NHL Eastside Hockey Manager

  • 566 121
  • 2 476

floikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Täähän on ihan käsittämätön juttu. Mitä mitä? Onko Riz edelleen tämän takana?

Peli ilmeisesti perustuu vanhaan runkoon, onko olemassa jotain uudistuslistaa jo toteutetuista ja tulevista uudistuksista?

EDIT: Eäh, olisi pitänyt malttaa lukea edes vähän tarkemmin edellisen sivun juttuja siellähän on linkattu kaverin haastattelua ym.
 

Buster

Jäsen
Hienoja uutisia ja sopivasti onkin aikaa ihan mukavasti vääntää tässä lähipäivinä, eikä konsoleillekaan ole tulossa oikein mitään ennen toukokuuta. Pelityylejä on monia ja itse olen maajoukkueiden suuri ystävä. Olisikohan tuossa jo FM-tyyliin mahdollista ottaa A-maajoukkueen valmentajana samalla myös U-20 porukka hallintaan. Ei tarvitsisi toista pelaajaa sitä varten luoda, vaikka toisaalta yleensä on parikin maajoukkuetta kerralla hallussa. Joten yksi lisää sinne junnuihin ei sinänsä ole ongelma. Kelloa tuijotellessa.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Mä oon niin onnellinen! Tämä tuli kyllä ihan puskista, mutta on kyllä loistava uutinen. Olen ihan hämilläni, tämmöisiä peliuutisia useammin ja lisää. Mihin saa lähettää rahaa ja kuinka paljon? Best day ever. Luulin että uuden EHM:n odottaminen on samanlaista toiveajattelua kuin Ilveksen mestaruusta haaveilu, mutta kaikki on näköjään mahdollista.
 

Teloch

Jäsen
Nyssitä saapi.

E:Onkos kenelläkään jotain jumalaista facepackia tarjolla? Nyt jotenkin tuntuu olevan google keskellä kämmentä.

E2:Löytyihän nekin, kun vaan rekisteröityi ehmthebluelineen.
 
Viimeksi muokattu:

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Sopivasti olikin ensi viikko vapaata. Toki se piti käyttää lukemiseen sun muihin tehtäviin, mutta ehtiihän ne sitten myöhemminkin...
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Voisiko joku ystävällinen sielu heittää minulle ohjeet kuinka rosterit saadaan asennettua. Latasin paketin, mutta kun yritän readme:ta avata, niin alkaa loppumaton selainikkunoiden avaaminen. Ei auttanut vaikka latasin adobet uudelleen ja käynnistin uudemman kerran.

edit. Sain jonkun preview-jutun auki, ehkä se tästä.
 

Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voisiko joku ystävällinen sielu heittää minulle ohjeet kuinka rosterit saadaan asennettua. Latasin paketin, mutta kun yritän readme:ta avata, niin alkaa loppumaton selainikkunoiden avaaminen. Ei auttanut vaikka latasin adobet uudelleen ja käynnistin uudemman kerran.

edit. Sain jonkun preview-jutun auki, ehkä se tästä.
Siirrät sen TBL Rosters v7.3-kansion sinne EHM:n kansiossa olevaan data->database-kansioon. Esim: X:\Steam\steamapps\common\Eastside Hockey Manager\data\database.

EDIT: En osaa lainata ylempää viestiä, mutta naamapaketti löytyy osoitteesta Login • EHM The Blue Line
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Facepackit löytyvät täältä, kunhan ensin rekisteröityy tuonne bluelinen foorumille.
Toimiiko noista joku tuon Early Accessin kanssa testatusti? Kun ainakaan mun silmään ei löytynyt tuoretta päivitystä Early Accessille.

Melko tuskaista tulee olemaan Leafsin peräsimessä. Rosteri on nykyhetken mukainen, peli alkaa viime syksystä ja pudotuspeleihin pitäisi päästä. No ei olla pääsemässä, tank lähtee käyntiin. Jälleenrakennus varten yritin vähän keräillä palikoita, mutta tuo treidi-systeemi ei ehkä ihan vielä täysillä toimi. Kesselistä Panthers tarjosi Brad Boyesia ja Jesse Blackeria, en tarttunut tarjoukseen. Martin St. Louis oli juuri matkalla Carolinaan vaihdossa kolmannen kierroksen varausvuoroon. Noh, katsotaan josko jonkun noista pelaajista jossain välissä saisi kaupaksi jollain järkevällä vastineella. Ei tuo roster-päivityskään varsinaisesti häikäissyt, Komarov on yhtä nopea kuin Phaneuf...
 

Plair

Jäsen
Huhhuh, piristipä iltaa tämäuutinen! Tuossa katsoin juuri EHM 07-saveni pelitunteja, joita oli kertynyt yhdeksän päivän edestä. Huomenna pääsee sitten testailemaan tätä uutta versiota. Kiitos Riz!
 

Teloch

Jäsen
Toimiiko noista joku tuon Early Accessin kanssa testatusti? Kun ainakaan mun silmään ei löytynyt tuoretta päivitystä Early Accessille.
Pistin itselleni tuon 13-14 kauden ison packin ja 14-15 kauden päivitys-packin ja hyvin toimii. Siellä on kahta versiota noista kuvista ja olikos se nyt sitten se patchia varten tehty malli, mikä tässä toimii suoraan. Pitää vaan itse luoda se players-kansio tuonne EHM:n puuhun mihin sitten purkaa nuo, sitä kun ei ollut ainakaan minulla valmiina.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Pistin itselleni tuon 13-14 kauden ison packin ja 14-15 kauden päivitys-packin ja hyvin toimii. Siellä on kahta versiota noista kuvista ja olikos se nyt sitten se patchia varten tehty malli, mikä tässä toimii suoraan. Pitää vaan itse luoda se players-kansio tuonne EHM:n puuhun mihin sitten purkaa nuo, sitä kun ei ollut ainakaan minulla valmiina.
Okei, kiitti tästä, pitääpä testata. Ei mitään hajua olisi editorista mikä toimisi tän version kanssa?
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Minä en ainakaan tiedä. Tökkäsin vain logot, naamat ja rosterit kohdilleen ja lähdin innoissani nypyttämään ensimmäistä kautta ettepäi.
Pitää väijyä jostain, utelias kun olen. Mä en saanut tota "oikeaa" facepackia ladattua, onedrive ei saanut tarkistettua pakettia virusten varalta ja eipä sitä sitten saanut ladattua. Pitää katsoa jos jossain välissä jaksan painia enemmän sen kanssa.
 

nikozwan

Jäsen
Joo tuli kyllä ihan puskista tämä. Vanhaa 2007 on tullut grindattua "jonkin verran", varovaiselta arviolta ehkä sellaiset 100 kautta. Mestaruudet voitettu NHL:ssä, Liigassa, Elitserienissä, OHL:ssä ja AHL:ssä plus maajoukkueissa. Yksi parhaista peleistä koskaan. Ilomielen heitän roposeni tähän projektiin, toivotaan, että tällä kertaa hommasta tulee pysyvä fikstuuri lätkäfanien kauteen.
 

Buster

Jäsen
Toimiiko tuo 7.3 rosteripäivitys vanhassa versiossa, vai onko se tälle uudelle pelkästään...?
Pelkästään uudelle, mutta kuulemma tänään ilmestyy jossain vaiheessa tuonne ehmthebluelinen foorumeille sama rosteri myös 07:lle. Ja näyttäisi myös tuolla foorumilla olevan kohtuu positiivinen pöhinä pelaajien "skouttailun" suhteen, eli sinne on muutama vapaaehtoinen ilmoittautunut, jotka sitten fiksailevat toivottavasti noita epäkohtia. Joita ainakin Euroopassa riittää ihan kivasti.

Ja kun nuo 07:n rosterit ilmestyvät, niin pystyisi itse viilailemaan noita pelaajien arvoja sun muita tuohon uuteen peliin. Löytyi tuolta em. foorumilta siihenkin ohjeet noita pelaajaroolien säätämistä myöten. Vähän houkuttaisi itseä, mutta ei taida loppupeleissä viitsiä tähän väliin kun kiinnostaa itse peliä pelailla. Menee kuitenkin vain huonompaan suuntaan kun alkaa värilaseilla pikana jotain roiskimaan. Jokereilla aloittelin jo muutaman pelin. Sen verran taisi olla vanhahkoa bugia, vai johtuiko pelaajanroolista, että Eetu Pöysti vaati kahden pelin jälkeen jo siirtoa kun oli molemmissa kokoonpanon ulkopuolella. Samaten kohtuullisesti sain penkin taa vahvistuksia kun Carlyle ja Gretzky tulivat nälkäpalkalla remmiin. Tortorellaa tavoittelin päävalmentajaksi ja olisi sekin tullut, mutta lähti lopulta mieluummin Detroitiin apu-GM:ksi. Ja Jokereilla pelaajabudjettia oli käytössä KHL:n cappiin saakka.

Heleniukselle tuli 2D ottelunäkymässä ihme peli Magnitogorskia vastaan. Tai ensin Karlsson imi kolmesta vedosta kaksi sisään ja sitten vaihdoin kassaria. Helenius laittoi vähän paremmaksi kun se taisi kahdesti syöttää kiekon vastustajalle, josta helppo tehdä tyhjiin. Muutenkin vastus teki 7 maalia jollain 16 laukauksella. Silti ihme kyllä läntisen konferenssin kärjessä, vaikka puolustus vuotaa ja erikoistilanteet molemmat lähes liigan huonoimmat. Muutama vuosi on vierähtänyt kun viimeksi tullut jotain EHM:ää pelailtua. Hieman on hakusessa vielä.
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Mistäköhän johtuu, etten saa pelattua oikeilla pelaajilla? Pelin aloittaessani siellä on generoidut nimet pelaajilla, vaikka en ole edes raksittanut kyseistä vaihtoehtoa.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mistäköhän johtuu, etten saa pelattua oikeilla pelaajilla? Pelin aloittaessani siellä on generoidut nimet pelaajilla, vaikka en ole edes raksittanut kyseistä vaihtoehtoa.
Koska tuohon early accessiin ei ole hankittu lisenssejä sarjoista. Saadakseen aidot joukkueet ja pelaajat käyttöön pitää asennella tuo pelaajapäivitys jonka lake79 on eilen tänne linkittänyt.
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mistäköhän johtuu, etten saa pelattua oikeilla pelaajilla? Pelin aloittaessani siellä on generoidut nimet pelaajilla, vaikka en ole edes raksittanut kyseistä vaihtoehtoa.

How to get Real Rosters and Real Competition Names - Eastside Hockey Manager: Early Access - YouTube Tuossa liikkuvaa kuvaa oikeiden kokoonpanojen saamisesta peliin. Linkki vie siis youtubeen, josta saa ohjeet pelaajapaketin asentamiseksi.

Oli kyllä mahtava uutinen tämä EHM:n paluu. 2005 versiota on tullut hakattua vielä tänä vuonnakin ja nyt pääsee uuden pelin pariin. Steamissa hinta oli kyllä tosi halpa ja toivonkin, että mahdollisimman moni kävisi sen lataamassa sieltä. Vaikka sitten arvostuksesta pelin tekijöitä kohtaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös