NHL Eastside Hockey Manager

  • 565 648
  • 2 476

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti KoliZ
Oikeat nimet SM-liiga/mestis ja juniori joukkueille + halleille

http://www.ehmcenter.com/kuvat/realnames.png

http://www.ehmcenter.com/pafiledb/pafiledb.php?action=file&id=47

Uusi kausi pitää aloittaa jotta saat nämä toimimaan.

Itse en ainakaan ole noita lataamassa. Tässäpä pieni keskustelunpätkä eräältä irc-kanavalta (nickit sensuroitu):
[17:34:26] <xxx> http://www.ehmcenter.com/pafiledb/pafiledb.php?action=file&id=47
[17:35:39] <yyy> Ei uskalla latailla, jotain örröä se kuitenki tekee peliin
[17:36:10] <xxx> sama juttu, en oo lataamassa
[17:36:29] <xxx> myös senkin takia, että tarvis alottaa uus ura
[17:41:04] <qqq> örröä teki minun pelilleni
[17:41:29] <qqq> erroria vaan heittää ja sammuu, kun luo uutta kautta :/

Joten suosittelen miettimään pariin kertaan, ennen lataamista.
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti KoliZ
Suosittelen uusimman virallisen päivityksen asentamista.

Itsellänihän tätä ongelmaa siis ei ollut, kun en noita ole asentanutkaan.

Suosittelen muuten tästä edespäin mainitsemaan tekemiesi "päivitysten" mukana, että mitä ne vaatii toimiakseen. Ihan senkin takia, ettei tule tälläisiä ikäviä yllätyksiä, kuten tässä.
 
Viimeksi muokattu:

Riz

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Viestin lähetti Mängimies
Käsittääkseni demoversiossa ei ole kotoista liigaamme. Kuten täällä jo mainittua, varsinaisessa pelissä voit aloittaa pelaamisen suoraan kotoisesta liigasta.

Taalta saa ladattua demoon skandinaavisen fast-start paketin jonka pitaisi kasittaakseni sisaltaa myos Suomen liigat:

http://www.sigames.com/downloads.php?type=view&id=249
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kovasti tätä peliä odottelin ja hankinkin.
Tuo joukkueiden nimipäiviytys ei pelaa minullakaan, vaikka olen nimenomaan ladannut uusimman virallisen päivityksen.

Myös se kyrsii, että 1280x800 resollakaan ei voi pelata ikkunassa, olisi paljon nautinnollisempaa voida pelata samalla kun käyttää muita ohjelmia siinä rinnalla. Ilman säätämistä.

Mutta sitten kun rosterpäivitys ja toimiva paketti tiimien nimestä tulee, alkaa tosipeluu! :)

Kivaa toki olisi mikäli tuo screen-probleema poistuisi..
 

hermosillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Iirot
Viestin lähetti bisnesman
Myös se kyrsii, että 1280x800 resollakaan ei voi pelata ikkunassa, olisi paljon nautinnollisempaa voida pelata samalla kun käyttää muita ohjelmia siinä rinnalla. Ilman säätämistä.

Oletko kokeillut muotoilla pikakuvaketta seuraavanlaiseksi:
"C:\...\ehm2005.exe" -small_screen -windowed

Eli lisäät tuon lainausmerkkien jälkeisen tekstin.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti hermosillo
Oletko kokeillut muotoilla pikakuvaketta seuraavanlaiseksi:
"C:\...\ehm2005.exe" -small_screen -windowed

Eli lisäät tuon lainausmerkkien jälkeisen tekstin.
Kiitos!
Nyt toimii =)
Vielä kun saisi rosterit ja nimet kuntoon..
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Eipä minulla ainakaan ole mitään ongelmia tuon nimipäivityksen kanssa. Uusin virallinen päivitys ladattuna sekä tuo nimipäivityksen korjattu versio EHMCenteristä. Ei minkäänlaisia virheilmoituksia ole näkynyt.

edit: Onko tässä pelissä mahdollista saada rahalla yhtään pelaajaa? Omista pelaajistani monet seurat tarjoavat 40 000 euroa ja olen muutaman pelaajan myynyt, mutta toisista seuroista tuntuu olevan mahdotonta saada pelaajia, vaikka nostaisi hinnan 100 tuhanteen. Ymmärtäisin, jos pelaaja olisi joukkueen ykköstähtiä, mutta kun ei ole. Scouttaamiani junioreita tuntuu olevan myös mahdoton ostaa, tasosta riippumatta.

edit2: Vielä kysyisin, että missä vaiheessa pelaajat haluavat yleensä neuvotella jatkosopimuksista? Kesken kauden eivät halua, kun 3kk sopimusta oli jäljellä, suurin osa ei vieläkään halunnut. Pitääkö odottaa kauden loppuun vai lähtevätkö hyvin menestyneestä joukkueesta kaikki runkopelaajat kävelemään kauden jälkeen ilman halua tehdä jatkosopimusta?

edit3: Lisätään nyt tähän samaan, jos jossain vaiheessa vastaustakin tulisi. Eli, minulla on pelaaja, joka on "happy to stay at the club". Joukkue x yrittää ostaa tätä naurettavalla summalla, johon kukaan ei suostuisi tämän pelaajan kohdalla, vaikka se onkin asking price. Laitan reject ja hyvät perustelut perään, liian tärkeä joukkueelle. Pelaaja tulee tyytymättömäksi, koska häntä ei treidattu. Onko tässä nyt mitään järkeä? Ei jokainen pelaaja voi tulla tyytymättömäksi, jos häntä ei treidata. Hyvän kuvan antaisi varmasti seurasta, jos treidaisi jokaisen halutun pelaajan pois.
 
Viimeksi muokattu:

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Muutaman päivän taistelun jälkeen sain vihdoin niskalenkin pelistä. Yritin ja yritin voittaa, mutta mikään ei auttanut kun joukkueeni otti tasaisesti noin 10 rangaistusta pelissä. Yritin coachata itse, tai antaa päävalmentajan coachata, yritin vaihtaa taktiikoita mahdollisimman löysään suuntaan, mutta ongelma vaan paheni.

Kun olin taas aloittanut uuden kauden, huikealla joukkueella, 10 suoraa tappiota niskassa, käänsin vihdoin ihan huvin vuoksi kaikki "nupit kaakkoon" eli backchecking, hitting ja pressure HIGH. Sen jälkeen olen voittanut lähes jokaisen pelin, jotkut murskaavalla ylivoimalla kuten tuolla rosterilla pitääkin. Jäähyjä joukkue ei enää pahemmin ota.

Epäloogistahan tuo on, ja sen takia sen selvittämiseenkin meni aikansa.
 

Littune

Jäsen
Onko mitään tehtävissä sille, että jos aloittaa kauden SM-liigassa, esim JYPillä, niin NHL vie saman tien Immosen, Louhivaaran ja Marttisen, vieläpä ilmaiseksi kesken sopimuskautta? Tämä on todella ärsyttävää...
 

JP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Hommasin pelin tänään ja hienosti on toteutettu. Tietokannasta kuitenkin käsittämättömästi puuttuu erittäin merkittäviä pelaajia. Vuoden 2004 NHL-draftissa varatuista puuttuvat mm. seuraavat pelaajat: Al Montoya (NYR), A.J Thelen (MIN), Drew Stafford (BUF), Travis Zajac (NJ), Kris Chucko (CGY), Cory Schneider (VAN), Chris Bourque (WAS), Darin Olver (NYR), Grant Lewis (ATL).....

Vuonna 2003 draftatuista pelureista puuttuvat: Hugh Jessiman (NYR), Mark Stuart (BOS), Brian Boyle (LA), Jeff Tambellini (LA), Parhaan yliopistopelaajan Hobey Baker -palkinnon tällä kaudella voittanut Patrick Eaves (OTT), Jim Howard (DET)...

2002 draftin pelaajista näköjään puuttuvat Eric Nystrom (CGY), Mike Morris (SJ), Jim Slater (ATL), Tim Brent (ANA), Matt Greene (EDM)...

Näin NHL-fanina tällaiset asiat syövät miestä erittäin paljon. SIgamesin sivuilta olen ensimmäisen patchin hakenut, ei muuta kuin uutta database-päivitystä odottelemaan. On vaikeaa kuvitella NHL:n pelaamista tällaisenaan.
 
Viimeksi muokattu:

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Viestin lähetti Littune
Onko mitään tehtävissä sille, että jos aloittaa kauden SM-liigassa, esim JYPillä, niin NHL vie saman tien Immosen, Louhivaaran ja Marttisen, vieläpä ilmaiseksi kesken sopimuskautta? Tämä on todella ärsyttävää...

Ei noille valmiiksi varatuille ja valmiilla sopimuksilla oleville hirveästi voi tehdä, ehkä yrittää tarjota niin kovaa diiliä että suostuvat jättämään NHL pykälän pois. Itse olen tässä harkinnut että pitää nyt vaan scouttailla voimakkaasti todella nuoria pelaajia ja yrittää josko jonkun todella huippulupauksen saisi erittäin nuorena todella pitkällä diilillä ja ilman NHL pykälää...sitten voisi laittaa pyyntihinnan ihan pilviin ja odottaa että joku siihen tarttuu. Uskon vakaasti että tällainen kaappaaminenkin on mahdollista, mutta todella harvinaista ja vaikeaa. Toki pelin kehittäjät voivat vielä vahvistaa että onko nuorta lupausta edes mahdollista signata ilman NHL pykälää esim. kymmeneksi vuodeksi, vai tekeekö pelimoottori tämän mahdottomaksi.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti JP
Hommasin pelin tänään ja hienosti on toteutettu. Tietokannasta kuitenkin käsittämättömästi puuttuu erittäin merkittäviä pelaajia.
Missä sarjoissa kyseiset pelaajat pelaavat? Ovatko he sarjoissa joista ei ole otettu joukkueita peliin?

Olisi tietysti hyvä jos joitain tiettyjä joukkueita ja niiden pelaajia näkyisi pelissä, vaikka koko sarjaa ei olisikaan mutta kun nämä ovat taas näitä hankalia lisenssikysymyksiä. Siksi kaikkea ei ikinä voi saada...
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Viestin lähetti JP
Hommasin pelin tänään ja hienosti on toteutettu. Tietokannasta kuitenkin käsittämättömästi puuttuu erittäin merkittäviä pelaajia.
Ei käsittämättömästi, vaan ihan puhtaasti lisenssisyistä. Jostain muistelin lukeneeni, että yliopistopelaajien sisällyttäminen peliin olisi yksinkertaisesti mahdotonta.
 

JP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Viestin lähetti eh
Ei käsittämättömästi, vaan ihan puhtaasti lisenssisyistä. Jostain muistelin lukeneeni, että yliopistopelaajien sisällyttäminen peliin olisi yksinkertaisesti mahdotonta.

Niinpä niin, yliopistosarjoista kun on kyse. Edellisessä NHL:EHM -pelissä asia korjaantui myöhemmin epävirallisen päivityksen avulla. Toivottavasti sellainen tulisi mahdollisimman pian, jotta änärin peluu olisi mahdollista.
 

Kliz

Jäsen
Onlinepeli

Eikö kokoversiossa saa laitettua vuoroihin aikarajaa? Itse ainakin huomasin, että betademossa sen pystyi määrittelemään, onko se otettu pois käytöstä, vai?
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Viestin lähetti Littune
Onko mitään tehtävissä sille, että jos aloittaa kauden SM-liigassa, esim JYPillä, niin NHL vie saman tien Immosen, Louhivaaran ja Marttisen, vieläpä ilmaiseksi kesken sopimuskautta? Tämä on todella ärsyttävää...

Yksi tehokas keino tähän on aloittaa NHL ja SM-liiga samaan peliin ja laittaa pelin aloittamispäiväksi NHL:n alkamispäivä. Sitten kun pelaa SM-liigaa, ei NHL voi ryövätä eurooppalaisia heti ensimmäisellä kaudella, koska siirtoikkuna on jo kiinni. Seuraavalla kaudella ryöstökalastus onkin sitten kuumaa...
 

Gunners

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Washington
No niin nyt tämä peli on alkanut sujua. Ensimmäin urakkani oli peli Washingtonilla jota kesti neljä kautta ja sijoitukset eivät mairitelleet. 30, 29, 30 ja 27. Vaikka joukkueessa oli Sidney Crosby, Alexander Ovechkin, Martin Brodeur, Bryan Berard, Martin Havlat jne.

Lopetin sitten tuon ja aloitin Columbuksella ja nyt 20 peliä takana saldona 15 voittoa, 4 tappiota ja 1 tasapeli. Hankintoja tein mm. Anson Carter vapaista pelaajista, Eric Cole kolmella varausvuorolla(2x 2pic ja 1x 3pic) ja Jordan Leopoldin muutamalla juniorilupauksella. Täytyy vain toivoa että sama tahti jatkuu :)
 
Mites muilla on maalinteon kanssa? En tosin voi puhua kun tämän yhden liigan ja joukkueen kokemuksella, mutta teen itse (ja samassa myös vastustaja) erittäin vähän maaleja. Yleisimmät tulokset ovat 2-1 ja 2-2. Voihan se olla tietyistä asetuksistakin kiinni, mutta mietinpä vaan.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Kyllähän taktiikalla on suuri vaikutus maalimääriin. Itsälleni tule joskus oikein kunnolla maaleja ja välillä taas ei sitten millään. sama pätee tietokoneen ohjastamiin tiimeihin.
 

Hack

Jäsen
Täytyy kyllä nostaa pelille hattua. Minulle oli ainakin yllätys, että Mestiksen voittaja nousee Sm-liigaan. Tosin nousijana oli Kookoo, mutta eipä sillä ole väliä.
 

Kliz

Jäsen
Viestin lähetti Hurrikaani_89
Minulle oli ainakin yllätys, että Mestiksen voittaja nousee Sm-liigaan.

Jep, ensimmäisenä vuonna nousee ja siittä eteenpäin sarja onkin sitten lukittu, jos et ole vielä huomannut ;)

Onko muuten muilla ollut samoja ongelmia, että ensimmäinen kausi menee kohtuullisen hyvin, mutta toisena kautena tappioita tulee todella paljon vaikka on joukkue vahvistunut. Olen yrittänyt harjoitusohjelmista taktiikoihin muutella kaikkea mahdollista, mutta ei silti suju.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Onko muuten muilla ollut samoja ongelmia, että ensimmäinen kausi menee kohtuullisen hyvin, mutta toisena kautena tappioita tulee todella paljon vaikka on joukkue vahvistunut. Olen yrittänyt harjoitusohjelmista taktiikoihin muutella kaikkea mahdollista, mutta ei silti suju.


Eipä ole ollut tuollaisia ongelmia ainakaan minulla. Ensimmäinen kausi meni ihan ok ja pääsin pleijareihin ja nyt toisella kaudella taistelen ihan koko NHL johtopaikasta. Ja joukkuetta vahvistin jonkun verran muutamalla vapaalla agentilla.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hyvin lähtenyt ura KalPalla liikeelle, 10 pelin jälkeen 3:na sarjassa. En kuitenkaan usko vielä ensimmäisellä kaudellani Mestistä voitavan.

Jos oikein olen ymmärtänyt, niin ko. pelissä Mestis-kauden 2004-2005 voittanut joukkue nousee liigaan ja liiga on siitä eteenpäin suljettu. Kuitenkin liigakarsinnat ehkä palaavat kaudella 2006-2007. Onkohan peliin mahdollista tehdä joskus tulevaisuudessa päivitys joka mahdollistaisi karsinnat?
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Taidan olla jo kaudessa 2012-2013...viime kaudella Lukko voitti runkosarjan täysin ylivoimaisesti mutta hävisimme sitten välierässä TPS:lle suoraan kolmessa pelissä, ja ne veivät sitten ipaa vielä finaalissa suoraan neljällä voitolla.

Runkosarjassa hävittiin tosiaan vain 6 peliä, 2 voitettiin vasta jatkoajalla. Yli 30 pistettä eroa kakkoseen. Harmi että sitten playoffeissa ei enää lento jatkunut, mutta pronssin sentään sain. Taisi olla jo kolmas pronssi, ja yksi hopea sieltä joukosta myös löytyy. Ei siis ole mennyt mitenkään ylitsevuotavan loistavasti, mutta kohtalaisesti.

Joukkue on jo ensi kaudeksi valmiina, jonkin verran parantelua edelliseen kauteen verrattuna vielä. Budjetti pysyy hyvin hanskassa (1,3 miljoonaa).

Maalinteko-ongelmia ei enää ole, joukkue rikkoi 200 maalin rajan viime kauden runkosarjassa...mutta onpa niitä taktiikoita jo harjoiteltukin 7-8 kautta...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös