Nhl 2006

  • 127 008
  • 726

samitzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kenu kirjoitti:
Laitoin näyttiksen asetuksista kohtaan 'wait for vertical sync' Application preferencen niin lähti toimimaan.

Nyt kokeilemaan demoa.

Joo itsellä auttoi sama juttu ja näyttiksenä radeon 9200.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
yellow kirjoitti:
Sama itellä, asensin uudestaan Directin ja toimii.

Ööh, miten asensit uudelleen? Kun kokeilen asentaa, asennus ilmoittaa että kyseiset "komponentit" on jo asennettu koneeseen.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Kiitokset rekisteri-linkistä, kylläpäs maistuu peli erilaiselta kun näyttääkin hyvältä.
Koskas kokoversio julkasitaankaan?
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tommy kirjoitti:
Kiitokset rekisteri-linkistä, kylläpäs maistuu peli erilaiselta kun näyttääkin hyvältä.
Koskas kokoversio julkasitaankaan?

Kahta päivää näyttäisi olevan tarjolla, joko 15.9. tai 22.9.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Molemmilla joukkueilla olen onnistunut voittamaan 6-1 useampaan kertaan mutta seitsemää ei tunnu menevän...harjoituksen puutetta. Jotenkin tuo maalinteko näyttää edeltäjiä selvästi realistisemmalta. Siis näyttää.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
HFBoardsilla jotkut kirjoittavat väittävät kovasti että tekoäly on luonnottoman passiivinen tässä demossa. Onko täällä kukaan huomannut sellaista?
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Master Chief kirjoitti:
HFBoardsilla jotkut kirjoittavat väittävät kovasti että tekoäly on luonnottoman passiivinen tässä demossa. Onko täällä kukaan huomannut sellaista?

Kyllä, toisaalta se on ihan kiva. Ei tarvitse kuin laiturilla lähteä kulmaa ja jäädä sinne niin vastustajat jää paikoilleen. Kiva rakennella kuvioita.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Edelleen HFBoardsilla, eräs kaveri väittää muokanneensa asetuksia tekoälyn hyväksi, mutta kukaan muu ei ole siellä pystynyt siihen. Voiko niitä muokata tässä demossa?
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Tommy kirjoitti:
Kyllä, toisaalta se on ihan kiva. Ei tarvitse kuin laiturilla lähteä kulmaa ja jäädä sinne niin vastustajat jää paikoilleen. Kiva rakennella kuvioita.

Yksi kaveri väittää jättäneensä Sundinin siniviivalle seisomaan kiekon kanssa, käyneensä kusella ja palatessaan Sundinilla oli edelleen kiekko siniviivalla.
 

hätrikki ||

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Anaheim Ducks
Master Chief kirjoitti:
Edelleen HFBoardsilla, eräs kaveri väittää muokanneensa asetuksia tekoälyn hyväksi, mutta kukaan muu ei ole siellä pystynyt siihen. Voiko niitä muokata tässä demossa?
Ei.

Master Chief kirjoitti:
Yksi kaveri väittää jättäneensä Sundinin siniviivalle seisomaan kiekon kanssa, käyneensä kusella ja palatessaan Sundinilla oli edelleen kiekko siniviivalla.
Erittäin mahollista kuvailemasi tilanne. Toivottavasti vaikeimmilla tasoilla vastustaja on ärhäkämmin ottamassa tilaa ja kiekkoa pois, muuten menee liian helpoksi. Vaikka toisaalta, onhan se tosi nannaa rakennella kuviota... Jos on oikeen kettuuntunut tullessaan koulusta/töistä niin sillon sitä ei haluais saada turpiin koneelta, vaan ite tehä Lemieux'n passeja, St.Louis'n kikkoja ja Selänteen sivalluksia.
 
Viimeksi muokattu:

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
hätrikki || kirjoitti:
Erittäin mahollista kuvailemasi tilanne. Toivottavasti vaikeimmilla tasoilla vastustaja on ärhäkämmin ottamassa tilaa ja kiekkoa pois, muuten menee liian helpoksi. Vaikka toisaalta, onhan se tosi nannaa rakennella kuviota... Jos on oikeen kettuuntunut tullessaan koulusta/töistä niin sillon sitä ei haluais saada turpiin koneelta, vaan ite tehä Lemieux'n passeja, St.Louis'n kikkoja ja Selänteen sivalluksia.

Operation Sportsin kaveri oli kokeillut beta-versiossa muokata asetuksia jotta tekoäly olisi agressiivisempi, siinä kuitenkaan onnistumatta. Taisin liittää sen kommentin tähän ketjuun aiemmin.

Tätä demoa voi kuulemma muokata: http://www.hfboards.com/showpost.php?p=3377288&postcount=75
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pelasin juuri medium tasolla täyspitkän pelin (3x20min) ja lopputulos oli 12-12, laukausten ollessa 70-90 mun eduksi.

Ylivoimalla tietokone pyörittää kiekkoa ihan järkyttävää tahtia ja siinä on jopa jonkunlaista älyäkin mukana. Tekivät 4 yv maalia 8 mahdollisesta, itse en saanut uppoamaan yhtään vetoa ylivoimalla.

Aikamoista arcadekiekkoa siis tuntui olevan ja maalivahdit eivät mitenkään loistaneet. Pitänee koittaa vielä hard -tasolla, josko silloin molaritkin olisivat parempia.

*edit* Oli myös "hienoa" huomata että pelaajat loukkaantuvat kun lämäri osuu polveen tms. ja myös koukut kopsahtelivat välillä pelaajan päähän. Lisäksi huomasin että tietokone myös kostaa tiettyjä tekoja, kuten vaikka kiekottoman miehen kiinnipitäminen.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
timppa kirjoitti:
Pelasin juuri medium tasolla täyspitkän pelin (3x20min) ja lopputulos oli 12-12, laukausten ollessa 70-90 mun eduksi.

Ylivoimalla tietokone pyörittää kiekkoa ihan järkyttävää tahtia ja siinä on jopa jonkunlaista älyäkin mukana. Tekivät 4 yv maalia 8 mahdollisesta, itse en saanut uppoamaan yhtään vetoa ylivoimalla.

Aikamoista arcadekiekkoa siis tuntui olevan ja maalivahdit eivät mitenkään loistaneet. Pitänee koittaa vielä hard -tasolla, josko silloin molaritkin olisivat parempia.

*edit* Oli myös "hienoa" huomata että pelaajat loukkaantuvat kun lämäri osuu polveen tms. ja myös koukut kopsahtelivat välillä pelaajan päähän. Lisäksi huomasin että tietokone myös kostaa tiettyjä tekoja, kuten vaikka kiekottoman miehen kiinnipitäminen.

Tuo laukausjuttu on kyllä NIIN perus NHL sarjaa että oikein itkettää. Miten on niin vaikea saada laukauksia edes vähän menemään ohi. Oikeasti kuitenkin suurin osa laukauksista menee ohi/yli osuu johonkin. Tässä on valtava poikkeus eikä todellakaan sääntö että menee ohi maalista.
 

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minua ärsyttää suunnattomasti, ettei tässäkään pelissä voi valita erien pituutta vapaasti 1-20 väliltä. 5min erät ovat aivan liian lyhyet, ja 10min taas liian pitkät minun makuuni. Se seitsemän minuuttia olisi ollut passeli...

Noin muuten peliä on todella hauska pelata, ehdottomasti paras EA:n änäri aikoihin. Voin kuvitella miten loistavan tuosta saa slidereita rukkaamalla. Toivotaan vaan, että tuon "arcade-stickin" saa pois päältä.

Ja hienoa, että saivat vihdoin mukaan myös hailaitit ottelun loputtua!
 
Viimeksi muokattu:

miki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton + kanukkijoukkueet + Pittsburgh, KalPa
Oon pelannu NHL 2005:sta siitä asti kun se tuli myyntiin ja ilman minkäänlaista liioittelua voin sanoa, että jos laittaa laukaustarkkuuden ykköselle, niin laukauksista noin puolet tai enemmänkin menee ohi tai yli. Eli jos laukaukset on liian tarkkoja, niin lasketaan niitä slidereita. Miksi tehdä yksinkertaisista asioista niin monimutkaisia? Laukausten blokkaamisenkin kun laittaa maksimille, niin kyllä ne kiekot jää välillä matkan varrelle, omiin tai vastustajan pelaajiin.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
miki kirjoitti:
Oon pelannu NHL 2005:sta siitä asti kun se tuli myyntiin ja ilman minkäänlaista liioittelua voin sanoa, että jos laittaa laukaustarkkuuden ykköselle, niin laukauksista noin puolet tai enemmänkin menee ohi tai yli. Eli jos laukaukset on liian tarkkoja, niin lasketaan niitä slidereita. Miksi tehdä yksinkertaisista asioista niin monimutkaisia? Laukausten blokkaamisenkin kun laittaa maksimille, niin kyllä ne kiekot jää välillä matkan varrelle, omiin tai vastustajan pelaajiin.

Itse kyllä muistan juuri noin tehneeni, mutta silti laukaukset menivät aivan liian suurella prosentilla maalia kohden. Noh en kyllä ole pelannutkaan niin paljoa kuin sinä, että ehkä minulla ollut vain hyvä(tai huono, miten tahtoo nähdä) tuuri. Tässä demossahan sitä ei voi edes testata.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Nythän tuohon löytyi heti mieltä, kun sain tuon editorin ja pelata kokonaisia matseja. Tosin medium tasolla 3 erän peli 9-0 ei lupaa kauheasti, täytyy testata vielä vaikeimmalla tasolla, ja jos saisi nuo vaihdotkin vaikka peliin toimimaan. Jostain syystä paitsiot, pitkät jne. eivät onnistuneet tuolla editorilla peliin menemään. Onko muilla ollut ongelmia niiden toimintaan saattamisessa?
 

hätrikki ||

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Anaheim Ducks
Onko kellään tietoa, että pääseekö aloittamaan dynastya fantasia-draftilla?
 

miki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton + kanukkijoukkueet + Pittsburgh, KalPa
psychodad kirjoitti:
Nythän tuohon löytyi heti mieltä, kun sain tuon editorin ja pelata kokonaisia matseja. Tosin medium tasolla 3 erän peli 9-0 ei lupaa kauheasti, täytyy testata vielä vaikeimmalla tasolla, ja jos saisi nuo vaihdotkin vaikka peliin toimimaan. Jostain syystä paitsiot, pitkät jne. eivät onnistuneet tuolla editorilla peliin menemään. Onko muilla ollut ongelmia niiden toimintaan saattamisessa?

Mulla oli aluks sama ongelma editorin kanssa, mutta sain sen toimimaan siten, että käytin sitä demon jo ollessa päällä. Onko tuo nyt windows-nappula vai mikä lie, jonka avulla pääsee takaisin työpöydän ääreen, vaikka demo/peli olisikin jo käynnissä. Muuttaa asetuksia ja painaa sitä set 'n' in game -nappulaa, niin demo lähtee taas pyörimään. Tosin mulla ei ainakaan automaattinen laukauksentähtäys toiminu, vaikka kuinka yritin laittaa sitä automaattiselle.

Peliin tulee huomattavasti enemmän eloa ketjuvaihtojen avulla. En muista, milloinka olisin nauranut yhtä paljon kuin äsken, päästessäni pelaamaan Chris Dingmanilla. :) Laukaukset lähti aivan päin helvettiä, mutta taklaukset tuntui olevan aika voimakkaita...

Tappeleminen näytti muuten aivan samanlaiselta kuin NHL 2005:ssakin, siis täysin identtiseltä. Martin St Louis on kyllä huomattavasti nopeempi kuin yksikään muu Tampan pelaaja, esim. Lecavalier ja Richards näyttää aika kankeilta siihen verrattuna. Andreychukin meno näyttää jo melkein hidastetulta... :)
 

#37

Jäsen
Joo, editorin myötä jaksaa demookin pelata enemmän.
Ei tartte heti ekana olla kokoversioo hankkimassa jos ei eteen satu.

Mä en tota bat-iniä oo onnistunu tekeen, onko joku muu?
Se koittaa kaikista napeista vaan niitä normaaleja.
 

Kliz

Jäsen
psychodad kirjoitti:
Jostain syystä paitsiot, pitkät jne. eivät onnistuneet tuolla editorilla peliin menemään. Onko muilla ollut ongelmia niiden toimintaan saattamisessa?

Eli hieman tarkennusta miten saat säännöt toimimaan. Kun olet Quick Settings kohdassa (siinä missä valitaan mm. kuvakulma) niin mene takaisin windowsiin. Säädä asetukset ja paina set 'n' in game -nappulaa niin kuin miki tuossa sanoikin jo.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Koli kirjoitti:
Eli hieman tarkennusta miten saat säännöt toimimaan. Kun olet Quick Settings kohdassa (siinä missä valitaan mm. kuvakulma) niin mene takaisin windowsiin. Säädä asetukset ja paina set 'n' in game -nappulaa niin kuin miki tuossa sanoikin jo.

Joo sain toimimaan. Nyt kyllä hieman pelottaa että onko pelistä tehty liian helppo. Yleensä tuo toiseksi kovin taso (medium) on ollut edes jollain tavalla siedettävä, mutta nyt pelasin 10 minuutin erillä, automaattivaihdot, paitsiot ja pitkät...ottelu päättyi 25-2 mun voittoon. Toivotaan että lopullisessa versiossa on paljon säätövaraa tekoälylle ja maalivahdille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös