NHL Draft liveseuranta 27.6.2015

  • 177 981
  • 1 170

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Eichel näyttää vähän siltä, ettei kiinnostaisi vittuakaan olla tuolla :D Ja toi toinen juontaja (ei Hradek) sanoi aika suoraan Eichelille, että sä oot menossa Sabresiin. Mutta näinhän se menee.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Näin nopeasti katsottuna Eichel huomattavasti skrodemmassa kunnossa kun McDavid tuossa haastiksessa.

edit:

Tai siis no,"hivenen harteikkaampi".
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Jännitetääs nyt sitä Rantasen uutta osoitetta sitten, kun Flamesin kohdalta lähti jo isoin nulju pois. No, josko se Wideman treidattaisiin jo tänään.

Rantaselle toivon eniten Flyersiä uudeksi osoitteeksi. Jos ei sinne, niin Panthers.
Mäkin toivon Rantasta varmaan enemmän Flyersiin kun Provorovia, toisin kuin monet Flyers-fanit täällä. En tiiä onko isämmaa vai mikä, mutta Rantanen ois hienoa nähdä Phillyssä, ja jos Provo menee edeltä ennen oranssien vuorona, pidän Rantasen varaamista aika todennäköisenä.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Jännitetääs nyt sitä Rantasen uutta osoitetta sitten, kun Flamesin kohdalta lähti jo isoin nulju pois. No, josko se Wideman treidattaisiin jo tänään.

Rantaselle toivon eniten Flyersiä uudeksi osoitteeksi. Jos ei sinne, niin Panthers.

Samat toiveet. Ei niin väliä kuinka aikaisin menee. Varsinkin Panthersissa tuntuu, että siellä arvostetaan suomalaisia ja pakkokin Barkovin takia. Vaikka ei se kansalaisuus tietysti saisi olla kenellekään mikään kynnys eikä ole jos pelaaja on vaan kova pelaaja. Toki joillekin annetaan enemmän mahdollisuuksia silti kuin toisille. Kekäläisen en usko ottavan Rantasta jos on vapaana Columbuksen vuoron aikana.
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Onkohan ikinä? Mitä nyt olen vanhoja drafteja selaillut, niin lähimmäksi on päässyt Avalanche 1998 kun varasivat numeroilla 12, 17, 19 ja 20. Noista uraansa jatkaa yhä numerolla 12 poimittu Alex Tanguay.

Kävin vuoteen 1980 asti noi draftit läpi ja nopealla selauksella ei kyllä kolmea peräkkäistä vuoroa ole ennen avauskierroksella nähty. Muita kierroksia en edes tarkistanut. Edellinen kahden peräkkäisen oli 2003 ja Kings.

Jees, vähän uskoinkin ettei moista olla ikinä nähty. Ellei sitten joskus varaustilaisuuden alkuvuosina, kun nuo 06-joukkueet varailivat siellä. Tosin ykköskierros jäi silloin aika lyhyeksi ettei sitä varmaan silloinkaan nähty.

Saakohan Sweeney huutaa kaikki kolme varausta kerralla (jos siis pitävät vuoronsa), vai pitääkö varata yksi kerrallaan pelaajat ja mennä takaisin pöytään, tulla takaisin huutamaan seuraava pelaaja jne.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mä olen aivan helvetin pettynyt, jos Leafs ei saa hommattua yhtään lisäpickiä draftiin. Varsinkin kun samaan aikaan Bruins haalii pickejä huolella.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Itekin funtsin samaa että jätkä näyttää vanhemmalta kun ite vaikka ikäeroa semmonen 10 vuotta.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Shanahanin haastattelu <3 Jotenkin huokuu ensimmäistä kertaa omaan muistiini äijä, joka ei puhu huvikseen ja oikeasti hänellä on suunnitelma. Tietysti tulosta ei tiedä, mutta niin kauan on odotettu, että jos hommaa vaan tehdään järjellä, niin mä jaksan odottaa pitkään. Ja on hommannut jo organisaatioon eniten arvostamiani henkilöitä ja varsinkin Babcockin hommaaminen oli ihan kultaa. Nyt sitten vaan odottelen, että saan oikeasti kunnolla fanitettavan pelaajan joukkueeseen. Ehkä se tulee jo tänään.
 

Jindebyne

Jäsen
Mä olen aivan helvetin pettynyt, jos Leafs ei saa hommattua yhtään lisäpickiä draftiin. Varsinkin kun samaan aikaan Bruins haalii pickejä huolella.

Tähän kyllä sama. Odotan Leafsilta agressiivistakin peliä pickien suhteen nyt kun pölyt on tuuletettu muualtakin organisaatiosta pois. Ja olen helvetin tyytyväinen, mikäli tässä draftissa haetaan pickejä kovillakin panoksilla, koska nyt on niin jengissä kuten varattavissa pelaajissa se Leafsin sauma.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Todella pitkä alapeukku Suomalaisille trolleille tuolla live streamin chatissa.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Kessel ja/tai Phaneuf liikkuu vielä tänään, muuten ei mitään järkeä Shanabanilla.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Chris Kuc ‏@ChrisKuc 3 min3 minuuttia sitten
#Blackhawks trade update: GM Stan Bowman is eating potato chips.

Ei huolta pojat.

Reps. :D

Toivottavasti tässä draftissa nähdään epätoivoisia ja vieläkin epätoivoisempia treidejä ja kunnon hulluttelua, että saa viihdettä koko rahan edestä (tosin Toronton ei tarvii tehdä mitään tyhmää, yhden pickin voisi jostain tosin kyllä hommata). Boston on aloittanut ainakin viihdyttävästi ja todennäköisesti vielä jotain nähdään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös