksen osoitetta
 
Viimeksi muokattu:

Leki-Fani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Detroit Red Wings
Lataa päivitys 3.04 ja asenna se (Päivityksillä poistuu myös bugeja, vaikka kaikkia ne ei poistakkaan). 3.04 on uusin ja viimeinen päivitys peliin.

Pre-game editorilla ei voi vaihtaa salary cappia vaan sen voi vaihtaa ainoastaan tallennuskohtaisesti. Save Game editorilla.

(Linkit ehmtheblueline.comiin)

Edit: Vaihdettu päivityksen osoitetta

minulla kyllä omasta mielestäni löytyy tuo versio 3.0.4, jos sitä tarkoitit. Vai pitäisikö sen salary capin siinä olla? Kuitenkin kun kokeilin ilman tota lidas päivitystä niin löytyi salary cap ihan normaalisiti ja kun vielä katsoin sieltä preference(vai mikä nyt onkaan) niin multa löytyy patch 3.0.4. Eli tarkoittaako se et mun pitää jokaseen saveen laittaa toi salary cap save game editorilla?
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Saako tähän jotenkin näkymään pelaajan kokonaisarvon/kaikki arvot yhteenlaskettuna? Vai pitääkö pelaajien taidot katsoa erikseen noista Physical, Mental ja Technical alalaatikoista?
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Onko jollakin tietoa mikähän mahtaa olla vialla kun tuolla Saved game editorilla yrittää ruveta muokkaamaan niin ei saa tallennusta auki, tulee tälläinen virhe ilmoitus:
"Error-saved game MUST be uncompressed
Please re-load in NHL EHM 2007, change preferences to turn off 'compressed save' and the saveagain."
 

Wolves

Jäsen
Onko jollakin tietoa mikähän mahtaa olla vialla kun tuolla Saved game editorilla yrittää ruveta muokkaamaan niin ei saa tallennusta auki, tulee tälläinen virhe ilmoitus:
"Error-saved game MUST be uncompressed
Please re-load in NHL EHM 2007, change preferences to turn off 'compressed save' and the saveagain."

Save-game editorilla voi muokata ainoastaan tiedostoja, jotka on "pakkaamattomia"

Eli

1. käynnistä peli ja save-game, jota haluat muokata
2. Mene Options -> Preferences-> ja ota merkki pois kohdasta "Save Compressed"
3. TALLENNA PELI
4. Avaa Save-game editor ja avaa äsken tallentamasi peli

Mikäli haluat muokata muita aiemmin (ennen tämän viestin lukemista) tallennettuja pelejä, niin jokaiselle savelle erikseen tämä pitää tehdä.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Vituttaa kun olen niin helvetin käsi tietokoneiden ja pelien kanssa. Ostin EHM 2007 ja koitin pelata sillä. Peli lähti käyntiin ihan normaalisti. Selailin alkuun kokoonpanoja jne. Päätin kuitenkin ladata 3.0.4 patchin ja Lidaksen 3.2 rosterit. Nämä ladattuani peli ei lähtenyt enää ollenkaan käyntiin. Valitti vain, että peli ei toimi normaalisti ja windowsin on suljettava se. Käyttöjärjestelmä on Vista. Käynnistin koneen uudestaan ja avasin EHM:än ja se toimi ihan normaalisti. Aloitin sitten SM-Liigan TPS:ällä, eli Turulla. Pääsin kauden alkuun asti kunnes peli jäätyi. Suljin pelin ja koitin käynnistää uudestaan, mutta samat ongelmat iskivät taas. Vituttaa se ettei peli toimi ja kyllä 30 euroa on sen verran paljon rahaa ettei senkään hukkaamisesta ihan vituttamatta selviä. Olisi kiva jos joku yhtään osaisi auttaa.
 

sergo91

Jäsen
Vääntänyt pari kautta tässä Kingsin GM tontilla ja nyt on sitten alkanut scouttaus tuottaa sitä tulosta:

Stanley Cup-voittajat

Kaikki pelaajat omia varauksia paitsi yhden puolustajan varastin, kun ei Blackhawskille saanut 2 vuodessa solmittua 1. kierroksen varaukselleen sopimusta.

Kertoo valitettavasti sen, kuinka helppo 3 scoutilla on dominoida varaustilaisuuksia vuodesta toiseen. Aina kun alkaa palkkakatto häämöttää kauppaa isopalkkaisen kaverin ja syvyyttä löytyy niin paljon ettei se tee mitään menestykselle ja prospect poolista työntää jo liian kovia kavereita ettei tiedä mihin laittaisi.
 

True Blue

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, TPS
Pelaan kautta Panthers-joukkueella ja toinen kausi menossa. Booth on kehittynyt roimasti ja johtaakin koko sarjan pistepörssiä lähes 10 pisteen turvin, kun kautta on pelaamatta n. 20 peliä. Eniten sapettaa se että ekalla kaudella ketään ei valittu all-stars peliin ja nyt jäi myös Booth rannalle vaikka on pelannut unelma kautta.
 

True Blue

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, TPS
No voi räkä, nyt rupes pukkaamaan jotain erroria. Kun koittaa käynnistää niin herjasi ettei voi ladata kuvia yms yms mutta se meni ohi kun ajoin repair toiminnon läpi. Mutta tämä ei korjaantunut: Kuva errorista

Onko mitään tehtävissä? Ei siis voi luoda tulevaisuutta. Uudestaan asennus vaan jos sitten toimis?
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ostetaan aktivointikoodi EHM07 peliin, jotta täysversio aukeaa. Minulla ei ole luottokorttia, joten jos joku reilu jatkislainen voisi kaupata yhden koodin meikäläiselle, niin olisin kiitollinen. Jos kiinnostusta niin YV:llä yhteyttä.
EDit: Ilmeisesti peliä ei enää myydä... Mikäli joku tietää, mistä peliä saisi mahdollisesti, niin vinkkejä otetaan vastaan.
 
Viimeksi muokattu:

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Mites peliin on mahdollista editorin kautta saada jo lopettanut pelaaja takaisin aktiiviseksi. KalPalla kun haluaisin kautta aloittaa ja Sami Kapasen pelaajaksi taas saada. Olen onnistunut saamaan hänet takaisin rosteriin, mutta kun painaa eteenpäin niin hän lopettaa heti uudestaan. Eli onko tuo kauden alussa oleva lopetus mahdollista saada pois niin, ettei pelaaja lopetakkaan?
Tai sitten muita keinoja saada "Kapsu" takaisin peliin pelaajaksi.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Osaakos joku syvemmin peliin perehtynyt kertoa, onko siitä mitään hyötyä, että roikottaa parhaita 17-18v junnuja ns liigaringissä kesän ja sarjan alkuun asti? Vai kannattaako antaa olla junnujoukkueen mukana?

Pelailen eurooppalaisia sarjoja pelkästään, jos sillä tän kanssa nyt mitään merkitystä on.
 

artomuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, Alexei Emelin
onkohan joku onnistunut saamaan ehm 05:ssa jonkun vanhan joukkueen takasi nhl:ään? yritän parasta aikaa saada winnipeg jetsin takaisin, mutta kun uuden pelin aloittelee, lataa kaikki pelaajien historiat yms. mutta juuri kun sitä viimestä latausta on tekemässä, niin tulee herja että "ehm 2005 ei vastaa ja se lopetetaan". kaikki pitäs olla tehty oikein, koska otin toisesta joukkueesta mallia. olen neuvoton.....ei kait asiaa jotenkin vaikeuta se että phoenix pelaa samassa liigassa?
 

artomuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, Alexei Emelin

Liitteet

  • 55555.jpg
    55555.jpg
    91,1 KB · kertaa luettu: 411
  • 5555.jpg
    5555.jpg
    88,6 KB · kertaa luettu: 381

artomuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, Alexei Emelin
en ole muuttamassa atlantaa jetsiksi, vaan lisäämässä 31 joukkueeksi. mikä kyllä varmaan onkin mahdotonta, mutta olisin halunnut tuon toteutuvan.

nuo häiriöviestit tulevat kun olen jetsille lisännyt presidentin ja chairmanin, kun taas jos en ole lisännyt mitään, niin tulee se windowsin ilmoitus että "ohjelma lopettaa toimimisen".
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
SM-liigan aloitus testattu EHM:ssä, uusimmilla Lidaksilla ja itse päivitetyillä siirroilla.

Eipä tuosta kyllä tule yhtään mitään, kun pelaaja-arvot ovat täysin vituillaan ja lisäksi peli laskee EU-pelaajatkin ulkomaalaisiksi liigaan. Kivaa oli kokeilla, mutta ei näin. Lisäksi vapaissa olevat Tomi Hirvoset, Sami Kaartiset ja Juha Kuokkaset ja turhan yliälyttömät hankinnat laskevat arvoa liigalla pelaamiselle.

Tehkää nyt se uusi peli!
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Onkos kellään ideoita miten voisi välttää errorin joka tulee 22.11.2007. Siihen päivään kun pääsen niin aina peli jumittuu. Taitaa ilmeisesti olla vaan että pitää aloittaa ura alusta?
 

sidney

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans,KalPa sekä HIFK
Osaisiko joku kertoa saako sm-liigassa joukkueiden juniorijengeille jotenkin ilmoitettua sarjaan pelaamaan? Siis meinaan etten esim Hifk:lla pelatessa saa junioreita mitenkään sarjaa pelaamaan vaan porukka ainoastaan treenaa. Olen varmasti sokea ja tyhmä mut ei vaan löydy...
 

jokerit67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Osaisiko joku kertoa saako sm-liigassa joukkueiden juniorijengeille jotenkin ilmoitettua sarjaan pelaamaan? Siis meinaan etten esim Hifk:lla pelatessa saa junioreita mitenkään sarjaa pelaamaan vaan porukka ainoastaan treenaa. Olen varmasti sokea ja tyhmä mut ei vaan löydy...
Tarkista onko jengin tilastoissa mitään. Muistaakseni siinä kalenterissa ei näy pelejä, mutta pelaajatilastot päivittyy sinne Statistics tms. sivulle..
 

sidney

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans,KalPa sekä HIFK
Tarkista onko jengin tilastoissa mitään. Muistaakseni siinä kalenterissa ei näy pelejä, mutta pelaajatilastot päivittyy sinne Statistics tms. sivulle..

Ok. Pitää tarkistaa. Kiitokset! Sieltä kalenteristahan minä niitä pelejä olin pongaillut enkä tajunnut tilastoja sitten katsoa.

Toinen kysymys juolahti juuri mieleen, näkyykö junnujen arvojen kehitys missään pidemmältä aikaa, siis vaikkapa jonkinlaisena taulukkona vai täytyykö ne alkuperäiset arvot yrittää muistaa mitä mikäkin oli?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös