NHL Eastside Hockey Manager

  • 567 431
  • 2 477

Riz

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Koli kirjoitti:
En sitten tiedä, että onkohan tuo sinun havaitsemasi bugi sama kuin tämä -> Fixed players becoming eligible for waivers between when the protected list was submitted, and the waiver draft.

Taman pitaisi koskea juuri tuon Komisarekin tilanteen tapaisia pelaajia. Patch 2 on tulossa ulos ihan lahiaikoina, kauaa ei tarvitse odotella.
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Yksi pieni juttu on hieman jäänyt kalvamaan pelatessa, se koskee training campia.

Itselläni on tapana pitää training camp avoimena, ja silloinhan leirille liittyy aina muutama pelaaja pelipaikkaa hakemaan. Kuitenkin poikkeuksetta nämä pelaajat ketkä tulevat "omasta tahdostaan" sille training campille, ovat sen verran huonoja pelaajia, ettei heille ole käyttöä joukkueessa. Suht monet training campit on jo pidetty ja eri sarjatasoillakin, mutta kertaakaan tarpeeksi hyvää pelaajaa ei näistä omin päin leirille liittyneistä ole löytynyt. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
 

Kliz

Jäsen
MiikaL kirjoitti:
Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Jep, ikinä ei ole pelaavaan kokoonpanoon mahtunut pelaajia jotka tulevat kokeilemaan kun olen pitänyt training campin avoimena, vaan aina valmentaja on sanonut, että ei kiinnostusta löydy. Nyt olen pitänyt enemmän suljettuja harjoitusleirejä ja kutsunut sellaisia pelaajia jotka saattaisivat mahtua kokoonpanoon.

EDIT: Ja vielä koskien tc:iä niin ensi vuoden versioon voisi kehitellä sellaisen systeemin, että pystyy itse päättämään mitä minäkin päivänä on.
 
MiikaL kirjoitti:
Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Kyllähän tämä on tuttu ilmiö. Mutta myös toisinpäin on käynyt joskus. Esim. Tutolla pelatessani training campille ilmestyi kolme tuntematonta kanukkia jostain P-Amerikan alaliigoista. Äijät osoittautuivat leirillä todellisiksi vahvistuksiksi ja koutsin suositusten jälkeen tarjosin sopimukst ja sain näistä 2 joukkueeseeni. Alkukausi sujui pisteiden valossa hyvin, kunnes sitten kone meni tilttiin... no se siitä.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Koli kirjoitti:
Tuossa pätsissä ei muuten taida olla korjattuna sellaista bugia, että SM-liigassa saa peluuttaa vain neljää eikä viittä ulkomaalaista? Tai sitten sitä ei ole vielä laitettu tuohon listaan, koska tuo on päivitetty 30. kesäkuuta.

EDIT: Pätsi julkaistu, http://www.sigames.com/downloads.php?type=view&id=352


Voi olla ettei siinä ole tuota korjausta siksi, ettei SM-liigan säännöt kiellä 5 ulkomaalaisen peluuttamista, mutta siitä on seurojen välillä sopimus. Se ei kuitenkaan ole ns. virallinen sääntö.
 

JP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Muutama varoituksen sana lienee paikallaan niille, jotka manageroivat NHL:ää. EHM-sivustoilta löytyy hiljattain ilmestynyt unfaking 1.1 -patsi. Siinä työsulun aikana Euroopassa pelanneet NHL-miehet ovat lainattuina "eurooppalaisiin" seuroihinsa! Managerin kannalta mahdotonta alkaa pelaamaan silloin kautta. Unfaking 1.0 on parempi vaihtoehto, pelaajat ovat oikeissa joukkueissaan ja NCAA-pelaajatkin esiintyvät oikeilla nimillään.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Noniin. Nyt pitää välillä kehuakkin. Nimittäin uskokaa tai älkää, niin minun training campilleni tuli jopa yksi kaveri josta joukkueelle on hyötyä. Kaveri oli aiemmin pelannut AHL'ää ja tuli nyt Capsieni training campille. Nyt siis aion signata kaverin, tosin suurin osa menee AHL'ssä, mutta hyötyä kuitenkin.
 

Kliz

Jäsen
JP kirjoitti:
Muutama varoituksen sana lienee paikallaan niille, jotka manageroivat NHL:ää. EHM-sivustoilta löytyy hiljattain ilmestynyt unfaking 1.1 -patsi. Siinä työsulun aikana Euroopassa pelanneet NHL-miehet ovat lainattuina "eurooppalaisiin" seuroihinsa! Managerin kannalta mahdotonta alkaa pelaamaan silloin kautta. Unfaking 1.0 on parempi vaihtoehto, pelaajat ovat oikeissa joukkueissaan ja NCAA-pelaajatkin esiintyvät oikeilla nimillään.

Unfaking v1.1 on parempi vaihtoehto. Nimittäin database kansiossa on neljä extra_config.cfg tiedostoa. extra_configNA.cfg tiedostosta otat NA päätteen pois ja laitat vaikka siihen extra_config.cfg filuun jonkun toisen päätteen tai poistat sen jollet tarvitse sitä. Kun olet tämän tehnyt sinulla on taas työsulku pelaajat NHL:ssä.
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Koli kirjoitti:
vaan aina valmentaja on sanonut, että ei kiinnostusta löydy..

Nyt olen jyystänyt peliä muutaman vuorokauden ja kovasti tutunoloiseltahan tuo vaikuttaa pitkän CM-historian valossa. Valmentajan näkemykset ihmetyttävät kyllä kovasti enkä anna niille pelaajaa arvioitaessa kovin paljon arvoa. Lähes pääsääntöisesti sellaiset pelaajat joista valmentajan arvio on ollut aluksi tyly, mutta joista itse olen pitänyt/ nähnyt lukujen taakse, niin kas kummaa kun pisteitä alkaa tulla ja kaveri porskuttaa niin valmentaja onkin ylistämässä samaa kaveria. Näin ainakin oma pääkoutsini jolla itsellään on hyvät arviointilukemat.

Parhaan tyydytyksenkin sellaiset omat löydöt antavat...
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Yläpesä kirjoitti:
Nyt olen jyystänyt peliä muutaman vuorokauden ja kovasti tutunoloiseltahan tuo vaikuttaa pitkän CM-historian valossa. Valmentajan näkemykset ihmetyttävät kyllä kovasti enkä anna niille pelaajaa arvioitaessa kovin paljon arvoa. Lähes pääsääntöisesti sellaiset pelaajat joista valmentajan arvio on ollut aluksi tyly, mutta joista itse olen pitänyt/ nähnyt lukujen taakse, niin kas kummaa kun pisteitä alkaa tulla ja kaveri porskuttaa niin valmentaja onkin ylistämässä samaa kaveria. Näin ainakin oma pääkoutsini jolla itsellään on hyvät arviointilukemat.

Parhaan tyydytyksenkin sellaiset omat löydöt antavat...

Jooh, draftissa ehdotteli valmentaja sellaisia kavereita, että ei paljon itsellä innostusta löytynyt. Pakko sanoa että vaikka CM(tai nykyisin FM) on paljon vielä pelinä edellä, imua enemmän ja fudiksesta pidän muutenkin enemmän, niin on tässäkin pelissä puolensa. Varsinkin draftit ja prospectien etsiminen/signaaminen ja muu kaupankäynti on oikein mukavaa. Ja tämä pitääkin itselläni varmaan 90% peliin keskittymisestä.
 
Aloitukset

Miksiköhän minulla Jagr aloittaa aina kun on kentällä? Vieressä keskushyökkääjänä olkoon Holik, Forsberg, Nylander tai vaikka Balej niin aina 68 on aloituksessa.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Kone koittaa tehdä aika pahoja ryöstöjä tradeissa kyllä. Onko nyt järkeä että melkein jokaiseen kauppaan kone vastaa tyyliin:

Koneen seura antaa "7 kierroksen varausvuoronsa" ja vaihdossa haluaa minulta esim. "5kierroksen varaus vuoron ja oikeudet Jeff Schultziin". Varmaan 75% kauppaehdotuksistani tulee vastaan tuollaisia. Tai sitten annetaan vaihdossa sama vuoro kun tahdotaan jonkun huippu prospectini kanssa.
 

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Itse häviän usein miten vedot tyyliin 15-37 etc. niin mikä voisi auttaa tähän että saisivat hieman enemmän vetoja aikaan? Taktiikkaa olen väsäillyt ja joillekkin kokeillut laittaa shoot - asetuksen päälle jne. , mutta tulos on aina sama. Kuitenkin hyökkäyksessä on Jokinen, Heatley, Crosby, Tkachuk, Cole, Guerin... : ( Eikä se kärppä maalissa ihan kaikkia vetoja kuitenkaan kiinni saa.. :D

En vaan vissiin osaa... pitää vissiin FM taas käynnistää.
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Olpa kirjoitti:
Itse häviän usein miten vedot tyyliin 15-37 etc. niin mikä voisi auttaa tähän että saisivat hieman enemmän vetoja aikaan? Taktiikkaa olen väsäillyt ja joillekkin kokeillut laittaa shoot - asetuksen päälle jne. , mutta tulos on aina sama. Kuitenkin hyökkäyksessä on Jokinen, Heatley, Crosby, Tkachuk, Cole, Guerin... : ( Eikä se kärppä maalissa ihan kaikkia vetoja kuitenkaan kiinni saa.. :D

En vaan vissiin osaa... pitää vissiin FM taas käynnistää.

Minulla tulee Bostonilla myös tuollaisia lukemia, tämän johdosta olen hävinnyt 12 peliä ja voittanut 5 tällä kaudella. Hyökkäyksessä Thornton, Kovalev, Forsberg, Samsonov ja niin edespäin. Puolustuksessakin varmasti ainakin NHL:n hyvää keskikastia. Silti asetuksista huolimatta turpaan tulee jatkuvasti. Palasin lähes default-asetuksiin, koska ketjujen asetuksia muuttamalla hävisin 5 peliä putkeen. Näin pystyn edes joskus voittamaan. FM:ssä osaan kyllä menestyä, mutta tämä peli ei tunnu kovin helpolta. Jopa vähän turhan hankala pitämään amatöörin kiinnostusta kovin kauaa yllä.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Katsokaa niitä teidän pelaajien arvoja. Muokatkaa individual juttuja missä on ne että syöttääkö pelaaja vai laukooko ja "join rush" jne..

Voitin eka kaudella Philadelphialla mestaruuden. Runkosarjassa 55 voittoa ja vain 15 tappiota. Maaleja tein 291 kpl. Päästettyjä 172. Minulla meni alussa kans aina ihan perseelleen mutta kyl sitä sitten oppii. Jos on liikaa tähtiä joukkueessa niin se voi vaikuttaa huonollakin tavalla otteisiin. Ja kannattaa olla ainakin kaksi eri taktiikkaa joukkueella. Koska vastustaja oppii lukemaan sinun taktiikkaa jos jauhat koko ajan samalla tavalla.
 

Kliz

Jäsen
Parker27 kirjoitti:
Ja kannattaa olla ainakin kaksi eri taktiikkaa joukkueella. Koska vastustaja oppii lukemaan sinun taktiikkaa jos jauhat koko ajan samalla tavalla.

No tämäkin vähän riippuu. Itse olen kehittänyt ainakin omasta mielestäni erittäin hyvän taktiikan mm. ruotsin maajoukkueen peräsimessä tuli maailmanmestaruus ensi yrittämällä ja EHT:in voittoja on myös tilillä. Nashvillellä tällä hetkellä neljäs kausi menossa ja aina olen päässyt playoffeihin ja tuntuu kausi kaudelta menevän vain paremmin, jokaisen pelin olen siis samalla taktiikalla pelannut.

Harjoitteluun kannattaa myös panostaa, itselläni on maalivahti-, puolustus-, taktiikka-, ja hyökkäysvalmentajat. Jokaisella heillä on se oman osion valmennusarvo 16 tai yli.
 

Wolves

Jäsen
Blackhawks antoi kenkää...

...ja lujaa. Vaikka vajaat kaksi kautta olivat pelaajahankintojen ja pelaajien kehityksen kannalta loistavia (Teemu Selänne kaudella n. 50 pistettä, Tuomo Ruutu löi itsensä läpi), ei menetystä jostain kumman syystä tullut iihmeemmin. Ensimmäisenä kautena Läntisen Konferenssin jumbosija, jonka ansiosta varaustilaisuuteen saatiin ensimmäinen vuoro ja muutama loistava pelaaja. Muuten kaudesta ei paljoa kerrottavaa ollut, vaikka Columbuksen kanssa tapeltiin viimeisiin peleihin asti Konferenssin 14.sijasta. Tämähän ei kuitenkaan seurajohtoa paljoa innostanut.

Toinen kausi lähti huomattavasti paremmin käyntiin ja pitkään Blackhawks keikkuikin konferenssin viimeisillä play-off paikoilla ja homma näytti luistavan. Sitten Kesällä hankittujen tärkeiden pelaajien (Mike Modano, Ossi Väänänen, Sami Salo ym.) paikat alkoivat hajoilla ja kun vielä Selänne halusi siirtyä pois (Siirtyikin lopulta Pittsburghiin Niklas Hagmania ja muutamaa varausvuoroa vastaan) alamäki alkoi. Liigaa olikin jäljellä vajaat kymmenen ottelua, kun GM saikin kenkää ja alkoi uuden johtajan etsintä.

Huoh...
 

Kliz

Jäsen
Olenko ymmärtänyt aivan väärin vai päivitetäänkö vain North American versioon aloituskaudeksi 2005-2006, NHL:n uudet säännöt ja rosteri päivitys? Eli jos olen ymmärtänyt oikein niin näitä uudistuksia ei tulisi Euro versioihin, mikä olisi todella ...
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Laitetaas jotain tarinaa omasta manageriurastani, kun ei muutakaan tekemistä keksi ja jos se sattuisi jotain vaikka kiinnostamaan.

Eli Espoo Bluesilla lähettiin uraa pyörittämään ja nyt tällä hetkellä on kolmas kausi menossa. Touhu on ollut yhtä menestyksekästä ja iloistakin kuin oikeastikin. Eli molemmilla kausilla lopputuloksena on ollut putoaminen puolivälierissä. Brilliant.

Ensimmäinen kausi lähti loistavasti käyntiin, n. 15 kierroksen jälkeen Blues johti sarjaa. Ykköstähtenään Laddy Kohn. Kokoonpanossa kävi jos minkälaista hiihtäjää kauden mittaan. Kauteen lähdin vain yhdellä maalivahdilla, sillä Littlen sopimusta ei vielä oltu julkaistu siihen mennessä. Kaltiaiselle hommasin kaveriksi kokeneen NHL-ykkösvahrinakin olleen Byron Dafoen. Dafoe pelasi loistavat treenipelit, mutta heti kauden ekoista peleistä lähtien äijä vuosi kuin seula. Siirtomarkkinoillakaan ei pyörinyt pätevää korjaajaa, niin päätinpä tyytyä Lundellin Janiin, ikävä kyllä. Dafoeta en saanut myytyä ja Lundell osoittautui vielä pahemmaksi seulaksi, niin oli pakko laittaa Lord Byron maaliin. Byronin voittorekordi oli kuitenkin aika hyvä, vaikkei hänen oma pelinsä järin hyvin kulkenut. Loppukaudesta Byron sitten loukkaantui ja Jan maaliin - sijoitus laski säälipleijareihin. Sieltä päästiin puolivälieriin joissa Pelsut tiputtivat Blegin näytöstyyliin.

Toisella kaudella oli tupa täynnä ulkkareita. Valiquette, Obsut, Kohn, Kip Miller, Craig Johnson, Eriksson, Öhman. Näistä Craig Johnson pelasi kauden aikana huikeat 13 ottelua, äijä oli lätkäkenttien JARI. Valiquette pelasi tasaisen varman runkosarjan ja joukkueen sijoitus oli runkosarjassa loistava toinen sija. Obsutin hankinta osui nappiin, Kohn teki mukavat tehot, kuten myös Kip Miller. Erikssonista ja Öhmanista koitin parhaani mukaan päästä eroon, mutta valitettavasti ei onnannut. Kotimaisia huippuja sain myös hankittua, kuten Hannes Hyvösen, Pasi Määttäsen sekä Hentusen Jukan. Kaikilta loistava kausi, Määttänen vuoden Blues-pelaaja. Eikös tämäkin kausi sitten maalivahtipeliin kaatunut. Pleijareissa vastaan asettui Kerho. Ekassa ottelussa Valiquette haparoi ja loukkaantui. Maalin asettui kakkosveska Tero Leinonen ja lopputuloksenhan voi jo arvata. Kerho jatkoon 4-1 voitoin ja siitä mestaruuteen.

Kolmanteen kauteen lähdettiin sitten suurella vaihtuvuudella. Kohn myytiin Saksaan, Eriksson Ruotsiin, Öhmanin sopimus luojan kiitos loppui, Hentusen diiliä en uusinut, koska äijän kyvyt alkoivat olemaan pahassa laskusuhdanteessa, samoin muuten suuren osan kokeneemmasta kaartista. Joku vika kenties treenauksessa? Kolmannen kauden rosteri vaikuttaa loistavan lupaavalta. Maaliin hommasin Myllyniemen Jeren takaisin kakkoseksi, sekä ykköseksi kokenut Steve Shields. Puolustukseen Grönvall, Teemu Aalto sekä kehittynyt A-P Lamberg. Ennestään rosterissa olikin jo Eskelinen, Obsut ja lupaavat Joni Tuominen ja Juha Alen. Tuominen pelasi loistava edellisen kauden kakkosparissa. Hyökkäykseen sainasin uudestaan Craig Johnsonin 200k pienemmällä palkalla, Miller jatkoi, mutta lopetti ensimmäisen treenipelin jälkeen. Miller jatkaa seurassa loistavat kyvyt omaavana apuvalmentajana, ehkä ensi kauden head coach. Sportista hommasin edellisen kauden tulokkaan Oskar Osalan. WHL:stä Masi Marjamäen, Saipasta Ilkka Malkin, Lukosta Yli-Junnilan(loistavat kyvyt), Lukosta Tommi Hannus ym. Homma tuntuu lähtevän aika hyvin liikkeelle tämä kausi, eiköhän sekin vielä kaadu Shieldsin haparointiin/loukkaantumiseen..

Että tällaista tapahtunut minun pelissäni, toivottavasti joku jaksoi edes vähän alusta. :)
 

Da Silva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, NHL:n suomalaiset
King kirjoitti:
Kohn myytiin Saksaan, Eriksson Ruotsiin
Onkohan kellään tietoa, mikä mahtaisi olla hyvä rahasumma pelaajista? Eli paljonko kehtaa laittaa hintaa, jotta joku vielä ostaisi? Itselläni on ollut se ongelma, ettei pelaajat mene kaupaksi, vaikka olisi 4,5 euroa hintana. Ja sitten, kun pelaajien sopparit loppuu, niin useampi liigajoukkue tappelee hampaat irvessä, jotta saisi tämän kyseisen pelaajan riveihinsä.
King kirjoitti:
Sportista hommasin edellisen kauden tulokkaan Oskar Osalan
On se hyvä, että joku saa Osalan. Itse yritin tarjota vaikka mitä, että olisin saanut Oskarin joukkueeseeni. Läjäpäin rahaa, kokeneita ja kokemattomia pelaajia, kaikkea mitä tarjota vaan voi, mutta Oskar istui tiukasti Sportissa. Millä ihmeellä Sportin saa luopumaan pelaajastaan?
 

Riz

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Koli kirjoitti:
Olenko ymmärtänyt aivan väärin vai päivitetäänkö vain North American versioon aloituskaudeksi 2005-2006, NHL:n uudet säännöt ja rosteri päivitys? Eli jos olen ymmärtänyt oikein niin näitä uudistuksia ei tulisi Euro versioihin, mikä olisi todella ...

Pohjois-Amerikan julkaisua varten paivitetaan data ja saannot kauden 2005/06 vastaaviksi niin pitkalle kuin se suinkin on mahdollista saatavilla olevien tietojen mukaan.

Nykyisia euro-versioita varten syntyy myos samalla paivitys joka mahdollistaa pelin aloittamisen nailla uusilla saannoilla ja datoilla. Tama paivitys ei ole yhteensopiva vanhojen savejen kanssa, koska liigarakenteita yms. ei voida vaihtaa lennossa kesken pelin. Eli mikali haluaa jatkaa vanhojen career-pelien kanssa, ei tata isompaa paivitysta kannata asentaa heti vaan vasta kun tekee mieli aloittaa uusi urapeli uusien saantojen ja datan kanssa.
 

Ojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mistä mahtaa johtua, kun asensin sen uusimman päivityspaketin (2.0.2) ja aloitin kokonaan uuden pelin, niin silti peli näyttää että se olisi versiota 2.0.1? Asennus meni kuitenkin ihan ok läpi.

Aika pirun monta kautta on tullut tahkottua, mutta pronssipeliä pidemmälle en ole päässyt. No ei auta muuta kuin jatkaa.

Pari juttua tulee mieleen mitä itse kaipaan. Olisi hyvä jos pelissä pystyisi jotenkin vertaamaan puolustusta ja hyökkäystä kokonaisuutena toisiin liigaseuroihin. Toinen samantyyppinen juttu eli kun vertailee kahta eri pelaajaa, niin siellä olisi lopussa jonkinlainen "total" arvo josta näkisi kokonaisuuden.
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Toinen kausi nyt lopuillaan. Tässä huomioita omituisuuksista/puutteista.

Mahtaneeko johtua potkupallomoottorista, mutta ainakin tuntuu siltä, että kun joukkueellani on kiekko ja vastustaja tekee jäähyn arvoisen virheen, peli puhalletaan heti poikki. SR-maaleja ei siis synny lainkaan. Not funny. Ilman muuta maalivahdin pitäisi luistella vaihtoon ja kuudennen jannun jäälle.

Maaleja ei koskaan tarkasteta (?). CM:ssä ainakin hylättiin maaleja usein paitsioina, mutta EHM:ssä ei ole tullut kertaakaan vastaan maalikameroiden käyttötilannetta, joka kuitenkin on suht usein toistuva ilmiö IRL.

Omia maaleja ei ole syntynyt yhtään.

Joukkuerangaistuksia ei ole syntynyt yhtään.

Joukkotappeluita ei ole syntynyt yhtään.

Pitkät kiekot näyttävät syntyvän välillä ihan väärin (2D).

En saa pelaajia myytyä millään (Hei, joukkueeni on liigan johdossa ja osa pelaajista on loistavia!). Kaupankäynti on surkeata. Pelaajia pitäisi kyetä tarjoamaan tietyille joukkueille/tiettyyn liigaan agentin kautta.

Jotenkin on managerin ajatusmaailmasta käsin aivan vierasta, että ainoa tapa vaikuttaa pelaajiin on rangaista heitä (discipline). Itse ainakin haluaisin hehkuttaa oma-aloitteisesti joitain pelaajia tai koko joukkuetta silloin kun peli kulkee kuin unelma. Jotain muutakin palkkiota voisi olla kiva antaa. Olettaen että tällä voisi jotenkin vaikuttaa kemioihin tai motivaatioon. Myös "kriisipalaverin paikka" on monta kertaa ollut mielessä kun kaverit pelaa hälläväliä asenteella. Siis koko joukkueelle pitäisi olla mahdollisuus antaa summasta. Tiedotusvälineillekin pitäisi olla mahdollisuus antaa itse materiaalia, jolla lisätään fanien ja muiden mielenkiintoa. "Nielikäisen on syytä varoa ensi visiittiä" -tyyliin.

Pelin aikana pitäisi olla mahdollisuus "huutaa" pojille ekstralatauksen saamiseksi. Perkele. Jalat!

Surkeista surkein pelaaja pitäisi voida "ulkoistaa" petriläisen tyyliin. "Saat palkkaa mutta voit vaikka kalastaa loppukauden" tai "Elleivät suoritukset muutu, et tule ikinä pelaamaan joukkueessa". (Sanoo sisäinen sadistini)

Kolme kaveria jotka tulivat 05/06-kauden joulukuussa try-outille, eivät poistuneet lainkaan. Pelasivat kauden loppuun joukkueessa 60e/kk palkalla. No, en valita, muttei tuo ole todellista. Samoin yksi UFA-vahvistus tuli vielä helmikuussa siirtorajan jälkeen joukkoihin, vaikkei pitäisi olla mahdollista.

Surkean tuomaritoiminnan valittamisella ei taida olla mitään vaikutusta mihinkään? Tuomariakin pitäisi voida hiillostaa, jos huomaa sen sortavan pelin aikana. Vähän jortikkaa peliin.

Tiettyjen kotimaisten pelaajien ominaisuusarvot ovat ihan PC:stä, suuntaan jos toiseenkin. No, ei se mitään, kun vain ymmärtää, että pelataan vantasiapeliä.

Siinäpä ne päällimmäiset.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös