NHL Eastside Hockey Manager

  • 567 541
  • 2 477

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Ja tarkoituksena tässä on selvitä sinne säälipleijareihin eikä vain huvin vuoksi tapella niin paljon kuin kerkeää.

Tällä hetkellä olen tosin tuon SM-liigan pelaamisen jättänyt ja keskittynyt Nashville Predatorsiin. On se kuitenkin ihan eri asia pelata NHL-joukkueella..

Joo, siis ei mitään ihan pelkkää Lämäri-meininkiä, mutta esim. 13. hyökkääjäksi/7 pakiksi joku aivan turhake junnuista hoitamaan sitten tuo "nouto".

Itsellä sama homma, TPS:llä pelaaminen on jäänyt jo pidemmän aikaa vähemmälle, Wildin kanssa muutama viikko nyt peliä takana. Ja kyllä nyt näyttää käyvän niin, että kiusaus Tavaresin saamisesta alkaa käydä liian suureksi, juuri pistin Rolstonin ja Demitran markkinoille.

EDIT: HAHAA! Enpä muistanutkaan, olin vaihtanut heti ensimmäisen kauden alussa Bluesin kanssa pelaajia, Skoula ja Johnsson olivat ainakin omalta puolelta liikkeellä, ja olin heiltä hommannut vaihdossa Brewerin ja 09 ykköskiekan pickin. JA yllätys yllätys, Blues tällä hetkellä koko roskan viimeisenä. 30 matsia pelanneet, ja nyt jo 5 pistettä toisiksi viimeistä jäljessä. Aivan tajuttoman huono porukka kyllä, ykkösessä tosin B. Richards - Fedorov - Cheechoo. Siihen se sitten jääkin, tosin porukka kyllä melko täynnä lupaavia prospecteja. Tulevat parin vuoden päästä viemään Cupin, tästä olen melko varma.
 
Viimeksi muokattu:

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Itse olen ollut melkoisen koukussa peliin siitä asti, kun suostuttelin itseni pelaamaan NHL:ää, SM-liiga ei oikein napannut. St. Louis Bluesin vein pariin Stanley Cupiin, mutta sitten kauden 2011-12 alku meni sössityn kesän (parit avainpakit lähtivät, kukaan ei suostunut tulemaan tilalle) jälkeen piloille, eikä board tykännyt yhtään. Sain lopulta kenkää, vaikka olinkin onnistunut nousemaan konferenssissa jo viitospaikalle.

Nyt pelaan Washington Capitalsilla ensimmäistä kautta. Asetettu tavoite oli "joukkueen parantaminen", mutta itse kyllä tavoittelin pudotuspelejä ja niihin pääsin. Pari runkkarimatsia vielä, sitten päästään kartuttamaan kokemusta. En odota vielä menestystä, jokainen voitto on plussaa.
 

Kipe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Aukaiset pelin, painat new game niin se kysyy että millä databasella aloitetaan, uusin virallinen päivitys pitää olla asennettuna.
 

myerz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jaa-a
Oisko jollain jotain hyviä treeniohjelmia, kun tykkäävät nuo kohtalaisen lupaavatkin jannut rupsahtamaan teini-iän jälkeen nelosen jyriksi. Ainoastaan ykköskiekan varaukset saanut jalostettua maalikoneiksi. 12-13 kausi menossa ja kaksi mestaruutta tullut. Halusin haastetta ja otin Floridan. Ekalla kaudella heti itäisen finaaliin. Onko tohon jotain salary cap patchia btw? Hieman ärsyttävää, kun ei voi pitää tähtiä.
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oisko jollain jotain hyviä treeniohjelmia, kun tykkäävät nuo kohtalaisen lupaavatkin jannut rupsahtamaan teini-iän jälkeen nelosen jyriksi. Ainoastaan ykköskiekan varaukset saanut jalostettua maalikoneiksi. 12-13 kausi menossa ja kaksi mestaruutta tullut. Halusin haastetta ja otin Floridan. Ekalla kaudella heti itäisen finaaliin. Onko tohon jotain salary cap patchia btw? Hieman ärsyttävää, kun ei voi pitää tähtiä.

Peliaika on tärkeätä, joten älä signaa kaikkia lupauksia kerralla. Anna Eurooppalaisten rauhassa kehittyä kotoisessa liigassaan.
Lisäksi palkkaa kaikki valemantajanpaika täyteen. Yksi maalivahtivalmennukseen, yksi puolustus ja yksi hyökkäysvalmennukseen. Loput kolme hoitaa loput osuudet.

Salary Capia pystyy kesken pelin muuttamaan Saved Game Editorilla.
http://www.eastside-uk.co.uk/downloads.php?id=8&version=3
 

myerz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jaa-a
Lähinnä noita treeniohjelmia tarkotin. Yleensähän tuo "general" ollut futismanagereista lähtien se suurin syy degeneroituviin taitoihin ja luulin, että tuossakin pitäisi pistää hyökkääjät vetämään vain tiettyjä taitoja eikä generalilla.
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lähinnä noita treeniohjelmia tarkotin. Yleensähän tuo "general" ollut futismanagereista lähtien se suurin syy degeneroituviin taitoihin ja luulin, että tuossakin pitäisi pistää hyökkääjät vetämään vain tiettyjä taitoja eikä generalilla.

Ite treenaan kaikkia fitnesillä, joilla on alle 15 stamina.
Hukkääjät attacking skillille ja puolustajat defensive skillille.

Attackiin lisätään skating normalille ja shooting normaalille.
Defendiin conditioning normaaliin ja shooting normaaliin.

Jos jollakin pelaajalla on tarvetta jollekin erityiselle taidolle, niin pelkästään sitä.

Nuoret pelaajat ei tunnu kehittyvän lainkaan jos liian aikasin peluuttaa liikaa ja samalla pitää kovaa harjoittelua yllä.

Ja muista katsoa valmetajien valemmustyyli. Esim. conditioning valmetajalla kannattaa olla tyylinä "conditioning-based"

Kysy pois vaan. Koitan auttaa parhaimman mukaan. Satoja tunteja EHM:ää takana, eikä loppua näy. Ei pelaamiselle tai mestaruuksille. Välillä kyllä kyllästyy, kun on liian helppo.
 

nikozwan

Jäsen
Kysy pois vaan. Koitan auttaa parhaimman mukaan. Satoja tunteja EHM:ää takana, eikä loppua näy. Ei pelaamiselle tai mestaruuksille. Välillä kyllä kyllästyy, kun on liian helppo.

Sama homma itsellä, piti vaihtaa takaisin FM:ään kun alkoi olla "liikaa" mestaruuksia, SM-Liigassa kuin NHL:ssäkin. Harmittaa niin perkeleesti ettei tätä sarjaa enää jatketa. Toki vaikeutta voi hakea lisää lähtemällä Suomi-Sarjaan jonkun rupusakin peräsimeen, mutta ei tuo koutsaaminen ilman kunnon pelimiehiä oikein miellytä. SM-Liigassakin rassaa se, että jengit eivät pistä kunnolla haisemaan pelaajabudjetissa vaikka ainakin Jokereilla siihen pitäisi olla varaa. Itse vedän HIFK:lla yli kahden ja puolen millin budjetilla, mutta Jokerit pitäytyvät kiltisti jossain 1.8:ssa tai jotain. No nyt olenkin ajanut rohkeasti junnuja sisään niin matseista on tullut hiukan tiukempia.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Yksi maailman suurista vääryyksistä on että tätä pelisarjaa ei enää jatkettu. Aivan loistava peli jota kyllä jaksaa tahkota. Jos olisi ylimääräistä rahaa (paljon) niin perhana laittaisin rattaat pyörimään ja soittaisin Rizille että nyt uutta matskua kehiin. Minä maksan.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Yksi maailman suurista vääryyksistä on että tätä pelisarjaa ei enää jatkettu. Aivan loistava peli jota kyllä jaksaa tahkota. Jos olisi ylimääräistä rahaa (paljon) niin perhana laittaisin rattaat pyörimään ja soittaisin Rizille että nyt uutta matskua kehiin. Minä maksan.

Puollan, ehdottomasti jatkoa sarjalle. Huikea peli ja piste, ei tuota 07:aakaan viittis päivittää rostereiden puolesta loputtomiin. :P
 

Kgz

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia
Yksi maailman suurista vääryyksistä on että tätä pelisarjaa ei enää jatkettu. Aivan loistava peli jota kyllä jaksaa tahkota. Jos olisi ylimääräistä rahaa (paljon) niin perhana laittaisin rattaat pyörimään ja soittaisin Rizille että nyt uutta matskua kehiin. Minä maksan.

Uutta rahoitustako täällä etsitään? Eiköhän siihenkin pikku jatkoaika ole sopiva paikka ainakin aloittaa rahan keruu.. kuka on taas luotettava että ei lähde pattyalle lomaileen rahojen kanssa *pikku hymiö*
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Onko jollakin '07-versioon Saved Game Editoria? Google ei auttanut.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Kiitoksia.

Kysymystä pukkaa: Pystyykö '07:ssa palkkaamaan junnutiimille valmentajia? Ja onko sillä mitään merkitystä?
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kiitoksia.

Kysymystä pukkaa: Pystyykö '07:ssa palkkaamaan junnutiimille valmentajia? Ja onko sillä mitään merkitystä?

Ei pysty. Kannattaa editorilla laittaa ennen peliä kaikkiin junnutiimeihin valmentajat. Todellakin vaikuttaa.

Toinen vaihtoehto on luoda jonkun tusinaliigan tilalle junnuliiga. Sitten tekee vain junnujoukkueista farmijoukkueita.
 

devil29

Jäsen
Suosikkijoukkue
pikkuseurat
Mistä saa peliin uusimmat sm-liiga päivitykset. Olisi tarkotus ottaa peli taas käyttöön mutta ei näköjään löydy mistään... vinkkiä?.
 

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mistä saa peliin uusimmat sm-liiga päivitykset. Olisi tarkotus ottaa peli taas käyttöön mutta ei näköjään löydy mistään... vinkkiä?.
Tässäpä olisi reipas viikko sitten ilmestyneet tuoreet La-Zin 08-09 rosterit, joissa päivitettynä ainakin NHL ja SM-liiga. Mestiksen ja Suomi-Sarjankin pitäisi olla vähintään viime kauden tasalla. Hyvät rosterit, mutta kannattaa hetken miettiä aloittaako näillä. Joukkueet tulevat kuitenkin oikeassa elämässä muuttumaan ennen kauden alkua huomattavasti. Lisäksi ilman joukkuetta olevia hyvinkin kovia pelaajia löytyy vapaista agenteista ja luonnollisesti joukkueet täyttyvät sitten näistä pelaajista.

Itse aloittaisin viime kauden tiedoilla ja laadukkailla The Bluelinen rostereilla.
 

Nupe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Colorado Avalanche
ehm finland sivu ei vissiinkään ole tällä hetkelle toiminnassa? Ainakaan allekirjoittaneella ei toimi.
 

Disaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs
EHM 2007 aiheutti hymähdyksen scouttaus reportilla joka koski Stefan Legeinia, raportissa sanotaan että "needs to improve his decision making", no vittu yes indeed aika osuva neuvo vaikka tuo tarkoittaakin päätöksentekoa kaukalossa.

Jos joltain on mennyt ohi niin Kanadan juniorimaajoukkueessakin esiintynyt 19-vuotias Stefan Legein ilmoitti lopettavansa jääkiekkoilun muutama päivä sitten. Tässä tsn.ca:n juttu aiheesta.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Perkele.

Pelaan kolmatta kautta Avalanchella. Palkkabudjettini on liigan pienin, eli noin 34 miljoonaa dollaria. Olen voittanut kahdella aikaisemmalla kaudella Stanley Cupin, mutta silti joukkueeni taloudelliset voitot ovat jääneet minimiin, edelliskaudella tuli jopa neljä tuhatta dollaria tappiota.

Missä vika? Miten saan yleisön löytämään tiensä Pepsi Centeriin? Pitääkö palkata Forsberg? Nakertaa voittaa tyhjille katsomoille ja tehdä rahallisesti persnettoa.

EDIT: Ai niin, onkos tässä pelissä palkkakattoa? Enkös nyt ole sen alapuolella? Jopa nakertaa lisää.
 

d2uce

Jäsen
EHM 2007 aiheutti hymähdyksen scouttaus reportilla joka koski Stefan Legeinia, raportissa sanotaan että "needs to improve his decision making", no vittu yes indeed aika osuva neuvo vaikka tuo tarkoittaakin päätöksentekoa kaukalossa.

Kyllähän noi scouting reportit usein naurattavat, esim. ne vertaukset johonkin pelaajaan voivat olla aika hilpeää tavaraa.

Viimeksi tuli hymähdettyä kun "...has signed smooth passing defenceman Sami Helenius"
 

Laika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Tappara
Mulla neljäs kausi menossa HC Kuusankoskella. Aloitin Suomi-sarjasta. Viime kauden päätteeksi nousin liigaan. Nyt liigaa pelattu yli puolet ja oon sarjataulukossa kolmantena. Mainittakoon, että kaikien pelaajien palkkakulut on yhteensä 130k € (budjetti saman verran).

Jotenkin alkaa pelistä menemään hohto kun ihan paskasakilla taistelee liigan voitosta. Niin ja Kuusankoskihan on Kookoon farmijoukkue ja Kookoo pelaa mestiksessä. Sinänsä mielenkiintoista että Kookoon farmiin tiputtamat "ylijäämäpelaajat" ovat kauttaaltaan parempia kuin omat pelaajat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös